Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Omezuje NEXTRA upload na RAPIDSHARE ???

Omezuje NEXTRA upload na RAPIDSHARE ???

Quick (16.12.2005 09:36:03)

Proč mi to tam leze jen 9-12KB/s (ne ve FUPU), když ostatní nemají problém a uploaduji tam 100KB/s. A já když uploadauji na FTP,DC++,Torrent tak v pohodě 24KB/s. Tohle nastalo po změně IP adresy, kterou NEXTRA prováděla nedáveno, prý zkvalitnění služby :-(((((

Anonym (16.12.2005 12:57:06)

Fakt to někdy šlo? Co vím já, tak upload 100 kB/s by odpovídalo 800 kbps a to vůbec ani adsl1 neumí (teoretické max je 768). Jestli ti to někdy fungovalo tak rychle, tak jsi patrně přenášel nějaké textové soubory, nebo takové, které jdou dobře komprimovat, protože těch 24 kB/s odpovídá normálu.

Anonym (16.12.2005 14:32:59)

kdybys cet co quick napsal tak napsal OSTATNI uploadujou 100KB/s ale OSTATNI neni to samy jako OSTATNI CO MAJI ADSL

Anonym (16.12.2005 16:27:23)

Tak tento server se jmenuje dsl.cz, tak předpokládám, že se ve fóru toho serveru mluví o dsl, když se nespecifikuje něco jinýho. Navíc 24 Kb/s naprosto přesně odpovidá českýmu 256 kbps adsl uploadu.

Anonym (16.12.2005 16:29:32)

Ještě když je tam zmínka o FUPu...

Anonym (16.12.2005 23:47:03)

Jo přesně tak, těch 100KB/s jsem střelil ale kámoš mi psal že mu to jede full speed (zneuživá firemní NET v řádu Mbitu) aby jste nepsali, že maj přetížený server - zkoušel jsem up ve všechny denní i noční hodiny. Takže NEXTRACI (mám 1M OFFICE = NO-FUP) jede vám to taky tak pomalu ??????????????

Petr Borecek (17.12.2005 20:20:55)

No upload mam v poho jen jsem si vcera vsim, ze na DC++ sitich je omezen strop downloadu na 20 Kb. A to i treba pri 10 zdrojich ze zahranici. Na www, irc, ftp jde download v poho 98 - 106 Kb.

Anonym (17.12.2005 22:11:25)

Hm u mě ne. DC++ mi jede i kolem 100KB/s

Anonym (18.12.2005 18:44:09)

taky muzu potvrdit ze u me DC++ jede max, tj kolem 100 KB/s (mam 1M Fun pres Telenor)

Petr Borecek (18.12.2005 20:08:39)

No ted pres vykend jsem to sledoval a zhruba do 10 hod. dopoledne jelo full a od 10 zhruba do 23 hod. do tech 20 KB. Jsem Ostrava, takze mozna jen testuji:-)

Anonym (18.12.2005 22:15:10)

Tak někdo z NEXTROU zkuste konečně upload na RAPIDSHARE http://www.rapidshare.de/ Nevím o co se snažit prudit z nějakým omezováním :-( Já si ničeho ještě nevšiml, snad to bude jen pro FUN tarify :-) a nestačí v StrongDC aktivovat ten: http://tinypic.com/iqkhm0.jpg ??? No při nejhorším buden přes den čistit FTPka , http a další neblokované přístupy a přes noc pustíme DC :-)

Anonym (19.12.2005 08:30:29)

No fakt, nextra to omezuje. Jede to jenom 20 kilo a jak se připojím přes šifrovaný vpn, kde isp nepozná jaká data přenáším, tak to hnedka jede maximálním uploadem. Teda ale že začnou omezovat i už tak pomalý upload, to je více než nechutné :-(

Anonym (19.12.2005 09:26:56)

šifrovaný vpn Jak ??? Satčí Kerio Winroute Firewall 6 ??? Kde se píše: má integrovaný VPN server........

Anonym (19.12.2005 15:41:30)

No to bys musel mít ale na tý druhý straně (až za nextrou někde). Dyž si to dáš na tvou stranu připojení, tak to nic neřeší.

Anonym (19.12.2005 23:29:53)

A nějaká jiný zpusob jak obejít to blokovaní Rapidshare není ?? A proč zrovan tenle filehosting, ostatní nejsou omezený a co jim vůbec na Rapidu vadí ??? Jsem si chtěl koupit Premium accont ale už jsem si to rozmyslel (download sice neomezují)

Anonym (20.12.2005 00:54:48)

ja osobne vubec nevidim duvod k omezovani uploadu... btw. zase se projevuje syndrom nudle na tomdle posahanym foru

Anonym (20.12.2005 19:10:28)

Já taky žaden důvod nevidím, ale omezujou to...

Petr Borecek (20.12.2005 20:49:03)

No, dnes aspon zvedly ten strop na 30kB. To, uz je aspon skoro jak normalni 256:-)

Petr Borecek (19.12.2005 17:03:49)

Ne, to pisilani bordelu v nastaveni Stronga je uz neucine. Uz i eurotel to ma na cdma osetrene:-)

MZI (24.12.2005 20:03:20)

Ja mam start 512 a strop downloadu mam dokonce nekde okolo 10 KB/s - upload vypada neomezen... :-/ nic takoveho ve smlouve nebylo, tak to prece nemuzou ted zavadet, ne?

Anonym (16.12.2005 16:35:14)

ale ta poznamka nemela poukazovat na to jak to jede na adsl ale na to ze pomaly upload neni kvuli rapidsharu... a nevim co sem cpes tech 24 kB/s (nemluve o tom malym b co tam mas) kdyz si prave stezuje ze na rapid mu to de jenom 9-12 kB/s

nick (21.12.2005 19:41:29)

ted jsem to zkousel, fakt je to omezeny na 20kBps... jeste ze se podobnym vecem vyhybam, pac jinak by mi to asi stvalo... nick

Doublex (22.12.2005 16:23:21)

Neomezuje. Proč by to dělala? Už se konečně proberte.

