Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Nextra over Telenor + FUP

Nextra over Telenor + FUP

danik (28.11.2005 20:01:30)

Co myslite, zrusi v dohledne dobe nebo radsi jineho poskytovatele pres Telenor bez FUP (Skynet, Emea, Etel.....)??

y2k (28.11.2005 21:04:48)

Myslím, že bude prosinec bez FUPu, že to dostaneme k jěžíškovi :-) Pak bude asi free zase pár jarních až letních měsíců, jinak asi bude FUP, protože na tom musejí hodně vydělat a takový podnik neřídí žádné "A", nýbrž okravatovaný manager, který svá moudra tahá přímo z nejspodnější části kravaty a jediné co ho zajímá, je utržený peníz .......... Bohužel, ale žijeme ve ŠpidloZemanoGrossoHovad*vo, ehm, Paroubkovo státě :-D, kde vládnou různí SRáthči :-)

y2k (28.11.2005 22:39:12)

A hele, mě byl scenzurován příspěvek :-( No jo, do dnešní vlády se asi jeden nesmí navážet, aneb velká ASPA Tě vidí :-)

y2k (29.11.2005 07:10:50)

Takže, potřetí...... kdyby raději mazali své přihlouplé články... Myslím, že dostaneme k ježíškovi prosinec bez FUP. Pak si také myslím, že bude zase v pozdních jarních měsících a částečně i v letních nějaká akce, vzhledem ke které bude FUP zrušen. Jinak asi FUP bude, protože na tom společnost vydělává určitě značné finanční prostředky......

y2k (29.11.2005 08:06:55)

Takže znovu, myslím, že bude prosinec bez FUP, jako dárek k ježíškovi. Také si myslím, že budou v akci nějaké pozdně jarní a některé letní měsíce, kdy také bude FUP vypnut. Ale jinak bude asi v provozu, protože na tom společnost musí dost vydělávat.

Anonym (29.11.2005 10:40:38)

no nevim nevim, kolik na FUP Nextra vydela. Kolik lidi je ochotno si prikupovat data? A pokud jsou ochotni si data prikupovat, pak mozna zmeni "lokal" a pujdou nekam, kde je to bez Fup (at uz Bluetone, ktere ma podobne pokryti jako Nextra, nebo treba Ahoj od Emey...)

A (29.11.2005 15:36:30)

Nejde o vydelani, jde o omezeni stahovacu tak, aby nebyly problemy s agregaci -> snizeni rychlosti vsem ostatnim.

y2k (29.11.2005 16:58:43)

Sic chápu jak to myslíš a také zároveň vím, že jinak mluvit nemůžeš, ale moc dobře oba víme, že v sítích TN je FUP zbytečný, protože to běhalo před vřazením Cisca lépe než teď a jak si sám psal, tak nějaký "blázen" přenesl skoro TB :-) Nejsem zastáncem stahování TB, ale FUP mi v sítích TN prostě nesedí. Spíše bych udělal linku free a nějaké odchylky od standardu bych řešil individuélně....... Osobně mi FUP moc nevadí, je to výjimka, když ho přesáhnu a pak si data prostě koupím, moc mi to žíly nerve, ale jak říkám, na sítích TN je to ....

A (29.11.2005 17:46:19)

Ono bohuzel i sit TN neni bezedna, da se rict, ze neni nejaky zasadni problem, aby byl FUP nezbytny, nicmene sit TN bezi v poinvesticni fazi, tj. natekly do ni obrovske penize a musi si behem casu na sebe vydelat, to nepujde, kdyz jeden zakaznik (velke % zakazniku) spotrebuje tolik pasma, kolik by jinak "bezne" vyuzilo treba 20-30 obycejnych zakazniku. Mozna je to o posazeni limitu na FUP, ale treba u Nextry je uz konkurencni vyhodou nizsi cena proti platforme CTc, je nutne dalsi zvyhodneni i jinym FUPem? Tezko rict ...

y2k (29.11.2005 19:46:58)

Ano, takřka ve všem souhlasím. Vyjma konkurence, myslím, že není dostatečné koukat jen na vnitřní konkurenci firmy Nextra (ČTc kontra TN). TN nabízí (zatím TN) své služby i dál a tam je Nextra silně oslabena, protože většina ISP FUP na sítích TN prostě nemá. On ten limit pro 99,9% uživatelů stačí, ale služba by se určitě lépe prodávala, kdyby byla bez FUPu. Jak jsem již řekl, výjimky by se řešily individuélně.

