Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Tak jsem si asi před rokem na základě nabídky ČT zařídil ADSL IE start 256/64. Operátorka, která mě kontaktovala, vychválila internet doslávy hvězd. Protože hraji hry po netu, ptal jsem se jak je to s agredací, pingem a dodržování rychlosti. Bylo mi sděle

Tak jsem si asi před rokem na základě nabídky ČT zařídil ADSL IE start 256/64. Operátorka, která mě kontaktovala, vychválila internet doslávy hvězd. Protože hraji hry po netu, ptal jsem se jak je to s agredací, pingem a dodržování rychlosti. Bylo mi sděle

IOL (29.8.2005 08:38:58)

Tak jsem si asi před rokem na základě nabídky ČT zařídil ADSL IE start 256/64. Operátorka, která mě kontaktovala, vychválila internet doslávy hvězd. Protože hraji hry po netu, ptal jsem se jak je to s agredací, pingem a dodržování rychlosti. Bylo mi sděleno, že rychlosti 256/64 ( 64/64 po FUP ) sice nejsou garantované, ale není s tím žádný problém. Že já hlupák tenkrát naletěl. Jo, sice tenkrát, protože ještě ADSL nemělo moc lidí, vše chodilo o.k. Mám doma dvě PC a dokonce to chodilo tak dobře, že jsme mohli hrát na obou PC najednou, tedy bavím se o hře CS, kde je datový tok jednoho PC 2,5-3 kB/s a na GameZone jsem měl ping 30 - 1 PC, 59 - 2 PC. Vše chodilo v pohodě, ale po několika měsících se situace začala zhoršovat. Už nešlo hrát ve dvou. Řekl jsem si, že je asi problém na GZ, tak jsem hrával jen já a můj ping poskočil na 1 PC na 39-49. Bylo to divné, ale pak jsem zjistil, že můj známý který má jiné připojení ( ale také ADSL) žádné zvýšení pingu nezaznamenal. Napsal jsem proto adminovi IOL, ktarý mě upozornil, že je na mě uplatňováno pravidlo FUP. No budiž, ale i předtím jsem měl při rychlosti 64/64 ping nižší, než teď. Začal jsem průběžně měřit rychlost a byl jsem v šoku. Udávaná rychlost 64/64 byla 31,3, 29,1kbps!!!!! To je méně než polovina!! Znovu jsem kontaktoval admina, který mi slíbil, že se na to podívá (Asi po 5 emailech a volání na zákaznickou linku). Ještě ten den mi volal nějaký asi 25.letý smrad a arogantním způsobem mi sdělil, že je to normální, že bych ještě chtěl!! Řekl jsem mu, že moje stará vytáčená linka dosahovala rychlosti 49,6-52!!! A jestli tomuto říkají vysokorychlostní net? Upozornil mě, že rychlost po FUP je také agredována a že mám internet 24 hodin denně a že si mám přestat stěžovat a zavěsil!! Asi v květnu letošního roku byly zavedeny nové tarify ADSL - IOL. Porovnání: moje 256/64 -250MB/FUP 64/64 -820kč, nový 512/128-500MB/FUP 256/64/ 500MB/FUP 64/64 -712kč. Po tomto zjištění jsem okamžitě volal na IOL a chtěl změnu tarifu. Tato, jak mi bylo sděleno byla bezplatná(změna). Čekal jsem týden a nic. Volám znovu. Ano, máte to tu zadáno, ale nevím, proč to neproběhlo. Podívám se na to a zavolám vám. Týden v pr... a nic. Opět a ta samá situace. 5x jsem tam takhle volal a pak mi konečně, néé, nedostal jsem vyžší rychlost. Bylo mi sděleno, že jsem daleko od ústředny, tak moje nejvyžší rychlost je jen 256/64. Divné. Skoro soused (asi 150 metrů ode mě) má 512/128 a já né? Znovu jsem je kontaktoval. Prý mám měsíc počkat a vyjdou nové tarify a bude se prodlužovat vzdálenost DSLamu. Ptal jsem se, jestli mi tedy alespoň nemůžou dát tu 512 ale jen s rychlostí 256, abych neplatil o tu stovku navíc a s lepším FUPem. Nejde!!! Tak jsem čekal. Ale jen do minulého týdne, kdy mi ping na GameZone poskočil na 80!! Opět rychlost a ping. Stabilní ping byl kolem 35-50 (testováno jen pingem po serveru) a tento měl ještě výkyvy. Nafotil jsem to a poslel adminovi s dalším dopisem. Odpověděl mi, že si mám zabezpečit počítač, že tam mám asi vira a že nemůže vědět, jestli jsem v době měření něco nestahoval nebo jestli mi něco tzv. nežere data. Odepsal jsem mu, že mám dobré zapezpečení a navíc takový prográmek na monitorování sítě, takže mám přehled o datech jak příchozích tak i odchozích. Tento víkend mi došla trpělivost!! Ping na gamezone 90-325!!!!!! Už toho mám dost!!. Za neděli jsem provedl 3x test pingu. Kromě pravidelně ztracených paketů jsem měl ping 38, 49, 53, 168, 142, 214 atd... Nebylo to ojedinělé, ale pravidelné!! Tentokrát jsem mu k tomu nafotil i monitoring sítě, aby konečně pochopil, že si nic nevymýšlím!!! Jsem rozhodnut!! Ať jde český telecom do p*****!!!!!!!!!!!!!!!! Doufám, že se z toho poučíte alespoň vy, když už já jsem udělal chybu. Oni prostě nepřiznají, že jejich kapacity serverů nestíhají uživatlům a pak to tak dopadá!! Ahoj všem a dobrý connet....

David (29.8.2005 09:02:16)

Precetl jsem to cele, uf... Ale stacilo prvnich par radku na zacatku :) Uverit nejake te pizde co dela operatorku na CTc je jako podepsat to do pekel :) Ale dobre pro vystrahu a ponauceni :) Doufam, ze brzo najdes nejakou lepsi alternativu, pripadne, ze tem sracum z CTc uz nekdo konecne zakrouti jejich zlutyma krkama... Tohle je fakt parodie na firmu...

TheIF (29.8.2005 20:39:55)

Snad se toho dožiju, ale telecom své ustředny tak jednoduše nedá - pronajme za těžký prachy (telenoru) takže menší města, vesnice se pokrytí nikdy nedočkají :-( A že by nás zachránil ČEZ a jeho net ze zásuvky tomu taky nevěřím, žijem přece v ČR. Takže si ze žlutou obludou ještě užijem

Marek (29.8.2005 09:11:09)

Bejt tebou, tak si podám reklamaci. Já mám taky 256kbps od ČTc a musím zaklepat, zatím mi to fachá nádherně (jsem daleko cca 3.8km).

