Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Nextráci - Telenoráci ....................................

Nextráci - Telenoráci ....................................

y2k (31.12.2005 12:18:32)

Taky máte tento měsíc tolik reconnectů ???? http://img430.imageshack.us/my.php?image=nextra0vp.jpg Pět měsíců to šlo zcela non-stop. V listopadu byly dohramady tři a prosinec je vyobrazený na screenshotu. Linky se to nedotýká, ta výpadky nemá, ale to měření ??, hrůza :-) Jste na tom stejně ?? "A", co k tomu můžeš říct ?? Že by nějaké "nekalé" praktiky GTS-Novery ??

QQQQ (31.12.2005 13:08:06)

A co ti na tom vadí ?? Tak ti to nepočítá data během těch výpadku, prostě mění FUPY a podobné prasárny proto ty výpadky měřiče A mě to jede satbilně - OSTRAVA http://img435.imageshack.us/img435/6455/00001116ga.jpg PS: ten tvůj screan je síla, co příště po stisknutí PrtScr to vložit (CTRL+V :-)) např. do IrfanView a tam upravy vyjmout výběr a znovu vložíš :-)))))))

y2k (31.12.2005 16:20:45)

ad screen: neřeším problém screenu, ale výpadky statistiky ad FUP : docela se bojím prasáren, které je schopna GTS-Novera vymyslet. Toto chování statistik neznám, připadne mi hodně divné ..... Jestli se data v tu dobu nepočítají, je mi vcelku úplně jedno!

QQQQ (31.12.2005 18:58:43)

Když je ti jedno jestli měří data nebo ne pak buď nesosáš (tak proč ti vadí omezovaní P2P) nebo máš OFFICE a tu zatím neoemezují

y2k (31.12.2005 19:21:43)

Opravdu mi nevadí omezení P2P. Vadí omezení všeobecně. Linku využívám na přenos po VPN a potřebuji stabilní přenos dat bez ztráty paketů a s co nejmenším pingem i při jejím krátkodobě plném využití. Obávám se nějaké "prasárny", která bude mít za účel zabránit přenosu P2P a díky nešikovně nastavenému QOSu to odnesu i já :-( Co víč o omezování, které zavádějí na FUN ???

y2k (1.1.2006 12:53:20)

Mám office a je tu problém taky :-(

nick (1.1.2006 18:02:40)

dneska neni problem omezit p2p na urovni paketu nikoliv portu, doufejme tedy, ze se nebude omezovat plosne nad port 1024 ale na urovni rozpoznavani paketu... nick

A (2.1.2006 14:58:44)

Nebude, identifikace probiha na urovni analyzy paketu. Omezeni neni nikterak natvrdo, ale prioritizaci/deprioritizaci produktu vs zakaznici vs apliakce/protokoly. Takze VoIP zakaznika s OFFICE ma vyssi prioritu nez VoIP zakaznika na FUNu, ale jeho VoIP zase vyssi nez browsing OFFICE atd.

nick (2.1.2006 16:43:10)

no pokovad se bude omezovat jen p2p a to analyzou paketu a omezeni nezasahne nic jineho, chapu to tak, ze u ostatnich sluzeb dojde ke zlepseni... btw: jak je mozne, ze 4m jede 3.4m? mi nerikej, ze TCP naklady na provoz jsou 0.6mbps pri teto rychlosti...

ZETKO (2.1.2006 16:50:37)

LOL to je good takže moje OFFICE a P2P má větší prioritu než browsing nebo sosači na FUN to se mi líbí :-))))))))

nick (2.1.2006 20:54:14)

ne, spatne jsi to pochopil, je to priblizne nasledovne (setrideno sestupne podle priority) 1) VoIP na OFFiCE 2) VoIP na FUN 3) web, ftp, pop3, smtp...(atd) na OFFiCE 4) web, ftp, pop3, smtp...(atd) na FUN 5) p2p na OFFiCE 6) p2p na FUN necht me A opravi, jestli jsem to ja pochopil spatne ale takhle mi to prijde celkem logicke... body 3 a 4 muzou byt samozrejme daleko vice propracovane, ale to se tu moc neresilo... nick

