Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Contactel Start+

Contactel Start+

doRm (8.5.2005 18:32:23)

Máte někdo zkušenosti s Contactelem Start+ 1024/256 bez limitu 1:40 za 690 Kč? Je to přes Telenor. Chci přejít z 512/128 3 GB, prej to jde i když jsem podepsal smlouvu na 2 roky. Máte někdo zkušenosti s tímto přechodem?

David (8.5.2005 23:36:48)

Jde, ale zaplatíš za instalaci technikem, viz příspěvek v první kategorii...

Johny (9.5.2005 12:29:07)

Chova se to jako leased line, Contactel neprovadi zadny FUP, pouze je ta agregace 1:40, ale vzhledem k tomu, ze zakazniku na Telenoru je malo, tak ti to pojede vzdy temer na maximum. DOporucuju. A instalace technikem je povinna, protoze oni pouzivaji uplne jinou konfiguraci nez je u ADSL pres Telecom a nez pouziva Nextra pres Telenor - zadny PPPoA ani PPPoE, jsou tam staticke IP adresy a tusim ze je to enkapsulace IP pres ATM nebo tak neco...

Petan (9.5.2005 15:16:33)

Tak tak, uz to mam objednane....a strasne se na to tesim....sbohem Telecome! :-))

Anonym (9.5.2005 18:01:10)

Johny je divny ze se Contactel sam vyrazuje z oblasti zajmu potencialnich zakazniku protoze jinde se tato premrstena cena neplati.To znamena Telenor ano ale nikdy od Contactelu :)

VIR (10.5.2005 16:23:35)

když ne od contactelu tak od koho? Sky Net ? Nextra ? proč ne contactel?? má někod zkušenosti s 4096 kbps ?

Anonym (10.5.2005 17:38:33)

Proc ne Contactel,protoze 2500 platit za technika se mi zda moc ve chvily kdy ostatni prodejci Telenoru chteji min nebo nic.Telenor ma zarucenou jistou kvalitu pripojeni (ne garantovanou) a je uplne jedno od koho si ho koupis,protoze kdyz dojde k vaznemu zhorseni sluzby Telenor,Telenor ukonci s prodejcem smlouvu.Vedou ho k tomu naklady ktere ma se svym ADSL a kdyz se zacne lavinove sirit ze uz je na urovni Telecomu diky zhorseni zakaznici ho nebudou chtit.Takze kohokoliv jen ne Contactel ktery sice chce vydelat coz chapu ale proc vzbuzuje pocit ze okrada??

doRm (10.5.2005 21:02:55)

Contactel řikal, že jejich nastvení Telenoru je jiné než u ostatních poskytovatelů kteří jedou přes Telenor, proto tam musí být technik. A je pravda, že Contactel nemá u toho Telenoru FUP ? Je to skutečně neomezené?

Anonym (10.5.2005 22:58:22)

Spatna informace ne ze Contactel nema FUP ale Telenor nema FUP a to je akce pokud se nepletu do konce Kvetna.Ty uz tomu asi neuniknes ale jestli je jejich nastaveni jine a u ostatnich stvajici nastaveni mezi nimi a Telenorem funguje tak proc jit do neceho o cem nejsou zadne zpravy a je dokazany fakt ze co zacina dela problemy i kdyz v manualu pisou ze to funguje :)

Johny (11.5.2005 15:55:10)

