Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Nextra - hotline

Nextra - hotline

TondaLee (27.6.2005 14:39:00)

1. Jaké máte zkušenosti z Hotline Nextry. Poprvé, když jsem tam volal, tak mi to vzal nějaký nekomunikativní slovák. Připadal jsem si jako blb. Málem jsem si to rozmyslel a šel jinam. Večer jsem to ještě zkusil a vzala mi to příjemná slečna a všechno se mnou vyřešila(včetně vyplnění objednávky a zaslání smlouvy). 2. objednal jsem FUN1M 13.06. a do teďka mi ho nezapojili. Opět jsem se tedy obrátil na hotline (tentokráte raději písemně). A bylo mi stroze odpovězeno, že zřízení služby trvá 15 dní a předpokládaný termín je 4.7. Chápete to? 13.6. objednám a za 15dní (4.7.) to mám doma :). No to je fór.

JirkaB (27.6.2005 14:53:57)

Co se ti na tom nezdá proboha? Příjemná slečna ti se vším poradí a DSL ti zřídí do 15 dnů (pracovních samozřejmě) od objednávky. Jiní na to čekají i dýl než měsíc a nestěžují si. Nechtěl bys ještě aby ti líbali nohy ???

TondaLee (27.6.2005 14:59:19)

Mno. nohy bych teda fakt líbat nechtěl. A jestli na to ostatní čekají měsíc, tak to je fakt lituju. A jestli se při tom ani neozvou tak to je lituju ještě víc. Ono totiž mlčet a jednoduše se s tím smířit je docela jednoduché (a bohužel typicky české).

JirkaB (27.6.2005 15:02:28)

Jestli objednáváš DSL na unbundlované lince, tak to Telecom schválně zdržuje a Nextra s tim nic nenadělá i kdyby se stavěla na hlavu. To by bylo těch 15 dní ještě nějak málo. Stěžovat případně ano, ale jen pokud je opravdu důvod.

TondaLee (27.6.2005 15:15:49)

skutečně to tak asi je. Ono je totiž v zájmu Nextry to co nejrychleji zprovoznit (leda že by tam pracovali nějací lajdáci, ale to snad v normální firmě v této konkurenci nehrozí). A je fakt, že to mám přez Telenor a tudíž z toho má TC prd (něco jo, ale jenom zlomek). Tak by ale měly u Nextry prostě říct na rovinu, jak se věci mají, a že vyřízení u Telecomu trvalo tolik a tolik... a byl by klid.... a možná by se i něco hnulo v Telecomu...

JirkaB (27.6.2005 15:27:00)

No, teď se hnulo, Berdár vyletěl na zlatém padáku, ale že by se něco změnilo (k lepšímu samozřejmě) tomu nevěřím. Nikdo si nezařízne slepici, která nese zlatá vejce (loni skoro 10 mld.)

karaya1 (28.6.2005 10:45:36)

mam adsl od etelu pres LLU a cekal sem v praze tusim 17 prac. dni. taky jsem nevedel ze to muze trvat az mesic a az po urgencich sem se to dozvedel. ovsem mam pochopeni proc to nikde neinzeruji. v drtive vetsine je lidem fuk jestli to je na technologii CT a nebo TN. je to sice neprijemny ale rekneme si na rovinu pri tehle podminkach ktere "dela" telecum by dsl od TN nemel nikdo krom nas kteri o tom maji prehled a vedi co je na nic a kdo tu smrdi.

David (28.6.2005 10:48:11)

Já nevím, ale mě to koordinátorka řekla férově ještě v době kdy jsem nic objednaného neměl a jen jsem se ptal co a jak? Normálně mi řekla podmínky, za jak dlouho (optimistický odhad, průměr, nejhorší možnost) a hotovo... Je pravda, že to nemají nikde na stránkách, ale pokud člověk obětuje prá minut, dozví se i tohle :)

karaya1 (29.6.2005 09:26:41)

joo asi mas pravdu ze kdyby sem s nima mluvil tak to reknou. ja ale preferuju elektronickou komunikaci a telefon beru do ruky jen v nouzi.

Nargon (27.6.2005 15:26:38)

Teda ja nevedel ze na hotline maj i nekoho jinyho nez toho slovaka. Jedina rozumna komunikace s hotline je formou mailu, na ty mi vzdy odpovedeli. No a co se tyce zrizeni :) tak si pamatuju na sebe kdyz jsem si adsl pred 3mi lety objednaval. To bylo na zrizeni 21 prac. dnu, ale technik to prisel zapojit asi az za 2 mesice od objednavky.

David (27.6.2005 17:20:36)

No tak, že ti to na hotline zvedl "nějakej Slovák" není žádný div, protože imho mají asi tu hotline "někde na Slovensku", soudím tak podle toho když jsem jim dával číslo, aby mi zavolali zpět, tak to vždy bylo číslo se SVK předvolbou... Za druhý,nevím pořád proč považujete ty chudáky za nekomunikativní? Včera večer jsem volal na hotline, protože mi blbl inet (vysoký packet loss při pingu, neotevírání se stránek - mrzlo to u čekám na server... atd.). Řekl jsem mu co jsem zjistil za "symptomy", on ještě řekl abych zkusil svůj USB modem vytáhnout z USBčka a dát zpátky, že to občas pomůže, když jsem vylezl zpod stolu, tak mi s omluvou povídal, že chyba je na straně poskytovatele, že je tam trochu problém s linkou, přes víkend to řešili a dnes už by to mělo být v pohodě... A zatím je... Takže mě na hotline VŽDY poradili. Asi je to taky o přístupu, ne tam jen zavolat a zařvat "mě to nejde"! Oni totiž asi nemají křišťálovou kouli zrovna po ruce, aby zavěštili :) K druhému bodu - ano, chápu to, čekal jsem 21 dní, 15 je v podstatě minimum za jak dlouo to mohou stihnout, protože ČTc to u sebe drží obvykle tak 14 dnů... 15 dnů je krásnej výsledek, 21+/- pár dní zcela normální, takže si dej nohy do tepla a čekej :) Pokud jsi chtěl něco co JEDE HNED,tak třeba GPRS nebo CDMA je tuším dobrá volba :)

