Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > EMEA - Zrušení služby

EMEA - Zrušení služby

paprika (1.7.2005 08:32:16)

Zdravím všechny, jsem uživatelem Emea DSL a dnes jsem se koukl na jejich ceníky. V odstavci "Zřízení a změny služby" na http://www.ahoj.cz/index.php?p=cenik_tel&sub=cenik_int mají uvedenou cenu za zrušení služby 1590,-. Je to fór nebo jsem to jen špatně pochopil? Emea se vždycky chlubila že má zrušení služby zdarma a tohle by bylo nehorázné!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym (1.7.2005 13:29:02)

asi to for neni :(

JirkaB (1.7.2005 14:01:44)

Fór to neni, je to jen malá náplast za výhodné ceny nových tarifů. Tento poplatek mají i jiní (všichni?) poskytovatelé, ale myslím, že právě jen u tarifů přes Telenor. U emey to není jasně napsáno, takže možná i u ostatních ? Nevím.

Anonym (1.7.2005 14:09:57)

Ale za zruseni CTc je to nehoraznost! Lidi, vemte rozum do hrsti a honem od nich utecte!

Anonym (1.7.2005 14:23:42)

Tak jsem jim tam volal a pry to plati jenom pro telenor. Nevim, nevim, znela znacne nejiste. Radeji ruce dal... Doufam, ze skynet bude ferovej. Zrizuju si totiz u nich dsl pres telenor se zrizovacim poplatkem 2000 a jestli by mi taky chteli jednou nasadit pokutu za zruseni, tak bych byl teda nehorazne nastvany!

David (3.7.2005 09:14:47)

No ono jsou poplatky a poplatky... Pokud je smlouva uzavřena na dobu určitou, řekněme 12 měsíců a chcete ji vypovědět po půl roce, tak to opravdu asi u všech něco zaplatíte, pokud je to ale smlouva na dobu neurčitou a vy prostě jen chcete ukončit používaní jejich služby , tak mi to IMHO přijde dost nekorektní, chtít za to tyhle peníze. Možná právně v pořádku (jistě mají ve smlouvě cancy typu "služba je poskytována za cenu platnou v daném období"), ale nekorektní a svědčí to leccos o důvěryhodnosti fy Emea.

Anonym (1.7.2005 14:05:25)

Smejdi! Jeste ze jsem dal minuly mesic vypoved smlouvy! Jdu ke skynetu - 1x 128/64 CTc a 1x 1024/256 telenor

Anonym (1.7.2005 14:31:36)

Zaplacení poplatku 1590,- platí pro nové zákazníky a jedná se o případ, kdy vypoví slouvu dříve než je podepsáno ve smlouvě tz. 2 roky,na zákazníky, kteří podepsali smlouvu dříve a používají ADSL se tento poplatek nevztahuje, pro ně platí pouze výpovědní lhůta 1 měsíc. Informace ověřeny přímo u Emea.

Max (1.7.2005 17:02:59)

Právě jsem to zjistil a jako aprílový for by to bylo dobrý, ale v červenci ? Myslím si, že EMEA začíná pěkně mlžit a poplatek ve snaze udržet klienta bude účtován všem (alespoň podle smluvních podmínek - nikde není žádná poznámka, že se vztahuje jenom na některé klienty není). Zajímalo by mě, jaký polatek bude účtován stavájícím klientů, kteří podají výpověď v červenci (na stávající klienty platí ceník od 1.8.05), ale výpovědní lhůta vyprší podle všeobecných podmínek až 31.8.05. Budou platit poplatek k datu žádosti o zrušení služby nebo k datu skutečného ukončení ????

hans (2.7.2005 11:32:38)

kdyz podas vypoved v cervenci, tak ji podavas podle podminek platnych v te chvili - tzn. i podle ceniku platneho v cervenci, kde zadny poplatek za zruseni neni. jinak co se tyce toho poplatku, tak me s tim trochu zaskocili - zrejme to vypada, ze bude uctovan vsem zakaznikum :(

jirkaP (6.7.2005 16:58:10)

Jestli ten poplatek za zrušení pro stávající zákazníky platí od 1.8., tak mu stejně už nikdo neunikne, protože pokud dáš výpověď v červenci, začne běžet až od 1.8. a služba bude ukončena ke konci srpna. Jsem u nich teprve od dubna a nerad bych každý tři měsíce měnil providera. Je tady vůbec nějaká slušná firma, na kterou se dá dlouhodobě spolehnout? Copak asi spáchá s ADSL Telefónica?