David (29.8.2005 10:09:01)

Vzdyt on ale preci psal, ze uz je nekolikrat uhanel... A reklamace v pripade ADSL, kde opravdu dle vseobecnych podminek neni skoro NIC garantovane, je zbytecna ztrata casu... Jede mu to ? Jede... Jak rychle mu to ma jet, to uz se nikde nepise... Bohuzel, je to realita...

Montty (29.8.2005 10:17:06)

Jo, to máš pravdu. Tak nějak mi to řekl ten kreten co mi volal. Znělo to jako bych je tim zatěžoval, že to jede pomalu a co bych ještě jako chtěl, prostě arogantní parchant. Hold na ČT prostě nikdo nema. Budu podavat odvolani na ČTÚ

David (29.8.2005 10:57:51)

Nechci ti brat odvahu, ale je to podle me jen ztrata casu, uz kvuli tomu, ze p. Stadnik z CTU je s telesvinkama jedna ruka... A tys tu smlouvu za tech podminek PODEPSAL, coz je znak toho, ze s nimi souhlasis... Ac je to svinstvo, tak v tomhle pripade je pravo na strane CTc.. Internet ti JEDE a tim to konci... Bohuzel...

Anonym (29.8.2005 11:33:06)

přesně tak, zruš to a máš pokoj

Anonym (2.9.2005 22:43:45)

Pro upřesnění: Stádník byl z Telecomu vyhozenej pro neschopnost

Anonym (2.9.2005 23:51:27)

Vyhozenej nebo vyslanej ...

Anonym (29.8.2005 10:14:55)

No reklamovat to asi nemá cenu, možná se to časem zase zlepší nebo holt jedině zrušit.

Montty (30.8.2005 11:25:48)

co máš za poskytovatele?

Marek (30.8.2005 11:34:03)

ČTc

Anonym (29.8.2005 10:15:37)

A rychlost stahování je OK?

Anonym (29.8.2005 10:48:02)

Neres to, prejdi k jinemu ISP !!

Montty (29.8.2005 11:37:15)

Tohle mi odpověli před pár minutama Dobry den, od 27.srpen 2005 20:01:09 je na Vas opet implementovany proces FUP POLICY_64_64, z duvodu presahnuti datoveho limitu 250MB. Agregace se zel projevuje jak na snizeni rychlosti, tak na obcasnem zahozeni packetu, tudiz se prodlouzi i doba odezvy. Ve Vasem pripade hrace PC her bych Vam doporucil zmenu sluzby na takovy typ, ktery bud bude mit vyssi datovy limit, prip. na sluzbu, kde FUP neni vubec aplikovana. Z Vasich screenshotu neni bohuzel ani v jednom pripade citelna prumerna hodnota odezvy na PING. S pozdravem Jan Matula, TechHelp IOL, CTc a.s. A tohle jsem mu připsal: Dobrý den, vy mě asi nechápete!!!!!!!!!!! Já jsem si vědom že je na mě to pravidlo FUP uplatňováno!!!!!! Jsem snad tupec!!!?????? Když jsem si u vás lužbu zřídil, tak chodilo vše OK ( porad se bavim o rychlosti po uplatnění FUP!!!) Hrával jsem na GameZone bez jakýchkoliv problémů!! Ping jsem míval ve hře maximálně 39!! Teď ho mám bez FUP 69!!! Kdo je tady z nas dvou natvrdlý!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odpovídejte na to, co se vás ptám a čtěte moje emaily pořádně!!! Nebo snad neumíte číst?? Co mi dopoučíte, když nejste schopni dodržet ping ani při rychlosti 256/64!!!! Chtěl jsem nový tarif 512/128, ale vaši technici mi tvrdí, že jsem daleko od ústředny! Tak se tam domluvte ať víte o čem a o kom je řeč. Pořád vám něco nestačí. Minule jste se vymlouval, že nevíte, jestli mi někde netečou data, tak jsem vám to nafotil i s grafem datového toku a zase vám to nestačí!! Máte prostě servery zahlcené a nechcete to přiznat!! Jdete někam s takovýma službama!! Ještě jedna věc. Pokud vím, tak agredace není sdílení, takže by rychlost klesat neměla a pokud ano tak ne tolik. Je u vás rychlost 29 ( jak jsem vám posílal ten screenshot ) odpovídající vysokorychlostnímu internetu či nikoliv? Moje babička by ty vaše pakety předběhla na kole!! Odpovězte P.S. Už toho mailování mám plné zuby a toho vašeho vymlouvání ještě víc!!

Anonym (29.8.2005 12:20:11)

Se ani nedivím že s tebou v ČTc vyjebali když čtu tvoji odpověď. Každopádně bojuj a zkus to s nima po dobrém.

Montty (29.8.2005 12:33:28)

Ale oni se mnou vyjebali už dříve a to jsem šel v dobrém. Jen jsem se zaptal, jestli není nějaký problém s netem. Teď jsem jim to napsal takto, protože s nima končím. Seru na ně, ať si ten jejich slavný IE strčí do ******!!

Anonym (29.8.2005 14:02:17)

To mas tezky smula je ze neni nic garantovano.Pry ani v EU neni predpis ktery by specifikoval jak vypada sluzba xDSL (informace z Ministerstva Informatiky).Projdi si diskuze o Bluetone a pokud se ti to bude zdat vyhodnejsi prejdi k nim a zrus telefoni linku.

Anonym (29.8.2005 12:48:44)

Závidím ti, že máš tak čipernou babičku...

Mik (29.8.2005 23:48:55)

S tou vzdáleností jsem na tom naprosto stejně, sice také hraju, ale o to mi tak nejde, hlavně přenáším MySQL databáze takže rychlost 256/64 s jejich FUP je fakt hrůza... (všichni víme jak DB může být velká). Rozčílil jsem se natolik, že mě volala administrativní pracovnice že o problému nemožnosti zřízení rychlejšího internetu mluvila s techniky a že by ta 512 teda měla jít ať si zkusím znova zažádat o změnu rychlosti. No to jsem udělal a (ano všem už je teď jasné co se stalo) zamítli mi jí. Hele neuděláš nic, ale trochu bych se zastal telecomu, protože ta organizace může za ceny a pomalé investice za rozšiřování adsl to plně souhlasím, ale rozhodně nemůže za to že drtivá většina jejich techniků jsou naprostý lemplové, kterří nemají ochotu nic řešit a to ani za peníze které jim nabízíte když chcete aby vám přeměřili linku. Je to hlavně o lidech a co si budeme povídat, největší plevel v telecomu jsou právě technici kteří na všechny lidi zhluba kašlou a dělá jim dobře že je potřebujeme...