MartinCZ (27.6.2005 21:59:41)

Mno jsi optimista Davide. Kolikrát už jsi na hotline volal? Oni totiž dycky ti slovaci radi, vytahnout modem s USB, popripade restartovat modem. A vzdy t reknou ze maji momentalne malou poruchu a ze se na tom pracuje a ze to bude co nejdriv a ze se omlouvaji. Posledne mi nejel net, modem mi nebyl schopny navazat spojeni a tak volam na hotline a prvni telefon: "Zkusil ste vytahnut usb prípojku?" Odpovim - mam AST510i ethernetovy modem, nemam USB pripojku. "Aha tak zkuste restartovat modem". Rikam ze jsem to udelal uz nekolikrat. "Áno? Tak počkajte chvilu. Áno, máme tu mensi vypadok, ospravedlnujem sa, zkuste to neskorsie, behem par minut by to malo ist. Pokud nie, zavolajte do hodiny zpet." Po dvou hodinach nic, volam, zvedne slovak, chce resetovat modem, pak rezignuje a rika ze se na oprave pracuje a at zavolam rano. Rano nic, volam hotline, slovak rika: "To je cudne... Resetoval ste modem?...". Pak to vzdava, protoze jsem neodbytny a rika: "Moze to byt na ustredni. Ak vam modem blika oranzovo-zelene znamena to, ze se pripaja na ustrednu, ale mi vas tu nevidime, takze z ustredni nejste pripojeny. Preposlem to technikom z Telecomu, ale pripravte sa na to, ze reaguju kolem peti hodin". Rupli mi nervy, volam na technickou hotline telecomu na internet expres vypadky a rikam co se mi stalo a at zavolaji na ustrednu. Nechcou. Jsem neodbytny a rikam, ze maji problem na ustredne a ze se to musi tykat vsech lidiv Opave. At zavolaji na ustrednu. Nechce, pry mam volat svou hotline.- Rikam, nejede internet nejen me, ale vsem lidem na moji ustredne. Takze i vasim nejede. Ten kluk tam rezignoval. Zavolal na ustrednu a za deset minut mi volaji technici z ustredny ze se omlouvaji a ze meli spatne neco nakonfigurovane a ze uz by to mohlo jet. Mrknu na krabici a fici to. Pak vola adsl koordinator ze uz jim telecom nahlasil chybua ze se omlouvaji a ze uz by to mohlo jet.... Tak asi tak... Sory za story... :-(

MartinCZ (27.6.2005 22:02:06)

Jo zapomel jsem an vyplyvajici pouceni: HOTLINE by meli na Nextre prejmenovat na COLDLINE. :-(

David (28.6.2005 00:02:11)

Volal jsem asi 4x-5x za tu dobu co mám, vono taky jestli znáš někoho kdo na podobný helplajně dělal, tak víš, že o moc víc informací než ti řeknou ti nedaj... Jinak možná jsem lucker, ale když mi ten SVK člobrda řek že je problém u nich a že to pojede tehdy a tehdy, tak mi za a) ještě raději volal zpět, že teď už to jede b) vždy to zhruba v tu dobu co udal jelo... Já fakt nevím, proč si na ně stěžovat, nemám důvod... Rozhodně je mi jejich chování milejší, než u některých "operátorek" který dělaj imr vere hlupaka z tebe s tím že "u nich to teda neni" a až když jim ten den zavoláš s tím samým asi jako stej v pořadí, tak začnou "kapat božskou", že to "možná je problémem na jejich straně".... Kdyby to někdo nepoznal, tak je to běžný chování linek na ČTc...

David (28.6.2005 00:02:55)

Sorry, korekce prvního řádku, už je fakt pozdě, chtěl jsem to napsat ve smyslu že o moc víc informací než říkaj tam oni nemaj :)

Petr (30.6.2005 14:58:25)

Přidám si naprosto stejnou zkušenost o ADSL jsem žádal 27.5.05 13.6.05 jsme volal do nextry jak to vypadá a oni mi řekli že ode mne nemají smlouvu, ptám se jak to ? A oni na mne že ji už našli a že tam mají brigádnici a že ji zapomnela poslat do telecomu. Prý to stihnou do 20.6.05 Tak 21.6.05 volam a ze pry podle standardních podmínek na to mají do 30... no řeknu mít někoho po ruce tak asi neobstojí ... před třemi dny mi přišel meil že gratulujou .. ale zapoměli říct že linka stejně nefunguje protože na Čtc moji liku nikdo nezapojil do Dslamu :) Fór .. ne realita !!!! NEXTRA = Horší než Čtc !!!

ExtraCop (29.6.2005 22:57:59)

Jo Slovak, klasika, muj prvni modem mel nejaky problem, prehrival se a pak se resetoval. Zavolal jsem na hotline, zvedl to Slovak a ze pry to preda technikum, ze se mi ozvou. Dyl nez tyden nic, tak jsem poslal maila, co se deje, odpovedeli celkem rychle, jeste se zeptali, kdy a v kolik hodin jsem tam volal, at si muzou zjistit, kdo mi to vzal. No a za par dni uz byl na ceste modem novy. Takze s Nextrou fakt radeji mailem.