Anonym (22.12.2005 18:36:57)

Omezuje, prvni si to ověř a potom sem piš příspěvky.

Anonym (22.12.2005 19:34:38)

Proč to dělá netuším, asi jim hrabe omezovat už takhle předraženej omezenej internet co poskytují.

Pablo (22.12.2005 19:55:06)

Jsou to kreténí když si pořídím už takhle omezenej NET tak je snad moje věc si stěmi 10GB udělám ne ??? A když neomezenou OFFICE tak snad musej počítat že budu přenášet víc dat. V tom maj určitě prtsty ti pošahaní GTS

Anonym (23.12.2005 00:19:39)

Ano, je tomu tak. Momentalne ve vybranych lokalitach testujeme zcela novy FUP, ktery bude urcitym kompromisem mezi dosavadnim FUPem GTS a FUPem Nextry. Abychom nemuseli zavadet mezi uzivateli neprilis popularni "zrcadlo", rozhodli jsme se k zasadnimu omezeni znamych vymennych siti. Opatreni FUP, tak jak byla drive zavedena u sluzeb Telenor, se zpomalovanim na 128/128 respektive 256/256 kbps, nezavisle na protokolech, byla dostatecna jen v urcite priznive situaci v siti, konkretne pri malem poctu aktivnich uzivatelu. V nynejsi situaci je vsak potreba zavest striktnejsi FUP, tak aby vsem zakaznikum kteri sluzbu nevyuzivaji k prenosum extremniho mnozstvi dat (coz je dle naseho nazoru i 40 GB mesicne), sluzba fungovala bez problemu. Verime, ze nova opatreni naprosta vetsina zakazniku uvita. Zatim se jedna pouze o testovaci provoz aplikovany jen v omezenem rozsahu.

Anonym (23.12.2005 04:17:23)

A proč je aplikovanej i na tarif OFFICE ???? To mužu zrovna přejít na FUN tam si taky stáhnu 40GB/měs ???

Seeder (23.12.2005 07:48:57)

Nějak mi uniká význam, když si pořídím FUN tak mám 10GB a pak FUP. Neomezenej je jen ten OFFICE a to je firmení tarif a ty jsou vždy uplně neomezené a taky drahé. Tak k čemu tohle ??????

Petr Borecek (23.12.2005 10:36:59)

Vzdyt rikal, ze jim sit nestiha ani kdyz jsou uzivatele ve FUP a proto budou omezovat vsechny na p2p sitech. Skoda ze tyto spravy nejsou officialne a s predstihem, aby se moh clovek zaridt (prechod k jinemu ISP, zvolit zcela jiny druh pripojeni a tak dal). I kdyz po tech trech a pul letech u Nextry me to nijak neprekvapuje. Jen frekfence zmen (zrychlili jsme, slevnili = vetsi omezeni provozu)je posledni rok castejsi.

ZETKO (23.12.2005 12:27:10)

Vždyť síť TELENORU má pár tisíc zakazníku to snad zvládat musejí, když nabízej i 4mbit. A přes TELECOM jen přeprodávají služba a telecomu a ten ze svími 180 000 tisíci lidmi zvládá situaci bez problému a NEXTRA se hroutí a to má tak 10-15 000 zakazníku. A že by byli levní ???? Vždyť ostaní na platformě TELENORU neaplikují FUP a co teprv ceny ČRa !!! Platforma TELECOM : 1Mbit Internet -->>Expres Sprint za 951 Kč sice z FUPEM ale jinak neomezený -->>NEXTRA FUN 1M za 1180 Kč z FUPEM + omezení všeho co se kreténum z GTS/NEXTRY znelíbí (filehostingy, P2P......)

ZETKO (23.12.2005 12:29:06)

Sorry za to "z" nj 7 pád :-)

Anonym (23.12.2005 14:59:18)

Nebojte se lidi, to byl jenom joke, zadny novy FUP se nechysta. Budiz to jako varovani aby se GTS o nic podobneho nepokousela.

Anonym (23.12.2005 15:45:31)

Jo a kdo mi sedí na uploadu na Rapidshare ???? Tvůj JOKE to asi není

Anonym (23.12.2005 15:58:25)

Tak se mozna smysleny vtip nejakou kosmickou nahodou sesel se skutecnosti.

David (23.12.2005 13:54:46)

Co to je za kecy? Když byla Nextra bez FUP a lidi tahali jak o život, tak to síť taky stíhala...a nemyslím teď březen, ale třeba srpen, kdy se schylovalo ke konci "no FUP" období a všichni tahali jak o závod... Normálně si spočítali, že s touhle ojebárnou můžou nakoupit nižší konektivitu , to je vše...

TheIF (23.12.2005 14:40:22)

Nj do NEXTRY přišli pani MA(na)G(e)OŘI z GTS. A teoreticky nemohl by je za to třeba žalovat RAPIDSHARE ??? Vždyť jde o legální filehosting kde jde hlavně o platící zakazníky a těmi určitě teď uživatelé NEXTRY nebudou - taky jsme přemýšlel o PREMIUM ACCONTU maj štěstí, že jsme ho nestihl koupit to bych jim ho šel omlátit o palice.

David (23.12.2005 13:52:24)

Za a) působí velmi seriozně, když se (předpokládám) zaměnstanec Nextry skrývá za "přezdívkou" Anonym b) je-li to pravda, tak v den vypršení mého smluvního závazku přestávám být zákazníkem Nextry, protože tohle je tupecký návrat do doby kamenné c) uvědomte si vy zabedněnci, že krom ilegálního obsahu, který na P2P sítích bezesporu je, je tu i mnoho volně šiřitelných dat, například nové distribuce linuxu... Přestaňte se konečně zbaběle schovávat za boj proti ilegálnímu obsahu a aspoň na rovinu přiznejte, že šaškárny typu FUP jsou tu proto, aby vám na stejný počet zákazníků stačila menší konektivita d) asi začnu přemýšlet o Dial-UPu za paušál, protože na surfování po netu to stačí a nic rychlejšího mi stejně za chvíli nikdo dělat nedovolí... Ach jo, bananistán is back...

