Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Otevření korektní diskuze k ADSL NEXTRA

Otevření korektní diskuze k ADSL NEXTRA

Johan (9.1.2006 18:19:49)

Po přečtení některých plamených diskuzí, žádám všechny, co mají zkušenosti s tímto providerem o korektní zhodnocení. Donedávna nejlepší ADSL nyní u zákazníků propadá. Díky Johan

nick (9.1.2006 18:25:45)

nevim, co cekas, y2k bude nadavat, A bude obhajovat, nick si taky rejpne, petr borecek vyjadri stejny nazor jako v threadu vedle stejne jako nargon a pak prijde par anonymu a ti opet napisi to same jako pisi vsude vedle... z toho plyne, ze udelas nejlepe, kdyz si prectes tyto thready: https://www.dsl.cz/debata.php?vlakno=72835 https://www.dsl.cz/debata.php?vlakno=73405 https://www.dsl.cz/debata.php?vlakno=72697 nick

Johan (9.1.2006 18:32:57)

Zajímá mě to protože jsem se považoval za budoucího zákazníka. A tohle je snad jediný způsob jak se něco dozvědět.

Anonym (10.1.2006 09:08:57)

a nema nekdo predstavu, jak bude vypadat nabidka Nextry (pres TN) po 1.2.2005, kdy je planovano celkem solidni zrychleni ADSL via CTc? Bude zrychlovat i Nextra? nebo bude zlevnovat? nebo aspon rusit FUP?

A (10.1.2006 10:15:01)

FUP se rozhodne rusit nebude, proc by mel, kdyz Telecom nechava datovy limity? A jinak nemyslim, ze bych neco obhajoval, spis se snazim usmernit nektery veci, ktery uz jsou fakt mimo obraz :-) Jinak mi je to celkem jedno vsechno :-D

Anonym (10.1.2006 11:35:39)

no Telecom minimalne bude datovy limity navysovat (za stavajici ceny budou vyssi rychlosti s vyssima limitama.....)

Anonym (10.1.2006 11:51:29)

vyssi rychlosti mozna ale tema limitama bych si tak jistej nebyl...znaame telecom znaame

Anonym (10.1.2006 15:44:37)

Otázka spíš zní co stávajícií zakazníci bude jim zvýšena rychlost ?? (smozřejmně ti co jedou přes ČTc)

Petr Borecek (10.1.2006 17:11:24)

V loni pri naviseni rychlosti a snizeni ceny sluzeb o jednu kategorii dolu byla nabydnuta stavajicim zakaznikum migrace zdarma, ale s 12 mesicnim upisem. Automaticke nevysovani se nekonalo. Byli i dvoji ceny za nad limit data. Ti co nepresly platili dle stareho ceniku 1G=60,- bez dph, ostatni po migraci a novi zakaznici 2G=50,- bez dph.

nick (10.1.2006 22:42:26)

rofl, 4. cennova kategorie :p) nick

A (11.1.2006 09:21:26)

Pletes pate pres devate a kraviny ... doplaci se za dodatecny data za 1GB (napr. u STARTu) ale 2GB za 50 Kc je kredit u sluzeb FUN, aby se dal vypnout FUP ...

Petr Borecek (11.1.2006 12:01:44)

Nevim v kterem JZD chodite na ty vyrazy, ale prispevek je jasne napsany. Neni treba od vas upozornovat, ze se jedna o dodatecna data(asi vas to prekvapi ale nad limit tada je stejny vyraz) kdyz uz je to psane v mem puvodnim prispevku. Tak znovu pro nepozorne. Rec je o sluzbach na platforme Ctc. V loni ti, co po zmene velkoobchodni nabytky nemigrovali na nove sluzby(prispusobene nove velkoobchodni nabytce, slo o sluzby ADSLink BASIC Lite a ADSLink Standard Lite) platili stale za nad limit data tech 1G-60,- bez dph,-.A novy zakaznici s temi co migrovali uz platili 1G=35,- bez dph u sluzby Start, 2G=50,- sluzba FUN bez dph. Takovy byl v loni stav po zavedeni nisich cen a zvyseni rychlosti ve velkoobchodni nabitce CTc. Zadne automaticke navysovani se nekonalo jen nove sluzby s migraci zdarma a 12 mesicnim upisem.

