Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Tak jsem si myslel, že Skynet bude komunikativnější

Tak jsem si myslel, že Skynet bude komunikativnější

Bubik (28.5.2005 23:20:38)

než je můj současný poskytovatel. Není. Chtěl jsem na ně přejít kvůli Telenoru. Ještě před tím jsem se jich ale chtěl zeptat na některé podrobnosti ohledně prioritizace a měl jsem i další technické otázky k modemu a tak. Tak jsem asi tak kolem 20. května zavolal na adresu pražského zastoupení, kde mi řekli, ať si otázky pošlu mailem, že mi obratem odpoví. Dnes je 28. a nic. Jestli skynet nekomunikuje s budoucími klienty, tak o ně pravděpodobně nestojí. Urgovat to nebudu, ke Skynetu nepůjdu. Jak si mám být jist, že se mnou budou bavit v případě opravdových problémů ?????

y2k (29.5.2005 12:10:37)

Obávám se, že tuto jistotu Ti nikdo nedá. Já jsem nadměrně spokojený zákazník NEXTRY a před tím jsem byl průměrně spokojený zákazník Forpsi.com (Internet.cz). U obou providerů služba chodila dobře a nebyl /není/ s ní problém. Ale, technická podpora a podpora jako taková stojí za bačkoru jak u Nextry, tak u Forpsi.com. Jediné co jim nemohu vytknout, tak odpovídají na dotazy, náměty či připomínky (alespoň většinou). Převážně ale blábolem :-) Myslím si, že všude to bude podobné, dnes je bohužel hloupá doba, kdy každý kdo má díru do řiti je manager a záměrně opovrhuje technikama, které projistotu nenechává hovořit s koncovým zákazníkem. Manager je povětšinou hloupý a arogantní podrazák, od kterého kloudnou odpověď čekat nemůžeš....... a na technika se málo kdy prostřílíš....

Anonym (30.5.2005 12:54:00)

ten posledni odstavec me fakt pobavil, mas pravdu, myslim si to taky...

Anonym (1.6.2005 11:44:59)

Ale zároveň si odporuje, když říká, že manažer nechává techniky hovořit se zákazníkem, ale současně, že se zákazník k technikům těžko prostřílí...

Anonym (1.6.2005 11:47:46)

No to mas tak k technikovi se dostanes kdyz privedes Help technickymi znalostmi natolik do uzkych ze to psychicky nevydrzi a prepoji te na techniky.Tohle mnel na mysli,pokud nevis o co jde tak nemas sanci se k technikum dostat.

Anonym (1.6.2005 12:30:53)

me se dokonce povedlo i technika privest do uzkych ze me musel predat kolegovi ktery nakonec uznal vse co jsem driv napsal a odpovedel ze se pokusi vyresit problem....

Anonym (2.6.2005 02:39:50)

OMG koukám že ty dnešní odborníci by spíš měli pustit zákazníka at si to zařídí sám a neměli by se mu do toho plést a ten kdo to nezná má prostě smůlu, hm.. Docela mě štve technická podpora na internetu, měli by víc se zákazníkama komunikovat, ICQ podpora, chat, nebo třeba Skype.... Prostě ne jen tady vemte službu, něco vám nejde? Je to poamlé pomalé? = může za to agreace... Něčemu nerozumíte? = najděte si to na internetu.. Nemáte ovladač od modemu? = stáhněte si ho na internetu.. Chcete zkrátit kabel? = zaplaťte novou instalaci 7000 Kč (jo to se mi stalo... docela nedávno.. u služby Bluetone Angel podle nový smmlouvy je instalace jen 3000 hm už to vidim jak to rušim a pak znova zařizuju,a čekám 3 ,měsíce abych ušetřil 4000Kč..) Už mě to jednání nekterých poskytovatelů více než pije krev..

Nekromant (2.6.2005 02:43:50)

jo a zkrátit sám si to nemůžu maj tam specl. přístroj na to aby to nešlo, hm je vidět že přemíšlej ekonomicky radši než aby dali 1000 Kč technikovi za výjezd zkrácení kabelu apod tak daj 3000 za zařízení který zákazníkovi zabrání jakoukoliv manipulaci a musel volat po*** technika aby mu zkrátil jeden Blbej koaxiální kabel kterej má specl konektor a vede do spec koncovíhjo zařízení který je uplně k hovnu zabírá místo ale hlavní je zže kontroluje dýlku kabelu, asi si zaplatim elektrikáře aby mi změřil odpor a dal tam místo 10 metrů kabelu rezistor a bude...

ghd (2.6.2005 15:56:41)

No...jestli si myslis, ze to zarizeni je takovy jen kvuli tomu, abys nemohl zkracovat kabel....tak to te docela lituju...

Anonym (3.6.2005 08:03:09)

Skype-má uzavřenej protokol a neexistuje řešení jak ho zaintegrovat do stávající vnitropodnikové telefonní sítě ICQ-nelze považovat za seriózní prostředek ke komunikaci se zákazníkem, centrálně spravovaný a závislý na icq serverech To že něčemu nerozumíš a máš si to najít na internetu je pravda. Od toho sis ten internet pořídil ne? Ovladač k modemu?-maj pravdu.

Nekromant (3.6.2005 12:02:38)

Už si nkědy hledal na internetu ovladač k modemu? Ono toho většinou bez toho ovladače na modem na internetu moc nenajdeš... a když se ti nelíbylo Skype ICQ? tak by to snad aspoň šlo přes Teamspeak nebo by mohli udělat vlastní program...

Anonym (3.6.2005 13:28:50)

Ten ovladač má být k modemu správně na nějakém instalačním médiu. Pokud neni tak omlátit o hlavu. Teamspeak taky není příliš standartní protokol pro internetové telefonování. Co zkusit SIP nebo přinejhorším něco obalenýho signalizací H.323? ISP by mněl správně na stránkách mj. mít: -ceník -údaje pro připojení -sledování účtu zákazníka-přenesená data alespoň za 24 hod. -ovladače nebo firmware k zařízením jež dodává jako zvýhodněná nebo má v pronájmu

Anonym (3.6.2005 07:59:42)

Totiz nektery dementni lidi se domnivaji ze technik je clovek kterej zvladne vsechno. Ale technik je vetsinou specialiasta na urcitou vec a jiny veci ho nezajimaji.

Anonym (30.5.2005 13:08:08)

Bobiku nez si poridis Skynet projdi si fora kde je hovoreno o Skynet-Telenor