Anonym (23.12.2005 20:02:09)

ad a) lide ve firmach obvykle nemaji povoleno provadet jakakoliv verejna prohlaseni, casto jsou vazani obchodnim tajemstvim. Myslite, ze nekdo bude kvuli vam riskovat misto? Budte rad, ze se neco dozvite. ad b) nikomu nebudete nijak zvlast chybet, verte mi. ad c) jiste, vyjimky (legalni obsah v p2p sitich) se daji naji najit v kazde oblasti... Jak se rika, potvrzuji pravidlo. ad d) no vidite, vzdyt vam staci dial-up, vam se zadne FUP tykat snad ani nemuze, tak proc vubec reagujete.

David (23.12.2005 20:42:33)

ad a) až d) jestli je tohle průměrný zaměstnanec Nextry, s jejich obvyklým přístupem k zákazníkovi, jsem rád, že zdrhnu. Podrobně ad a) v jistém směru máte pravdu a v jistém směru to o firmě leccos vypovídá ad b) nemám slov ad c) Ano, výjimky jsou, ale proč to nevzít všechno paušálně, a ještě ušetříme za konektivitu, že? ad d) Opět nemám slov... Snad jen, že doba již trochu pokročila a to za co tady platíme "výpalné" se spoustou omezení se v civilizovaných zemích dostane pomalu zadarmo k Happy Mealu... Dial-up mi NESTAČÍ, jen říkám, že s veškerými omezeními půjde cokoli kromě surfování na úrovni dial-upu a tak asi nebude mít smysl platit za "rychlé" připojení byť kačku navíc... Možná vás překvapím, ale jsou lidé, a není jich málo, kteří internet využívají i jinak, než je návštěva pornostránek a sosání warezu... Ale to asi tupému a arogantnímu "odborníkovi" jako jste Vy nikdo nevysvětlí...

Anonym (23.12.2005 21:03:05)

davide nerozciluj se zbytecne kvuli tomu debilovi sou vanoce

David (23.12.2005 21:41:05)

V pohodě, já jsem klidnej... Jen si zjišťuju informace... Do února to u nich nějak doklepu a jestli je to pravda, tak v půlce února končím s Nextrou... Jen je mi líto kámoše, kterýmu jsem ty SMRADY doporučil a bude u nich muset být ještě cca o 6 měsíců déle...

Anonym (24.12.2005 09:49:23)

Když si pořídím UPLNĚ NEOMEZENÝ firemní tarif NEXTRA OFFICE tak čekám že budu neomezenej a ti šmejdi už mi zpmalujou uplaod na RAPIDSHARE a co teprv až začnou blokovat DC++/torrenty.... Tak si mám pořídit co ??? Už asi jedině TELECOM PROFI 1:20 1mbit za 3500Kč ti nejsou snad takový krétení aby jej omezovali, ale mám smulu podepsal jsme dodatek - přechod z FUN takže mě čeká ještě 11 měsícu z NEXTROU bééééééééééééééééééééééééééé

David (24.12.2005 10:18:30)

To jo, jenže podle GTS si "slušně vychovaná firma" má dovolit tak leda surfovat a vyřizovat maily, na což jejich "velkorysý" FUP bude stačit, nedej bože, abys CHVILKU využíval linku naplno, hned tě klepnem přes prsty!

Anonym (24.12.2005 11:32:10)

A proč by si pak slušně vychovaná firma nepořídila zrovna FUN tarif. No naštěstí mi zatím kromě RAPIDA nic neblokujou.

David (24.12.2005 12:04:58)

Mě osobně doma stačí klidně těch deset, co mám pro FUN 1M, dostal jsem se přes 10 GB asi o 300 MB jen v květnu, jinak i v období bez FUPu jsem se držel pod limitem... Nicméně nechápu, proč mi pak musí ještě navíc omezovat určité služby? Buď ať natvrdo stáhnou P2P a zbytek nechají neomezeně, nebo ať je limit 10 GB, ale můžu se SÁM rozhodnout, jak ho využiju... Jestli ho "protahám" za den dva na P2P sítích, nebo jestli si ho rozložím do celého měsíce. Ten "P2P omezovač" při zachování současného limitu je sprostá šikana, toť vše.

Garf (23.12.2005 23:27:58)

Jen pro upresneni tento a anonym z 20:02 neni od zadneho zamestnance Nextry. ad a) stejne se chovaji vsechny firmy. Az bude vse oficialni, jiste to bude zverejneno tiskovou zpravou nebo jinym vhodnym zpusobem. ad b) no jiste, jako nezamestnanec si klidne muzu dovolit rict i to, co si jini dovolit nemuzou, i kdyz si to mysli. Sosacu na nevhodne sluzbe se provider skoro vzdy spise rad zbavi (pokud se nepovede nabidnout vhodnejsi sluzbu) nez naopak. ad c) pokud 95% tvori ilegalni obsah a legalni stejne nijak odfiltrovat od zbytku nejde, tak proc to v FUP nevzit pausalne, kdyz to pro ostatni bude znamenat zkvalitneni... FUP se vas bude tykat az po preneseni urciteho datoveho limitu. Pote si vzdy muzete dokoupit limit dalsi eventuelne prejit na vyssi tarif, pokud vam stavajici nevyhovuje. Tedy FUP se lze velmi elegantne vyhnout. Myslim, ze je pod vasi uroven podbizet mi pouzivani Inernetu jen k navsteve pornostranek a sosani warezu (mimochodem docela datove narocna cinnost...). Kazdopadne verte, ze Internet umim vyuzivat velmi intenzivne, ovsem vtip je v tom, ze se mi presto nikdy nepovedlo prekrocit 40 GB (dokonce ani dohromady na siti 5ti lidi) a dostat se tak do FUP. Samozrejme na zaklade toho nemuzu nijak generalizovat, ovsem diky znalosti statistik jisteho providera uz ano... Pokuste se uvedomit si, ze agregace 1:40 neumoznuje, aby si kazdy mohl stahnout kolik chce a proto je nejake regulacni opatreni nezbytne. Naproste vetsiny lidi se stejne nikdy nedotkne. Ocekavat, ze za cenu kolem tisice mesicne bez DPH v soucasne dobe dostanete 4Mbit linku s nizsi agregaci (tedy s moznosti sosnout vice) je dost nerealne, za urcitou dobu proc ne. Proc tohle vsechno pisu? Docela me mrzi, ze se tady snazite vozit po Nextre (resp. Telenoru, resp. GTS), ktera znacne zkvalitnila nabidku sluzeb na xDSL a nabizi velmi ferove sluzby za dobre ceny ve srovnani napr. s Ceskym Telecomem a snazi se udrzet urcitou nastavenou kvalitu upravou FUP, ktere slouzi jen a jen k tomu. S nejakymi usporami za konektivitu - jak je tady casto zminovano - to nema absolutne nic spolecneho, vzdy jde jen o "prerozdelovani pasma" mezi uzivateli ne o jeho usporu. Zkuste to mit na pameti, az si zase budete stezovat.

