Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Nedorozumění mezi Telecomem a Nextrou?

Nedorozumění mezi Telecomem a Nextrou?

Sheep (24.10.2005 17:28:07)

Asi v polovině prázdnin jsem se rouhodl skončit s ADSL on Telecomu. Poslal jsem tedy výpovědní dopis Telecomu, a provedl objednávku na nextra.cz. Nextra mě ale napsala email, že prý pro zadanou linku již existuje služba DSL. Volal jsem teda na infolinku Telecomu, kde mě řekli že to bude odpojené za měsíc. Když jsem tam za měsíc volal, tak mě řekli že to bylo 10.9 odpojené. Když jsem ale poslal mail nextře, že už by měla být linka volná, tak mě odpověděli že pro tuto linku již existuje služba. A toto se opakuje už měsíc( furt jim posílám maily ). Fakt už jsem naštvaný, pořád čekat a čekat jak debil. Kde je problém? U Telecomu nebo u nextry?

Anonym (24.10.2005 18:50:28)

problem bude na strene telecomu. to, ze ses skutecne odpojenej poznas podle toho, ze nemas "neplatne uz. jmeno a heslo", ale ze se k tomuto overeni vubec nedostanes (proste to zahlasi jinou chybu, ale ted nevim presne jakou)

Sheep (24.10.2005 20:20:07)

A jak to vyřešit?( tu situaci ), když Telecom zas dělá že on nic?

Anonym (25.10.2005 13:24:47)

jsem ve stejne situaci jako ty a proste NEVIM :(

glaver (12.11.2005 18:26:43)

mno tak ja mam stejnej problem, ale presne naopak... nextra me 3 roky vykoristovala a tak jsem se na ne vykaslal... nyni po ukonceni smlouvy jsem se temer 2 tydny nemohl pripojit, protoze meli na ustredne rusicku... nebyt ochotnych techniku telecomu tak je tam jeste dneska a nextra mi tvrdi ze rusicka byla odstranena 1.11.05. (odstranena byla 11.11.05, smlouva skoncila 1.11.05). V tomhle state se vsichni chovaj jak ignoranti, takze ted jdu k telecomu koupim si dotovanej modem s APeckem za tretinovou cenu... A navic muzu kdykoliv odejit aniz bych platil nehorazne sumy, jako u nextry..

Dzerza (13.11.2005 01:28:39)

Jakou rusicku? Co to placas prosimte za blobosti!

glaver (13.11.2005 18:54:41)

Prestan me osocovat.... nevic nevim co to blobost je.... rozhodne vim, ze jsem mel na ustredne rusicku, protoze to je fakt ;)

Mr_Dadi (14.11.2005 08:31:34)

rusicka opravdu existuje, sluzba se musi na ustredne zrusit, coz se provadi pres automaty na ustredne ktere odkonfiguruji ze zakaznikovy karty nakonfigurovanou sluzbu (neco jako kdyz se odinstaluje nejaky program z OS) takze prestan osocovat glavera z vymyslu, protoze ma pravdu

Dzerza (14.11.2005 12:36:34)

Pak to ale nema nic spolecneho s nextrou, ale pouze s telecomem a jeho administrativnimi postupy. A vyznam slova rusicka v telekomunikacich znamena rusic signalu, takze tohle je nejaky slang telekomackych techniku.

Sergey (15.11.2005 12:11:20)

Přesně tak, jde o slang : rušička=rušení, zřizovačka=zřizování, přepojovačka(nebo někdy taky přepínačka)=přepojování Nejedná se o žádné zařízení, ani se tak neříká pracovnicím :)

Anonym (13.11.2005 11:07:01)

Rusicka? Co to je za pitominu? Nesmis verit vsemu co ti opove nakecaji. Navic podle toho co pises ses evidente vic nez mimo. Ses evidentne psychicky postizeny.

Anonym (13.11.2005 11:20:58)

Rušička je slangově příkaz ke zrušení služby.