Pavel (2.9.2005 10:36:13)

Hmm ctu a vidim ze je to skoro stejny az na to ze ja zrizenou a placenous luzbu mam to znamena ze system (tak tomu rikaji) po zazadani o zmenu odsouhlasil tarif MAXI a dokonce probehly i mesicni platby ale porad to nejak neslo modem ukazoval pouze 1 mbit amel by 2mbit no a ve sve podstate je vse schodne taky jsem kricel a volal a nic 2 mbity nejdou udelat vzdalenost ale for jë v tom ze ja tu sluzbu mam a platime ji a taky se nic nedeje furt mame 1 mbit a kdyz jsem to nazval ze telekom krade tak me tady zacaly lidi nadavat ze jsem cestina na h.. a sel si lecit mindraky ale todle je tak neuveritelna vec ze to asi vetsina znich nebere mit sluzbu zrizenou platit ji ale fizicky mit jenom sprint ale u sprintu jde klik aale ani to nemuzem duvod je jasnej ta sipka stoji na ty max rychlosti jj at zije CTc . A ted uplne v klidu tady z jejich strany neni uniku je to preedens jak jim system nefunguje a jak persekuje normalni lidi kteri to ani nedostanou se stejnych duvodu !! kroky se podnikaji protoze 600 kc mesicne si nenecham krast jen tak bez obrany

TomM (2.9.2005 14:37:03)

neříkal si, že už tady nepromluvíš? uznávám - je to hnus od telecomu, ale my s tím doopravdy nic neuděláme a to musíš s nima řešit sám!

Pavel (4.9.2005 09:12:19)

Tome ja si taky nestezuji ale nadruhou stranu je to tak neuveritelny ze jsem tu musel napsat nejaky blabol kdyz to tak ctu co se tu deje tak to proste nevydrzim no :) P.S Ale co rikas ze si nemam stezovat ze to nevyresite tak delas jako by ste neco jineho vyresily dit vsechny ty prispevky a stezovanina ISP je mlaceni prazdne slamy tak nechapu ze zrovna me to rikas a pritom bych rek ze ja rikam doopravdy neco duleziteho a ze strany zakaznika napadnutelneho kdezto to breceni o pingacha a pomem netu je doopravdy zbytecny protoze to je to pravidlo co vam nikdy nikdo nezarucil cau Pavel

TomM (4.9.2005 15:27:27)

Neboj já znám plno hnusu od telecomu a většina je z vlastní zkušenosti. Ano všechno stěžováí na ISP je mlácení slámy o hlavu, to máš naprostou pravdu, mají cenu jenom tech. dotazy a potom něco z všeobecné diskuse ,ale doopravdy nechápu lidi kteří po stěžujícím si příspěvku napíšou " Tak napiš jak si dopadl". Je to naprosto napadnutelný a já to chápu, je to hnus.

Pavel (5.9.2005 00:58:05)

No jak jsem dopad zatim nijak oni nam 2 mb dat nechtej a ja zase nechi mene a ta se dohadujem a my paltime 2 mb a mame pouze jeden a tak se to vlece nejlaepsi je ze chyba je na starene CTc a presto ja musim sepisovat reklamace posilat postou faxovat a podobne ale misto toho aby se zlomily vpase aprisly orodovat tak si to bezostysne nechaj platiti dal :) uz mam s toho srandu ale takovou tu nemohouci stim neco udelat tak uvidime Pavel

Anonym (2.9.2005 22:41:27)

Nechci se nějak moc zastávat ČTc, budeš se tomu možná divit, ale největší žába na prameni je ČTÚ. Kdyby toho nebylo, tak je adsl asi 5x rychlejší ve všech variantách a hlavně asi o 1/3 lacinější. Nejvíc za to můžou ISP, kteří brečí na ČTÚ, že ČTc má monopol a že neumožňuje konkurenci, ale přitom by chtěli poskytování sítí nejlépe zadarmo. Ale ruku na srdce, ty sítě stály miliardy a někdo je taky musí udržovat a to taky není zadarmo.

SuperGo (3.9.2005 00:19:57)

jako nevim ale ty si myslis ze rozvoj internetu brzdi ctu??? hh tak to pochybuju, nebejt ctu a zakonu tak platime vsici o polovinu vetsi poplatky, kdyby neexistoval jen komunistickej CTc, ale take celorepublikovi poskytovatele bylo by to o necem jinym. takhle sou nam alternativni operatori k prdu, sou to jen dalsi loutky CTc. jenze na rozjeti tak velky akce nejsou penize. skoda

TomM (3.9.2005 01:34:49)

amo brzdí, proč u mini zakázalo ADSL? proč u mini zakázalo CLIP? a toho je tady moc. Co se týče rozjetí "velký akce" tak si myslím, že i kdyby byli prachy, tak by tohle neprošlo - dokážeš si představit že by se v každym měste rozkopali ulice?? a navíc ukaž mi zem , kde jsou dva dominantní operátoři. Ale nevim jestlis to už slyšel, LLU (Local Loop Unbundling) a na tom poskytuje služby telenor a čra a docela to předčívá nabídku telekomu, jediná nevýhoda je pokytí, ale myslím si, že do budoucna bude/budou operátoři s LLU s celorep. pokrytím.

Honza (30.8.2005 22:12:45)

Preji CTc jen vice takovych zakazniku jako je Monty!

Montty (30.8.2005 23:07:30)

díky, snad něčeho dosáhnu. Jakmile něco bude, budu vás tu informovat. Cus, Montty

Anonym (31.8.2005 00:50:04)

opravdu se nedivím, že s tebou JM udělal krátký proces - na hrubý pytel, hrubá záplata. Opravdu přemýšlím nad tím, kdo všechno má v ČR volební právo :-D A jen tak mimochodem : od července se překlápí na PPPoE, takže bych nějaké nárazové snížení rychlosti ani neřešil, co si pamatuji, tak oA a oE síť v koexistenci je pekelná věc

Montty (31.8.2005 05:43:16)

Zeptám se tě, kdybys měl problémy s conetem, ty by jsi se nechal kálet na hlavu? Já je z prvu jen upozornil, ale nic se nedělo. Jak jsem psal, rychlost 29 byla pro ČT odpovídající vysokorychlostnímu internetu a ještě mě ten arogantní člověk seřval, ve stylu co vlastně chci, však mi to jede. Situace se opakovala. Tohle je několíkátý mail, který jsem jim posal a proto jsem se už naštval. Divíš se mi?

Sergey (31.8.2005 17:15:55)

A že jsem tak smělý, co je to conet?

