Pavel (3.10.2005 19:05:59)
Smluva s alternativním ADSL operátorem mi vypršela 31.8.2005. Do dnešního dne mi ale internet funguje! Několikrát jsem volal onomu alt. operátorovi a bylo mi řečeno, že ČTc odpojení někdy prostě pár dní, týden trvá. Při dalších telefonátech mi řekli, že neví čím to je a že požadavek CTc tedy pošlou znovu. Volal jsem několikrát i ČTc a zde mi řekli, že ADSL vidí aktivní, ale žádnou žádost o zrušení nevidí. A co teď mám dělat? Napadá mě snad jen napsat na ČTÚ (jestli to k něčemu bude nevím, ale nedávno tu kdosi psal, že měl problém s operátorem a po napsání na CTU byl najednou problém bleskurychle vyřešen). Připojuji se nadále přes ono (ne)zrušené ADSL a čekám, jestli mi bude vyúčtováno i září (smlouva mi sice vypršela, ale jejich služeb využívám dál - přece kvůli ne mojí chybě nebudu x měsíců bez připojení ?!?)