Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > změna ADSL poskytovatele

změna ADSL poskytovatele

john (14.1.2005 05:09:41)

Kdo měnil poskytovatele ADSL připojení, jak dlouho to trvalo?

Anonym (15.1.2005 18:59:47)

počítej tak 14 dní, než ti přípojku zruší, pak od 5 do 21 dní, než ji znovu zřidí (jak u kterého ISP). Každopádně musíš zaplatit znovu zřizovací poplatek a u některého ISP i poplatek za zrušení...

Anonym (15.1.2005 19:31:35)

Ano, musí zaplatit zřizovací poplatek - já teď přecházím od Nextry (děs a hrůza) k Telecomu: zřizovací poplatek 1 Kč a urychlené připojení si telecom ohlídá... :-)

tatik (15.1.2005 19:33:11)

a co pudes mit za sluzbu?dik

Anonym (15.1.2005 20:00:37)

Internet Expres Optimal Internet Expres Optimal je služba na bázi ADSL nabízející vysokou rychlost až 1 Mbit/s za mimořádně výhodnou cenu. Rychlost připojení je až 1Mbit/256 (download/upload). Smlouva se závazkem 12 měsíců. Aktivace 1 Kč, měsíčně 950 včetně DPH. Při podpisu smlouvy na 12 měsíců je mu dvanáctý měsíční poplatek snížen ze 799,- na 1,- Kč bez DPH. V pilotu je možné objednat za zvýhodněnou cenu modem Siemens Santis 100 USB (jiný USB modem není možné objednat). Ethernetové modemy v nabídce ČTc je možné objednat za plnou cenu. Při vypovězení smlouvy před vypršením závazku uhradí zákazník poměrnou část slevy z aktivačního poplatku (tj. z 989,- Kč bez DPH). Příklad: Klient odstoupí od smlouvy 2 měsíce před uplynutím 12ti měsíčního období. Naúčtujeme mu - 989/12 * 2 = 164,83 Kč bez DPH. V pilotu je možné objednat za zvýhodněnou cenu modem Siemens Santis 100 USB (jiný USB modem není možné objednat). Ethernetové modemy v nabídce ČTc je možné objednat za plnou cenu. Služba je dostupná do vzdálenosti cca. 3,4 km od ústředny. Společně s touto nabídkou je možné nadále objednávat všechny ostatní stávající varianty služby Internet Expres a Internet Broadband. Pro uživatele IE Optimal platí zvýhodněná měsíční cena tarifů Telefon Universal a Telefon Universal Dialog, tj. 279,- Kč bez DPH/měsíc. (Sleva z běžné ceny tedy činí 216,- Kč bez DPH) Na službu IE Optimal je uplatňována Fair User Policy. Pokud se zákazník nachází v zónách 1 - 3 (tj. do vzdálenosti 3km od ústředny) uplatňuje se na něj FUP jako u varianty Internet Expres 1024/256. 1024/256kpbs - 1 GB ==> 512/128kbps - dalších 2GB ==> 64/64kpps Pokud se zákazník nachází v zóně 4 (tj. ve vzdálenosti mezi 3km - 3,4 km od ústředny) uplatňuje se na něj FUP následovně (pozor - zde je změna oproti klasickému IE 512/128): 512/128kbps - 1,5 GB ==> 256/128kbps - dalších 3GB ==> 64/64kpps

tatik (15.1.2005 20:18:44)

dik a kde jsi to vycetl?

Anonym (15.1.2005 20:38:03)

Na tomto fóru jsem se dozvěděl, že to Telecom plánuje, tak jsem zavolal na jejich infolinku a požádal o podrobnosti a tohle mi přišlo mailem. Oficiálně s tím vyleze telecom v pondělí.

tatik (15.1.2005 20:53:15)

hmm tak jsem tam uz taky volal a ze prej mam smulu ze je to jen pro novy lidi a pro stary expresaky neudelaj vubec nic FUP zustava porad tak idiocky nastavenej:-(( tak jsem jim rekl ze mi to stejne ani moc neva protoze v pondeli jim dam vypoved a jdu do kabelu ale sere me to ze nezvedou ten fup pro ostatni:-(( by se asi posraly

Nick (15.1.2005 19:00:51)

ja a trvalo to asi 14 dni od vyprseni smlouvy

Anonym (17.1.2005 08:06:58)

Loni v Kvetnu od Volnyho k Telecomu 7 dni i s vikendem

Marie (16.6.2005 10:12:09)

U Nextra.cz jsem objednala připojení 26.5.2005, 6.6. jsem dostla instalační balíček- neskutečně nekonfortní způsob instalace a dodnes nemám připojení. Od smlouvy odstupuji.

Anonym (16.6.2005 11:00:58)

Promiňte, ale co se Vám na tom nezdá?? Za necelých 14 dní od objednání jste obdržela samoinstalační balíček, který je od toho, aby si ho zákazník samoinstaloval. Teď už jenom záleží jestli už Vám to pustili, nebo kdy to pustí. Pokud máte Nextru přes Telenor může to trvat i měsíc, protože Telecom zdržuje unbundling linky. Není důvod odstupovat od smlouvy.?!

Anonym (16.6.2005 12:41:47)

Si ňáka zbrklá, mě to GTS zaváděla dva měsíce, ale teď už to šlape.

David (16.6.2005 14:03:56)

No promiňte, ale proč za tohle viníte Nextru? Poslala Vám samoinstalační balíček - pro lidi, kteří jsou schopni provést instalaci sami, pokud nejste, budete holt muset nedostatek znalostí a komfort zaplatit penězi za technika. Druhá věc - pokud jde o změnu ČTc-Telenor, tak věřte, že na ČTc to bude ležet až po krajní možnou dobu, další ze špinavých praktik... Třeba já si objednával ještě starý FUN 512/128, někdy v půlce ledna. Do dvou dnů bylo skončeno tech. šetření a posláno na telecom. Tam to leželo přes dva týdny, takže Nextra se tak tak dostala na těch 21 dní... Když si koupíte domů nábytek ve rozloženém stavu s tím , že si ho sama sestavíte a pak to nezvládnete, taky půjdete nakopat do pr... prodavače, protože je to nekomfortní instalace? :))

Dubak (16.6.2005 21:31:27)

Menil som z Volneho na Nextru (cez telecom) a trvalo to asi 4 dni. Odpojili ma v sobotu a bezalo to od stredy, balicek prisiel ve ctvrtek.