David (24.12.2005 00:35:24)

Nechápu tuhle zabedněnost, kde každý, kdo se vysloví proti příliš restriktivnímu FUPu , je automaticky považován za stahovače. Rozhodně nejsem sosač a na mém tarifu FUN 1M jsem vždy dodržel datový limit 10GB, a to , světe div se, i v "báječných nefupovaných měsících" únoru až srpnu (zákazníkem jsem od února). Takže asi toliko o mém "stahovačství". Možná vás to překvapí, ale opravdu chápu, že agregace 1:40 neznamená, že si každý natahá kolik chce, nicméně pokud dodržím limit 10 GB, opravdu nechápu, proč ještě omezovat například P2P sítě atd? Pokud natahám víc než je limit, OK, omezte mě na 128/128, nikdy se mi to nestalo a asi ani nestane, nicméně proč buzerovat i tímhle stylem, umělým "omezováním" určitého typu přenosu? Jinak nejsem naivní a očekávat za tisícovku 4M linku fakt nehodlám, ale možná jsem naivní natolik, že jsem si myslel, že pokud budu dodržovat jistá pravidla, není problém... Navíc mi 1M služa úplně stačí, právě proto, že nejsem warez-fanatik a tak nepotřebuju, aby to "fičelo na 400kB/s 24/7"... Jinak k poslednímu odstavci - ke zkvalitnění služeb přispěl tak leda Telenor, jak zkvalitňuje služby GTS , o tom se zrovna teď přeme a jak "kvalitní" služby nabízela Nextra na platformě Telecomu, k tomu by se myslím rádi vyjádřili "staří zákaznící" (namátkou uvedu neustálé výpadky, nedovolatelnost reklamační linky atd...), ale rozhodně bych tomu neříkal zkvalitnění. Jediný, kdo z této trojice zasluhuje uznání , je jen a pouze Telenor. Bohužel se začíná ukazovat, že obavy ze změny vlastníka nebyly plané a GTS je krok zpět. Ještě k tomu přerozdělování pásma - tak tedy řekněme, že do srpna, kdy FUP nebyl aplikován, tu bylo STEJNÉ pásmo a všichni byli spokojeni... až do posledního dne... A pak "najednou" bylo třeba přerozdělit. Já osobně skončení "no FUP období" vnímám spíše jako přípravu na pozdější prodej společnosti Nextra, prostě aby nový vlastník nezdědil zákazníky zvyklé na příliš benevolentní přístup a oni se mu pak po zavedení pověstného "zrcadlového" FUPu nerozutekli úplně všichni...

nick (24.12.2005 17:22:33)

Clovek, kterej sosanim warezu zatezuje linku 24/7 (4mbps) musi bejt nemocnej. Jednoduchy propoctem se dostaneme na 1TB dat za mesic, prepocteno na filmy, je to asi 1000 filmu za mesic, tj. 2000hodin. V prumeru by pak dany uzivatel musel koukat na film 64 hodin denne coz je nesmysl. Takovy uzivatel pak tedy a] nestahuje pro sebe b] stahuje jen aby byla zatizena linka na 100% Oboje je nezavideni hodne a konkretniho uzivatele ze srdce lituji. nick

David (24.12.2005 18:37:22)

Jenže tohle opatření právě NENÍ o tom, že řeší pár pubertálních úchylů, ale dopadá na normální slušné lidi, kteří prostě budou OBČAS NĚCO potřebovat stáhnout na DC++/torrentu atp.

XxXxX (24.12.2005 20:11:38)

Někdo sbírá známky někdo I & 0 to vy nikdy nepochopíte. Na 95% filmu se nedívám a hry maximálně nainstaluji abych si dokázal že se ten hnusnej StarFoce dá oklamat a na zbytek nezbývá čas. Takže to snad není ani pirátství když ty věci ani nepoužívám :-)

David (24.12.2005 21:05:49)

Problém je, že filatelií většinou nikoho neomezuješ, kdežto kvůli I/O psychopatům je zaváděna obludnost typu FUP, torrent omezovač atp... Pirátství to samozřejmě je, P2P sítě fungují na výměnném principu a dopouštíš se ilegální činnosti, pokud "poskytuješ a šíříš", nikoli pokud "používáš"... A kromě pirátství je to v tvém případě i demence, nezlob se na mě... Můžu se zeptat, kolik ti je? Viděl bych to tak na 17-18, víc snad proboha ne?