y2k (11.1.2006 12:15:26)

Jak je psáno již níže Nickem,- Rofl, lol :-))))) "tada" alias data; "nabytky" alias nabídky; "nabytce" alias nabídce; "nisich" alias nižších; "nabitce" alias nabídce..... Mno, tak tomu říkám folklór ..........aneb lidová tvořivost :-D

Petr Borecek (11.1.2006 12:23:43)

Souhlas je to hruza po mne cist :-)

nick (11.1.2006 22:25:11)

njn, holt asi vesela dovolena :D)) nick

A (11.1.2006 12:33:35)

Porad je to pate pres devate, je mi lito ... platba za nadlimitni data u merenych sluzeb a dobrovolne dokoupeny kredit u FUN je neco uplne jineho, nema s Lite sluzbama nic poslecneho, ani se nikam neprevadel a ani nemenil. Vlastni FUN jsou prodavany cca. od 05/2005 a nikam se nikdy nemigrovaly.

Petr Borecek (11.1.2006 12:52:21)

Dnes mam dobrou naladu(kdo by o dovolene nemel). V tom ze u starsich sluzeb(nemigrovanych) se data plati povine a migrovanych sluzeb ne mate pravdu o tom se nikdo tady neprel. A kazdy kdo tyto sluzby mel ci ma o tom vi. Presto se jedna porad o dvoji ceny za stejny doplnek sluzby(v prvnim pripade poviny druhem ne). Kdo chtel usetrit musel prejit na novou sluzbu s upisem na dalsich 12 mesicu. A toto je podstatna informace pro puvodniho tazatele zda se naviseni bude tykat i stavajicich zakazniku. Skratka pri lonskem naviseni byla jedina moznost migrace na nove sluzby nebo zruseni sluzby a porizeni nove. Priklad s dvojimi cenami za nad limt data bylo jen poukazani, jak je u starsi sluzby zustat finacne nevyhodne i presto ze se klient upise na dalsi 12 mesicu.

A (11.1.2006 15:58:04)

... jenze to poukazani bylo uplne chybne, srovnavalo hrusku a jablka. Je to jedno, v principu je to vrzeni pravdive v tom, ze jsou ruzne ceny podle data obejdnani sluzby, a zmena je vazana na dodatek s prodlouzenim zavazku, to nikdo nepopira preci. Chapu ze nejlepsi sluzba je za 1 Kc/mesic bez uvazku, FUPu, aspon 100Mbps ... ale to je zivot ..

Anonym (18.1.2006 22:18:46)

Zacinas uz docela svym placanim nudit, nikdo tu o 100Mbps za 1Kc ani naznakem nemluvil. Pokud se potrebujes vykecat, tak zkus linku duvery :)

nick (18.1.2006 23:16:35)

bud rad, ze ti nekdo neco rekne, je to lepsi nez se s nima dohadovat na hotlinu, tam nikdy nic nevi... nick

Petr Borecek (11.1.2006 13:02:23)

Jeste k tem sluzbam FUN kdyz ste je nacal. Jak jsem uz driv psal pisi rec je o sluzbach na platforme Ctc. "Vlastni FUN jsou prodavany cca. od 05/2005" ano jsou, ale jen pouze na platforme TN, az po zmene vekoobchodni nabytky Ctc v lonskem roce byla tato sluzba pristupna i na platforme Ctc a bylo mozno na tyto sluzby migrovat.

A (11.1.2006 15:55:39)

... zase "nabytky", sakra :-)) NE, ne a ne :-) FUN jsou prodavany na OBOU platformach od 05/2005. K tomu datu totiz dochazelo ke slucovani platforem pod jeden nazev a mely i stejne ceny.