A (29.11.2005 19:55:50)

Takhle - nerad bych zabehl nekam, kam by tahle verejna diskuze zajit nemela, ale duvod, proc Nextra FUP ma je rekneme minimalne ten, ze preci jen ma k TN siti malicko bliz nez ostatni, tudiz nechci predjimat, ale ono i ostatni FUP zavedou, a myslim, ze to nebude tak dlouho trvat .. ale duvody tu nechci rozvadet.

y2k (30.11.2005 07:36:15)

OK, věřím, že důvody pro to musejí zcela jistě být, protože zavedení FUPu stálo určitě Nextru nemalý peníz, ale trošku se obávám, že jsou důvody převážně komerčního charakteru. Tak uvidíme třeba za půl roku, jestli budou ostatní ISP bez FUP zalagovaní a nebo zda postupně FUP zavedou. Věřím, že jestli máš možnost vidět grafy vytíženosti páteře, která se třebas blíží 70%, tak oprávněně zastáváš FUP. Ale to se musí v nejbližší době ukázat :-)

Anonym (30.11.2005 07:43:05)

No to jsou povzbudivé zprávy ? :-( Takže ještě dalších X let budem jen zavidět jaký to mají neomezený internet na zapádě a dál používat NET jen k prohlížení www :-(((((

Anonym (30.11.2005 07:59:21)

Bohužel je tomu tak. Dokud tady pořád bude svým defacto monopolem vládnout telekom, tak ostatní firmy nenutí absolutně nic, aby nabízely čím dál tím lepší služby za stále menší peníze. Tak proto hlavně volme ODS, která to všechno způsobila. Si myslím, že když byla u vlády ODS, tak za těch pár chvilek napáchala více škody, než komunisti za 40 let. :-(

Anonym (1.12.2005 18:32:00)

jj mám velmi podobný názor... i když sem politika nepatří.... ODS to za svojí první vlády (v čele s naším milovaným "Prezidentem" Klausem) pěkně zprasila.... teky udělaly za ty 4 roky 0,25 miliardový dluhy, který shovali do institucí a bank, který začali krachovat až za vlády ČSSD, neřikam že bych volil ČSSD, ale ODS jsou prostě kazičeši.........

A (30.11.2005 13:03:22)

Zatizeni site je jen jedna strana pohledu, zpusob a forma agregace na ATM siti ten druhy ... oba pohledy pak pomerne jasne rikaji "postarej se driv, nez spadnes do pruseru" :-)

y2k (30.11.2005 18:50:27)

Ano, to zní rozumně. Pak nemám co dodat, snad jen to, udržte kvalitu počátků TN, tzn. zvedněte ji trošku :-)

Anonym (30.11.2005 19:11:33)

Jde jen o to, že telenor skončil a nový vlastník se chce napakovat, proč by měl poskytovat neomezený NET ??? Když jsi tady už všichni zvykly na FUP. Snad alespoň ČRa je trochu rozumná firma a všechny převálcuje konečně neomezeným ADSL

A (30.11.2005 20:08:40)

Novy vlastnik zadny jeste neni :-) (aspon ted, 30.11. 2005 v 20:05) :-))

y2k (30.11.2005 23:29:22)

Aha, takže od 1 je už nový majitel ???? Doufám, že ne GTS, to se snad zahojilo na Volným a Contactelu ........... :-)))))))))

Anonym (1.12.2005 07:38:33)

Dobře ještě není, ale takhle ji TELENOR lépe střelí - bude víc vydělávat nebo bude mít menší náklady a nový vlastník určitě nebude mít důvod něco měnit i když by jej ČRa mohl donutit :-)

A (1.12.2005 10:36:02)

... CRa toho zatim moc se svym pokrytim jeste neovlivnuje ...

Anonym (1.12.2005 16:46:05)

Nestudoval jsem to podrobně (protože mě se to nikdy týkat nebude :-( ) ,ale přišlo mi uplně stejné jako TELENORu

Rouchi (1.12.2005 18:29:17)

Taky jsem slyšel že ČRa a Telenor mají stejné pokrytí..... nedávno jsem posílal e-mail na bluetone, s žádostí o garantovanou linku a oni mi odepsali asi po týdnu že se omlouvaj, ale kvůli velkýmu zájmu o služby bluetone Premium mi to dokázali odpovědět až teď....a ještě navíc, zkuste si zavolat na Call centrum, který je zdarma... snad vždy tam čekáte minimálně 5 minut, kvůli zákazníkům, kteří se dovolali před vámi... jednou jsem nebyl dokonce spojen ani za 10 minut...... takže to podle mě o zájmu o Bluetone Premium je dost..... ale myslím si že kdyby v ČR vznikly Čtyři velké společnosti (GTS, ČRa, Telenor Netvorks, Český Telecom) tak by se konkurenční trh mohl trochu měnit, ale vzhledem k tomu, že žádný z alternativních operátorů nemá ani 20% pokrytí telecomu tak to bude ještě hodně bolet....

Anonym (30.11.2005 01:32:02)

no, kdyz vemu FUP Nextra over Telenor 1m FUN - 10 Gb/mesic, ale IE SPrint ma FUP 8Gb pri 1024 a dalsich 8Gb pri 512, tj. celkem 16 Gb pri prijatelny rychlosti, podle me je ve FUP IE Sprint vyhodnejsi nez u Nextry!!! ano, je to o neco drazsi a i mene kvalitni (pingy, servis, pristup), ale dokaze toto obycejny zakaznik odlisit? Zvlast pri te marketingove masazi od Telecomu? Zde by podle me mela Nextra nabidnout ZASADNE VYHODNEJSI FUP nez Telecom. Neco jako 25 Gb/mesic. Jinak mam strach, ze proste ten Telecom zasr.... bude vice prodavanej.....