David (30.6.2005 11:29:41)

To je zvláštní, já mám zkušenost zcela opačnou, na mě zase prdí když jim pošlu maila :)))

Nargon (30.6.2005 12:30:28)

Zalezi co jim pises do mailu.

David (30.6.2005 12:53:02)

Oooh nejvyšší, atd... :) Ne vážně, psal jsem jim maila dvakrát, jednou kvůli webprostoru příslušejícímu údajně k zákaznickému účtu a pak ještě před tím si vzpomínám, kvůli tomu jestli se bude FUN by Telenor v dohledné době rozšiřovat do jedné konkrétní lokality v Praze, kde dosud není... Ani jednou jsem odpověď nedostal...

TondaLee (30.6.2005 13:17:16)

je to asi trochu mimo, ale jak jses spokojenej s tim webprostorem 100Mb? nevis jakej maj limit mysql databaze?

David (30.6.2005 13:36:47)

Hele, já vůbec nevím, jak se tam dostat, jak ho spravovat. Na to vše jsem se jich chtěl optat, ale neodpověděli mi... Jestli víš aspoň jak se dá dostat na správu a jaká je adresa toho webprostoru (něco jako (username).nextra.cz nebo jak??), tak mi to prosím pošli buď přímo sem na forum nebo na mail... Případně link kde se to dá najít, dík moc! Podle toho co píšeš, je tam možný provozovat i PHP/MySQL, jest tak? :)

TondaLee (30.6.2005 13:40:17)

měl by tam být MySQL i PHP a 100Mb prostoru + možnost zaregisrovat si zdarma nějakou adresu, myslím 3úrovně.... třeba www.mujweb.nextra.cz nebo tak nějak. Právě jsem na ně napsal dotaz a zkusím to z nich dostat. Protože ten web prostor byl jeden z důvodů proč jsem šel do Nextry...

David (30.6.2005 13:47:07)

No tak good luck, mě se to napoprvé nepovedlo, třeba budeš mít víc štěstí... Kdybys to z nich dostal, tak můj mail je tu na foru, tak mi to tam pls pošli, jo? Díkyy!

MartinCZ (30.6.2005 14:58:58)

WWW stranky muzes zprovoznit na http://user.nextra.cz Nikdy jsem to ale nedelal, tak vic nevim.

TondaLee (30.6.2005 15:00:35)

copak stránky, ty jsou v pohodě. PHP by taky mělo teoreticky fungovat automaticky, ale to MySQL. Nevím jestli mají nějaký PHPMySQLAdmin nebo něco takového...

David (30.6.2005 16:28:34)

No, to mě taky zajímá... Protože bez funkčního MySQL je mi to na prdlačky...

. (30.6.2005 17:22:41)

mysql je 10MB a je treba si ji nechat aktivovat u webmaster@nextra.cz

Pepa (26.7.2005 17:44:39)

napiš e-mail Nextře že chceš vytvořit databázy.Zřízení trvalo cca jeden den.Dostaneš stručné pokyny ke správě ..adresu SQL servru a heslo s id k přihlášení.

Tomáš (5.7.2005 23:31:20)

Ten Slovak je fakt nestesti. Neda se s nim vubec domluvit! Pri vzneseni dotazu mi v telefonu nekolikrat par vterin mlcel, jako kdyby vubec nerozumnel, co po nem chci... Nakonec mi poradil spatne. Rozhodne by Nextra mela hovory monitorovat a pak z toho vyvodit nejake dusledky...

Anonym (6.7.2005 00:16:21)

Záleží jak moc se v tom angažuješ. Já jsem je upomínal na všechny strany od Nextry po Telecom a do 4 dnů mi to jelo ...

Anonym (8.7.2005 10:38:18)

Jj, prudit, prudit a prudit. Bohuzel, nic jineho se s tim delat neda. Je to sice smutne, ale ti hodni, mili a trpelivi budou cekat, zatimco kdyz jsi osina v zadku, kazdy se te kouka zbavit co nejrychleji. Sice asi nadavaji (ale to neuslysis :) a mozna ti i na modem plivnou :) ale fungujou...

Anonym (8.7.2005 17:32:44)

Proč "prudit" ? Dá se být i slušný... to výsledek ještě více urychlí. Technické šetření Telecomu (bez jakékoliv urgence) trvalo 1 den ...

Anonym (8.7.2005 17:53:12)

No jo, to je asi nedorozumeni ohledne vykladu pouzite terminologie. Kdyz rikam "prudit", nemyslim tim byt sprosty, to vas opravdu vetsinou nikam nedostane. Jenom neodbytny, ale slusny...

Anonym (8.7.2005 19:48:30)

Bud neco opravdu chci rychle a něco pro to udělám anebo to nechám plavat a tím to nechají plavat i jiní ... "Technické šetření" 15 dnů ? Je to ve skutečnosti věc pár minut. Ostatní též ... Klasická úřední lenost a nezájem - pokud je člověk trochu nepopíchne. Pak jde najednou všechno hned

nostan (6.7.2005 00:26:29)

K bodu 1. Slovák je rozhodně komunikativnější než nějaké telátko s pěknou prdélkou a slaďoučkým hlasem, která má naučenou jednu větu a s tou vystačí na všechno. Zkuste někomu koho bolí břicho poradit jak vyoperovat slepáka, když ani nevíte,že ví co to je. K bodu 2. Od 1.6.2005 došlo ke změně cen Telecomu směrem k poskytovatelům ADSL. Jistě jste si v ceníku např NEXTRY všimli skutečnosti, že do 30.5.05 byly ceny služeb poskytovaných na platformě Telenoru i Telecomu stejné a od 1.6. jsou ty Telecomácké cca o 30% dražší. Ten kdo si objednal službu adsl 1 FUN někdy kolem 20.5. za cenu do 30.5.- 690 Kč už se jí nedočkal až po 1.6. ale na Telecomácké platformě za 990Kč. Telecom zkrátka nic ve druhé půlce května nepustil a počkal si na vyšší ceny. A protože má monopol na dráty, neupřednostnil ani ty co mají to štěstí, že jsou v dosahu i jiných platforem, třeba Telenoru aby si nedej Bůh nevydělali více než je zdrávo.Objednal jsem po netu službu 29.5. , smlouvu jsem poslal 1.6. a 7.6 jsem měl aktivovanou službu i včetně modemu doma, neskutečně rychle ale to již bylo po 1.6. tzn dražší.O peníze jde přece až na prvním místě.

