Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > NEXTRA OFFICE 1M

NEXTRA OFFICE 1M

unreal1024 (24.10.2005 23:19:14)

Pořídil jsem službu od Nextry OFFICE 1M na drátech Českého Telecomu. První dva měsíce služba jela dobře cca 850kbps. Po uplynutí této doby rychlost klesla cca na 256 - 128kbps. Zjistil jsem od technika z Nextry, že na službu je aplikovaná agregace 1:50. Přitom na jejich webu www.nextra.cz není o tom žádná informace. Smlouvu o připojení jsem taky četl několikrát a taky tam není o agregaci ani zmínka. Přitom na webu je pouze cituji: "Služba je provozována s bez omezení přenosu dat nebo maximální přenosové rychlosti (FUP)." Ptám se tedy mohu se nějak bránit proti poklesu této rychlosti, která nedosahuje hodnot dle smlouvy? Děkuji za Vaše poskytnuté informace.

TheIF (25.10.2005 18:45:54)

Jo blbá lokalita, mě 1 FUN jede pořád aspoň na 40KB/s ve špičce (to má být to zlepšení po zavední FUPU co ?? když předtím to jezdilo i ve špičce 80KB/s) a hlavně přes noc 112KB/s takže se nebojím přechodu na OFFICE (zítra to pošlu ať vám to ještě trochu přetížím :-))))) 200GB trafficy volájí :-) K tomu trafficu - nemáš být línej a zeptat se mě to napsali: -------------------------------- Jediny rozdil mezi sluzbami OFFICE realizovanymi na platforme Ceskeho Telecomu a Telenor Networks je v agregaci tedy ve sdileni. Na platforme Ceskeho Telecomu je agregace 1:50 a na platforme Telenor Networks je platforma vyhodnejsi 1:20. --------------------------------- PS: nezhoršil se ti ten NET náhodou od 10.10.05 to zavedly Fupáka ???

Anonym (25.10.2005 21:08:03)

Nejde o to jestli jsem línej nebo ne. Ve smlouvě to prostě není a v popisu produktech taky ne. Je to klamavá reklama, to co tam píšou. Uvidím jak se dále věci budou vyvíjet. Platit za nekvalitní službu, která neodpovídá smlouvě nehodlám a okrádat se Nextrou nenechám. Zkusím se obrátím na Českou obchodní inspekci.

A (25.10.2005 23:03:01)