Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Nové ceny - SkyNet

Nové ceny - SkyNet

Pavel P. (2.11.2005 08:43:38)

Od 1.11. mají nové ceny. Tak jsem jim hned volal, že chci ten nový tarif. Stejná služba za míň peněz. No a řekli mi, že mám smlouvu na dobu určitou, a že mi s cenou nemůžou jít dolů. Že mi klidně změní na nový, ale cena musí být stejná, nebo vyšší. Procházel jsem si smlouvu, ale nic jsem o tom nenašel. Máte někdo nějaké bližší informace k tomu?

Anonym (2.11.2005 18:36:58)

No, nějak jsem si žádných nových cen na jejich webu nevšim :-(

Anonym (2.11.2005 20:05:36)

no jo, asi maji za puvodni ceny tarify bez limitu (Flexi Super pres Telenor). to uz je snad jedina Nextra, ktera ma FUP u ADSL over Telenor, ne??

Dzerza (2.11.2005 19:33:56)

Jsou to proste nesolidni smejdi.

Pavel P. (2.11.2005 21:32:57)

Nějak začínám mít tento pocit taky...

Anonym (3.11.2005 13:02:48)

no patrně jste využil nějakou zvýhodněnou nabídku, za úvazek jste dostal nějaké zvýhodnění a tak teď nezbyde než smlouvu dodržet, nechápu co s vám na tom zdá divného.

Pavel P. (3.11.2005 14:55:14)

Ano, využil jsem zvýhodněnou nabídku, aktivaci za 1,- se závazkem užívat službu 12 měsíců. Kdyby někde bylo napsáno, že za tuto cenu, tak do toho nejdu. Ani nějaké minimální plnění, nic. Teď nový zákazník dostane pří podpisu na 12 měsícu taktéž aktivaci za 1,- a platí měsíčně míň. Prostě diskriminace stávajících zákazníku!!!

Anonym (3.11.2005 15:10:46)

A sakra dalsi socka co se rozciluje. Tys nevedel zakolik si to beres kdyz jsi to objednaval ?? Urcite ano, tak nebrec. jednou jsi neco podepsal tak to dodrz, bud chlap.

Pavel P. (3.11.2005 15:57:17)

Nebudu se vyjadřovat k jedincům, kteří neumí číst... A sakryš, právě jsem se vyjádřil.

Eser (4.11.2005 06:46:40)

nějak ti nerozumím, asi nechápeš význam slova závazek

Pavel P. (4.11.2005 07:55:28)

Chápu závazek. Já nechci službu zrušit. Takže ještě jednou polopatě. Zavázal jsem se na 12 měsíců využívat službu SkyNetu. Ale nikde jsem nesouhlasil s neměnnou cenou. V novém ceníku se služba jmenuje stejně a má nižší cenu, je tedy logické, že požaduji snížit cenu, nebo ne???

Anonym (5.11.2005 10:21:56)

Ne, neni to logicke. Takovyhle vycuranky mam fakt rad.

Pavel P. (5.11.2005 16:48:01)

A když mám telefon na 24 měsíců, že si můžu měnit tarif jak chci je nelogicke? Myslíš, nebo jen bezhlavě nadáváš? Je rozdíl zavázat se užívat služby a zavázat se k minimálnímu plnění.

HoGo (5.11.2005 20:55:38)

No myslim, ze jsi podepsal smlouvu s urcitymi v dobe platnosti platnymi cenami a podminkami, atd... Takze jsi povinen ji dodrzet. Pokud neni k dispozici moznost prechodu - firma to nenabizi - tak se proste nediv ze ti nevyhovi. Bud zustan a dodrzuj podminky, nebo to predcasne zrus ze vsemi dusledky. A porad nebrec jak jsi utiskovany.... a jak psal uz nekdo vyse bud chlap !!!!!

Pavel P. (5.11.2005 22:04:50)

Když neumíš číst, tak nepiš!

Novi (5.11.2005 22:18:25)

Hlavne ze ty umis, ty srabku ...