Anonym (14.7.2005 09:42:53)

teda radsi bych preferoval ten sladkej hlas s peknou operatorkou, ten slovak je fakt strasnej ...

Nargon (14.7.2005 11:39:03)

Je to telefon, tam tu peknou operatorku neuvids.

Martin (14.7.2005 22:47:08)

ale uslysis sladky hlasek a muzes si predstavovat krasnou mladou slecnu jak se Ti snazi pomoci:o) To ze tam bude sedet 50-ti letá zenska kterou neco picha se uz nedovis:o) Mimoto ten slovak je fakt strasnej. A vubec nechapu proc se musim v Cehach vybavovat s nejakym slovakem. Uz vidim jak kdyz budu chtit pracovat na Slovensku tak me s cestinou nakopou do prd..e. At se snazi mluvit cesky..to ze udela nejaky chyby mi vadit nebude, ale at nemusim opet po 15-ti letech poslouchat slovenstinu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Martin (15.7.2005 14:26:36)

ja jsem kapicku jiny martin, ale doplnim jednu vec: nejsem rasista, cigan jako zid, vsechno je to z nemci jedna pakaz... Zijes v kosmopolitni evrope, a v jednadvacatem stoleti, dky takovym omezencum jako ty jsi na nas ukazuji prstem. Slovenstina je nahodou pekna a vzbuzuje spominky na zakladni vojenskou sluzbu, ja byl az v michalovcich a tam mluvili hur nez tihle kluci

Anonym (15.7.2005 14:50:32)

Přesná reakce. Díky. Aspoň jsem to nemusel psát já.

Martin (18.7.2005 19:03:35)

Co do toho motas nemce...jedinej omezenec si tady ty. Ja osobne mam daleko radsi nemce nez Slovaky, uz jenom proto, ze v Nemecku si hostu aspon vazi...na Slovensku je to sama verbes.(samozrejme nemuzeme pausalizovat). Vzdycky kdyz sem na Slovensku, tak si moc krasne vzpominky nevezu. Nemci se aspon snazi, kdyz vidi penize. A mimoto, dnesni mladez slovenstine uz skoro neruzumi a ja se jim nedivim. Mne je to celkem fuk, ja si to prelozim a preziju to, ale zkus zadat na Slovensku o praci s timi, ze budes mluvit cesky...poslou Te do prd.... . Tak si to v hlave preber a zkus mi treba napsat, kdo na nas ukazuje prstem.

TomM (18.7.2005 23:37:42)

zase slováci ty umí česky všichni, tam není problém aby v 20:00 hodin bylo na STV1 (jednotka) STV2 (dvojka) současně něco českého (česky dabovaného). Ale není to tím, že by byli nějak inteligentnější, ale je to tím, že jsou sociální :) a nemůžou si dovolit něco dabnout :) BTW kdy ste naposledy viděli něco (co bylo v 20:00 hod) na ct1,ct2.nově,primě a bylo to slovensky, holt sou to socky :) BTW2: byl sem tam na dovolené, šel sem k McDonaldovi a co myslíte, nedali mi k čaji ani citron ani cukr ani míchátko a ani omáčku, a když sem si proto šel napodruhé, tak se tak na mě škaredě dívali, jako kdyby je ty...... český chtěli okrást :)))

wave (18.7.2005 23:58:33)

Oni totiž jsou slováci líní dělat dabing, když to za ně uděláme mi. A ani to nenu tak kvalitní jako ten náš. A je to výhodnější, než utrácet peníze za předabování, takže tohle bych sem moc neplet. Ale mě by se teda moc nelíbilo mít na českejch programech slovenštinu.

TomM (19.7.2005 00:46:07)

ale pro nás taky dobře, aspoń to těm sockám střelíme a máme z toho víc peněz :)

Anonym (19.7.2005 21:22:51)

Mi jsme prostě nejlepší ... (chudák čeština ...)

Martin 2 (19.7.2005 17:17:52)

No bohuzel jedina socka jsi tady ty a to na mozek, vsichni inteligenti pochopili ze jde o ironii, protoze co je tam napsane rasizmus je. A slysel jsi nekdy o takovych organizacich jako amnesty international? Skus si nekde na tom tvym pomalym internetu najit, hodnoceni ceske republiky. Ja do Bratislavy chodim tydne, a v nicem se nelisi od treba Brna, jen je tam levnejc. A kdyz tam prijde takovy arogantni prase a cpe se v mekaci, bodet, ze mu nedaji ani citron a omacku. Ja jdu do restaurace (protoze nejsem socka a nemusim se zivit miniburgry z odpadku) a jsem vzdy spokojen, mnoho jidla za par kacek a jeste vlidna obsluha. A ty slovenky jsou taky takove sikulky ;)

TomM (19.7.2005 21:40:59)

nevím proč mě urážíš, ohledně mcdonalda, šlo tady jenom o příměr k tomu, jací sou slováci socky. A nevím kdes přišel na to, že sem arogantní prase, ty losere.