Anonym (6.7.2005 17:15:33)

Taky si to myslim. Jenom jsem zvedavy, jestli po budou chtit ten poplatek taky, kdyz jsem vypoved posilal v cervnu. Jestli budou chtit, tak se odvolam k CTU.

Anonym (7.7.2005 10:39:17)

nebudou ho chtit pokud dostanou pisemnou vypoved v cervenci alespon takovy jsem dostal od nich email

jupík (11.7.2005 18:21:26)

Může toto ještě někdo potvrdit? Údajně jim odpojení trvá ještě 14 dní po ukončení služby, takže nelze zapojit nového providera. Máte s tím někdo zkušenost?

Anonym (11.7.2005 21:24:30)

Jo,sel sem od volnyho k emea a trvalo to mesic......parada

jupík (12.7.2005 18:23:22)

Takže rychleji to půjde asi jen k Telecomu. Kdyby člověk věděl, co vymyslí Telefónica za novoty :-(

Anonym (6.7.2005 17:27:17)

podle standardnich podminek zacina vypovedni lhuta bezet v nasledujicim zustovacim obdobi po doruceni podle podminek platnych v den doruceni, tudiz pokud bude dorucena v cervenci tak by to melo byt jeste bez pokuty 1892,-

jirkaP (6.7.2005 18:11:00)

A tato dedukce vychází z čeho, co jsou to standardní podmínky? Na www.ahoj.cz jsem se ničeho nedopátral. No, napíšu jim taky, ať si drbou hlavu. Zatím si ji drbu já, protože podle různých hlášek tady na fóru přechod na jiného providera nemusí být zrovna bez problémů. Já od nich momentálně odcházet nechtěl, i když nejsou nejlevnější, ale ten poplatek mě fakt sejří.

jalla (2.7.2005 10:48:02)

no, nevim jak vy ale ja to pochopil tak, ze EMEA ma v soucasnosti dva ceniky - jeden platny pro zakazniky, kteri podepsali smlouvu do 11.05.2005 ve kterem zadny poplatek 1590 za ukonceni smlouvy neni a potom druhy cenik pro zakazniky s podpisem smlouvy od 12.05.2005 (resp. zakaznici si ho mohou zvolit) s poplatkem. je to vse napsano jak v ceniku, tak i primo nahore na strance na kterou jsi tu hodil odkaz. staci jen poradne cist a nehazet tady poplasne thready :)

Anonym (2.7.2005 12:54:14)

smoluvu mam uzvrenou pred 11052005 a chci prejit na 256kbit kolik za to a co kdyz budu chtit skoncit no nevim je to zmatek

jalla (3.7.2005 11:23:43)

no, precet jsem si to poradne jeste jednou a zatim to fakt vypada, ze ti co podaji vypoved po 1.8.05 budou platit tech 1.892 za ukonceni sluzby :( poslal jsem jim dotaz, uvidim co napisou.

jalla (4.7.2005 10:52:15)

hmm, oficialni odpoved Dobrý den, poplatek za zrušení služby 1590,-Kč (bez DPH) platí pro všechny zákazníky. Poplatek je částečně kompenzován snížením ceny za zřízení služby. Ceník je pro stávající zákazníky od 1.8.2005. Za zřízení služby se dle starého ceníku platil poplatek 990,-Kč. Nyní se platí pouze 590,-Kč. Jen málo zákazníku službu ruší. Více zákazníku však žádá o navýšení služby, které podle starého ceníku stálo 490,-Kč. Podle nového si mohou zákazníci navýšit službu zdarma. Zvolili jsme tedy menší zlo, kdy jsme se rozhodli zákazníkům více žádanou službu "navýšení služby" dát zdarma (i zřízení služby za nyžší cenu) na úkor méně žádaného zrušení služby. S přáním pěkného dne Petra Hochmannová

paprika (4.7.2005 11:43:35)