SuperGo (3.9.2005 00:15:26)

jen takovej malej dotaz...oni nekde pisou ze garantujou rychlost a ping??? u myho posranyho wifi poskytovatele mi tohle vomylaj porad dokola kdyz si stezuju na vypadky

Montty (3.9.2005 12:21:43)

ne, to máš pravdu. Rychlost IOL sice není garantovaná, ale pokud to prostě nejede, nebo to jede špatně, tak si budu stěžovat. Určitě jsou normy, mám na mysli rychlosti a ping, jak to má chodit a oni dobře ví!! Jen takové malé info: Včera večer jsem kontaktoval zatím jen mailem ČTU a požádal je, co mohu v téhle situaci dělat. Pak to sem dám, abychom věděli co v takových situacích dělat. Zatím zdarec. Montty

TomM (3.9.2005 12:30:48)

OMG oni ti fakt nic neharantujou, ale je tu určitá mez slušnosti, která by se měla dodržet. A uvidíš, že ti dojde s čtu to samy.no tak sem to myslel

Anonym (3.9.2005 13:13:20)

Zruš to a už nás tím dál nezatěžuj. Reklamovat něco co ti běží (a není to ještě garantováno) je na hlavu.

TomM (3.9.2005 18:10:38)

telecom ti nic negarantuje, ale je zde určitá¨mez slušnosti, ale jedná se pouze o slušnost, né o garanci.

Anonym (3.9.2005 18:24:22)

Telecom se chová slušne,pokud se i druhá strana chová slušně.Pokud někdo začne nadávat a vyhrožovat,tak rozhodně nic nevyřeší.Je lepší se slušně domluvit a spolupracovat na řešení,než nadávat,ale to někteří lidé nepochopí.S hulváty se totiž nikde nebaví.

TomM (3.9.2005 18:31:45)

naprostý souhlas, montty to hodně přehání.

Montty (4.9.2005 12:24:54)

re: TomM Nic proti Tome a vám dalším, kteří píšete že to přeháním. Možná, ale řeknu vám, já mám zde, tedy alespoň zatím možnost připojení jen ADSL a to do rychlosti 256, takže mě docela štve, že vidím jak jinde běhá 1Mb a výše a za lepší prachy jak platím já, což je 820kč/měsíc, navíc s 250MB/týdně FUP na 64/64, která mi běhá (chodí, táhne se atd..) občas i 32!!! Za tohle mám platit?!?!?! Ty by jsi byl jeden z těch, co by ČT lezli do zadku a prosil je ať s tím něco dělají!?!?! Já tedy ne. A pokud bude u nás hodně takových babráků, kteří si nachají dělat na hlavu, tak tu nikdy ničeho nedosáhnem a levného a rychlého netu už vůbec né!! Je mi jasné, že ty se prostě bojíš a nechceš se nikde s nikým dlouho dohadovat a raději to vzáš předem.

Redol (4.9.2005 13:35:40)

Monty nejsou zadne parametry ktere by presne specifikovaly sluzbu xDSL.Za druhe jak se tu pise dle rozhodnuti CTU neni u Ceskeho ADSL nic garantovano,prihlizi se pouze (na uvazeni ISP) pokud klesne rychlost pod,agregace deleno rychlost.V tvem pripade jde o 5,12 bez FUP.Az se dostanes pod tuto rychost tak se tim MOZNA budou zabejvat.Za prechod se plati vsude,pouze navyseni rychlosti bejva zdarma.Jo a tech 990 je bez DPH.Pokud jsi to pochopil spravne tak nemas na reklamaci sluzby v tomto pripade narok.

Montty (4.9.2005 14:02:15)

jo, máš pravdu, že se za přechod na nižší službu platí všude, ale když nejsou schopni technicky zvládnout přechod na vyšší? O té agregaci to nevím, to máš pravdu, ale nikdo po mě nemůže chtít, abych platil za rychlost 5,12 820kč. Nemám pravdu?

TomM (4.9.2005 15:24:00)

Jakej posera, já taky řeším s telekomem nějaký problémy, ale řeknu ti, vždycky sem to vyřešil jenom ze slušností! Sice nemám problémy s rychlostí, ale jiné tu byli a vždycky se brzké době vyřešili, a pokud tam na někoho budeš řvát, jakej je to bordel a diskrimanice tak se jim nedivim, že tě pošlou tam kde světlo nesvítí! Navíc stěžuješ si na něco, co není garantované a jak se již říkal, není to garantované ale měla by tam být určitá míra slušnosti a to jak od telecomu tak hlavně od TEBE a pokud ty nejsi na ně slušný, nedivím se jim, že nechcou nic s tím dělat, protože linka jede tak jak má a tohle je hlavně o slušnosti a ty tím nevynikáš!

Montty (4.9.2005 18:14:10)

Jak se už po několikáté opakuju: Byl jsem slušný, ale když jsem viděl, že se na to sere, tak co jsem měl dělat? To jsem měl volat na ZL a říkat:"Vážený tekome, prosím, moc prosím, sice to nefunguje tak jak má, ale moc prosím, nemohli by jste se na to kouknout. Moc mě mrzí, že vás tím obtěžuju, ale nějak se mi zdá, že mi to neběhá?" Asi tak nějak?

Anonym (4.9.2005 18:34:59)

Služba ti funguje, tak nevím so by s tebou řešili.

Montty (4.9.2005 22:22:36)

fakt se mi líbíte. Služba ti funguje, tak co... Nepřeju vám to, ale až se vám to stane....., pak sem napište. Vrátím vám ty pošklebky.

TomM (4.9.2005 23:24:54)

ale anonym má pravdu, služba ti funguje tak jak má! pouze nefunguje obvykle, ale funguje tak jak má. A abys něčeho dosáhl, musíš lézt do prd*le, ale pokud na ně budeš řvát, tak ti řeknou "služba funguje správně".

Montty (5.9.2005 07:17:59)

ty považuješ rychlost 29 s pingem 100-200 a více za vysokorychlostní net? Já tedy ne. A nepolezu nikomu do zadku! To máš pro srovnání třeba s obyčejným rohlíkem. Koupíš si rohlík, který bude týden starý. Ale sníst se nedá. Ale máš rohlík.... Těch přirovnání je tu spoustu aje věcí nás samotných, jak se k věci stavíme. Já jsem prostě takový, že pokud se mi něco nelíbí, tak se ozvu. Každej sme nejakej. Nic osobního proti vám nemám, ale prostě TC mě sere a ještě víc mě vytočilo to jejich chování. Tak soráč...

Anonym (5.9.2005 08:12:10)

Hele a těch 29 máš když máš aktivní FUP?

Montty (5.9.2005 11:33:19)

jo. A to někdy i méně.

TomM (5.9.2005 16:07:59)

nepovažuju :D ale je to v rámci mantinelů služby a znovu opakuju ani jedno z toho telecom negarantuje!

Anonym (5.9.2005 01:11:01)

No říkal jsi, když nemáš FUP tak ti to jede cca 210kbps což je OK. A po FUPce je maximálka 64 a že to jede tobě tak 30-40kbps je taky celkem OK.

