Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Nextra 2048/384 Fun v praze - prakticka rychlost

Nextra 2048/384 Fun v praze - prakticka rychlost

bunkr (28.1.2005 22:23:51)

Pl smuze nekdo, kdo ma tuto nextru, zmerit na rychlost.cz, jak to beha prakticky vcetne upstreamu a napastovat to sem ? uvazuju, ze bych ji poridil, ale obavam se, aby nechodila pomalji nez muj soucasny poskytovatel

HollyG (29.1.2005 12:26:24)

Coz takhle trochu te mozkove aktivity a hledat o par prispevku dale?

bunkr (30.1.2005 15:17:32)

tak mi tan najdi udaj o rychlosti upstreamu ty mozkova aktivito vsichni meri ping nebo downstream, to jsem nasel

chafa (30.1.2005 15:21:34)

jj clovece jeden prispevek sem psal tu ja, kde sem se vyptaval na tuto sluzbu. a pak je tu jeste jeden podobny, tam najdes ty pingy. kdybych ti to mel zhodnotit, tak nekde v praze maji lidi pingy uplne super extra huste :) kolem 8-10 atd, a pak nekdo ma horsi ale stabilni, ktere sou ekvivalentni pingum od telekomu 512/128.

chafa (30.1.2005 15:23:07)

jo a ten upstream je tu taky, myslim ze lidi meli tak o 30-50 kbps min nez tech 386

HollyG (30.1.2005 18:31:58)

no kdyz uz tak KB a 50KB je vic nez 384kbps ;-)) Ale toho to nikdy nedosahne realne tak do tech 40KB. Jinak uz tu bylo vsechno, download, upload, pingy do cech, do zahranici...jen nekdo nesmi bejt linej a kdyz neco chce tak si o tom taky neco zjistit...

HollyG (30.1.2005 18:33:17)

2Chafa: sorry trosku sem si prohodil slovicka v tvym prispevku, napsals to dobre :)

chafa (31.1.2005 00:26:38)

hehe ;) clovece, kdyz sem psal prave ty kbps tak sem presne na to myslel ;) to neres, se stane

HollyG (31.1.2005 22:29:37)

To vis sem na to uz trochu precitlivelej 85% lidi nechape rozdil a dalsich 10 to stejne pise spatne :)

Anonym (2.2.2005 12:15:31)

Vy co mate telenor na jakou dobu se musite upsat ?

Anonym (2.2.2005 12:18:57)

Tusim ze na rok

Hooonza (2.2.2005 15:20:46)

Ano, na rok.

Hooonza (1.2.2005 17:53:16)

Tak mi to dneska zapli. Downstream 242 kB/s, ping seznam 9 ms, upstream 48 kB/s. Co je ovšem nejzajímavější: Modem Zyxel Prestige 650R-33 ukazuje ve Status monitoringu rychlosti linky 2240/448... Máte to někdo taky tak? Vypadá to, že dávají více, aby se co nejvíce přiblížili nabízeným hodnotám v reálných podmínkách.

Nargon (1.2.2005 19:19:50)

No nekde jsem cetl, ale je to tak mesic zpatky, ze rychlost je o cca 10% navysena aby se eliminovaly ztraty v ATM siti.

chafa (1.2.2005 21:06:58)

tak to je pristup. tak to ma byt

Jarda (2.2.2005 01:33:31)

No tak to uz se na to tesim :D

Trouba (2.2.2005 07:30:55)

To "nekde" je primo v technickem popisu sluzby :)

Aleš MAJA Slabý (2.2.2005 08:33:36)

Jo, davaji to rychlejsi, kdyz je prostor, tak proc by ne. Aspon se vyuzije cele prenosove frekvencni pasmo a ne to sekat v pulce aby se to nevyuzilo. :D holt vsechno lepsi jak telecom

Roflman (7.2.2005 16:34:47)

Ahoj, mam dotaz od koho mate telefonni linku, ja mam totiz od CT pouzivam IE 512/128 dsl a kdyz jsme volali na Nextru tak jsem se dovedel, ze pry mi nedoporucujou abych si objednal sluzbu 2048/384, kvuli telecomu ktery by pry hazel klacky pod nohy, a delal vse proto aby mi to neslotak jak ma!? Tak prosim mi napiste vy kdo jste absolvovali podobnou cestu (objednat ADSL-CT,zrusit, jit do Nextry) co a jak :D