XxXxX (25.12.2005 01:44:44)

V zahraničí kde nají neomezeny a mnohem rychlejší net je takových určitě míň a FUP nemají. Ilegalita je jeden z důvodu - takový menší adrenalin, postupně se dostávat do warez skupin budovat si "jméno" a postupovat touhle scénou výš a výš :-) Nejde jen o stupidní DC++ a podbné věcičky pro puberťáky. Možná za to může i telecom a jeho dial-up kdy jsem palatil husté částky a četl jak v zahraničí warezí jak o život už v té době jsme snil, že budu jeden z nich :-) 17-18 a kdo myslíš, že mi ten neomezený net bude platit ??? Nebydlím v MEGA city abych měl nějaký 10mbit za 500kč. Neboj mám jen 1mbit takže to číslo můžeš dělit čtyřma :-)

Anonym (25.12.2005 09:04:44)

No to je typická mentalita českého národa - urvat si co nejvíc pro sebe. Kdyby ten internet byl neomezený a bez jakýchkoliv FUP, tak se v českých uživatelích nebudí tento neduh a linky by nebyly ani zdaleka tak vytížené. Je to taky o psychologii, nejenom o výši zisku pro telekomunikační magnáty, bohužel to nikdo nevidí. Jenom prachy, prachy a prachy :-( Holt česká republika.

David (25.12.2005 09:24:57)

Máš pravdu. A působí to i na mě, ačkoli netahám žádný kvanta dat. Ale prostě když FUP nebylo, tak jsem tahal co jsem potřeboval a i tak jsem se nad těch deset giga co má FUN 1M jako limit dostal jen jednou, a to asi jen o 500 MB. Teď limit udržím taky , ale přiznám se rovnou, že vždy tak deset dní před koncem měsíce zkontroluji zbývající datový kredit a když je tam ještě hodně, tak si stáhnu nějaké to demo nebo tak. Prostě podvědomě jim to tam člověk "nechce nechat"...

Anonym (25.12.2005 11:49:23)

presne tak, taky 3 dny pred koncem mesice puostim DC++ a sice nic nestahuju, ale aspon uploadem vyplancam limit a ostatni z toho aspon taky neco maji...... (taky mam 1m Fun pres Nextru,Telenor)

Petr Borecek (25.12.2005 14:26:57)

Jo ja taky tak, kdyz mam na konci mesice jeste neco creditu pustim to na uploadu. Horsi je ze ted kdyz sam potrebuji dotahat nejake nove epizody serialu, kdyz uz je to vanocni volno a je cas koukat. Leze mi to na p2p sitich tech 5 - 30 kB. No aspon, ze se da neco z hranych serialu jeste stahovat na rapidshare:-) Ale letosni rozkoukane anime ma smulu.

Anonym (25.12.2005 11:56:40)

ja mam bluetone premium (takze limit mi taky staci :) ) ale taky netaham zadny kvanta dat i kdyz to k tomu navadi proste si stahnu co potrebuju a ano nekdy to muze byt treba 10GB za vikend a zbytek mesice treba nic nestahnu. Jeden muj dnes uz byvaly kamarad si poridil ADSL od Eurotelu (to nelimitovany ted uz ho asi nenabizej ale porad to tem co si to zridili zustalo nelimitovany) a on vzdycky tvrdil ze kdyz uz za to plati tak to bude vyuzivat naplno on se na tu spoustu porna her a filmu nepodiva nema na to cas ale hlavne ze vyuziva na 100% to co si plati...v japonsku pry zavedli lecebnu pro zavislaky na internetu...chtelo by to neco podobnyho i u nas

David (25.12.2005 12:26:14)

Přesně... Oni si puboši připadají ohromně "cool", ale ve svý podstatě je to závislost, u někoho opravdu až chorobná... Pokud někdo tahá aby se na ty filmy podíval, tak pokud necháme stranou otázky zdali je to legální, tak OK, proč ne... Ale magoři, co tahají jen "aby tahali", tohle asi fakt nikdy nepochopím (asi díky bohu, protože to zřejmě znamená, že v tomhle směru jsem normální)... Jinak ale internetová závislost se projevuje různě - mám kamaráda, co za rok strávil 1600 hodin na xchatu... Pro lidi co umějí dělení asi netřeba komentovat, kolik to dělá denně... A celkem ho to poznamenalo...

David (25.12.2005 09:30:07)

Jo, to máš sice pravdu, v zahraničí mají to a to, taky tam mají vyšší platy, průměrně novější auta, lepší silnice (někde) etc... Jenže tohle je Česká Republika a tady jsou podmínky jiné a to co ty a tobě podobní děláte je v českých podmínkách prostě prasárna a znak demence. BTW s 1 M ADSL (pokud máš tedy ADSLko) musíš být pro ty skupiny fakt poklad , upload 260 kbps :))) Jo a jinak nepopírám, že jsem z Prahy , což je zřejmě pro tebe to MEGA CITY, ale žádný "supernet" tu nemáme, spíš naopak, občas závidím ty vesnické neomezené wifi za pár stovek. Jinak ani v ostatních městech to není o moc lepší - v Brně je sice Netbox, ovšem ten není dostupný ani všude v Brně... Stejně jako např. UPC internet... A je celkem jedno, jestli máš 1mbit nebo 10, tady jde o princip. Ale co , dál si masturbuj u warezu a my ostatní na to budeme doplácet "zrcadly", "Torrent omezovači" atp...