Anonym (11.1.2006 16:37:46)

treba CTc ma velkoobchod s nabytkem

Petr Borecek (11.1.2006 19:12:48)

Cenik sluzeb Nextra "http://www.nextra.cz/cz/produkty/internet/start_a_fun/cenik/predchozi_verze" FUN na platforme Ctc az od 1.6. cenovy rozdil mezi Ctc a TN u 1 Mbit 300,- u 2 Mbit 600,-. Samozrejme, ze jak jsem uz psal od toho datumu kdy zacli nabyzet FUN i na platforme Ctc 1.6 mel v platnosti novou velkoobchodni nabitku(doufam ze takto je to spravne:-)) "k 1. červnu 2005 Český Telecom rozšířil svou vlastní nabídku služeb pro koncové zákazníky o variantu 2048/256 kbit/s (podrobněji viz článek Nejlevnější ADSL od Českého Telecomu už za 500 korun a tiskovou zprávu), následně, 13. června 2005, zveřejnil Český Telecom novou verzi své velkoobchodní nabídky (RAO), s platností od 11. července 2005, ve které již je rychlost 2048/256 kbit/s obsažena."

A (11.1.2006 19:50:21)

Neni to spravne, v ty vete jsou zase dve pekelny hrubky :-))) No a jinak citace dobra, ale nevim presne co tim rikas? :-))

A (10.1.2006 14:20:29)

Ano, Telecom nekde navysi i limity, ale ne o moc, treba sluzba puvodne 2Mbps s 15 GB jde na 4Mbps s 20 GB, kdezto Nextra ma FUP az na 40GB ...

Honza (10.1.2006 14:58:17)

Tim padem se zmeni pomer cena/vykon u 4M sluzby CTc a Nextry. Pomalu mi dojizdi smlouva tak premyslim kam dal... Uz se vi kolik bude stat 4M over CTc?

A (11.1.2006 09:20:09)

V cem se Ti zhorsi pomer vykon cena kdyz Te nekdo treba ze stavajiciho 2Mbps zmigruje na 4Mbps za ty samy penize?

Karel Nývlt (9.1.2006 18:29:04)

Nextra 4M Fun je stále nejlepším tarifem na CZ trhu. Pokud na to má někdo jiný názor je to jeho věc. Stahování z DC++, Torrentu jde naprosto bezproblemové. Rychlost optimální. Snad jen 1 : 40 je problém. Prázdninový provoz bez FUP. atd...

ANTIcopyright (9.1.2006 18:32:02)

Mě jede dobře, teda ještě lépe po zavedení priorit sosám jak ... ??? Ale mám 1M OFFICE přes ČT, takže to bude asi tím. Rychlost min 90KB/s ale spíš 112KB/s, hučí mi tu všechno takže omezení jsme si nevšim. Ping neřeším, ale když nesosoám tak je někde mezi 25-40ms. Upload je nějak na FUCK když ho neomezím na 23KB/s tak mi na stejnou rychlost padne i download :-( Ale jak NEXTRA furt straší omezováním tak už taky sleduji jaká bude cena u TELECOMU a jeho PROFI tarifu 2000Kč za 1Mbit bez omezení je můj max.

=anm= (9.1.2006 19:26:12)

V poslednich (ty)dnech stahuju pres eDonkey max. 20 kB/s (s neapl. FUP). Ostatni (HTTP, torrent, DC) jede normalne, tj. naplno. 1M pres TN, Praha

=anm= (10.1.2006 22:48:46)

Tak tady kecam - limit jsem mel v eMule nastaveny ja sam. Lze tedy prepokladat, ze plnou rychlosti funguje uplne vsechno (aspon u me). Omlouvam se za pripadna zmateni.

y2k (9.1.2006 20:31:12)

Korektně, OK. Jestli si nevyzkoušel připojení ADSL přes TN již dříve, tak budeš VELMI spokojen. Ve srovnání z nabídkou od ČTc to asi je nepoměrně rychlejší a furt ještě o chlup kvalitnější připojení k síťi internet. Nemáš-li možnost srovnání s předchozím stavem těchto služeb, tak si budeš libovat. Nerad to říkám, ale i přes to všechno, jak mi nyní štvou Ti musím Nextru doporučit. Snad jen s radou, abys ještě prohlédl nabídku Skynetu, který mi nyní připadá lepší, popřípadě platforma ČRa, která ovšem zatím nemá rychlost srovnatelnou s nabídkou Nextry 4M. Ovšem, nediv se, když si za půl roku zvykneš na nynější stav jako na 100% kvalitu a pak se Ti ze dne na den změní Tvoje linka na 60% z kvality Tvé předchozí linky, ač ve srovnání s ostatním ADSL na trhu to bude furt OK. PS,- Tvůj nick, nemá něco společného s Legioners a jednou pařivkou ???