A (3.1.2006 14:07:51)

V principu ano, mezi 3) a 4) se to da samozrejme rozdelit mnohem jemneji ... Vzhledem k tomu, ze pasmo se prideluje pro vsechny, i pro ty pod FUP je to takhle jedna z tech nejspravedlivejsich moznosti rozdelovani, i kdyz jeste to neni finalni stav, tridy se muzou posouvat podle celkove prenesenych dat, velikosti faktury a tak ...

nick (3.1.2006 14:29:24)

velikosti faktury? ja ji dostavam na A4, ma snad nekdo fakturu na A3? :D)) a kdyz uz se mluvi o celkove prenesenych datech...co tvori majoritni cast? p2p - torrent, dc? kolik to je asi tak procent? by me to celkem zajimalo... v zavesu za nimi bude asi WEB... nebo je to jinak...? nick

A (3.1.2006 14:32:42)

Vsechny faktury nad 1000 Kc uz budou jen na A3 :-) ... tohle uz nejsou moc verejny informace ;-)

nick (3.1.2006 14:38:21)

mail? :p) ale to ti asi v robote neschvali, tak nic... a kam ty faktury jako mam davat? ja si snad zmenim sluzbu aby se mi to veslo do desek :)) nick

y2k (3.1.2006 15:02:09)

Chápu to tedy správně, že když uživatel bude dokupovat dodatečný limit u služeb FUN, tak bude mít zaručený lepší datový profuk a vyšší prioritu na QOSu než "obyčejný" uživatel na FUN, který se vejde pohodově do limitu a společnosti nedá vydělat na víc ani Kč ?? Ty priority určitých služeb a paketů by mě také zajímaly, alespoň v rámci srovnání "běžné" komunikace. př. UDP vs TCP, šifrované spojení vs běžné spojení.

Petr Borecek (3.1.2006 16:51:38)

Tim bych se netrapil. V prumeru od doby, co jsou spoplatneny data mam faktury 2500,- az 3000,-. A kdyz jede sit v agregacnim bode Ostrava spatne jede nam to vsem stejne spastne a naopak :-)

nick (3.1.2006 17:16:14)

Obavam se toho sameho, to uz muzou rovnou zverejnit cislo uctu, kam se ma poslat uplatek za vyrazeni z QoS... nick

y2k (3.1.2006 17:47:36)

Kdyby dokázal zrušit FUP, QoS, a udělat mojí přípojku "neomezenou královnou", tak bych mu klíďo "kapříčka" :-DDDDD na jeho účet měsíčně posílal :-)

nick (3.1.2006 19:11:59)

no mne spis jebe, ze kdyz uz bude tak vydatny QoS tak by se mohlo zrusit FUP... ikdyz ja to stejne nevyplacam...ale uz pro ten pocit :)) nick

A (5.1.2006 00:56:21)

Ale tak zase za kaprika mesicne se daj udelat divy ;-)))

nick (5.1.2006 01:34:34)

oki, kam ho mam poslat? ^_^ nick

y2k (5.1.2006 09:16:28)

Taky se připojuji, zadej číslo účtu :-)

A (5.1.2006 09:26:06)

Všeobecné konto Sdružení SOS dětských vesniček účet č.: 120777711/0300 ;-)

nick (5.1.2006 09:56:23)

no jen coz je pravda, on obcas ten internet jede jako by na nem nekdo v detskych vesnickach udelal uzel, takze poslani zvazuju... :) nick

A (5.1.2006 09:59:39)

Nejlepsi by bylo, kdyz by se lidi z okoli jednoho DSLAMu sesli a dali si do huby, aby Ti co sosaj se uklidnili, pak by nemusel byt zadny FUP, QoS a tak ... no ne? :-)) A nemusi se nic nikam posilat :-)

y2k (5.1.2006 11:22:28)

Souhlas, ale ona je ta konektivita hloupě nabízena. Nabízet neomezenou linku z FUP je hloupost, protože většina P2Pčkářů jede ve FUPu a dososají linku až do dna :-( Ale zase na druhou stranu nemám nic proti lidem, kteří sosnou třebas 200GB tak, že dokoupí další limit. Nextra z toho má peníz a může dokoupit další konektivitu. Proto by měla být linka omezena pouze limitem a vše co je přes, by mělo být zpoplatněno. A byl by klid, ať si lidi klíďo sosaj TB, ne ??