Anonym (7.11.2005 12:51:53)

To je rozdíl, mám úvazek u T-Mobile a tam prostě cena není součástí smlouvy a operátor umožňuje přechod mezi tarify, u některých akcí je pak navíc minimální plnění a to je pak závazné. To prostě jsou podmínky T-Mobile. Já mám ADSL od GTS a tam přímo součástí smlouvy je i cena, pokud bych se zavázal na rok, tak ta cena pochopitelně je součástí podmínek smlouvy a je nutné ji dodžet bez ohledu na to jak ceny a služby operátor v průběhu trvání smlouvy upraví. Takže pokud cena je ve smlouvě (což předpokládám), je závazná po dobu trvání smlouvy. Pokud by tam byl uveden jen program služeb s tím, že cena je dle aktuálního ceníku, měl bys nárok na snížení ceny na tu právě aktuální. Takže když si byl blbej, že si to podepsal tak aspoň buď chlap a dodrž podmínky smlouvy nebo jí vypověz se všemi z toho plynoucími důsledky a nefňukej tu jak stará babka.

Pavel P. (7.11.2005 14:21:11)

Ach jo, fakt naposled. MINIMÁLNÍ PLNĚNÍ JSEM NEPODEPSAL. Už se nedivím, proč nás západ vnímá jako primitivy. Vždyť tady nikdo neumí ani číst!

Anonym (8.11.2005 12:51:31)

Chceš říct, že částka vůbec není ve smlouvě? Hele jestli tomu sám nerozumíš, tak postni někam sken tý smlouvy, my ti tu rádi poradíme.

Pavel P. (8.11.2005 14:10:45)

Není. Ani název tarifu. Tohle SkyNet začal dávat do smlouvy později. Mladší uživatele mají ve smlouvě řádek: Služba je zpoplatněna dle cenového programu: Super 30 Minimální délka používání služby: 12 měsíců Já to tam nemám. Proto se rozčiluju. Kdyby to tam bylo, tak jsem to bral na dobu určitou. Ještě jsem se jich tehda ptal, jestli mi sníží cenu, když slevní, a odpověděli mi, že ANO!!! Ty si vážně myslíš, že neumím číst, nebo že jsem tak blbý?

Anonym (9.11.2005 09:28:55)

JO

xyz (9.11.2005 12:25:29)

Podle sebe, soudím tebe...

Anonym (6.11.2005 03:22:35)

Patri k dobrym mravum ze nizsi ceny zavedou i stavajicim zakaznikum. Ale kdyz holt hlupaci bez jakychkoliv etickych zasad jako treba ty podnikaji, pak to u nas vypada jak vypada.

karel (6.11.2005 11:11:06)

Tak tohle je fakt perla, to se jen tak necte... Takovouhle blbost jen tak nekde clovek nevidi

Anonym (6.11.2005 20:18:44)

No jo Karliku, v civilizovanych zemich to tak proste chodi. Kdyz nekdo zlevni stejnou sluzbu, patri k dobrym mravum snizit cenu i stavajicim zakaznikum. Tomu se proste rika slusnost a solidnost. Bohuzel u nas je vestina lidi s tvou mentalitou (=bezcharakterni tu*ec), a tak se dejou takove veci. Ackoliv musim rict ze i u nas dost, mozna vestina, poskytovatelu stavajicim uzivatelum za stejne situace zlevni. Sice ne uplne automaticky, jako tomu je v civilizovanych statech, ale uzivatel musi sam aktivne napr. pres webovy formular o zlevneni pozadat, ale aspon to. Fakt, ze SkyNet toto primo odmita tuto firmu radi nekam na smetiste duveryhodnosti a solidnosti, takze ruce pryc. Proste slusna firma by se takto nechovala. A nic na tom nezmeni nenavistne plkani a vyblitky typu "Tys nevedel za kolik to beres, tak to dodrz", ktere tu plodi chudaci kteri maji v hlave ponekud vymatlano a nevi co to je slusne podnikani.

Anonym (10.11.2005 10:49:29)

Nekteri chudaci jako ty zase nevedi co je slusne vyjadrvani.

Petr Borecek (3.11.2005 16:27:14)

No nijak se ti neulevi, ale u Nextry je stojny. Cim starsi zakaznik tim vysi ceny. Jedine reseni je migrace na novou sluzbu. :-)

Petr Borecek (3.11.2005 16:27:43)

No nijak se ti neulevi, ale u Nextry to je stejny. Cim starsi zakaznik tim vysi ceny. Jedine reseni je migrace na novou sluzbu. :-)

Pavel P. (3.11.2005 17:03:30)

A u Nextry se nekde souhlasi s cenou na 12 mesicu? Me prave zarazi, ze jsem nikde nesouhlasil s tim, ze cena bude porad takova. Sluzba se jmenuje porad stejne, slevnili ji a odmitaji mi cenu snizit. Zda se mi to sproste.