Kwak (17.1.2006 10:19:52)

Jsem u ČRA a právě se poohlížím po někom jiném. důvodem je neschopnost ČRA dosáhnout nižší odezvy na jejich bezdrátu, která mě znemožňuje volání přes IP Skype.

nick (17.1.2006 13:34:38)

no sakra to musi bejt odezva, kdyz nejde skype... to je 100+, co? nick

Anonym (17.1.2006 19:39:40)

No já mám Nextru a volám bez problému. Ne přes Skype (nejsem blázen, abych vyhazoval zbytečně peníze) ale přes www.voipstunt.com Hovory do 50 zemí zdarma (na pevné linky, do USA i mobily). Celá CR za 35 hal/min ... Skype má sice nejlepší reklamu, ale to je vše ...

nick (9.1.2006 20:54:19)

Sluzba jede dobre, slovo vypadek od problemu ke konci roku neznam. Rychlost je (aspon u me) stabilni i vecer, stejne tak jako latence. Rychlost p2p siti nemuzu posoudit, warez me nezajima... nick

Vladik (10.1.2006 16:24:39)

Na nextru si zatim nemuzu stezovat...mam 2MB linku, nemuzu rict ze cely den vidim tyto 2 MB ale denni prumer je kolem 1,7 MB, vecer tak 1,4...pokud vezmu v uvahu ze nabizeji pripojeni jen s agregaci 1:50...

Martin (10.1.2006 16:29:58)

Mam Fun 1M (na TN) a jsem naprosto spokojeny..

ind (10.1.2006 18:43:24)

Já jsem ve výpovědní lhůtě u Nextry, po 2 1/2 letech mě došla trpělivost. platil jsem 1600 měsíčně a za rychlost kolem 60kbps to už platit nebudu. Tak se odvděčí svým zákazníkům. Do listopadu 2005 vše ok.průměrný trafic 7-8 GB

as400 (17.1.2006 11:44:03)

Jsem na tom stejne. Vypovidam smlouvu. Reklamace na hotline nic nevyresili. Neustale jakesi vymlouvani. Za 1765 (vcetne najmu modemu) rychlost lehce nad urovni dialupu? Prumerny trafic 5 GB/mesic. Nevim co si Nextra mysli o urovni svych sluzeb, ale ja si uz o nich nemyslim vubec nic. Nebo spis nic slusneho.

Anonym (17.1.2006 13:20:25)

Jsem stary zakaznik NEXTRY (od r.2003), ale ted mne pomerne vytocili, na moje neomezeny pripojeni 512/128 za 1333,- zacali uplatnovat FUP overil jsem si, ze je u mne dostupny Telenor, ale na druhou stranu se mozna budu stehovat a tam uz byt dostupny nemusi poradi mi nekdo jako laikovi co dal?nabizi se mi nekolik moznosti 1.Zustat u Nextry, nechat si udelat FUN 1M za 690,- s FUP pres 10 MB s tim ze kdyz se prestehuju, muzu to zmenit na CT, upsat se na 12 mesicu (+ platit modem) ci na 24 2.pockat jestli neprijdou s necim novym (zaznelo v diskuzi) 3.dat jim vypoved (2 mesice) a prejit napr.k emee, ktera ma neomezeny 1MB telenor za stejnou cenu jako u AD 1), problem je, kdyz se budu stehovat Vic hlav vic vi, tak se tesim na nazory....