Tady (10.9.2005 02:57:23)

Souhlasim s TomMem spousta chytrálků si mysli ze kdyz zacnou rvat a byt sprosty tak tim neco vyresi vice ba naopak nikdo se s takovymi lidmi nechce bavit a udela pro ne minimum co by mohli.

Montty (13.9.2005 11:32:36)

re:Tady tak ty jsi asi jeden z těch, co raději drží hubu a neumí číst, protože jak jsem zdě několikrát psal (což jsi ty asi nečet), já jim zprvu volal a psal v klidu!! To jsi tak tupý, že neumíš přečíst pár vět normálně? Tak příště nedělěj unáhlené závěry.

Anonym (3.9.2005 23:47:06)

Monty uz predem ti odpovim.U sluzby ADSL neni nic garantovano.To vychazi z lonskeho rozhodnuti CTU

kolp (29.8.2005 15:29:16)

Měl jsem taky Start a bez problémů.Potom 512/128 taky ok.Pak optimal a teď Sprinta vše stále OK.

TomM (29.8.2005 16:36:35)

OMFG ty si ale LAMA! není agredace ale agregace a telekom (ani nikdo jiný) nepoužívá k připojování servery (k čemu taky) nýbrž tzv. aktivní prvky! Co se týče mě mám Sprint a ping do zahraničí při CS:S je kolem 30ms a co se týče tebe a tvých dalších příspěvků, tak tě odhaduju na nějakého 15letého fagana, pamatuj si, vyždycky ze slušností nejdál dojdeš!

Kohn (29.8.2005 19:08:21)

S Telecomem jsem si užil svoje. Teď to vypadá takhle. Rychlost vašeho internetu: Rychlost stahování dat: 509.3 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 4 Mbps Pinging www.gamezone.cz Start time: 29.8.2005 19:04:29 5 packet(s) transmitted, 5 packet(s) received, 0% packet loss Round-trip (ms) Min/Avg/Max = 13/15/19 Za 600 Kč.- s DPH a co je FUP a jiné nesmysly vůbec nevíme. Tomu se říká vysokorychlostní neomezený Internet. Tož tak. P.S. David mě pošle někam.

kolp (29.8.2005 19:12:26)

Můžeš mi laskavě říct kde si vzal takovej net za ty prachy?

Kohn (29.8.2005 19:17:31)

Kohn (29.8.2005 19:20:08)

To je Wi-Fi:-)

Anonym (29.8.2005 23:31:49)

Srovnávat WiFi a ADSL je asi jako jezdit Formuli 1 na motokáře :-))) Přeji do budoucna málo vran na střeše, zima se blíží :-))

Kohn (29.8.2005 23:35:49)

Nesrovnávám, to jen tak pro zajímavot. Jede to i když padají trakaře. Každé připojení k netu je jiné případ od případu.

Anonym (29.8.2005 23:43:52)

drát je drát stačí pak baba se starým fénem vedle v místnosti ... a kde bylo wifi

Kohn (30.8.2005 00:06:32)

Kohn (30.8.2005 00:10:06)

Zatím se to žádné nepovedlo. Dráty mají taky svoje nevýhody. FUP, cena, rychlost a jak tady čtu, věčné handrkování se s providery atd...

Honza (30.8.2005 22:08:53)

Tak tu mikrovlnu s avg pingem 15ms na gamezone bych chtel videt...

Kohn (30.8.2005 23:45:59)

Pinging gamezone.cz with 32-byte packets Start time: 30.8.2005 23:42:10 5 packet(s) transmitted, 5 packet(s) received, 0% packet loss Round-trip (ms) Min/Avg/Max = 11/15/18 Pinging www.seznam.cz with 32-byte packets Start time: 30.8.2005 23:44:25 5 packet(s) transmitted, 5 packet(s) received, 0% packet loss Round-trip (ms) Min/Avg/Max = 12/12/14

Montty (30.8.2005 12:36:05)

Tak jsem tam včera volal a chtěl jsem odejít.... Spojovatel na ZL mi ale doporučil, že to možná je problém, který se dá vyřešit, Popsal jsem mu všechny potíže a on si je zapsal s tím, že pokud se se mnou nějaký technik nespojí od dneška do půl desáté, tak to pošle nahoru šéfovi a bude mě kontaktovat. Řekl jsem mu, že nevěřím ža zavolá a chci odstoupit, řekl, že zavolá. Zavolal, ale ten technik ne. Tak že to předá dál a já trval na písemném vyjádření ČT k téhle situaci. Prý O.K. Asi 10:05 mi volalo skryté číslo-technik ústředny. A začala ta perodie na chytráka a blbce. Já byl zprvu za blbce, ale po chvíli se situace obrátila. Nejdříve prý jsem za FUP, tak proto tz pingy, nechal jsem ho vykecat a pak žačal já!! Když jsem si u nic službu zřídil.........nakonec mi řekl, že jsem daleko od ústředny a že s tím nejde nic dělat. To je paradox, na 512 mi chybělo podle techniků jen pár metrů a nejede mi normálně ani 64/64?!?!?!? Když jsem mu řekl, že mají přetížené servery, tak mi řekl, že má na mém DSLamu ještě 5 portů volných. Není to hnup? Nic, večer mi má volat znovu ten maník, tak mu řeknu, že končím a odstupuju od smlouvy!! Ne ukončuju, ale odstupuju!! Vrátím modem, dostanu prachy a hledám jiného ISP. Tak a končím. Zdarec všem a díky za podporu a názory. Cus all

Anonym (30.8.2005 13:27:11)

Napiš jak si dopad. Docela mě to zajímá.

TomM (30.8.2005 16:50:40)

OMG žádný člověk trochu věci znalý neříká tomu co zajišťuje provoz sítě SERVERY!

Montty (31.8.2005 05:52:53)

Včera odpoledne mi ještě volal ten borec z té zákaznické linky ( to je asi jediný člověk z telecomu, který má zájem situaci řešit) a ptal se, jestli mi už někdo volal z techiků. Popsal jsem mu tu storry a on nechápal a omlouval se za ČT. Díval se do záznamů a hledal výsledek proměření linky. Nenašel ho. Sám uznal, že se na ti technici vys****, tak že ho tam zadá znovu s urgencí. Řekl mi, že má podezření na vdnou DSLamovou kartu, že o jinak není možné. Požádal mě ještě o jeden den strpení a že mě bude opět kontakovat ve smluvenou hodinu. Má volat v 10:30, tak kolem 12:00 vám zde zanechám info. Montty

Anonym (31.8.2005 07:52:37)

Pochybuju, že ti to ten prďola ze zákaznické linky vyřídí. Jednou si techniky už nasral a ti se s tebou mazlit nebudou. Oni si uleví od tebe a ty od nich a je to každopádně nepoloží. Jinak můžeš dál informovat.