Toto je pro mne dostatecny duvod na zmenu poskytovatele. Uz davno neplati ze Emea ma nehvyhodnejsi ceny, spise se blizi druhemu mantinelu. Uz jsem si snad vybral vyhodnejsi od SkyNet: misto 590,- stoji mesicne 560,- misto 3GB ma limit 5GB misto 55,- stoji 39,- 1GB nadlimit asi neni duvod dlouho vahat ale rychle jednat Pokud znate neco jeste vyhodnejsiho tak dejte prosim vedet.

TomM (4.7.2005 11:52:37)

to si dělají srandu. Já sem myslel, že u civilizovaného poskytovatele, je navýšení služby vždy zdarma.

paprika (4.7.2005 12:30:44)

Toto vysvetleni v mnoha ohledech postrada logiku. Myslim ze situace je prave opacna. Pravdepodobne velka cast klientu rusi smlouvy a tak se snazi misto motivace nizkymi cenami a dobrymi sluzbami udzet lidi sankcionovanim zruseni sluzbya snazi se na posledni chvili vytriskat nejake penizky. Prece pokud je nejaky ukon malo žádaný (napr. zruseni smlouvy), tak neni duvod zavadet takto vysoky poplatek. Pro mne Emea ztratila perspektivu a hledam jinde.

Nika (4.7.2005 14:22:38)

Tak to je nepříjemné překvapení. EMEA rychle ztrácí body. Nejen že nezlevnila moji 512/128 nebo nezvýšila GB limit, ale ještě takhle prudí? Hm, udělám jí pápá, i za tenhle nehoráznej poplatek, protože to bude pořád lepší než jim při jejich přístupu dávat vydělávat další rok. Grrr.

Max (4.7.2005 16:06:14)

Dostal jsem zcela stejnou oficiální odpověď a pokud s tím EMEA nehodlá nic do týdne udělat, jsem pevně rozhodnutý změnit providera. Škoda, ale to zdůvodnění opravdu nemá žádnou logiku (maximálně obchodní ze strany EMEA Telecomu - otázkou je, zda je obchodní, když všichni utečou :-)

gogo (5.7.2005 15:41:56)

jak formulovat písemnou vypověď

domek (7.7.2005 19:19:07)

To je trest za to, že si nečtete Všeobecné podmínky providerů. Již tvar těchto podmínek je zde zmatečný a sám vznik smlouvy od nich je nepřijatelný o tom dalším ani nemluvě. No a protože zde není ani ustanovení o tom, že změna v ceníku je důvodem pro odstoupení v definovaném čase, tak platíte daň za blbost. Je k nevíře, jak lehkovážně se mnozí zavazují a pak roní slzy. Bohužel pozdě a na cizím hrobě.

jupík (8.7.2005 01:42:20)

To je teda moudro. Pokud vím u EMEA se nikdo k ničemu nezavazoval a mohl kdykoli odejít, a podle některých informací i během července může v pohodě odejít. Je jen nepochopitelné proč nutí ty, kteří jim zůstanou i v srpnu věrní a budou chtít odejít později (třeba za rok), aby na tuto věrnost doplatili. Nemůžou se pak divit, že kdo nechce zůstat v pasti, raději uteče. Jinak podmínky mění kde kdo, stačí se podívat na banky.

