sunnyx (26.11.2005 14:30:57)
Ja jsem EMEAu objednal a po cca 48dnech zrusil !! Prisli me od nich asi 3maily kde bylo uvedeno ze sluzba bude aktivni do 31dni. Nebyla. Nikdo ani nedal vedet co se deje, tak jsem nekolikrat volal na Helplinku (zadara), kde byli prijemni, ale nic neresili, neustale jen at vydrzim ze se realizace resi. Nakonec me dosla trpelivost a dost vyrazne jsem zadal vysvetleni. Vzali si na me kontakt a skutecne me zavolala slecna/pani ze nemuzou kazdeho zakaznika sledovat kdy mu vyprsi ona lhuta 31dni, ze celou vec proveri na Telenoru. Nakonec jsem se dozvedel ze Telenor nema u me cosi zrizeneho na ustredne (i kdyz predtim si to 2x overovali - jednou na webu pres formular, podruhe telefonicky se mnou). Takze realizace by se protahla tam na neurcito. Bohuzel jsem byl nucen takovou sluzbu zrusit a objednat si Bluetone (neni via Telenor a do Telecomu nebudu cpat svoje penize). Takze zaver : z meho okoli ma par lidi EMEAu a vice, mene si ji chvalili, komunikace s nima neni rozhodne nejhorsi na trhu, ale u me proste celou vec moc nezvladli (at uz vlastni chybou nebo chybou Telenoru), snad to u Tebe bude lepsi...
melipa (26.11.2005 17:07:18)
dik...
a plz. odkud ses..??? (mesto, ctvrt...) ja jenom, abych vedel, kde maji problemy...
Tix (27.11.2005 18:42:55)
Já měl podobné problémy s Nextrou, a ta je přitom spřízněná s Telenorem, takže to asi fakt bude telenorem nebo Telecomem.