Anonym (20.7.2005 06:26:50)

Nechápu proč sem stále píšete tyto zcela zbytečné, bezobsažné a hloupé typy příspěvků

Anonym (8.7.2005 11:53:34)

Ocividne si chapavy ako brontosaurus, ja tam volal a hezky slovensky mi vysvetlili ze: DO 15 dni trva technicke setrenie a az urobi zluty komunista technicke setreni, tak sa zacne zriadovat pripojka co moze trvat DOi 7 dni dohromady 22, ak ratame ze na hotline tvrdili ze zriadenie je do cca 23 dni tak im to sedi, lebo nejaky ten den urcite potrebuju na tie administrativne veci... v skutocnosti mi potom zriadili dsl do 10 dni... Za druhe nextra ma nekolik telefonnich cisel... TECHNICKA (pokud chapes to slovo) podpora je 296 355 692 a OBCHODNE oddelenie je 296 355 122 a to sa da vsetko najst na ich webe

TondaLee (11.7.2005 10:33:32)

mno... nepracuješ náhodou u Nextry? Na HotLine? Kdyby mi to takle napsali, tak by to bylo OK. Chce to jenom říct na rovinu jak se věci mají a přoč to trvá tak dlouho. Ale myslím, že to už se někde v tomto fóru řešilo.... Jinak chápu z tvého textu, že jsi mu lépe rozumněl. Pravdou je, že když jsem mu volal naposledy (při zapojování modemu) tak mi pomohl a v podstatě mi vyšel vztříc. (Samozřejmě to mohl být klidně někdo jiný).

Anonym (12.7.2005 08:08:31)

nepracujem, pracujem pre eurotel CR, pracoval som pre slovensky slovanet vzdy ako hotline... mam doma nextru (ceskou) a uz jsem zistil jak to je. Jsou jenom slovaci sedi v bratislave a je ich tam sest nebo sedum

pstros (16.7.2005 22:04:36)

Mam cerstve zkusenosti a to takove ze minuly ctvrtek 7.7.jsem poslal podepsanou smlouvu a presne za tyden 14.7.mi prisel modem a vecer uz sem brouzdal.Mam 512/128 5Gb datovy limit.Realne mi to jede okolo 420ky,ping 80ms.Akorat zatim kdyz stahuju z ceskych servru tak mi to slape okolo 50-60 a z cizich jen okolo 10ky.Tak nevim.

Tomas (21.7.2005 18:07:04)

Jake mate zkusenosti s poruchovosti pripojeni od Nextry? Jak dlouhe byvaji vypadky pripojeni a jak rychle je Nextra resi? Dekuji

Nargon (21.7.2005 18:53:19)

No za ty 3 roky co uz mam adsl od Nextry, snad ani jednou nemeli vypadek vlastni vinou. Pokud nejaky byl tak to bylo zpusobeno telecomem, s cim nic Nextra udelat nemohla.

Tomas (21.7.2005 19:53:34)

Dekuju vam za odpoved.

riddick (21.7.2005 21:33:46)

Tak to já si nemůžu stěžovat. Měl jsem vše vyřízené i se zřízením linky u telecomu snad do 10 dnů ani to ne. myslím že to bylo 5dnů. šlo to fakt rychle. Ze začátku jsem měl problémy ale s rychlosti. Mám OFFICE 2M a jelo to s bídou 600Kbit a to jen někdy. Jsem tam hned volal, oni udělali něco tam u nich a já měl odvirovat pc, udělal jsem to - sice vira jsem nenašel, ale formatnul jsem to radši a jedu ted průměrně kolem 1,4Mbit, běžně kolem 1,7Mbit. Jsem zatím spokojený, snad to vydrží. Člověk nikdy neví, co vymyslí nextra ale hlavně žlutej!!!!! Proč je to u nás tak blbé s tím ADSL - v J.Korei valí do domácností 100Mbit Internet a u nás je největší Internetový boss, co má rychlost 2Mbit! Thank you žlutej!

riddick (21.7.2005 21:35:12)

Ale abych nečernïl tak moc žlutého, zřízení linky bylo záležitostí snad 2 dnů. Jsem to ani nečekal, že to bude tak rychle.

David (27.7.2005 07:32:14)

Dalsi z nekalych obchodnich praktik CTc... Zatimco kdyz si objednas ADSL u nich, tak ti to zridi hned, tak u alternativce to ceka na telesracich 14 dnu jen na razitko... Takze nevim, jestli je tohle zrovna na pochvalu... Kdyby to bylo samostatne, tak asi ano, ale kdyz to porovnas s jejich chovanim v sirsim pohledu, tak je to spis na kopanec do jejich zlutejch zadku...

Nargon (27.7.2005 11:11:37)

Nj, nextra zjisti ze u nich v siti to neni, tak to musi bejt na druhy strane, tedy v prijmaci. Problem je ze ten prijmac je vas modem + vedeni telecomu. A kdyz ani neni problem ve vasem modemu tak je jen u telecomu. A to casto bejva.