Max (12.7.2005 21:06:19)

Zdravím, nevím jak Vám, ale EMEA přestala na všechny emailové urgence reagovat - dělá mrtvého brouka a čeká.....výpověď posílám do konce týdne (nerad, ale seriozní jednání si představuji jinak ) :-(

surinam (15.7.2005 09:03:23)

Mám stejnou zkušenost. Končím taky. :-( Jak formulovat správně výpověď, aby mě nechytali za slovíčka?

paprika (15.7.2005 09:48:10)

Jsou pekne vychcany. Vcera jsem tam volal ze chci zrusit smlouvu z duvodu zavedeni poplatku za ukonceni aluzby a dnes mi sami volali zpatky ze vyrobili nejakej dodatek, podle ktereho pro stare zakazniky nebudou poplatek vyzadovat. Dodatek mi pry poslou podepsany postou, takze prozatim zustavam a uvidim jak se situace vyvine. Je videt ze se asi chtelo odtrhnout hodne zakazniku tak se to snazej trochu napravit.

Martin (15.7.2005 11:37:55)

Ted sem tam volal a pry ze to plati i pro me a ze kdyz dam dneska vypoved tak uz mi to budou uctovat...az ti to prijde please posli mi to na mail. Diky !

jalla (15.7.2005 12:35:00)

to je podle me nesmysl. ale zacina se emea pekne vybarvovat. s takovym pristupem radeji odejdu, i kdyby mi posilali sebevic podepsanych dodatku :/

Ron (15.7.2005 15:44:02)

Měli by ten dodatek poslat automaticky všem stávajícím zákazníkům aspoň e-mailem, stejně jako to dělaj v případě slev a jiných nabídek. Fakt vůbec divnej přístup - když se zlevňuje tak o tom informujou, když zdražuje, tak je ticho.

paprika (15.7.2005 16:01:13)

Oni to prave vsem posilat nechtej, ale jen tem, ktery by jinak ztratili. Vsichni ostatni holt budou muset platit.

Anonym (18.7.2005 15:42:42)

Martine i kdyz zmenu smlouvy ti nemusi dat vedet protoze staci kdyz ji uvedou na svych strankach,tak to neznamena ze jakakoliv uprava zacina platit v den zverejneni (uvedenim ve vseobecnou znamost) ale je to po urcite lhute a ta pokud se nepletu je 6 nedel ode dne zverejneni.Je znamo ze spolecnosti ktere zavedly poplatky pri dobe neurcite ci odstupne pri dobe urcite rapidne zhorsily kvalitu svych sluzeb.Je jen na vas jak se rozhodnete...

Martin (18.7.2005 18:23:12)

? ... a Vy ste jako kdo?

jalla (15.7.2005 12:38:11)

no, hlavne abys na dodatek necekal az do srpna a oni potom nedelali mrtveho brouka :/

peprika (15.7.2005 12:48:58)

Rikal jsem jim ze dodatek musim dostat vcas(tj. pro mne max. do tydne) jinak zaslu doporucene vypoved. Jinak mi bylo receno, ze ve vypovedi musi byt uvedeno rodne cislo, jmeno a adresa a telefoonni cislo na ktere je adsl zrizeno, tot vse.

Max (15.7.2005 21:18:00)

Tak jsem měl dnes taky hovor a slibují, že dnes odesílají dodatek. Počkám do středy a pokud to nepřijde, posílám výpověď....

paprika (18.7.2005 11:53:59)

Dodatek uz mam v ruce a jevi se seriozne, takze jeste nejakou dobu poseckam.

Max (18.7.2005 19:56:17)

Zdravím, taky jsem dnes obdržel dodatek a vypadá dobře. Taky zatím zůstavám ;-) Mají štěstí ;-)

Anonym (19.7.2005 11:36:11)

Max, paprika: Kolik dnů trvalo než vám to přišlo? Proboxoval jsem se nakonec k nějaký divě, která mi dodatek taky slíbila poslat. Jestli nepřijde, tak už z principu u týhle company končím.

Ron (19.7.2005 11:37:09)

Pro pořádek, to jsem psal já.

Max (21.7.2005 14:46:29)

Přišlo to hned následující pracovnící den....