Hooonza (7.2.2005 20:26:09)

Už jsem o tom taky slyšel/četl a považuji to přinejmenším za velice smutné. Já jsem už od počátku u Nextry, ale v době zavádění DSL šlo stejně jenom o přeprodávání služeb telecomu. Přecházel jsem z ADSLink Basic i512 na Nextra 2048. Napsal jsem do Nextry, že mám v úmyslu přejít na jejich nové služby. Oni museli napsat do Telecomu (odborně se tomu říká "zaslání systémového požadavku"), aby mi zrušil přípojku. To kupodivu trvalo POUHÉ DVA (!) dny. Pak jsem si mohl objednat a od té chvíle po 14 dnech (tedy celkem 16 dní bez připojení) mi to spustili.

Trouba (8.2.2005 09:00:48)

Tak ja jsem zrovna ve fazi prechodu - i kdyz, kdo vi. CTc mi od 31.1. mel uvolnit ADSL, k 8.2. to jeste neudelal. Na Nextre mi rekli, ze CTc na to ma 12 dni. Tak uvidime. Zatim mi normalne jede ADSL "postaru".

Jarda (8.2.2005 15:06:24)

Kéz by to bylo tak, já cekam uz 3 nedele a nikde nic. Kazdopadne to zruseny starý sluzby bylo taky za dva dny, pak jsem musel jeste zadat o zmenu rozhraní, tak se to mozna zdrzelo jeste o to.

Jarda (8.2.2005 15:14:25)

Jeste by me zajimalo jestli ti nejak volali ze ti to budou zapojovat, nebo si proste prisel domu a svetylko na modemu svitilo ... potom me zajima jestli je potreba nejak zasadne menit nastaveni modemu nebo pripojeni obecne, nebo jestli to frcí na to starý nastavení

Hooonza (8.2.2005 15:57:57)

Přišel jsem domů a světýlo svítilo, ve schránce jsem našel mail o äktivaci. Vzhledem k tomu, že předchozí služba byla typu Annex A, musel jsem svůj milovaný Allied Telesyn AT-AR210 uložit k věčnému spánku a na jeho místo nasadil Zyxel 650R-33 (za zvýhodněnou cenu :-). Ten nastavíš tak, jak ti to píšou v přiloženém návodu (je to otázka 1 minuty) a ono to šlape jako norský hodinky. Rychlost downloadu ani ve špičkách neklesá pod 240 kB/s, upload ~48; limitující faktor je spíše zatížení serveru, z nějž stahuješ :-)))

Jarda (9.2.2005 20:24:54)

Díky, pomalu uz z toho mám psychickou poruchu, protoze kolikrát uz volám pres den manzelce domu at skontroluje jestli to svetylko uz nesviti, kdyz sedim u pocitace, tak kazdou chvíli zabrousim po tom svetýlku a vono furt nesvítí a nesvítí, pripadá mi ze bez toho svetýlka zivot nemá smysl a ze tu sedim zbytecne .... jak já uz se tesim az se to svetýlko rozsvítí a vono porad nic :(

es te be (10.2.2005 22:44:04)

zdá se mi hodně dívný že by ti jakýkoli poskytovatel říkal aby sis neobjednal jeho novou službu a přešel k nim od konkurence

Roflman (12.2.2005 17:04:03)

byl to nějakej Slovák, ale rozuměl jsem dostatečně :D

HollyG (12.2.2005 22:12:24)

Jo ten odbornik :))

Hooonza (13.2.2005 12:16:35)

Slovák? To bylo tak: Duben 2003, DSL síť Telecomu se co chvíli hroutí já se občas o podstatě výpadku informuji na Hotline. V tu chvíli se mi nešlo přihlásit, ale známému ano. Zavolal jsem tedy několikrát na HOtline a zkoušeli jsme různé postupy a nastavení. Já: "... Před chvíli jsem o tom s někým mluvil, pravděpodobně s Vámi." Hotline operátor: (smích) "Ne, my tady všeci hovoríme po slovensky." Zatím jsem s nimi problém neměl. Vždycky pomohli (pokud nebyla chyba na straně Telecomu, což byl nejčastější případ). Časem se funkčnost ustálila a od té doby jsem jejich pomoc jaksi nepotřeboval.

HollyG (13.2.2005 12:29:09)

Evidentne sem narazil na spatnyho cloveka ;-))