NX hotline operator (23.7.2005 18:37:16)

Ahojte. Kedze pisem po slovensky asi viete, odkial som :) ano som jeden z tych, ktorych bud chvalite alebo ohovarate ale hlavne, ktoremu volate, som operatorom na NX-hotline . Co sa tyka toho, ze sme vsetci slovaci, alebo aspon hovorime po slovensky, asi to bude tym, ze sme v Bratislave a myslim si, ze rozumny clovek sa dokaze porozpravat aj s niekym komu nerozumnie na recovej urovni aspon rukami, ovsem my sme boli niekedy jeden stat a nase jazyky su dost podobne, myslim, ze jediny problem pohorsenia zo slovenciny je niekde medzi rukami a vlasmi :) (MartinCZ mal by si sa nad tym zamysliet). Co sa tyka technickej pomoci, naozaj je az taka zla ? Tuto otazku si kladiem zakazdym, ked naozaj uz neviem, co mam zakaznikovy poradit (nestava sa to ale casto, vazne). Myslim, ze vzhladom na to, ze DSL je pomerne nova technologia a modemy su stale este len v "plienkach" je velmi pekne, ako to funguje. Co sa tyka prehrievania, naozaj su konstruovane tak, aby isli v dost drsnych podmienach ale ked ich obkolesi niekto vsetkych co najde na stole tak dost zle vetraju. Ostatne problemy mozu byt sposobene HW realizaciou, este sa Vam nepokazil iny domaci spotrebic ? Za moju uz celkom dlhu dobu prace v tejto firme som sa stretol len s velmi malo exotickymi pripadmi, kedy sme naozaj nikto netusili o co moze ist, ale vzdy sa nasiel nejaky napad, ktory to vyriesil (a ked nie, tak technik co pride k Vam to zvacsa poriesi). Co sa tyka doby realizacie sluzieb, nieje zas az tak dlha, nezabudajte, ze kazdy dostava lehoty a kedze CT (ako som sa dozvedel prezyvku na tomto fore) Zlty to povecsine najviac ovplyvnuju. Taka moja osobna statistika odhad. Mame 100 zakaznikov (akoze vyberova vzorka, nie dokopy :D) Z toho je asi 5 nahnevanych, ze sa im sluzba dlho zriaduje, z toho mozno 0.8 je vinou NX. Dalsich 20 malo niekedy problem uz s funcnou sluzbou, z tohto poctu je asi 0.5 narocnejsich problemov (to znamena ze ostatne sa riesia do 5minut resetom modemu (naozaj HW je dost slaby a casto je problem aj v PC zakaznika) a z tych 0.4 je mozno 0.001 ktore naozaj clovek nevie vyriesit ani po tyzdni diskutovania o probleme, my Vase problemi naozaj riesime zodpovedne a nenechamame si trapit len nas mozog :). Kazdy rozumny clovek asi pochopi, ze nie vzdy (aj keby sa to nemalo stat) nam technika pojde ako ma, takze ak nejde kludne zavolajte, my Vam radi pomozeme. Pokial sa dovolate coilen raz niekomu, kto Vas odbije (toto som este nezazil) kludne zavolajte neskor, ono Vas to asi prepne aj na ineho kolegu a problem sa bude riesit. Ak sa Vam bude zdat, ze sa Vam nikto dlho neozval, prudte, ale prosim premyslite si, co je rozumne prudenie, zasa DSL sluzba nema garanciu sluzby 100% Prepacte, ze som ako uz zaujaty pisal do tohto fora, ale nieje zle obcas vec uviest na pravu mieru, a myslim si, ze mam nejaky ten prehlad ;)

Nargon (23.7.2005 20:11:31)

Problem je ze z tech 0.001 uzivatelu si asi 90% stezuje tady na foru. A ti kterim jste poradily o tomhle foru ani nevedi, pripadne sem vubec nepisou. Proto je tu 80% negativnich prispevku a 20% pozitivnich.

NX dlouhodoby zakaznik (25.7.2005 13:38:39)

Vyuzivam nove sluzby od NX jako pripojeni domacnosti uz pres ctyri roky a celkove si na kvalitu sluzeb nemuzu stezovat, s vyjimkou prvnich mesicu provozu ADSL, obdobi kolem zavedeni agregace a ted v souvislosti se svou migraci ze sluzby na platforme CTc na platformu Telenor (to je porod!) - i kdyz prinejmensim cast uvedenych problemu zrejme pada na hlavu CTc, coz mi ovsem jako zakaznikovi moc nepomuze. Nemam problem komunikovat s hotline cesko-slovensky, nicmene ucinnost poskytnute pomoci hodnotim tak 50:50 (rozhodne se nejedna o pritele na telefonu :) Naposledy mi technik tvrdil, ze pricina vypadku musi byt u me (pravdepodobne v HW modemu), u NX vsechno jede jak ma, atd. apod. Nekolikrat jsem restartoval modem, vypnul ho na nekolik hodin, aby mel sanci uplne vychladnout, znovu zapnul a ...nic. Vzdal jsem to a sel se venovat necemu jinemu, druhy den jsem prisel k pocitaci, modem zapnul a vsechno bezelo - cili zadna zmena provedena na mem konci, takze bud to bylo u poskytovatele nebo se jedna o jednu z tech veci "mezi nebem a zemi" jak to s oblibou nazyva nas IT v praci :) Presto bych hotline NX nezatracoval, obecne se vcelku snazi a obcas to i vyjde :) Skutecne by me zajimalo, jestli byrokraticke komplikace a prutahy pri zrizovani sluzby na platforme Telenor jsou dusledkem politiky "cim hure, tim lepe" ze strany CTc nebo se jedna jen o neschopnost NX a na CTc se toliko vymlouvate. V prvnim pripade bych cekal, ze z toho udelate tema pro sve pravniky, zejmena pokud IOL na svych strankach inzeruje zrizeni sluzby "zpravidla do 2 az 4 dnu", zatimco ja na svou pripojku cekam uz vice nez tri tydny (technicke setreni probehlo po asi ctrnacti dnech s kladnym vysledkem).