Anonym (5.1.2006 15:16:49)

A všem by stačil nějaký 128kbit tarif. Díky P2P poskytovatelé nechcíply hlady, protže by neměl kdo kupovat rychlej NET. Tak nevím co si stěžujou

A (5.1.2006 15:25:20)

Ono predtim myslis ze na vytacenym pripojeni a poplatcich z toho se meli spatne? Naopak, ono marze na ADSL je mensinez u dialupu ... a to neberu v uvahu investice.

A (5.1.2006 15:28:07)

No ano, nicmene funguje konkurence a lidska naivita ... pokud budu 100% korektni (= nebudu pouzivat marketingova pridavna jmena) tak si takovou sluzbu (rozumej kvalitnejsi) koupi min lidi nez tu, ktera je NEJlevnejs, NEJrychlejsi, NEomezena atd. ... a s takovou by samozrejme hned nekdo vylezl ;-) Takze lepsi nabrat a pak oskrtit, profiltrovat, zbavit se vlku a nechat si ovecky ... metoda vidle a kupa hnoje ;-)

Anonym (5.1.2006 15:52:01)

Jo protože to předtím bylo něco mít interent a taky jej mělo jen pár vyvolených - nebo spíš ho mohlo používat :-) Zato ADSL už má 250 000 lidí a určitě to číslo ještě hodně poroste a každý platí měsíčne mnohem víc než kolik propípal na Dial-Upu. Nebýt ADSL tak telecom už zkrachoval - k čemu pevnou když má každý mobila

A (5.1.2006 00:55:56)

FUN pred zasahnutim FUPu nebo FUN s dokoupenym kreditem jsou na tom stejne ... ono vydelat, nezapominejte, ze na platforme CTc ISP plati za dodatecny data 30 Kc/GB, takze vsechny "neomezeny" prenosy jsou pekne drahy (mimo to, ze zerou pasmo ostatnim). Priority fakt tady probirat nemuzeme ;-)

y2k (5.1.2006 11:12:31)

tj, ale na platformě TN je to jiné kafíčko :-) Tak alespoň UDP vs. TCP :-) Klíďo přes mail :-) , řeším problém, kdy PRAVDĚPODOBNĚ dochází někde u vás k zahazování paketů UDP. Potřebuji občas dobrý profuk UDP paketů bez zbytečné ztrátovosti. Dle chování aplikace (jak jinak, než pařivka) to vypadá, že někde cestou se záhadně ztrácejí pakety UDP. Potřeboval bych vědět, kam to posadit, aby byl klid. Nyní jsem šel z řádů desetitisíců na řád stovek. Z 28961 na 901, ale furt to není ono ...........

Anonym (5.1.2006 15:10:23)

No hezký, tak za mě doplácej hezký balík :-)

A (2.1.2006 12:37:35)

Jenze takovahle sluzba se neda cekat od agregovane kapacity ... Omezovani se zadne nemenilo nekolik tydnu, jen o Vanocich vetsi provoz -> vic zasahuji limity.

y2k (2.1.2006 13:33:01)