Nick (18.7.2005 15:23:18)

podal jsem vypoved (kvuli zmene podminek - 1590 bez dane za zruseni smlouvy uzavrene na dobu neurcitou!!!). jak jim to doslo, volali, ze jim prisla ma vypoved a jaky je duvod vypovedi. tak jsem jim ho rekl. zacali mluvit o tom, ze zmeny jsou pro drtivou vetsinu k lepsimu.... (mel jsem ji chut rict, tak co ji vadi jedna vypoved...). a zkoncila u dodatku o kterem jiz byla rec. rekl jsem, ze uz jsem se rozhodl takto. zajimalo by me, jestli "dodatek" budou nabizet i lidem, kteri podaji vypoved v srpnu ;)

Martin (18.7.2005 15:28:53)

Tak sem tam zavolal, že chci dodatek jinak jim zruším smlouvu. A něvěřili byste jak ta ženská začla koktat...totálně sem ji rozhodil. A skončilo to tak, že to prý někomu předá. Dělala, že o ničem neví, ale když sem ji ho přečet tak najednou ji došly odpovědi.... Paráda tak uvidíme..doporučuju je tam bombardovat a nenechat se odbýt.

Martin (18.7.2005 15:38:49)

Tak mi nějaká ženská volala..a že prý mi to nepošle pokud jim nepošlu výpověď.....Tak sem ji poslal kam patří a at mi zavola nadrizeny....Uvidime jak se projevi.

Pavel (19.7.2005 10:31:22)

Tak nevím co tu všichni nadáváte,nejdřív tady je je jen samá chvála,jak je Emea nejlepší,jak nikdy Telecom,a ted najednou pravej opak,a odcházet kvůli tomu že zavedli poplatek za zrušení?když jsem jinak spokojenej,tak proč odcházet,kvůli tomu že odchod je zpoplatněn,to mi nějak nedává logiku.Já sem si objednal v pondělí a v pátek jsem měl službu zapojenou a jede to jak má,256/64 za 399 bez DPH s ethernet modemem si myslim že je stokrát lepší než za ty samý prachy poloviční rychlost od Telecomu,USB modemem-byť s instalací za 1,-.

Anonym (19.7.2005 10:51:47)

Ja si mysli ze dobrovolne zustat v tak drahy pasti je zbytecny kdyz jinde takova past neni. Zajem zustat by mel byt motivovan kvalitnimi sluzbami a ne sankcemi.

Anonym (19.7.2005 13:13:17)

A kde Ti zaručí,že po nějakém čase poplatek taky nezavedou?

Anonym (19.7.2005 13:24:58)

myslis, ze se to stane zvykem? je zvykem pri vypovedi treba kabel. televize uctovat 1590 bez dph? nebo kdyz menis operatora?

Anonym (19.7.2005 13:25:32)

mobilniho operatora

Anonym (19.7.2005 16:34:37)

nikdo, ale nikde (az na net pres telenor) to neni zvykem (pri uzavreni smlouvy bez zavazku) (je to totez, jako by po mne chtel treba Oskar 2 tisice jen za to, ze jsem x mesicu/let vyuzival jejich sluzeb a radne za ne platil a ted uz nechci/nemuzu...)

Pavel (19.7.2005 15:55:27)

A oni nenabízejí kvalitní služby nebo jak?Já myslel že jo.Jinde chtěj zase větší peníze za zřízení služby nebo se upsat na 2 roky,to vám jako past nepřijde? Mě spíš jako drzost přijde nabízet 128/64 za ty samý peníze a reklamovat to jak si přes tuto rychlost budu pouštět zábavu,televize atd. jak to má ČT.A ty prahy za USB modem bych jim taky nedal.A navíc nechápu proč je uváděna cena bez DPH,když je to služba pro domácnost a ta DPH platí. A jinak,až se budu stěhovat,tak jedině do baráku za 5 mil a pak mě nemůže rozhodit pár set korun za přeložení... O tom že ten poplatek je takovej vysokej,aby lidi neodešli,protože časem budou nabízet nekvalitní služby a draho,tak to je jen čirá spekulace,zatím 256/64 za 475 moc společností nenabízí...