David (27.7.2005 07:30:20)

Jak rikam, kdykoli jsem volal na NX hotline, tak mi vzdy bylo pomozeno, v "nejhorsim" pripade mi operator volal do pul hodiny (jakto, ze se vzdycky trefite do doby, kdy mam sousto v puse? :) ) na mobil zpet s resenim problemu... Nikdy jsem nemel z NX hotline pocit, ze je to jakasi "frontova linie" , ktera "nas blbecky uzivatele" ma odpalkovat co nejrychleji za kazdou cenu... A co bych taky ocenil , ze se neboji priznat chybu na strane Nextry... To se u CTc moc nestalo/nestava, radsi nez by kapli bozskou ze je prusvih na ustredne, tak budou stokrat tvrdit, ze zavada je na "nasem prijimaci" :) Preju hodne stesti na hotline... Chtel jsem napsat neco na brzkou slysenou, ale jelikoz je to linka na reseni problemu, tak snad ani radsi ne , popreju jen hezke leto :)

MartinCZ (29.7.2005 10:56:54)

Jen kratka reakce, jsem ten posledni kdo si tady stezuje na Slovencinu. Vadil mi dlouhou dobu pristup tvych kolegu: "Ano, výpadok to mozno je, zavolajte rano...". To ze je nazyvam "slovensky papousek" je proto, ze tohle jsem od nich klidne slysel nekolikrat za sebou a jsou to vschno Slovaci. Se Slovencinou to nema nic spolecneho. Pul me rodiny je ze Slovenska a proti slovakum nemam nic ani co se za nehet vleze... Taky musim rict, ze pri poslednich tri problemech jsem byl uz s resenim spokojeny... Ale na druhou stranu, nejvic vazne nastve to co jsi psal -> kdyz je nekdo arogantni. A co hur, skryte arogantni... Viz ano, je problem ale ja ho nevyresim, zavolejte pozdeji, uz se bude vedet cim to je.

IOLák (1.8.2005 00:10:54)

Zdravím "kolegu konkurenci", aj u nás začal zarabat "čobol" - a jeho přístup je geniální - nevím čím to je, ale pokud mluvím se slovákem vždycky mně to uklidní (asi to bude tím, že taky v sobě nosím dost slovenské krve) a hlavně je s ním sranda. Ale proč píšu : Závidím Vám to jak fungujete - opravdu - to co dokázaly vymyslet naši managoři - zrušit kvalifikovanou tech podporu a místo toho naverbovat pár buď přestarlých operátorek z poruchovky, nebo mladé a arogantní cápky a udělat 1st lvl a 2nd lvl, místo toho, aby posílily právě to "zdravé jádro" - nemá chybu. Pokud si někdo pamatujete podporu IOLu tak dva tři roky dozadu tak vězte, že všichni ti lidi co tam dělaly jsou na "Premium lince" nebo šéfují, nebo přešli na lepší posty, no a ti nepohodlní (radikálové) už nejsou už mezi námi. Ohledně zřízení linky - není pravda, že Telecom brzdí alternativní operátory, kolikrát musíme řešit problémy s tím, že zák. čeká půl měsíce na to co se bude dít s jeho linkou, je to defakto způsobené zase managory - vyházely hromadu proškolených lidí a místo toho je teďkonc i outsourcing "traťáků" (tak to už vůbec nemá logiku) - dle hlasů z "plebsu" se většina lidí modlí, aby s tím španělé něco provedly k lepšímu - nejsme zase všichni tak "zlomyslní" abychom si nechaly líbit co manadement provádí se zákazníky - protože na koho pak lidi řvou ? na nás - a my bychom občas chtěly i víc pomoct, ale buď to nejde, nebo se vypařila prvotní motivace co nás hnala k tomu (taky z koho by nevyprchala když všude kolem Vás mávají snižovaním stavu atd. - prachy nejsou taky žádná sláva :-( ) - je to jako učitelování - kvůli penězům to stejně dělá málokdo a pravda je ta, že i u nás to jde pomalu z kopce - tak půlka ví oč vlastně v sítích jde (a to jsou mezinámi správci sítí a "ostřílení veteráni") a druhá půlka je zatím v "neustálém učení" (prostě sbírají prax do životpisu a kdo jiný je má naučit, než Telecom) závěrem bych to pospal jako "smoking cigarillos and sitting on a powder keg" Zdravím do Nextry ;-)

David (1.8.2005 09:38:38)

Je uplne jedno, jestli to zpusobuji managori nebo nekdo jiny, to ze kdyz si objednam ADSL od CTc, budu ho mit za par dni, kdezto od Nextry bezne tak za 21, je proste fakt, vyjimky existuji v obou pripadech, ale jak pozoruji pripady ze sveho okoli, tak drtiva vetsina lidi se do mnou nastineneho rozpeti vejde. A to, ze je to ne kvuli zlomyslnosti, ale kvuli tomu, ze je CTc bordel na koleckach, neni ospravedlneni, ale jen pokus o vysvetleni.

Anonym (2.8.2005 17:13:26)

hele lidi jak je to s tou nextrou vlastne? zavedli fup nebo ne?

David (5.8.2005 19:48:44)

Uz vazne nemam silu... Doctes se to na jejich strankach sakris!!!! Dostal jsem se tam od okamziku nacteni stranky na tri kliknuti (poradim ti, je to v ceniku)... Tohle uz fakt neni mozny...

Anonym (6.8.2005 06:54:50)

no a zavedli teda nebo ne??? :)

nick (6.8.2005 09:50:16)

zavedli, ale jenom pro Anonymy... ;)

Sam (6.8.2005 13:48:05)

:-)))))

David (6.8.2005 12:38:58)

Blahoslaveni chudi duchem, nebot jejich je kralovstvi nebeske...