Hele "A" :-) , ono se po městě také má správně jezdit 50km/h a většina tak jezdí tak maximálně na staromáku. Když někdo prodá HOBY vrtačku, tak si ji taky občas koupí soukromník-skrblík a ve většině případů s ní udělá tolik práce, jako s profesionální mašinou...... K Nextře jsem přecházel hlavně vzhledem k platformě Telenoru, který měl výborné recenze a úžasnou kvalitu služby. Firmu Nextru jsem si vybral proto, že to je dceřiná společnost Telenoru a očekával jsem, že bude mít "svoje" připojení na lepší úrovni, než ostatní přeprodejci. Je tomu bohužel naopak. Nemluvím o FUP, abychom si rozuměli, jsem svím způsobem rád, že jej služba má, ale očekával bych, že vzhledem k tomu poběží 100%. Rozhodně jsem neočekával, že služba bude parametry výrazně horší, než její sestřičky u ostatních přeprodejců. Sic chápu Tvůj argument, že je to agregovaná negarantovaná služba. Ale když šlapala lépe než její profi sestřičky do listopadu 2005, tak již tuplem nechápu, proč po zavedení FUPu je takřka nepoužitelná. Osobně již zvažuji únik k ČR a nebo ke Skynetu over Telenor, který si snad od kravaťáků z GTS Novery nenechá diktovat nesmyslné podmínky. Skoro mi je Tě líto, protože si myslím, že zvěrstva, které si nucen dělat na síťi TN bys raději neprováděl. Doufám, že budeš reagovat a vysvětlíš mi důvod, proč je služba o tolik horší, než byla do listopadu 2005. Zhoršení přišlo ze dne na den, takže neberu agregaci či navýšení počtu uživatelů jako reálné vysvětlení. Klidně Ti dám skrze mail na sebe telefon a můžeme to probrat directně.

A (2.1.2006 14:55:58)

Zkusim zareagovat: to prirovnani s hobby vrtackou na kazdodenni praci docela sedi, taky radsi koupim levnou a tu znicim a az pak koupim drahou, takze celkove jsem na tom hur, nez kdyz bych sel rovnou na drahou :-) Ke zhorseni - velmi pravdepodobne kolisani souvisi s kombinaci agregace vs. FUP, nicmene plosne neni o "tolik" horsi. Je treba vzit v uvahu, ze reprezentativni vzorek treba tady na dsl.cz je mizernej (ve smyslu na diskuznim foru), % reklamaci je tak maly, ze je az zanedbatelny. Nicmene ADSL holt jede v ATM kategorii UBR+ a tak v peak casech holt muze na nekterych DSLAMech dojit k zahusteni, nic neni bezedne - zejmena jsou to lokality, kde je jeste horsi pripojeni a upgrade jeste probehne. Jinak osobni doporuceni, pokud chces jit jinam, tak na jinou platformu ... duvod se brzo dovis. Ale jinak bych to spis nemenil, prechod na CRa bude zase znamenat nekolika tydenni vypadek.

y2k (2.1.2006 20:34:24)

Děkuji, překvapil jsi mě :-) Již při objednávce služby jsem hovořil s nějakým hodně příjemným a simpatickým technikem z Telenoru po telefonu. Konzultoval jsem s ním koupy modemu, aby zvládal ADSL2+, protože tento "postarší" pán již věděl, že brzy přijde na sítích TN zmiňovaná norma. Myslíš tou platformou toto ??? Protože to bych asi vydržel, s tím výpadkem počítám, je to dost nemilé..... Jak je to s přechodem TN na TN ??? A to sice Nextra na Skynet ?? Je výpadek také dlouhý ?? Nebo je v síťi TN jen "dočasný", když se to nahlásí u obou ISP ?

A (3.1.2006 14:09:26)

Nene, platformou jsem myslel ciste posilovani TN patere ... Prechod z TN na TN pokud bude od Nextry urcite nejak akcelerovany nebude, takze vypoved, ukoncit, unbundlovat a je tam tak tri dny vypadek.

y2k (3.1.2006 15:05:22)

Dá se tedy rozumět posilováním TN páteře to, že nyní jsou na síťi v určitých lokalitách stále drobné problémy ? Asi se to nepřiznává snadno, co ?

ZETKO (3.1.2006 21:14:05)

To je snad jasné, že některé lokality jsou "přetížené" jak příbývají nový zákazníci a tohle nebude problém jen TN.

Petr Borecek (31.12.2005 13:50:05)

Mam na platforme CTc, tenhle mesic 2 vypadky okolo hodiny a pul. Posledni po vanocich 29 a konecne mi jede net tak, jak pred svatky:-)

y2k (1.1.2006 12:08:19)

Od včerejšího večera pozoruji zvednutí pingu do NIXu (www.seznam.cz; www.atlas,cz; www.nix.cz; seznam.cz; atd..) na více než dvojnásobné hodnoty. Problém je hned na prvním skoku 194.149.96.1 , kde je ping již v průměru 22ms !! Ach jo, rychle pryč, u NEXTRY to již nemá výšku, FUJ !