Dubak (17.1.2006 23:21:22)

ja ma asi 7 mesiacov Fun1 cez CT a ide to v pohdoe. nezaznamenal som nejaky problme. nepouzivam P2P, bezne browsovanie, mail, skype, obcas si pustim radio a nemam problem. raz som mal vypadok, ale to mi odpojili vseobecne telefon a telecom to na ustredni spravil. Inak ma celkom zaujima co bude ked CT prestane velkoobchodne ponukat 1M. Mam zatial garantovanu cenu 690 Kc bez dph.

Anonym (18.1.2006 08:49:01)

1MB se změní na 3MB snad za stejnou cenu. Jen ta rychlost uploadu (256) je úděsná ... Nechápu proč a proč i u 3MB linky to zůstává tak pomalé (10x pomalejší než download !!!). Když si chci uploadovat 100-200MB na ftp, trvá to věčnost ...

Nargon (18.1.2006 09:10:27)

A co uploadujes tak velkyho?

Anonym (18.1.2006 09:24:23)

To je snad jedno, ne ?

Anonym (18.1.2006 11:10:11)

Reknema treba memory dump. ;)

y2k (18.1.2006 11:17:58)

A co takhle třeba technické výkresy v dvg ??? Nebo případně prezentace....... Každý nemá linku jen na uspokojování pohlavních orgánů :-) S uploadem souhlasím, je to hnus, že je tak malej .........

nick (18.1.2006 20:01:27)

"Každý nemá linku jen na uspokojování pohlavních orgánů :-)" ROFL! :D)) nick btw: ten upload je fakt malej...ale faktem je, ze navyseni by stejne v 99% vyuzili jen torrentari a DCckari tak se asi zadne konat nebude...

y2k (19.1.2006 18:20:43)

Bohužel máš recht, většina uživatelů má připojení jen na ten torrent a DC, pak ještě na ty orgány :-)

Jan Kudr (17.1.2006 23:38:13)

Mam asi 1 rok ADSL FUN4 od Nextry (pres Telenor) a jsem maximalne spokojen. Rychlost cely den v prumeru 3.3Mbit, stahuju sem tam docela dost 20 - 30GB/mesic.

spider (18.1.2006 10:56:26)

Jsem klientem 256 NEXTRY 8 měsíců a z počátku šlo všechno v pohodě. 1. problém: Když jsem si chtěl zvyšit rychlost na 512 tak jedině z uzavřením nové smlouvy na 12 měsíců!!!! Bez uzavření nové smlouvy NEJDE rychlost navyšit!!! 2. problém: Asi dva měsíce mi padá spojení i 20 krát denně KONĚČNĚ mám doma jedno megové wi-fi za 475,-

Nargon (18.1.2006 11:34:31)

To je nejaka blbost. Na zmenu sluzby jde uplne normalne pouzit dodatek ke smlouve, ten stahnes na adsl.nextra.cz v menu Ostatni dokumentace jako Dodatek pro zmenu sluzeb xdsl. Ovsem ma to jedno omezeni nova sluzba musi byt na stejne platforme, takze nelze dodatkem prechazet mezi CTc a TN. Ale to jsi urcite nechtel, chtel jsi jen zvysit rychlost. No tenhle dodatek normalne vyplnis, podepises a posles jim ho. ZADNOU NOVOU SMLOUVU UZAVIRAT NEMUSIS.

ANTIcopyright (18.1.2006 13:59:55)

PRAVĚ ŽE NE !!!! Si stáhni ten dodatek a píše se tam: II I. Pro Uživatele je stanovena závazná minimální doba trvání Smlouvy v délce 12 (dvanácti) celých kalendářních měsíců od data změny Služby v případě zřízení nového tarifu, které bylo provedeno na základě tohoto Dodatku a Uživatel je oprávněn tuto Smlouvu vypovědět nejdříve k datu, kdy uplyne závazná minimální doba trvání Smlouvy uvedená v tomto Dodatku............................... Nebo jestli jsem to špatně pochopil ??? Já například přecházel z FUN na OFFICE a to mi ještě neskončila smlouva ??? A bylo to bez problému, takže fakt nevím co tam píšu.

A (18.1.2006 14:25:03)

Rozlisuj nova smlouva a prodlouzeni/zmena ...