Anonym (31.8.2005 10:53:26)

O jednoho zákazníka míň nebo víc to je telecomu jedno. Oni si to můžou dovolit. Ve slušný firmě takhle přijít o zákazníka jen tak neprojde(samozřejmně pokud se nezjistí že customer je hysterická bestie - tam dostane ještě rizikovej příplatek:)

charles (3.9.2005 18:34:56)

Mam stejnej tarif jako ty a taky jsem si s hotlinkou uzil svy. Na pripojeni si stezovat nemohu, to bez +- tak jak ma. Jenze jak v kvetnu zmenili tarify, tak me zacala docela vadit cena za IE Start. Chtel jsem prejit na rychlejsi 512/128 a trvalo jim to asi mesic nez mi oznamili, ze jsem daleko od ustredny. Smesny na tom bylo, ze jeden den volala operatorka, ze jsem daleko a druhy den nekdo jiny, ze uz by mi to melo jet 512 at to zkusim. Tohle se opakovalo asi dvakrat. Taky mi nechteli dat 512-kovy tarif s tim, ze bych se spokojil s rychlosti 256. Pri zavadeni novych tarifu se uplne vysrali na lidi, kteri maji 256 a rychlejc jim to nepojede. Hlavne ze maji v nabidce 128, kokoti.

charles (3.9.2005 19:03:24)

Ještě dodatek. Teď jsem volal na hotlinku, kvůli emailu, který mi přišel ve středu. Že prý mám podepsat novou smlouvu. Prý mi mění IE Start na IE Start měsíční poplatek. Ptal jsem se co to je za tarif. Prý je cena stejná (720 Kč bez DPH) a rychlost 512. Zeptal jsem se proč mi rovnou nedají ten jejich standardní tarif 512 za 599 Kč bez DPH. Prý by se jednalo o migraci a o tu si musím zažádat sám. Pak jsem se ještě dotázal, jaktože mi zvyšují na 512, když ještě na začátku srpna mi tvrdili, že na takovou rychlost nemám nárok. Že prý nový software :))) O migraci jsem samozřejmě zažádal. Do pěti dnů prý by mělo být provedeno. Tak jsem zvědavý. Dám pak info, jak drží sliby. Už jim přestávám věřit a vše beru s rezervou. Klidně by nechali člověka platit o 120 Kč více za službu, kdyby se sám neozval. Strašný.

charles (15.9.2005 08:56:02)

Tak je to jak jsem čekal. Samozřejmě do pěti dnů nic neudělali. Dokonce tam neměli ani tu mojí objednávku pořádně zadanou, takže jim neodešla na příslušné oddělení. Od té doby, co jsem sem psal, jsem jim tam volal již čtyřikrát a pořád čekám.

Montty (4.9.2005 12:10:21)

Souhlasím s tebou, je to diskriminace!!!! Já jsem to měl stejné. A to ještě paradox: Když jsem nemohl jít tedy do 512/128, tak jsem si to chtěl nechat snížit na 128/64, protože jim nebudu dávat 820kč za net který je na ****! A ten borec žo, není problém.....poplatek je za snížení služby 990kč+DPH!! Povídám " Prosím!?!!" asi jsem špatně slyšel? zopakoval mi to. Takl jsem se nadechl a povídám" udělame si malou rekapitulaci. Já mám potíže s rychlostí, malé FUP a téměř žádnou rychlost při 64/64, a vy nedokážete problém odstranit, tedy přesněji ani najít!! Chci vyžší rychlost s větším FUP za nižší prachy abych tedy neměl problémy s rychlostí ale vy to nedokážete spustit, tak chci za menší prachy náhradní řešení za málo peněz a horší službu a musím zaplatit 990kč!!!!!!!!! Ku***, co to je?!?!?"

Anonym (4.9.2005 12:58:09)

a co ti na to rekli?

Montty (4.9.2005 13:58:16)

Nic. Já, jak jsem zde psal, obrátil jsem se na ČTÚ a uvidím, co mi oni odpoví.

Anonym (4.9.2005 15:10:16)

Stejně všechno prohraješ a ČTc společně s ČTÚ ti dá co proto, tak už nás tím nezatěžuj. Příště si přečti smlouvu !

Montty (4.9.2005 18:28:38)

re:anonym Nikdo tě tím nezatěžuje, co to tu meleš? Přece tě nikdo nenutil to tu číst, nebo jo? Ještě jedna věc, ani se neumíš podepsat...

Anonym (4.9.2005 18:36:06)

Cha cha cha, už sis ulevil?

TomM (4.9.2005 15:17:49)

Montty ty si fakt chudák, vždycky se za snížení tarifu MUSÍ PALTIT! Jaká diskrimance?? Já ti povím dvě věci, zaprvé: být telekomem, tak už s tebou jednostraně rozvážu smlouvu, protože tvoje chování je do nebe volající! a za druhé si pamatuj "Ze slušností nejdál dojdeš!".

Anonym (4.9.2005 17:30:30)

no, nesleduji tu diskuzi od zacatku, ale prece jen si mylsim, ze Monthy je ZAKAZNIK!! To je celkem magicke slovo. Neni-li CTc kvuli svym spatnym dratum ochoten prehodit ho na levnejsi a rychlejsi tarif, povazoval bych za slusnost, ze ho tedy prehodi na pomalejsi a levnejsi tarif zdarma. To ze ta rychlost u Monthyho nejde snad neni jeho chyba!!Bohuzel takovyhle chovani orientovany na zakaznika u Telecomu neni zvykem. Kdyby Telecom fungoval tak jak se slusi a patri, pak by asi ani Monthy nemel problem......chtel bych videt, kdyby se firma jinem plne konkurencnim trhu chovala jak nes Zluty moloch,jak dlouho by vydrzela.... dlouho by to asi nebylo....

Montty (4.9.2005 18:24:20)

re:Anonym Díky za pochopení. Někteří lidi si hold myslí, že jak zavolají na ČT, tak hned technici začnou běhat, ale musím se asi nejdříve omluvit, že obtěžuju, né? Pokud by nebyl problém, neměl bych potřebu někam volat. Proč asi? Chápu názory TomMa a jiných, kteří si myslí, že v klidu něčeho dosáhnou, ale já už se o to pokoušel a neuspěl jsem, proto jsem přitvrdil. Jiné východisko nemám. Naštěstí pro mě se podle mých informací v našem okolí rozjíždí bezdrát, takže odstopím od smlouvy a **** na ČT!! Ať si ten jejich slavnej net strčí někam. nebo ať si ho dají třeba takoví, co tu o mě píšou, že jsem chudák atd.. Nic proti TomMe, ale chtěl bych vědět, jak by jsi se choval ty s takovým přístupem ČT. Navíc, já si tu nestěžoval. Psal jsem to sem, aby další uživatelé viděli, jaké chování má ČT a aby se poučily z chyb druhých. Možná by jsi to pochopil, kdyby jsi si pořádně přečetl ten můj první článek. Ostatním děkuju za podporu. Jak bude něco nového, budu vás informovat. Zatím to nevzdávám.