XxXxX (25.12.2005 10:48:36)

Vím, že v zahraničí mají vše levnější, lepší, víc vydělávají..... ale já taky nemám tarif za 1000Kč protože u nás je ONLY TELECOM takže s tím poskytovatel musí počítat - proto jsou ty neomezené tarify snad tak drahé ne ? A pak stejně tu bude co nevidět ADSL2+ a TV po netu .... a to už bude mít každý mnohem větší datové přenosy tak z nich zase nedělejte, že to nemůžu nezvládnout. Stejně 95% lidí má nějakou omezenou variantu internetu z toho řekněme 30% nestáhne ani ten giga za měsíc, takže naše 5% menšina se tam v klidu rozptýlí :-) Dobře 256 up je strašná slabota, ale zase musíš počítat z 24/7... takže v reálu dáš za den cca 1,7-2GB což už není tak hrozné číslo co ? Ale celkově jde spíš o to "jméno" které ti zajistí pozvánku do některých z těchto spolků. Dostal jsme např. nabídku dělat moderátora na jednom známem ruském warez serveru :-) a to jsme si s nimi psal přes PC Translator protože azbuka mi nic neříká :-)))

David (25.12.2005 11:03:34)

Omlouvám se, že z tvých "zásluh" nepadám na zadek, nicméně já mám o úctyhodné činnosti trochu jiné představy :) Můžeš mi tedy již odhalit ten svůj věk? Zajímá mě, jestli jsou takhle deformovaní jen pubertální klučinové, nebo jeslti se to tahá až do dospělosti (formální a podle občanky, protože duševně jsi evidentně ještě nedospěl a potácíš se někde mezi dětstvím a pubertou)???

XxXxX (25.12.2005 20:48:03)

Když poskytovatel nabízí tarif z 10GB FUPEM tak snad musí počítat, že jej většina použije a když si pořídím No-FUP tarif tak je to snad stejný nebo si mám platit tenhle tarif a sosat 10GB ??? Beru že mé datové přenosy jsou extrémní, ale s tím už musí poskytovatel počítat a promítnou si je do ceny (což určitě dělá) tak proč toho nevyužít :-) Nevím proč vaše FUPY pořád svadíte na mě - vy jste si je dobrovolně zvolily a když vám to vadí tak si připlaťte a pořiďte si opravdu neomezené nety. No žádný starý fotr nejsem ale z puberty jsem snad už taky vyrost je mi 22

Anonym (28.12.2005 10:34:15)

5% menšina se rozptýlí jo? Nerozptýlí se ani 2% menšina, neboť pokud 2% budou plně zatěžovat linku, tak se na zbývající nedostane žádná konektivyta(u agregace 1:50), co se týše agregace 1:20 tak plně vytížit konektivytu dokáže 5% - zbytek si neškrtne. PS: Jinak kyby se rozptýlila, tak by všichni byli rádi (muselo by se ale jednat o jejich popel)

Anonym (29.12.2005 08:23:02)

Někdo nechápe rozdíl mezi konektivitou do internetu a mezi provoze uvtnitř vlastní sítě(TV over ADSL). Nämlich ještě jednosměrně a multicastem. Co z toho bude asi 100krát levnější?

Anonym (28.12.2005 13:25:47)

tak tohle už je na psychiatra

nick (1.1.2006 18:16:25)

:p) na to se neda nic jineho rict :p)

Anonym (29.12.2005 08:17:23)

Ad.c. Ale clovece. Oni ty distribuce linuxu kupodivu maji normalni ftp servery+nekolik mirroru a casto jde taky tahat pres http+nekolik mirroru tak proc je tahat pres p2p? Stejne tak free filmy, free hudba atd. Kdo by tahal z p2p, kde na druhym konci je nakej chudak s mizernym uploadem kdesi v tramtarii(jeste neni jisty pridel datoveho toku), kdyz clovek muze tahat z oficialniho serveru s mnohem vetsi konektivitou. Takrka vzdycky jede stahovani z tehle serveru jede na rychlosti linky. Takze vim ze kdyz mam linku takhle rychlou, tak pokud nebude zrovna pretizenej server, tak to distro stahnu za x hodin. Ale kdyz mam p2p, tak to muze za dobry konstelace hvezd a pole nahody trvat i dva tydny.

Petr Borecek (29.12.2005 09:38:34)

Distribuce softu pres DC je davno pryc. Torrent vladne, jako idealni spusob. A dva tydny maximalne nejaky historicky kousek co ma na zdileni UguBugu z jihoafricke Republiki.

Anonym (29.12.2005 11:43:28)

Jde videt ze stahujes mainstream nebo novy veci.

CITA (3.1.2006 20:55:43)

b) je správně. Protože jsem to stihnul do konce roku (2005), tak už(!) od prvního dubna budu hledat jiného poskytovatele. Ta rychlost od Nextry byla katastrofální... A 40GB? Tak to jsem něměl ani za půl roku a byl jsem furt ve FUPu. Diky. Stačilo. Za 1765 měsíčně.

A (27.12.2005 11:11:13)

... tohle je NESMYSL

Petr Borecek (27.12.2005 13:09:51)

No v praxi to, uz tak ale bohuzel je. A pred rokem o podobnych problemech uz tady psali i zakaznici GTS.

A (28.12.2005 09:59:06)

V praxi nic takoveho neni, Nextra a GTS nemaji porad jeste spolecne ani vizitky, natoz nejake propojovani FUPu a jine nesmysly ... vsechno to jsou chore vyplody mozku, ktery tahaj jako padly z P2P siti a nebo maj ping vetsi nez 50 ms a uz rvou (priklad nekde ve vedlejsi diskuzi).

Petr Borecek (28.12.2005 10:25:18)

Propojeni FUP smesny vyraz. Samozrejme ze narazka na GTS je jen o zmenach politiky sluzeb. P2p site v agregacnim bode Ostrava omezene jsou. Kdyz vam nekdo uploaduje z CEZNETU na irc a jede to dobre na max. 102 kB. A stejny zdroj na DC i torrentu najednou po vetsinu dne padne na tech 20 -30 kB. A nesmysli o latenci si proberte raci v mistnosti kde je o ni rec.

