Roman (22.10.2004 18:31:18)
Chci se podělit o zkušenost s ČT.Dne 1.10. jsem si zakoupil samoinstalační balíček v Telepointu v PLzni.Předem jsem si na netu ověřil dostupnost služby a také jsem byl pracovnicí v Telopintu ujištěn ,že na mém telefoním čísle je služba dostupná.Dnes po 3 týdnech telefonických urgencí mi bylo sděleno ,že naše ústředna v Plzni Skvrňanech nemá volné porty a služba dsl nebude v brzké době dostupná a ,že jsem si měl službu předem ověřit.Po sdělení ,že jsem si samoinstalační balíček koupil osobně v Telepointu mi paní po telefonu řekla,že ona mi balíček neprodávala a ,že se musím domluvit v prodejně.Vypravil jsem se tedy do Telepointu a shodou okolností jsem narazil na stejnou paní co mi balíček prodávala.Po sdělení problému mi řekla ,že ona za nic nemůže a ukázala mi na počítači,že se jí dostupnost služby potvrdí.Je to prý místní problém ústředny a to ona neví.Na to jak si toto mám zjistit jsem nedostal žádnou odpověď.Dopadlo to tak ,že jsem byl rád za vrácené peníze za modem a z vysokorychlostního internetu od ČT jsem se posadil na zadek...ROMAN