TomM (4.9.2005 23:22:43)

víš co bych udělal já? já bych se s tím technikem, který přijel domluvil a slušně, on je to totiž člověk a i bez nějakých direktiv z prahy by proto na lokální úrovni udělal max. Ale to mu doopravdy musíš lízt do prd*le (chcete kávičku, atp...) protože telekom nic negarantuje a pokud k němu budeš hrubý, tak ti řekne, ale my nic negarantujem, pokud budeš milí, tak s s tebou bude o něčem bavit!

Licho (5.9.2005 13:41:39)

Technik ktery ti to instaloval to nemuze absolutne nijak ovlivnit, ten ti tak dokaze namontovat novou zasuvku na telefon a natahnout kabely. Tezko zmeni nastaveni agregace nebo prekope atm linky.

Montty (5.9.2005 13:58:46)

ha, tak v tom je potíž pánové. U mě totiž ještě nikdy žádný techik nebyl!!

Anonym (5.9.2005 14:15:31)

Nemusi jit k tobe domu pokud si porizujes sluzbu bez instalace.Promereni linky se provadi pouze k tvemu domu,tve vnitrni vedeni je v pripade bez instalace jen a jen tvuj problem.

IOLák (9.9.2005 01:58:21)

to funguje asi takto : po zapsání na dohled DSL služeb se občas připíše "prosím o prověření na HR a předvést službu u zákazníka", pokud se něco najde na HR, tak technik zavolá zákazníkovy a zeptá se ho ve stylu "a teď vám to teče líp?" a k němu už nejede, ale pokud nic nezjistí tak přijede k němu a pokud najde sebemenší závadu na straně zákazníka (aneb "vše co je za KBS") tak zákazník platí jak mourek ;-) (teda jenom 600,-)

PeterPan (14.9.2005 19:05:06)

Iolaku ty ses nezkutecnej hnup. Nekdy se zvedni a jdi se mrknout jak se kontroly kbs a na hr delaji. Koukam , ze tyhle z kanclu jen kecaji a nevedi vubec nic o realite! Klasickej kancelarskej chytrak!

IOLák (15.9.2005 03:48:10)

Mně je jedno jak se ty kontroly dělají - co je mně do toho ? Co je mně do toho co tam traťák dělá ? Je to jeho práce a né moje. Jen vím, že kolikrát se stane to, že "kontrola na KBS" ačkoliv je o ní požádáno se neprovede a potom to dopadne takto : volám zákazníkovi o prověření lístku v TTS, ve kterém je "předvedeno zakazníkovi, vadný modem" a zákazník mi řekne "ale viď tady nikdo nebyl a modem mi funguje v pořádku" a potom je to o reklamaci a o docela pěknym průšvihu pro traťáka - a tak to má být. Za poslední rok zjišťuju totiž, že traťáci pěkně zlenivěly a dělaj uplný kulový :-D IMHO - Jsem rád za kancl práci, ještě šrákat po terénu - to by mi chybělo k neštestí :-D "bledá závist" - řiká ti to něco ?

TomM (5.9.2005 16:06:37)

ne ne, já jsem si to instaloval sám, ale když jsem měl jednou problémy s CRC, tak sem jim poslal majla, že mám ta problémy, druhý den mi volali a domluvil kdy přijde technik, já jsem na něho byl slušný, dali jsme se do osobního rozhovoru a on to zařidil! tady tato snížená rychlost může být způsobená i CRC chybama. Montty: to je chyba, že u tebe nebyl, zkus to tak: napiš e-mail na techhelp@iol.cz (ale slušně a spisovně, prostě tak jak se má slušně napsat). Uvidíš, že ti někdo zavolá a technik se u tebe staví.

Anonym (8.9.2005 20:59:29)

naposto souhlasím.... ten technik neni nadčlověk a operátoři na helplince už vůbec... ne za každý technický problém může jedna osoba či vůbec někdo....

Chrapoun (4.9.2005 19:12:57)

Super veta "Monthy je ZAKAZNIK!!" drahy anonyme vzbud se vsichni jsme zakaznici Telecomu jen ti kteri maji Wi-Fi nebo kabelovku ne,i kdyz mas Telenor platis Telecomu za telefoni linku.Takze zakazniku maji dost,to znamena ze se na nej vys...

Anonym (4.9.2005 22:24:53)

jo, zakazniku maji dost to vime, ale problem je, ze Telecom nechape (vlastne ani diky svymo temer monopolnimu postaveni nemusi) kdo je ci panem, jestli ZAAKAZNIK je panme POSKYTOVATELE nebo POSKYTOVATEL panem ZAKAZNIKA....

Montty (4.9.2005 22:25:06)

Tak nepiš všichni. Já taky nebudu, pokud bude u nás bezdrát a takových se spoustu, takže se jim to málí!! A oni pak budou rádi a budou si i toho jednoho vážit.

TomM (4.9.2005 23:18:54)

ano je to zákazník, ale čtc má jasné tarify a i kdyby padali šutry z nebe tak si vždycky musí zaplatit! A to nemá jenom čtc - to je všude. A znovu opakuju : Na ADSL ti NIKDO NIC NEGARANTUJE!

Montty (6.9.2005 08:33:52)

Tak vás tady pánové zdravím a podávám info o situaci. V pátek, jak jsem zde psal, jsem napsal na ČTÚ a celou situaci jsem jim popsal. Asi máte někteří pravdu, že jsou jedna ruka, ale spíš bych to viděl tak, že tam má ČT nějakého člověka, který jim dává echo. Včera jsem nebyl doma a celé odpoledne a večer mě sháněl nějaký člověk z ČT a že se mnou potřebuje mluvit. Po několika telefonátech s mou manželkou se domluvily, že zavolá kolem 21:30, kdy bych měl být doma. Skutečně volal. Požádal mě o zjištění stavu. Tak jsem provedl měření a světe div se. Ping gamezone min 21, max 35. Měření provedeno testem ping gamezone.cz -t Jé, vono to chodí!! Nechal jsem to jet asi 10 minut!! To už je na rychlosti 64/64 slušné. Naměřená rychlost 60,1. Tak jsem ještě zapnul CSko, abych viděl pingy ve hře. Tam jsem jel s pingem 34,39,45. Tak to už se dá hrát:-)) Popřáli jsme si hezký večer a já se už těšil, až si konečně pořádně zahraju. Abych to shrnul: více jak dva měsíce jsem si dopisoval s adminem, volal na ZL ČT a vždy zbytečně. Stačilo jen poslat jeden mail na ČTÚ a věci se dali do pohybu. Jsem zatím spokojen:-))) Vám všem přeji dobrý connet a hezký den. P.S. Díky za podporu a vy co jste nebyli zrovna moji příznivci - nic ve zlém. Já to myslel dobře. Montty

Anonym (6.9.2005 10:12:17)

Moc ti hu historii s ČTc nevěřím.