Anonym (19.7.2005 16:31:51)

klikej na spravne vlakno.. -kazdeho vec zda zustane nebo ne. ano, je to spekulace. ja jen psal moznosti, ktere me napadali. -jsem na ne "nakrknutej" protoze jsem po odchodu od telekomu dlouho vybiral operatora, vybral emeu, 6 mesicu byl spokojenej a ted tohle (nekomu ta zmena vadi (odejde), nekomu ne (zustane), easy). -o jinych operatorech (CT) jsem nepsal (taky delaj ruzny svinarny, ale treba na ty jsem od CT uz zvyklej) ...atd. to by bylo na dlouho (a zbytecne)

Pavel (19.7.2005 17:23:25)

Nesmíš to tak všechno prožívat,zdraví Tě "vlákno".

Anonym (19.7.2005 13:22:33)

to co pises prece nemuzes myslet vazne? -ten poplatek je napr. nehorazne vyskokej to za 1. - nabizi se proc? - je tak vysoky dle meho proto, aby lide neodchazeli i kdyz sluzby casem nepobezi 100%, rychlost bude trochu nizsi, ceny budou o trochu vyssi nez u konkurence,.... zakaznika se prece snazim prilakat a dal nabizet kvalitni sluzby a ne ho takto draze sankcionovat, kdyz neco neni v poradku a chce jit pryc. nehlede na to, ze kdyz se budes treba stehovat, zaplatis 19 stovek za nic. jo ja vim, napises, ze se stehujes treba 2x za zivot a to se to da prekousnout. tady jde o princip a dle meho dokonce drzost.

Anonym (19.7.2005 13:23:31)

....a dle meho jejich chovani zavani az drzosti

šimša (21.7.2005 20:14:29)

Je to fakt dost podivné jednání. Pokud z nich člověk do konce července vymámí dodatek a jinak je se službou spokojený, může u nich v klidu zůstat. Ale jak k tomu přijdou ti, co o změně poplatku nevědí, nikdo je totiž neinformuje. Nesolidní je už to, že zákazník zaplatil poplatek za zřízení služby a ještě by měl platit za zrušení. Něco jiného je mít třeba smlouvu na rok za 1Kč a platit sankci za to, že odejdu dříve, to má logiku.

straha (22.7.2005 09:19:47)

Přesně z tohoto důvodu jsem jim to vypověděl. Pokud se člověk ozve tak mu ten dodatek daj, jinak má smůlu. Nechci operátora u kterého bych musel každý měsíc hlídat ceník a všeob. podmínky, jestli se tam náhodou nezatoulaly nějaké podrazy. To by taky mohli příští měsíc dát do všeobecných podmínek že výpovědní doba je 1 rok a další měsíc např zdražit 10x...

Anonym (22.7.2005 10:01:31)

pro tebe plati podminky ktere jsou platne v den, kdy jsi podal vypoved. jinak s vami souhlasim

Jeckyl (23.7.2005 17:49:43)

Nejlepší je objednat si ještě před odpojením zbytečný výjezd servisního technika, za pouhých 7600,-Kč bez DPH :-) nebo :-( ???

Anonym (23.7.2005 18:49:57)

Technici Emey jezdí patrně ve vozech Rolls Roys.

oak (24.7.2005 04:22:48)

a letí až z ameriky :D

zizkam (11.8.2005 11:38:39)

Taky jsem poslal výpověď. Nejdřív mailem (4.8.) a to mě začali přemlouvat, jetli nechci ten dodatek. Protože mě neukecali, tak jsem to musel poslat poštou. Žádný poplatek platit nehodlám, protože mi o změně ceníku nedali vědět. Ve všeobecných podmínkách se zavázali, že mi změnu ceníku oznámí měsíc předem. Neoznámili :-)

MartinK (18.8.2005 16:41:09)

Zrušili to! Potvrzeno na ahoj.cz i na infolince, že prý to zákazníci "pochopili špatně", že chtějí snižovat kvalitu služby, což "opravdu nechtějí". Cituji z webu: "Poplatek za zrušení dosud nebyl a ani nebude nikomu vyúčtován." Akorát mě zajímá kdo další to zas zavede. Pro pořádek: pro Telenor to zůstalo, ale to je asi běžné (třeba Tiscali tam má 2000 pokud vím).