A (28.12.2005 10:31:15)

No jenomze tech nesmyslu o provazanosti je tu plno ... ... co se tyka P2P ... v ramci klasifikace dat jsou jako posledni v rade, tudiz bezna data muzou (a tecou) tect rychleji, nebot maji vyssi prioritu nez treba prave P2P. Naopak zase vyssi prioritu nez bezna data (trida ala browsing) ma VoIP. Zadne tvrde omezeni neni, pasmo se rozdeli podle kapacity agregacniho bodu, pokud v bodu v danou chvili neni dost mista (ve smyslu absolutnim nebo proti ostatnim datovym tokum s vyssi prioritou) jsou omezeny globalne - ne per uzivatel = zadny FUP ale obezne nastaveni trid ve smyslu QoS. BTW "nesmysli" je taky libovy :-)

Petr Borecek (28.12.2005 11:43:36)

V tomto se milite. Prave ze na zaklade puvodu paketu je nastaveny shaping. To co popisujete jsem zazival na stare sluzbe Basic od Nextry. A ten strop tam je. Jidine kdy se podarilo pres nej dostat byl pokus o sifrovany provoz pres BT client BitComet, ktery toto dovede jen se stejnymi clienty. A vypadek kdy nejspis neco technici nastavovali. Ponevadz i zakaznickem FUPU jela sit bez omezeni na vsech sitich po pul dne do dech 102 kB.

Petr Borecek (28.12.2005 11:46:36)

A samozrejme nikdo netvrdi a nikde v teto mistnosti se o tom nepise. Ze jde o omezeni na konkretni uzivatele, ale o celkove omezeni provozu z p2p siti. To je jasny.

Anonym (28.12.2005 18:13:04)

PetrM (28.12.2005 18:19:57)

No nedá mi to abych se k tomu nevyjádřil, Nextra Ostrava FUN4M, BitComet 0.60 s vypnutým Anti BT Protocol fitrem, maximální počet polovičně otevřených připojení 30 a rychlosti se pohybují mezi 10 až 100kB (na 100kB mám nastavené omezení), upload 10kB, záleží na množství zdrojů a klientů a jejich volných slotech a taky na tom kolik máš omezen upload.

Petr Borecek (28.12.2005 20:38:14)

Ba naopak jen pis, jak to chodi na platforme Telenoru. Ja jsem samozrejme na platforme Ctc kde musi ISP platit za data, teda pokud se nezmenilo neco na velkoobchodni nabytce Ctc coz pochybuji. Take jsem chtel prejit na Telenor, ale byli dva proti. za A>"Změnu služby je možno provézt pouze při zachování technologické platformy stávající služby, tj. přechod ze služby poskytované na technologické platformě Českého Telecomu na služby poskytované na technologické platformě Telenor Networks není tímto Dodatkem možné." B>"zrušit stávající telefonní služby od ČESKÝ TELECOM, a.s. a používat ADSL od společnosti NEXTRA Czech Republic s.r.o. Takto bude kompletně ukončena telefonní služba a také smluvní vztah Uživatele s Českým Telecomem, tj. dojde ke zrušení všech plateb společnosti ČESKÝ TELECOM, a.s. a zároveň i současného telefonního čísla stanice, u které je ADSL zřizováno. Je vyžadováno přiložení souhlasu s ukončením poskytování telefonní služby od Českého Telecomu tzv. CAF formulář (1x originál) a potvrzení o Ukončení smluvního vztahu (2x originál) k tomuto Dodatku. Tyto služby je možno realizovat pouze na technologické platformě Telenor Networks." Plus muj modem v pronajmu (Speed Touch, jinak vyborny nedam na nej dopustit), uz nejde provozovat na platforme telenoru. Znamena dalsi polatek za navraceni, nebo odkoupeni veci ktera, uz bohuzel neni k nicemu. A hlavne jde o tu linku od Ctc, rodice a vubec rodina vic nez mobil vyuziva jejich sluzeb a je uz nikdo neprevychova:-) A stejne na pristi rok to vydim, ze mi nic jineho nebude zbejvat. Takze uvidime, jak se za tu dobu vybarvi CR se svou verzi telenoru:-)

BBBBB (28.12.2005 21:18:35)

Já bych tomu nevěřil a radši si to ověř u ADSLkoordinátorky (ten přechod z ČT na TN) protože taky se v tom dodatku píše, že nelze změnit tarif až po uplynutí zavazku a já v pohodě přešel z FUN na OFFICE a to mi do konce úpisu zbýval pul roku. Proč by jsi přišel o možnost volat přes telcom mají tarif z platbou telecomu (zustane ti pevná a platíš dal telecomu) nebo bez tel služby

Petr Borecek (29.12.2005 00:53:44)

Jasny jen v officialnich dokumentech je to popsany naopak. Po novym roce uvidim. Zavasky uz zadne nemam linku od nextry mam od zacaktu. Zachvili to bude pres tri roky:-)

Anonym (29.12.2005 11:42:28)

Jj, místo aby ti dali nějaký bonusy za věrnost, dostaneš extra spešl FUP - extra krutej .-)

Anonym (29.12.2005 12:49:11)

Nechybí tam N ? - Nextra krutej

A (29.12.2005 10:05:48)

Ale tohle preci nic nepopira - jen to, ze zarizeni, ktery dela QoS nemuze umet rozpoznat sifrovany provoz (celkem logicky), proto ho pak hazi do nejake prostredni skupiny. Pokud by se toho hodne zneuzivalo pak se da sifrovany tok hodit az na uroven P2P a to by se asi zase nelibilo tem, co jedou nejake VPN ... hm? A samozrejme omezeni je krutejsi na CTc platforme, protoze tam je problem v agregacnich bodech, na TN to neni nutne ..

Anonym (29.12.2005 10:19:07)

Ona ta agregace 1:40 a 1:50 zase takovej rozdil nedělá, spiš se jedná o to kolik kde je jakejch uživatelů. PS: dájí se někde sehnat technicke specifikace ADSL telenoru?

Anonym (23.12.2005 22:20:32)

Pánové, nevím jak ostatní, ale já mám rapidshare bloknutej už úplně. Z jinýho připojení nebo přes vpn samozřejmě funguje, ale přes nextru ne. No pěkný vánoční dáreček nám připravili, jen co je pravda. A já si naivně myslel, jak bude dobře, když se zbavím telekomu a pojedu přes telenor :-(

Anonym (23.12.2005 22:32:55)

ted jsem zkousel upload na rapidshare.de a jelo mi to maximalnich 33KB/s tj cca 260 kpbs. To znamena uplne maximum. Tak nevim, mam Nextru 1M FUN pres Telenor. A i pres DC stahuju maximalkou 100 KB/s... ja si nemohu stezovat

Petr Borecek (24.12.2005 05:00:10)

Zkus to jeste v denich hodinach a napis. Me to v dobe zhruba od 22 hodin po 9 hodin rano jede, taky celkem v poho. A pres den tech 20 kB az max. nekdy i tech 30 kB.