Petr Borecek (3.11.2005 18:38:56)

To mozna u dotovanych cili promo akci, asi ano. Nevim nemam takovou sluzbu. Mam normalni s placenou instalaci a pronajatym modem s 3 mesicni, vypovedni lhutou. Jde jen o to, ze cena plati takova, jaka byla v dobe sepsani smlouvy. Sleva jaka takova aspon u Nextry neexistuje jen nove sluzby s novymi cenami (a zmatenymi ceniky dle datumu, tusim ze ted maji na strankach 3). Skratka zadny vernostni program jak v zahranici (co vym v CR ho nema zadny vetsi ISP).

Anonym (3.11.2005 22:27:55)

A kdyby tu cenu zvedli tak to by jsi teprve jecel ze budes platit vic. Nove tarify se nikdy nepletou do starych. Ale solidni firma ti nabidne prechod na novy tarif se zavazkem opet na rok (v tvem pripade).

Anonym (4.11.2005 12:51:10)

ale kulový, podepsal jsi na rok smlouvu, kde součástí podmínek byla určitě i cena a za to si ušetřil litr za aktivaci, to je život. Smlouva na dobu určitou je prostě riziko, pokud oprátor ceny nezmění nebo zvedne, tak si vydělal, pokud zlevní tak vyděláš míň nebo proděláš.

Anonym (3.11.2005 21:04:15)

Mohl by tady někdo napsat, u jakých služeb má skynet nový ceny. Já nikde žádnou změnu nevidím - určitě ne u FlexiDSL Natural.

Lovok (5.11.2005 01:24:28)

Ti co podepisou ted maji navic poplatek za zruseni sluzby 1600,-, na ty co maji smlouvu z drivejska by se nemel ze stejnych duvodu vstahovat, takze asi tak ... proste vsechno ma sve pro a proti.

Pavel P. (5.11.2005 08:16:58)

Tak tomu nějak nevěřím. Když jsem chtěl snížit cenu, tak mi ještě ten den napsali, že to nejde, když jsem jím napsal, ať mi konkrétně napíši, proč to nejde, kde jsem vyjádřil souhlas s neměnnou cenou, tak mi už skoro týden neodpověděli. Toto ti podle mně nakecali, jen aby ti "zalepili hubu".

Lovok (6.11.2005 12:24:25)

Zavedeni poplatku za zruseni sluzby na bazi TN u SkyNetu se tu resilo nedavno (ten poplatek byl zaveden uz nekdy minuly mesic) ... primo od SkyNetu jsem dostal vyjadreni, ze bych ho platit v budoucnu nemel (i kdyz se tedy tez dost vykrucovali), smlouvu jsem podepisoval, kdyz jeste neexistoval, ti co podepisou dnes, uz ho proste v ceniku maji. Snizeni mesicniho poplatku jsem neresil, mam 2Mbit linku u ktere cena zustala.

Darth Valheru (10.11.2005 16:01:55)

Zapomel si napsat kdy jsi smlouvu podepsal a jakej tarif presne to vlastne mas. Treba ja jsem smlouvu podepsal pred sedmi mesici a za tu dobu se zmenily nejenom ceny ale take rychlosti, limity atd... Napr. muj tarif Flexi SuperADSL 2048/384 1:40 bez limitu za 1190,- uz v ceniku neexistuje. Takze mam ted jenom dve moznosti bud budu dal vyuzivat tenhle tarif a budu za nej platit tolik kolik bylo uvedeno v ceniku pri podpisu smlouvy nebo si prejdu na tarif novy rychlejsi (bez poplatku) nebo pomalejsi (s poplatkem). Tohle vse bylo samozrejme uvedeno ve smlouve nebo v obchodnich podminkach v te dobe platnych a na webu zverejnenych (ty sis mel samozrejme take precist nez si neco podepsal). Ja to budu resit prechodem na Flexi SuperADSL 4096/384 1:40 bez limitu za 1199,-, protoze 9kc mesicne navic za 4Mbit lajnu me nezabije. A zaver: ses ubrecenej hnup.