Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Nextra ADSLink Start 256/64 - migrace na START 512

Nextra ADSLink Start 256/64 - migrace na START 512

Dave (30.4.2005 15:00:11)

Nevíte někdo, jestli mi to Nextra automaticky navýší na 512? Služba, kterou mám je totiž na bázi č.Telecomu a ta nová, kterou nabízejí je na bázi Telenoru. Prý navyšujou jen ty na bázi Telenoru. Nechápu to. Teď platím za 256kbps 599,- a to musím tu dosavadní službu zrušit a pak si u nich objednat znovu novou START 512 abych měl 512kbps za 590,- ??? Vždyť mají výpovědní lhůtu snad nějaké 3 měsíce...

Nargon (30.4.2005 15:13:30)

Ne, staci stahnout dodatek ke smlouve a tam vypnit ze chces migrovat na jinou sluzbu. A poslat jim to. Ale pokud nemas pokryti Telenorem, tak jim to ani neposilej, protoze ti to stejne neudelaj.

David (30.4.2005 15:27:17)

No když už jsme u těch migrací, tak bych být tebou přitlačil stovku a přešel na FUN 1M... Dvakrát vyšší rychlost a FUP s následnou 128/128 místo pevnýho limitu mi přijde lepší... Nebo jsem to špatně pochopil, že u Start 512 je pevnej datovej kredit a po jeho vyčerpání se další data zpoplatňují?

dave (1.5.2005 10:14:52)

Pokryti Telenorem mam, ale problem je v tom, ze oni maji ty dodatky ke smlouve dva. Jeden je pro sluzby na platforme Telecomu a ten druhy pro sluzby na platforme Telenoru. To znamena, ze ja musim vyplnit ten co je k Telecomu, ale To ja nechci! Ja potrebuju prejit ze sluby 256 za 599,-(by Telecom) na službu 512 za 590,-(by Telenor). A na to zadny formular nemaji. Asi mi fakt nezbyde nic jineho nez dat vypoved, 2 mesice pockat a pak znovu objednat tu novou sluzbu START 512. ALE to se mi nechce, to je system na ho...!!!!!!!!! Poradte nekdo,prosim.

Nargon (1.5.2005 11:25:37)

Pak napsat meila na "adsl_koordinator@nextra.cz" a poptat se co mas udelat pro prestup ze Start 256 (telecom) na Start 512 (telenor). Urcite ti reknou jak postupovat, vypoved a nova smlouva to nejspise bude, ale predpokladam ze takhle budes bez internetu max cca 2 dny.

Dave (1.5.2005 11:31:10)

Diky, zkusim to.

Dave (3.5.2005 09:10:51)

Tak jsem volal v pondeli na infolinku Nextry, ti me prepojili na nejakou zenskou co ma na starosti koordinaci. Kdyz poslete mail na adsl_koordinator@nextra.cz tak to prijde k ni. No, ale bohuzel ani ona nevedela jak to vubec bude. Jen mi rekla, ze na automatickou migraci muzu zapomenout. Pry bude ona sama vedet ke konci tohoto tydne vic. Jeji kolegove pry chystaji nove dodatky ke smlouvam, ktere by se taky meli koncem tydne objevit na jejich webu. Opet ale vubec nevedela,jestli se za prechod mezi 256(telecom) a 512(telenor) bude neco platit. Podle ni by se teoreticky nemelo, protoze je to sluzba o vyssi rychlosti, ale zase zduraznila, ze nevi jak to jeji kolegove vyresi, protoze je u te nove sluzby zase nizsi cena a jeste k tomu je to sluzba na bazi jineho poskytovatele. Tak nezbyva nic jineho, nez cekat na slibene nove dodatky ke smlouvam a modlit se zato, aby prechod byl zadara.

Anonym (1.5.2005 15:44:49)

Ja fascinujici jak nekdo muze napsat "asi mi nezbyde nez dat vypoved, 2 mesice pockat a znovu objednat" - jenom proto ze na webu nenasel prislusny formular. Zrejme se jedna o cloveka schopneho jakekoliv komunikace jen pres internet, protoze snad kazdeho, kdo pobral aspon trosku rozumu, by napadlo zavolat do Nextry a zeptat se co ma delat.

Nargon (1.5.2005 15:57:47)

Jo taky si rikam, co ty lidi delaj, a nejen tohle :) proste nez aby prolezli web, tak jdou nejdriv na fora.

Anonym (30.4.2005 15:42:54)

Mám tu samou službu,zajímalo by mě kolik u téhleté migrace se bude platit,myslím že to schválně dali na 590,-- tak abys musel migrovat cenově dolů a zaplatit 1000,-- Jinak výp. lhůta je tam 2 měsíce-u 256/64 a u 512/128 máš min smlouvu na 2 měsíce s 2 měsíční vyp. lhůtou

Anonym (3.5.2005 16:17:38)

Ne, nenavýší. Musíš si podat dodatek, až bude na jejich webu a je to změna služby, tak zaplatíš 990,- Výpovědní lhůta na to nemá vliv, ale pokud máš závazek na 12 měsíců, tak máš smůlu, to je něco jiného než výpovědní lhůta...