Anonym (1.1.2006 12:52:24)

Výpis trasy k seznam.cz [194.228.32.18] s nejvýše 30 směrováními: 1 1 ms < 1 ms < 1 ms 2 18 ms 17 ms 18 ms 26.189.broadband3.iol.cz [85.70.189.26] 3 19 ms 18 ms 17 ms 153.189.broadband3.iol.cz [85.70.189.153] 4 22 ms 23 ms 24 ms 80.188.33.241 5 23 ms 22 ms 22 ms 80.188.33.241 6 23 ms 25 ms 24 ms 194.228.37.219 7 * * * Vypršel časový limit žádosti. 8 23 ms 24 ms 24 ms seznam.cz [194.228.32.18] Trasování bylo dokončeno.

y2k (1.1.2006 17:02:13)

Ty ale NEMÁŠ NEXTRU, takže Tvůj příspěvek je kontraproduktivní !

Laky (1.1.2006 15:00:51)

Mam zaply fup, a... Příkaz PING na 194.149.96.1 s délkou 32 bajtů: Odpověď od 194.149.96.1: bajty=32 čas=10ms TTL=253 Odpověď od 194.149.96.1: bajty=32 čas=10ms TTL=253 Odpověď od 194.149.96.1: bajty=32 čas=9ms TTL=253 Odpověď od 194.149.96.1: bajty=32 čas=11ms TTL=253 Statistika ping pro 194.149.96.1: Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 9ms, Maximum = 11ms, Průměr = 10ms

Anonym (1.1.2006 15:18:03)

a tracert? posli

Anonym (4.1.2006 18:15:46)

1 < 1 ms < 1 ms < 1 ms 192.168.1.5 (router) 2 * * * Vypršel časový limit žádosti. (modem) 3 12 ms 11 ms 11 ms 194.149.96.1.adsl.nextra.cz [194.149.96.1]

HollyG (1.1.2006 19:00:29)

Nextra 4M ted Statistika ping pro 194.228.32.3: Pakety: Odeslané = 50, Přijaté = 50, Ztracené = 0 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 11ms, Maximum = 29ms, Průměr = 14ms 1,192.168.1.1,1ms,None,0% 2,194.149.96.1,30ms,194.149.96.1.adsl.nextra.cz,0% 3,213.210.130.129,10ms,phnC10-GE-4-3--54.net.nextra.cz,0% 4,213.210.130.165,11ms,whnC00-Vl-76.net.nextra.cz,0% 5,195.22.62.170,9ms,None,0% 6,194.228.229.145,9ms,None,0% 7,194.228.176.253,9ms,None,0% 8,194.228.21.202,10ms,None,0% 9,194.228.176.238,12ms,None,0% 10,194.228.37.219,13ms,None,0% 11,194.228.32.244,10ms,None,0% 12,194.228.32.3,11ms,None,0%

X (8.1.2006 23:55:02)

Podle mě je Nextra totálně v prdeli, někdy začátkem listopadu nebo kdy to začalo ... sekl jsem jim tím (i když jsem měl smlouvu s výpovědí 3 měsíců, dokázal jsem je seřvat tak, že mě pustili během dní), skončili u mě posledního listopadu (měl jsem 512/128 která před kolapsem jela minimálně na 1024/256, 1:50, měl jsem mít neomezený - jeden z prvních zákazníků ADSL by ČTc - ale stejně uplatňovali FUP, měsíčně 1586,- s DPH + ČTc za nic nějakých 350-400,-. Za týden po odchodu od krachující Nextry jedu na Wi-Fi 2/2 Mb/s, 1:1, neomezený, P2P jedou na plno, nejsou snižovány v prioritě za měsíčně: 1189,- s DPH. Jsem vysmátý a v pohodě. Navíc jsem odhlásil žlutého ďábla a ušetřím měsíčně minimálně 800,- Kč :))

y2k (9.1.2006 09:59:31)

Ano, brzy Tě budu asi následovat.............. Dle mého názoru bude síť TN do půl roku mnohokrát horší, než síť ČTc. Možná, že má Telefonica na ČTc dobrý vliv. Je to k smíchu, ale já, zapřísáhlý AntiTelekomunista se k němu pravděpodobně vrátím..........

