Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Varujit před Telecomem

Varujit před Telecomem

Antitelocomunista (12.10.2005 22:24:18)

Přátelé, varuji Vás před zřízením ADSL u Telecomu. Jsou to lháři a podvodníci. Potřeboval jsem to zřídit co nejrychleji kvůli práci, tak jsem si koupil samoinstalační balíček v bláhové naději, že to o pár dní uspíším (než by mi došel poštou). Objednal jsem a čekal, furt nic, ani nepotvrdí objednávku na e-mail, po týdnu jsem poprvé volal, prý za pár dní to bude. To trvalo asi dva týdny, musel jsem na sebe znovu dávat kontakkt, který jim záhadně zmizel, pak tam prý byl technický problém, pak že tam prý žádný nebyl, furt nějaký bludy, ale skutek utek. Minulé pondělí mi řekli, že mi do dvou dnů zavolá technik, nikdo nezavolal. Tohle pondělí mi řekli, že se objednávka "někde zasekla". Volal jsem na stížnosti, prý do dvou dnů mi někdo zavolá. samozřejmě nikdo. Vrchol přišel dnes, když mi řekli, že objednávka byla špatně zadaná a proto ji technici stornovali. Prý to teď vyřídí přednostně - do 5 dnů. To mě dostalo - čekal jsem, že to budu mít před dvěma týdny, a teď mám zase věřit nějakým slibům. Nejhorší je, že člověka o ničem neinformují, kdybych pořád nevolal, tak s tím snad nic neudělají. Ačkoli sjem to objednalpo telefonu, tak zrušení objednávky se prý musí provést písemně - takže další zdržení, navíc peníze investované do již koupeného modemu v pr****! Hlavně že na to mají pořád všude reklamu, parchanti jedni. Smrt Telecomu!

Anonym (12.10.2005 22:25:56)

to je pripad od pripadu ja sem si skocil na telepoint tam mi to mila slecna zapsala do systemu prodala mi modem a za dva dny mi to jelo

Anonym (12.10.2005 22:42:42)

neverim ti ani zbla.

Anonym (12.10.2005 22:46:58)

tak mi never to je tvoje vec ale zrizeni netu je jedina vec kerou telecom ve vetsine pripadu dela co nejrychlejc to de aneb cim driv to bude mit tim driv bude platit

Anonym (12.10.2005 23:35:26)

na telepoint je vetsi spolehlivost nez objednavka pres telefon telecomu

Anonym (12.10.2005 23:36:04)

v uherskem hradisti

Anonym (14.10.2005 16:59:23)

no ja myslel hlavne tu milou slecnu na telepointu.. ;)

Anonym (15.10.2005 07:11:45)

To teda jo. U nas tam sedi dve ropuchy ktere te porad nuti to co nechces.

Anonym (21.10.2005 22:47:00)

Telecom ma ztratovost paketu ,rychlost tak polovicni ,je rozlagovany,vubec neni pouzitelny pro hry pres net,maji to pretizene,nejhorsi na tom je ze stim nic nedelaji a masti si kapsi miliardama,a tise se smeji,jak jsme blbi.

Anonym (22.10.2005 10:13:00)

Taky by ses smal kdyby urednici kteri maji chranit zakazniky by zcela nestrane a poctive rozhodovaly v prospech tve firmy.

+x (25.10.2005 22:35:25)

ale kdepak, blbej je jen nekdo, ja jim zrovna vcera poslal vypoved... chudaci ti co si tu blahove mysli, ze si na tom zahrajou a nedockave cekaji, az jim ten shit spusti

Anonym (15.10.2005 12:50:33)

no dobre nebyla to asi slecne bylo ji tak 50 ale relativne mila byla :)

David (12.10.2005 23:20:00)

Mám naprosto stejnou zkušenost!!!!! Do puntíku......! Trvalo to měsíc než konečně přijel technik s balíčkem. Přesně jako ty jsem mnohokrát volala a urgoval...ztratili na mě spojení, technický problém, bla bla bla...........

Anonym (13.10.2005 01:47:04)

nevim jak ty, makovičníku, ale ja mel adsl zrizeny prene za 2 dny.

Killer (13.10.2005 15:55:22)

Ja si to koupil u nas v Telepointu a za 3 dny to frcelo. Asi zalezi na lokalite, ci co.

David (13.10.2005 16:12:22)

Telecom uz radsi nechavam bez komentare... Uz skoro mesic resime nefunkcnost jejich DSL sluzby po tom, co to sami zkurvili blbym prepojenim...

Anonym (14.10.2005 05:55:55)

Příště si nic nekupuj dopředu když ADSL ještě nemáš!!!

Roman (14.10.2005 06:56:45)

Taktéž mám s Telcomem stejnou zkušenost.Po půl roce jsem to zkusil znova a za 2 dni to "frčelo" závratnou rychlostí za pár korun ... Ha Ha

Prorock (14.10.2005 07:54:45)

No ja si to objednal pres telefon a cekal jsem 4 slovy CTYRI mesice, je to horsi jak za komousu.