Anonym (24.12.2005 08:03:08)

Nj, ted mi to jede těch 30 kilo, ale včera jsem se tam nemoh vážně ani dopingat. Teda z jinýho připojení jo, ale od nextry vůbec :-(

Anonym (24.12.2005 12:49:08)

tak jsem zase zkousel upload na Rapidshare a zase v poho 33 KB/s, tj maximum....... tak snad to s tim GTS nebude tak hrozny¨. Ono nakonec stejne ani GTS nezbyde nic jineho, nez i ty limity navysit. ADSL2+ tu zrejme bude behem roku 2006 (Volny, asi i Telecom) a tam mit 10 mbit linku s limitem 5 GB + zadny P2P site... no, mozny je vsechno, ale snad to tak nedopadne...:)

Anonym (23.12.2005 22:41:57)

tak jsem ten upload na http://www.rapidshare.de zkusil. zacal na 100.1 KB/s (800kb/s) a po asi 10 sekundách mi upload klesl na 70KB+-5KB.přitom upload na http://www.speedtest.cz/ mám: rychlost: 1 588 kb/s (198,5 kB/s) upload 1 MB: 5 s upload 100 MB: 8 min 36 s za 1 minutu: přenesete 11,6 MB za 1 hodinu: přenesete 698,0 MB pro doplnění download ze zive: rychlost: 1 881 kb/s (235,2 kB/s) stáhnutí 1 MB: 4 s stáhnutí 100 MB: 7 min 15 s za 1 minutu: přenesete 13,8 MB za 1 hodinu: přenesete 826,8 MB

Quick (29.12.2005 13:14:06)

Tak zpět k tématu. Někomu to jede někomu ne, tak nevím. Že bych za to mohl samotnej RAPIDSHARE se mi nezdá protože ještě ze starou IP 195******* jsme tam naházel desítky giga a vždy to jelo OK až po nedávném přečíslení (změně IP) u OFFICE tarifů na 213******* mi to tam leze kolem 10KB/s :-( Jinak upload (ani download) nenám nikde blokovanej DC++, torrenty, FTP, jiné filehostingy vše jede normálně

Bartek (21.2.2006 18:12:31)

No nevim jak vi ale ja mam upload 128kB/s(real by mel byt 10-15kB/s) ale kdyz dam upload na rapidshare tak to jede 0.63Kb/s(skousim rano odpoledne a vecer a porad stejny takze zadny pretizeni rapidu) ale na P2P jede upload na plno nejaky divny(nemam viry ani spyware a ni spam) muj OS WXP SP1. Kamos ma stejny tarif a uplad taky stejny ale ma WXP SP2 a upload jak na rapidshate tak na P2P jede naplno. Jsem s toho v haji a stve me to jestli vi nekdo o radu tak poradte PLS PLS PLS

Petr Borecek (23.2.2006 16:15:23)

Jak pise Nargon. Ja mam 1M FUN po migraci 3M ale vetsinou v zakaznickem FUP. Tak jednou mesicne uploaduji na rapid nejake komiksy a stabilne 25 kB. Jo a platforma Ctc.

X&Y (23.2.2006 19:03:50)

Já jsem na ně vymyslel fintu cpu tam dva soubory naráz a jede to až 27KB/s = download uplně v p***. Jinak při 1 uploadu se nikdy nepřehoupnu přes 15KB/s spíš se to potácí kolem 12 (OFFICE 1M Čtc )

y2k (23.2.2006 19:10:34)

Tak to si fintu nevymyslel na NĚ , ale na rapidshare, které má evidentně limit na jedno vlákno.

X&Y (23.2.2006 19:13:16)

že jej aplikuje jen na vybrané jedince :-) a že jsem tam nauploadoval hezkých pár desítek giga v ruzné hodiny, takže kapacitou to taky nebude

X&Y (23.2.2006 19:18:28)

Asi jsem na BLACK LISTINĚ rapidshare i když oni jsou rádi když se tam uploaduje kdy by pak kupoval PREMIUM acconty. A spolupracují z NEXTROU protože jim praskly změnu mojí IP adresy (jak ji měnily u OFFISEK) protože i znovu IPkou se to chová stejně :-(

letec (23.2.2006 19:50:38)

osobne bych se ani nedivil kdyz by to nejak bylo omezene protoze rapidshare je zahranicni server a veskery trafic ktery je ven z nixu je pomerne draha zalezitost ..tzn nedivil bych se ze se poskytovatele snazi mezit vyuzivani takovych serveru mimo cr ...takova p2p sit ta taha take ze zahranici ale download je tam vetsinou limitovan uploadem ..kazde navysovani zahranicni konktiviti z duvodu pretizeni pak stoje nemaly peniz a pro CT je to vlastne nejdrazzsi polozka

Anonym (23.2.2006 19:55:51)

Já bych to viděl na NEXTRA priority co aplikují

Nargon (23.2.2006 19:13:36)

Ano, a sam si dokazal ze to neomezuje nextra, ale rapidshare.

Nargon (21.2.2006 20:20:38)

Mam Nextru pres CTc. rychlost 768/128 upload na rychlost.cz namerenej 14,5KB/s zkusil jsem upload na rapidshare a jelo to rychlosti 13KB/s. Takze zadnej problem. Mam Win 2000 SP4 a Operu 8.

dd (28.12.2007 18:17:09)

Z RAPIDSHARE.COM NEOMEZENĚ

dd (28.12.2007 18:18:11)

Z RAPIDSHARE.COM NEOMEZENĚ