Anonym (24.10.2005 20:23:21)

To víš, Telecom si svých zákazníků váží natolik, že je pro jistotu vůbec nepustí :)

Anonym (11.11.2005 23:58:16)

Modem nesmi zdetekovat zadny signal, proste se line ani nerizsviti, pak to neni pichli v dslamu a muzes zavadet... bombarduj telekom, chtej sefy managory a volej na vsechna cisla, oni tam kazdy asi pouziva jiny system s jinou databazi, ten pocet odpovedi co dostanes na tu samou otazku je mnoho

Sheep (25.10.2005 15:03:06)

Mám je seřvat?

V-Bomba (25.10.2005 20:17:49)

Měl jsem stejný problém. Mohu poradit jen urgovat, urgovat a urgovat, hrozit soudem apod. Telefonicky, mailem,... Mě kvůli tomu unikla skvělá akce Nextry. Nextra stále čekala (děkuji za trpělivost), stále mě ujišťovali, že přestože již akce uplynula (byla jen do určitého data), moji objednávku akceptují a s akcí mi počkají. Za pár dní ale stejně i Nextře došla trpělivost a smlouvu mi vystornovali. Pak až se mi podařilo Telekom konečně ukončit, jsem si musel Nextru znovu objednat, samozřejmě jsem tím přišel o akci a to pro mne znamenalo ztrátu 1000,- Kč/měsíc po dobu 1 roku. "DĚKUJU TELECOME!!!!!!"

TheIF (25.10.2005 20:33:31)

12 000 ??? Co to byl za tarif To byl OFFICE 4M ne ? že byl o 1000Kč měsíčně levnější

Sheep (25.10.2005 20:43:15)

Dobře, každý den pošlu nejmín 3 maily :))

nick (26.10.2005 13:14:46)

moje zkusenost je takova, ze nakonec stejne nezbude nic jineho, nez zvednout zadek a vyrazit do Telekomu, primo do Olsansky nebo na nejakou jinou velkou centralu a tam mit predem dohodnutou schuzku s nekym jinym, nez s opakovackou na telefoni lince... nick

Sheep (26.10.2005 19:29:53)

Takže napsal jsem nextře, jejich odpověd je taková: Dobry den. Situaci jsem overovala na CTc, nize Vam uvadim jejich vyjadreni. S pozdravem Radka Cadilova ADSL koordinator -----Original Message----- From: Richtrová Veronika Sent: Wednesday, October 26, 2005 12:01 PM To: ADSL_order Subject: RE: Carrier Broadband formular xxxxxxxxxx Dobrý den, na této tel. lince je skutečně služba Internet Expres aktivní. Pokud zákazníkovi tvrdí, že služba je neektivní, prosím vás o písemné vyjádření z ČTC nebo jméno pracovníka, který tuto skutečnost zákazníkovi sdělil. Děkuji za pochopení S pozdravem Veronika Richtrová ČESKÝ TELECOM, a.s.

David (12.11.2005 08:06:55)

Problem bude u telesrace,protoze ta firma je bordel na koleckach. Jak uz to nekdo psal, vybavovat se s pipinama na infolince je ztrata casu, udelej si chvilku a vyraz na nejakou jejich centralu (v Praze treba na tu Olsanskou) a tam bud tak dlouho, dokud ti PISEMNE nedaji dokumentaci o soucasnem stavu - tj. pokud ti nejaka pizda zase bude tvrdit, ze uz to odpojili, tak at se ti tam pekne uvede jmenem , podepise, atp... Protoze byva dost castou obranou "vyssich" funkcionaru CTc, ze svadi problemy na kusovky z infolinky (tim nerikam, ze na infolince je to plejada milych, inteligentnich lidi :) )

Anonym (12.11.2005 21:49:50)

Pitomost operatoru je primo umerna pitomosti naroda s kterym mluvi.

David (15.11.2005 21:23:32)

Ale, ze by nekdo z TeleCUMu? :))