A (9.1.2006 10:07:10)

A muzes byt konkretnejsi v cem presne je problem v siti TN u Tebe?

y2k (9.1.2006 11:09:35)

1,- Maximální rychlost je velmi často kolem 2mbit/s až 2,7mbit/s (dříve 3,4mbit/s) 2,- latence na různé směrovače v NIXu je nestabilní (né ztrátová) a pohybuje se v průměru 13 až 22ms, dle skoku, na který se pinguje. (dříve 6 až 12ms) 3,- Upload má plouvoucí maximální rychlost (připadá mi, že je to odvislé od dení doby- dříve jsem toto nepozoroval) 4,- při poměrně malém zatížený linky (jedno v jakém směru, né víc než 10% na směr) dojde k výraznému navýšení latence (dříve při 50% zatížení linky v obou směrech jsem tento jev nepozoroval) . Toto dříve (do listopadu 2005) nebylo a to vidím jako problém number1. Klíďo budu řešit přímo, po mailu vylezu i s anonymity.

A (9.1.2006 11:29:52)

1) tohle nepozoruju, jsem na TN v Pha a jede mi to permanentne okolo tech 3300 kbps; muze to zalezet na slozeni zakazniku na Tvem DSLAMu (agreguje se per DSLAM) 2) tohle je mozne, nicmene to neni podle me "problem", muze to byt dano dalsimi aktivnimi prvky po ceste 3) ad bod 1 - tohle neni nijak omezovano 4) dopad zatizeni a prioritizace, vicemene "tezko rict" takhle z fleku ..

y2k (9.1.2006 12:05:11)

No jo, ale kde a s kým to mám řešit ? Na infolince, to mi snad nedoporučíš :-) Taky to nechápu, hlavně nechápu ten zlom. Již jsem zkoušel i jiný modem, protože jsem chtěl mít 100% jistotu, že nejsem strůjcem svého problému já :-(

A (9.1.2006 12:28:02)

Ono resit, tohle neni na reklamaci, je to spis na upozorneni. Jak jsem psal, mohlo se zmenit slozeni zakazniku v Tve lokalite, druhak treba u me obcas zalezi jak se vyspi pocitac, nekdy zahnije v pameti treba Thunderbird a najednou se vsechno chova hur ... tezko rict.

y2k (9.1.2006 12:37:17)

Vím, že to není na reklamaci, tak tím ani nikoho z Nextry neobtěžuji, teda krom Tebe :-) Neměj mě prosím za vola, abych si nedokázal u sebe doma udělat pořádek. Samozřejmě, že neroutuje PC a neřeším to přes PC. Router jsem zkoušel i jiný, zcela bez efektu ..... Nezbývá mi bohužel nic jiného, než plakat tady na diskuzi a alespoň upozornit ostatní na nesolidní jednání ISP. Ne teď vážně, spíše mi to hodně mrzí, a ještě více deptá, že to bylo ze dne na den......

A (9.1.2006 15:16:55)

To je v pohode, jen rikam hola fakta ... .. nemuzu ale souhlasit s "nesolidnim" jednanim .. nesolidni je, ze neco nesplnuje nejake dohodnute podminky ... pokud si zvyknes na to, ze Ti neco jede nejak lip a pak se to zmeni (typicky treba zasahuje agregace) tak to podle me neni nesolidni ... zbytecne to pak vyvoalava tady plamenne diskuze .. (a ted je mi fakt jedno, jestli mluvime o tom nebo tom ISP). Ze dne na den je to divne, nicmene duvodu muze byt tuna - od toho, ze se nekdo hrabe v atmku, v IP nebo nekde v CTc po "nekde" u Tebe ... jen rikam, ze to co uvadis jako "chybovy" stav neni v principu zadny chybovy stav, spis zmena oproti tomu jak to jelo ...