Anonym (19.10.2005 17:42:04)

A co DSLAM, komiku. Ten už byl postavený? Ono je super nadávat, ale nevědět spoustu dalších věcí. Taky jsem čekal a dočkal se. Je jasný, že nejde všude mít hned vše postavený

TheIF (19.10.2005 18:24:20)

Telecom nemá jediný důvod to protahovat, čím dřív ti to zřídí tím dřív z tebe dostane $$$ něco jiného je přechod od Telecomu k Telenoru/ČRA to ti teprve ukážou jak umí zdržovat :-)

ADAM (23.10.2005 09:29:54)

Ale podle jejich chování to tak nevypadá.

Mrazivec (14.10.2005 08:02:46)

Nemam nejmenší problémy. Jsou pomalí ale není to tak hrozné. Možná kvuli tomu že se dobře znám s technikem který má oblast pod sebou :)))

Matej (14.10.2005 13:02:48)

No ja to objednaval po telefonu ve stredu vecer kolem 21h a v patek rano mi to fungovalo! Modem jsem si koupil sam jinde (router Well/Asus) nastavil jsem ho behem 5 minut a vse bez problemu bezi. Smlouvu jsem si vytiskl a odeslal jim zpatky, ale i bez te smlouvy uz mi internet bezi :-) nechci je chvalit... ale asi to je fakt pripad od pripadu

Anonym (14.10.2005 18:26:40)

No vidíš, měl sis ten modem koupit sám.

Anonym (14.10.2005 18:28:18)

Lháři to jsou, když sem to objednával tak mi ta ženská řekla že budu mít limit 2GB s tim, že po překročení limitu to zpomalí na polovinu, přitom je limit 1GB s tim, že to zpomalí na čtvrtinu :-(

BMoni (15.10.2005 11:00:31)

Vážený pane, musíte si uvědomit, ženejvětšími zloději v našem státě jsou: 1/Český Telekom 2/Česká pošta 3/Banky Takže s tímto krédem musíte žít dál a podle něho se řídit. Monika

Nick2 (15.10.2005 11:14:44)

par firem ti chybi: mrkni na pomery trzby/zisk-ty s nejvetsim pomerem jsou monopoly(CTc, ČP,...), sitove monopoly (ČEZ, JME,...), oligopoly (banky, mobilni operatori...) je to logicke ze ty firmy se tak chovaji, ale je odporne, ze ceská vlada by mela provadet opatreni logicky ve prospech obycejnych lidi, ale je dela naopak..

Johnny (15.10.2005 17:21:29)

Měl jsem podobnej problém,sice jsem žádal o ADSL u Volnýho,ale bylo to asi měsíc a půl na technickém šetření u Telecomu,po dvou urgencích mi volali,že se ta objednávka někde ztratila na Telecomu,takže teď už je to vyřešený,ale u Telecomu toto není prý nic vyjímečného,jak jsem slyšel od kolegů v práci.

Anonym (17.10.2005 09:23:58)

smrt antitelekomunistům , kupředi levá

Anonym (17.10.2005 15:10:15)

Smrt monopolu, kupředu konkurence :-)

Anonym (17.10.2005 15:11:49)

smrt internetu, kupredu sport :-D

TheIF (17.10.2005 17:16:50)

A nesportujem ? Kdo stáne více giga :-)

Antitelecomunista (20.10.2005 20:28:04)

Kdyby někoho zajímaly moje plačky, tak vězte: ačkoli mi minulou středu řekli, že (jejich chybou) stornovanou objednávku teď vyřídí přednostně do 5 dnů, dnes po více než týdnu mi opět řekli, ať si zavolám přísčtí týden!!! To už bude šestý týden, což je teda dost, když inzerují 2-4 dny. Nepomáhají urgence, nepomáhají stížnosti, tak se nedivím, že to Berdára tenkrát někdo bacil.

TheIF (20.10.2005 22:07:31)

Prostě tam pořád volej a otravuj je stím :-)

Anonym (24.10.2005 12:55:48)

já sem čekal dva měsíce

Ribyz (21.10.2005 02:29:55)

No a já jsem si objednal ADSL Expres Ideal od Č.Telecomu telefonicky a samoinstalační balíček mi přišel za 2 dny a po nainstalování (zvládne i podprůměrně inteligentní jedinec) jsem byl připojen do deseti minut.Tak nevím jestli jsem nebyl světlá vyjímka ale takhle nějak si představuji rychlou službu.!!??

tomas (21.10.2005 18:23:16)

Nebudu tu nijak vychvalovat CT ale já po objednání za týden fungoval......Měl jsi holt smůlu....

Fender (24.10.2005 16:53:34)

Měls to koupit v Telepointu a rovnou objednat.

Anonym (25.10.2005 06:51:43)

já objednal v úterý a v pátek jsem fungoval

Anonym (25.10.2005 07:12:16)

Jestě máš čas, já čekal a urgoval dva měsíce potom jsem zrušil vše i s pevnou linkou. Za čtyři měsíce přišla zpráva, že se omlouvají z technických důvodů nelze zřídit.

Madhouse (25.10.2005 18:00:35)

Já jsem objednal v pondělí a ve čtvrtek jsem surfoval. Mám to asi tři neděle a zatím žádnej problém.

Antitelecomunista (25.10.2005 18:25:07)

Tak včera mi to konečně spustili - po PĚTI týdnech. Nikdo mě samozřejmě neinformoval, kdybych si nezavolal, tak se vůbec nedozvím, že už mi to půl dne běží. Tomu říkám přístup k zákazníkům....