Pepa (26.7.2005 17:50:20)

Já tady patřím k pravidelným zastáncům Nextry, takže jsem spokojený jak s telefonickou podporou tak s podporou e-mailem.Vzpomínám si, že když jsem potřeboval poradit živě, taky jsem si myslel že mi na hotline nechtějí moc poradit, ale měli pravdu, chyba byla u mne i když jsem si nejdřív říkal že to není ani náhodou možný.Odešel tehdy kablík mezi modemem a splitrem, ale to až moc odbočuji.

Petr (5.8.2005 06:36:01)

Chci se podělit i já se svou zkušenosti se zřízenímu Nextry, mám FUN 1M. Smlouvu jsem odeslal doporučeně poštou 13.7., 18.7. mi došel první mejl že objednávka byla přijata k realizaci a že proběhne šetření, 19.7. mi došla zpráva že výsledek šetření je kladný. Dva dny na to (21.7.) mi došel modem a tak jsem se tešil že už jedu. Ovšem ouha! Vše jsem nastavil, zkontroloval 3x, začal panikařit a zavolal na hotline, zde mi řekli že to ještě není zapojené a musím počkat na třetí potvrzující mejl. Takže jsem to zkoušel a čekal každý den. Po 14 dnech (1.8.) jsem znovu kontaktoval hotline a bylo mi řečeno že službu zprovozní předpokládaně k 4.8., stále se nic nedělo a tak jsem 4.8. kontaktoval pracovníky hotline kde se divili že linka měla už být dávno v provozu. Dojdu z práce a linka najednou fungovala. Je už 5.8. a stále mi nepřišel poslední mejl o aktivaci služby. Je mi to vcelku jedno, internet už fičí, s rychlosti jsem spokojen, tak co. Mám však udělaný obrázek postupu Nextry, kdybych se neohlásil tak možná stále čekám. Jak jsem tady už četl vícekrát tak opravdu volat, volat, volat a oni vám to zapnou.

gecko (10.8.2005 09:25:21)

v ondeli jsem zadal objednavku, prisel majl se smlouvama a heslem, ve stredu prisel majl ze byla poslana k zpracovani, v patek byl vysledek technickeho setreni kladny. Dalsi utery byl u mne modem. Protoze jsem ale predtym volal na hotline, vedel jsem ze ma prijit jeste nejaky mail 6 (oni jsou cislovane 0,1,3,6). Kdyz po dvou tydnech nechodil, zavolal jsem si na hotline, a tam mi potvrdili, ze linka je aktivni a ze majl odesel, tak jsem volal k svemu byvalemu providerovi dialu, kde mam postu a ten se pak omlouval ze mali vypadek na mailservrech a ze nextra opravdu neco poslala... celkova doba zavedeni 3 tydny, s cim jsem pocital dopredu, takze spokojenost. Kamarad si nechaval zavadet DSL v garantovane dobe 3 az 4 dnu a ceka doted, tyden zdrzeni kvuli tomu ze mu stary provider nevypnul linku, pak CTc tvrdili ze tam nelze zavest objednanou rychlost (1024 co uz mel ovsem predtim) a ted mu tvrdi ze se musi vymnenit par a ze na to prijede ceta a pak bude mit do tri dnu net. Ceta samozrejme uz vyse tydne nikde... Zuri beha je nespokojeny, ceka uz dva a pul tydne (vzhledem k tomu ze je streda) takze co je podle tebe lepsi?

TomM (10.8.2005 13:02:49)

ty si hň*p, řekni svému kamarádovi, ať se řádně ulkidní, že mu to trvá o týden víc, já sem čekal na ADSL víc jak 2měsíce (kvůli plnému DSLamu) a nechápu tady ty hňupky na foru, kteřá pořád remcají, že jim to trvá dlouho (pro ně je to 14dní!)

charles (11.8.2005 21:21:33)

Tady vubec nejde o to, jestli to trva 2 mesice nebo 14 dni, ale o to je ti nekdo neco slibi a nedodrzi to a ani se neobtezuje zavolat nebo napsat.

TomM (12.8.2005 03:59:06)

pro mě je tohle normální stav, pokud mají nějaké limity dokdy (jakože mají), tak je obdivuju a mám zkušenosti se dvěma zřizováními (IOL a Contactel) u obou stejný problém - plný DSLam (byli to i jiná města - to je pech :D). Myslíš si, že se někdo obtěžoval napsat mi e-mail, že je plný DSLam? to sem musel jako blb*c volat na tu jejich slavnou hotline (buď u telekomu dva leveli nebo u contactelu si tě zas málem prolustrují) aby mi řekli, že je plný DSLam a to mi ještě nikde neřekli, kdy to bude. To sem podruhé jako blb*c musel, do jít do prodejny telecomu (u nás je hned v budově ústředny - takže sem čekal nějaké informace "kdy se má něco dělat" a po deseti minutách z nich vypadalo, že asi za měsíc. Potom když sem se na netu dozvěděl, že "významě jsme rozšířily kapacitu v některých městech" a potom se tam našel svoje město (obě) tak z té radosti sem su pustil Beatiful day od U2. Ale to moje radosti ještě nekončily, jedno DSL nefungovalo (nebyla synchro.) - tohle už nebudu rozebírat - bylo by to ještě na dlouhé povídání. A proto mě úplně iritují problémy některých userů, kterým v pohodě došel samoinstalák, do týdně měli vše zřízeno a te%d si stěžují na to, že to trvalo dlouho a že ještě museli řešit nějaký rádoby problém!

gecko (12.8.2005 11:12:58)

ja souhlasim, i kdyz to tak predtym nemuselo vypadat... a jake jsou skusenosti s ostatnimi hotline? proc se tady vlastne lustruje jenom nextra? vzdyt nejsou jediny co maji hotline