ANTIcopyright (19.1.2006 17:31:02)

Takže superrr teď ať zkusí NEXTRA omezit P2P a pá pá tarif PROFI TELECOM čeká :-))))

y2k (19.1.2006 18:18:48)

Nebuď bláhový, už se dávno stalo, v prosinci.......mimo jiné...

ANTIcopyright (19.1.2006 19:42:11)

Moji OFFICE přes telecom je opravdu pořád neomezená a jede 112KB/s :-) takže zatím není důvod (ale uvidím po únoru) teda má vlastně pošahaný upload víc jak 23KB/s z toho nevymáčknu :-( a když jo tak mám stejně rychlý i download)

nick (20.1.2006 09:25:06)

Omezeni je na QoSu, tj. kdyz prijde nekdo, kdo chce tahat data z webu a uz nebude dost mista, tak uhejbas ty ;) nick

Sosal (28.1.2006 13:41:48)

:-) To asi nehrozí, že by tam měli tak chytrý uklízečky

nick (28.1.2006 15:40:15)

tak myslim, ze jsi se tou reply uklikl :D) nick

Anonym (18.1.2006 19:56:23)

Chapes to spravne. Mam to potvrzene od kordinatora. Pri kazde zmene tarifu pomoci dodatku ke smlouve se prodluzuje minimalni doba trvani. A je to jasne i s citace, co jsi psal " Pro Uživatele je stanovena závazná minimální doba trvání Smlouvy v délce 12 (dvanácti) celých kalendářních měsíců od data změny Služby v případě zřízení nového tarifu, které bylo provedeno na základě tohoto Dodatku"

Anonym (18.1.2006 20:39:31)

Je to docela pěkný nesmysl v případě že zákazník by chtěl vyšší tarif. Kdyby mi třeba zbývalo 5 měsíců do ukončení smlouvy a chtěl bych místo 600 platit 1200, tak to je snad pro poskytovatele dobré, ne ?A měl by to okamžitě změnit. O čem uvažují ? Na dalších 12 měsíců se kvůli tomu neupíše nikdo, čili při téhle logice uvažování nebudou mít nic ...

y2k (18.1.2006 11:27:40)

Johane, dnes, se zdravím rozumem a bez duševního opojení bych Ti Nextru asi nedoporučil. Její chování je směřováno hlavně za účelem se co nejvíce obohatit bez ohledu na potřeby zákazníka. Služby jsou sice ve svích mezích slušné, ale je problém cokoli následně změnit bez dalších závazků. Navíc, technologie provozovaná na zpřístupnění místní smyčky (LLU) asi brzo upadne, protože dle informací z Volného nechystá Telenor do blízkého budoucna žádné zrychlení ani zkvalitnění svojich služeb. Jejich vlajková loď 4096/384 bude pokulhávat za ČTc nabídkou 4096/512 a limit dat již není rozhodující, protože se dají data bez problémů a FUPů u ČTc dokoupit. Takže teoreticky pak můžeš tahat za patřičný peníz i TB. Z toho mi jednoznačně vyplívá, že je lepší asi přejít přímo pod křídla ČTc, tedy jako nový zákazník. Je hrozné, že to píšu zrovna já, ale poslední dobou to tak spatřuji........

Anonym (18.1.2006 12:51:00)

Urcite bych pockal co se stane po slouceni Nextry se spolecnosti GTS. Pak si myslim, ze bude uplne jine portfolio sluzeb a s tim i nove ceny.

y2k (18.1.2006 14:42:28)

Taky čekám, jsem žádostiv........ Navíc, mé nároky jsou opravdu přemrštěné :-)

A (18.1.2006 14:23:34)