Anonym (9.1.2006 16:29:51)

jj, už je to zase tady, kvalita jde dolů a až pojede 4 mbps linka 40 kbps, tak to bude pouze "změna oproti tomu jak to jelo" Koukám, že se máme na co těšit :-(

Anonym (9.1.2006 20:04:02)

no, ne zatim muj 1M Fun over TN jede v poho, rychlost kolem 850 kpbs (+-10 kbps), ping na seznam 12-13 ms a stabilni. Vadi mi lity, kdyz neaplikovali FUP, bylo to tak v poho. Taky me hodne nastvalo omezeni P2P, ale to uz se zase neprojevuje a jsem zase schopnej pres DC++ jet 100KB/s takze, pokud Nextra navysi limity a rychlosti jako brzo asi Telecom, tak nemam duvod odchazet. Jinak v unoru mi konci 12 mesicu a budu se moci porozhlednout jinde......

remca (9.1.2006 20:34:07)

ahoj jedu wifi průměr rychlost kolem 5 mg stahování skoro 800kilo měsíčně 350kč a nějaké pomalé dc++ pro lamy mě nevzrušuje at žijou torenty

nick (9.1.2006 20:47:37)

...jo a couha mi slama z bot, bydlim v malem meste... tak uz to byva, iSP v malych mestech maji lepsi nabidky nez isp v praze... :( nick

Anonym (9.1.2006 21:06:51)

rychlost kolem 5 miligramu ? jak se to prevadi na bity/bajty ?

nick (9.1.2006 22:12:21)

vypalenim prislusneho mnozstvi (gramu) kvalitniho huleni ;) nick

Anonym (9.1.2006 23:15:42)

jo to se pak nedivim ze mu to v hlave stahuje 800 kilo :)

y2k (9.1.2006 17:39:23)

Ano, uhodil si hřebíček na hlavičku. Prakticky ve všem s Tebou souhlasím. Ale, (zase ale ) solidní ISP by to řešil a hledal by problém. Jestliže to zhoršení není úmysl, pak něco zlobí (nebo někdo). Chybový stav to není, proto to nereklamuji, ale jsem oprávněně naštvanej. Platím za přípojku poměrně dost, myslím, že není dobré přijít o zákazníka. Navíc, nespokojený zákazník je to nejhorší, co může firmu potkat, ještě k tomu, když svojí nespokojenost vytrvale šíří dále, nebo se pletu ??

A (10.1.2006 10:16:26)

Neboj, ono vsechno tak trochu souvisi se vsim, rozhodne se porad neco dela, uvidime jestli k lepsimu, horsimu, stejnemu, nebo modremu :-)

nick (10.1.2006 22:44:18)

Spis zlutemu nebo zelenemu, ne? :p) nick

nick (9.1.2006 11:37:50)

Nasadil jsi mi brouka do hlavy, rozhodl jsem se to poradne otestovat... takze: (jde ciste o moje statistiky, takze muzes bejt na jinem agr. bodu, nezpochybnuju tvoje vysledky) 1) rychlost: stabilne 3430kbps (3.34mbps) 2) latence do nix 8-9ms, je tam 1x 53 (automaticky checkovani mailu, zapomnel jsem ho vypnout, test probej 72x) 3) upload 371kbps (temer stabilne, kolisani v radech jednotek kbitu), pri nem latence 150-300kbps 4) a nakonec test latence v zavislosti na rychlosti DL 3.34mbps -> 65ms (+- 10ms) 3.0mbps -> 21ms (+-15ms) 2.5mbps -> 34ms (!!!!!!?) 2.0mbps -> 20ms (+-10ms) co z toho plyne? se snizovanim zateze (celkem logicky) klesa latence, avsak zarazi me, ze latence pri zatezi takto kolisa... ale to muze byt zpusobeno omezenim (netlmiter) ktere jsem pouzil, nevim, jak on traffic shapuje... nick

y2k (9.1.2006 12:02:20)

Ano, tak se mi chovala linka přesně do konce listopadu 2005. Byl jsem naprosto spokojen a všem jsem Nextru over TN doporučoval. Viz. mé předchozí příspěvky.