Anonyme, ja si myslim, ze se tady bavime uplne nesmyslne. Nemuzes posuzovat Telenor a jeho velkoobchodni nabidku, protoze ta neni urcena pro koncove uzivatele, tu si domu nikdy nekoupis. Musis vzdy porovnavat nabidky operatoru kteri na tom teprve stavi sve sluzby. To ze Telenor provadi nejakou agregaci a garantuje nejakou uroven kvality je jedna vec, nicmene operatori, kterym to velkoobchodne prodava, mohou dale provadet dalsi omezovani ci FUP (at si to kazdy nazve jak chce). Musis tedy vzdy provadet porovnani koncovych operatoru. A Conatctel zadne dalsi FUP ani limity neuplatnuje. To ze Contactel zvolil jine technicke reseni nez treba Nextra nebo COL je pak jeho zalezitost, navic toto reseni se tyka vyssich vrstev nez ATM, na kterem DSL sluzby Telenor operatorum predava - nemuzes tedy rici ze je to nejake neotestovane ci nefungujici reseni, je proste jine. Zde konkretni priklad z praxe: mame od Contactelu ve firme ADSL pripojku (ULL Telenor), na ktere mame pripojeny 4 IP telefony a Contactel nam na ni poskytuje i verejne hlasove sluzby (na bazi VoIP). Tuto sluzbu jiz mame v provozu 5 mesicu a funguje naprosto bezvadne, datova komunikace nijak neovlivnuje hlasovou. Dneska jsem si ve zpravach precetl, ze COL spousti s velkou pompou novou sluzbu, kterou ja uz pouzivam nekolik mesicu. Neni nahodou prave technicke reseni duvodem, ze Contactel tyto sluzby mohl nabidnout uz pred 5 mesici? (tady se dopoustim subjektivnich spekulaci). Pokud toto reseni prinasi instalacni poplatek, kteri si jini neuctuji, tak nikomu nebrani si vybrat jineho operatora a je to zalezitost obchodniku z Contactelu, jak tuto vec dokazou pred zakazniky obhajit a produktovych manazeru, jak ten produkt nadefinuji. Nam ve firme se tento poplatek vratil v uspore za telefonovani za cca 1.5 mesice, takze by se mela vzdy posuzovat celkova synergie. Je mozne, ze tato suma odradi domacnosti od porizeni si tohoto typu sluzby, ale treba to je zamerem Contactelu - nevim, neznam jejich plany a strategie. A nakonec, pochybuju, ze Telenor by rozvazal smlouvu s tak vyznamnym partnerem, jako je Contactel, naopak by se mu snazil v pripade potizi pomoci, protoze zajem obou je prodat toho co nejvice. Je videt, ze nemas poneti o obchodovani. Na zaver, at si kazdy vybere co chce, ja nemam potrebu tady nikoho propagovat, jen jsem ukazoval na konkretnim pripade, ze nelze verit vsemu, co se pise ve forech na netu. Lidi, premyslejte u toho hlavou a nenechte se ovlivnovat nesmyslnymy nazory anonymu, overte si sami jaka je skutecnost - konecne rozhodnuti je vzdy a vas.

Anonym (12.5.2005 03:58:06)

Kazdej nepouziva telefon,ja taky i kdyz mam pevnou vedle mobil sahnu po mobilu protoze mam sklerozu a mobil zna vsechny cisla,takze pro mne zadna uspora nekouka a navic platim stejne pevnou.To znamena uspora ano ale jen pokud produkt zakoupi firma .Vzdycky kdyz je neco nove ma to mouchy take technici si nato musi zvyknout a obcas podvedomne provedou stary prikaz a pak hledaj :) COL je kapitola sama pro sebe jak potvrdi jeho nespokojeni zakaznici ale snad s novym generalnim se zacnou chovat normalne.Ver ze pokud by Contactel diky vlastnim zasahum dosahoval 11 bajtu (Tiscalaci vedi) tak to by asi ani u tak mocneho partnera jakym je Contactel Telenor nerozdejchal,proto je Telenor zaruka jiste kvality narozdil od sracek co prodava Telecom,a pri problemech na helpu nebudou tvrdit porad dokola muze za to Telenor.Jak rikas je to kazdeho vec bylo tu napsano spousty slov o ruznych ISP a vzdycky se naslo hodne lidi kteri tu pak vykrikovaly jak jim ublizily misto aby predtim cetl a je pravda ze Contactel si v tomhle smeru nemuzu vybavit.Jenze pri stavajici migraci zakazniku od jednoho ISP k druhemu protoze se sluzby najednou zhorsi je velka proto i mne vadi tech 2,5K za instalaci stejne jako smlouvy s vic jak mesicni vypovedni lhutou,taky budu asi paranoidni jako ten anonym