Montty (6.9.2005 11:14:21)

To nemusíš, ale pro mě je důležité, že mi to jede. Taky jsem včera nechápal, když mi volal ten maník z ČT o půl desáté večer. Do té doby se mi nebyli schopni ozvat přes den, vlastně ani nebyli schopni mi pořádně odpovědět...

Dori (7.9.2005 22:25:57)

Já jsem si pořídila od Telecomu taky ADSL , sice jen 128/64 kbps, ale i tak když mi to nabízeli, tak tvrdili 2x rychlejsi internet nez tel. připojení. Taď už vím že to tak není! Internet vypadává, a o té slibované rychlosti si můžu asi jen zdát. Nejdou mi posílat od té doby e-mailem přílohy, prostě to vypadne. Tak sem samozdřejmě kontaktovala Telecom, a bylo mi sdeleno že se mám obrátit na helpdesk u toho kde mám e-mail. Tam mi ale bylo odpovězeno že je to nestabilním připojením. Tak ted si můžu vybrat! Ale asi to bude tou druhou variantou! Takže uvažuju o zrušení ADSL. Přece nebudu platit za nic! Mejte se vsichni fajn

Anonym (13.9.2005 23:28:00)

Jsou lidi co Internet nepotrebujou. Chce to hledat neco co vyhovuje tvejm potrebam. Pro nekoho staci tech 128, pro jinyho nestaci 512.

lolek (14.9.2005 16:16:54)

no teda ja newim proc u nas jsou takove prehnane ceny netu... na slovensku ma nextra 1MBit za 799,- s agregaci 1:20 a nebo v anglii 25MBit za 890,-...

Anonym (14.9.2005 17:39:48)

Protoze vladnouci kasta je provazana s vedenim vsech velkych a ziskovych podniku.Diky tomu se reguluje tak jak se reguluje

Anonym (8.9.2005 21:02:42)

jen tak mimochodem CS nestahuje 3 KB/s stahuje 120 Kb/s = 15 KB/s + odesílá 60 Kb/s = 7 KB/s (polovina) tak si spočítej kolik stáheš za hodinu - 54 MB - 27 MB tak se nediv že na tebe aplikujou FUP vole.....

nick (9.9.2005 00:06:18)

nemas pravdu, CSko zdaleko tolik nebere. kde by k tomu prislo? down je 3-5kBps, up je okolo 1.5kBps. zkus treba: net_graph 3 budes to tam mit napsane, jak DL, tak UL a to vcetne poctu odeslanych paketu za vterinu. ta spotreba CSka se da pocitat na 15MB/hod, pokud se moc nemeni servery a nehraje se v 8+hracich... cim vice hracu, tim vetsi datovej tok... ad Telecom: porad se nestacim divit, kolika lidem to jeste nedoslo :) mam Nextru pres telekomacky draty (tudiz ne pres telenor), ADSL mam jendo z prvnich v republice a ne-li prvni v praze, to presne nevim. za tech 2.5 roku, co tu tam, uz jsem zazil takovych veci, ze ted, kdyz mi 512ka jede 750kbps, ping je okolo 11ms pres cmdline, tu jen sedim a usmivam se nad tim, ze kazdey tyden se tu nekdo objevi, kdo s pridavkem padesati vykricniku a naprostym gulashem v poradi slov, vyplivne nejaky vymrd (sry za ten vyraz) a ceka ja-nevim-co... ze by rozhreseni? netusim... nejvice podivne je to, ze prestoze tu porad nekdo varuje, jak ADSL od CTc stoji za howno. jak ADSL od CTc (tedy iOL) nema zadnej uzitek, jak je to pomaly, pada to. jak je teda mozne, ze v obecnem povedomi vsech zde je, ze se to nema kupovat a stejne se najde nekdo, kdo to nakonec koupi...a pak se tu za rok divi ;) ad "pan iOL": bud rad, zes to koupil tak brzo, si predstav, ze bys to koupil az ted, kdy to stoji za howno (ne ze by to driv nestalo), to by sis poradne nezaparil nikdy ;) s pranim krasneho dne nick

nick (9.9.2005 00:08:54)

neni to tak, je to 3-5kBps DL, 1.5-2kBps DL. ja jen nechapu, ze porad tu nekdo pise, jak je to na nic a stejne se nakonec najdou hromady lidi, co si ten shit koupi. tak proc to ma tolik lidi? odpoved je jasna: CTc si muze dovolit zamestnat nekolik brigadniku, kteri za usmrkanych 45kc/hod volaj jedno cislo za druhym a nebohe nic-netusici majitele premlouvaji na sqele ADSL od iOL, u ktereho neni zadny limit, pouze FUP, ktere se vam vsak "zarucene" nebute tykat, spis vam vlastne pomuze, aby vas ti hrozni "stahovaci" neutiskovali. mily zakaznik si pak ADSL objedna, nejdriv to jede, pak to jede hur a pak zakaznik skonci tady, na tomhle foru, kde si mysli, ze sezral salamounovo lejno, kdyz prisel na to, jaky jsou tam pingy a ze ted si z nej vsichni sednou na zadek, ze nam to rekl... ...no pak se tu probere, vsichni si zanadavaj na CTc a pak je klid...teda klid az do pristi valky...ta zacne 7dni po predchozim vykopani valecne plivaci antitelekoumacke sekery. ...a tak jedeme porad dal:) her iOL: jinak ADSL pred rokem nezacinalo, ja ho mam uz 2.5roku a to jsem nebyl v zadnem testovacim provozu. nick

nick (9.9.2005 00:11:17)

sorry za dvojitej post, kazdey obsahuje neco jineho, jen jsem nejdriv napsal jeden a odeslal presne o pulnoci, ale server to nejak nezkous, asi zrovna neco cachoval, tak jsem napsal novej :) ted jsou tu oba... sry 2 all

Montty (13.9.2005 11:38:49)

mám jen pár bodů k tomu, co jsi tu uvedl za kravinu: 1. To při tom hraní nic nestahuj 2. Pokud nestahuješ, tak tám máš nějakej sajrajt z netu, co ti žere data 3. Tak to bych si asi na rychlosti 64/64 moc nezahrál, cóó? 4. Pokud jsem dobře četl smlouvu a info na netu, tak hraní her na serveru GameZone se nezpočítává do FUP!! ( je tam uvedeno že data ze serverů gamezone a starzone se nepočítají do limitu dat FUP)