POKULHAVAT? :-)) ... to je preci nesmysl 1) wholesale 4M od TN je levnejsi 2) agregace je 1:40 3) realne dosahovana rychlost na TN je vyssi nez u CTc, a plati i pro 384 vs 512 4) profily na DSLAMu jsou v TN konfigurovany u uploadu s overheadem 5) TN neaplikuje velkoobchodne zadne datove limity ... dusledek -> podivej se treba na novou nabidku Tiscali, proc 4M na TN "pokulhava" ale je levnejsi s lepsi agregaci? Placas jen kridlem do vody :-))

y2k (18.1.2006 14:41:28)

ad 1 - neřešil jsem cenu, ani velkoobchod ad 2 - souhlasím, nic méně, vzhledem k rozdílu uplatňování agregace u TN (peer DSLAM) a ČTc (peer ISP) si troufám říct, že v reálu vyjde lépe 1:50 u ČTc. ad 3 - nemohu objektivně posoudit, neb jsem zatím neměl možnost, ALE, jestli ČTc pracuje s výchozí hodnotou pro UpLoad 512kbps pro modem, tak vzhledem k protokolu PPPoE bude rychlost maximálně stejná jako u TN, spíše o chlup lepší. ad 4 - to jsem nevěděl, smekám. ad 5 - velkoobchodně mi to netankuje...... S tím křídlem bych Ti mohl oponovat, ale když Ty nechceš reflektovat na mou nabídku diskuze někde u zlatavého moku :-(

A (18.1.2006 16:24:58)

Je Ti jasne, ze velkoobchodni produkt na kterem sluzba bezi je kamen urazu pro kvalitu a parametry retailove sluzby ... napr. u bodu 2) v praxi NENI u TN agergace ani dosazeno, resp. jeji uplatneni u vetsiny operatoru neni potreba (ve smyslu agregace v ATM siti), rozumne udelana sluzba s FUPem se reguluje sama nekde na prirozene 1:60 az 1:70 ... napr. u bodu 5) je to dulezite pro nastaveni FUPu a jeho hranic (at toho FUPu co je ve smlouve nebo toho ktery ovlivnuje QoS) .... a navic pokud vim, TN neprisel s novou nabidkou jako reakci na CTc, vsechny vykriky nahore jsou ploche ... :-) Chce to chvili vydrzet ;-)

y2k (18.1.2006 18:35:34)

Ale to jo, vydržím, myslím, že to víš ;-) Rozhodně v mém případě jsem pravděpodobně uplatnění agregace zažil. Nyní jsem přepojen na jiný přípojný či agregační bod (jdu přes servery jedné nechvalně známé investiční společnosti, která "přivlastňuje" TN, respetkive tam je směrován zapouzdřený tunel) a je to o poznání lepší. Sic to není to, co jsem si navykl používat do listopadu 2005, ale již jsem alespoň v mezích spokojen, alespoň tak, abych neřval. Navíc mi jeden příjemný postarší pán uklidnil :-p , takže čekám, co se bude dít dál. Teď mi trošku svitlo na lepší časy, protože tu začátkem ledna přibylo připojení přes UPC. Ale co si budeme povídat, je tam FUP také a bohužel nejde dokoupit další kredit. Co se týče QoSu, tak zde jsem silně rozpolcen. Sic je to velmi účinný policista, ale jeho nasazení rozhoduje zásadně o kvalitě linky. Občas mi připadne, že pravidla tohoto vyspělého nástroje nastavují manažéři, kteří nevědí, co tím následně způsobí. Ono né vše je dobré prioritizovat a opačně.... Jsou aplikace, které to prostě odnesou jen proto, že QoS na ně nemyslí..........Bohužel, v zásadě to jsou všechny porty UDP, které hojně využívají pařivky. Na novou nabídku (jestli nějaká bude) se tedy těším, už aby byla.....

Anonym (18.1.2006 23:47:45)

Nabídka nebo aspon reakce v podobě modifikace služeb TN bude muset bejt, páč jinak jim všichni sosači, kteří lezli na TN, hnedka po tom co jim vyprší úpisy, přelezou k telekomu.

nick (19.1.2006 08:19:44)

no ide o to, ze jestli je sosacu fakt jen 5%, jak se rika, a tvori 95% trafficu v siti nextry, pak nad nimi nikdo ronit slzy nebude... nick

y2k (19.1.2006 09:21:44)

Osobně si myslím, že stahovač či sosač je nadpřirozená bytost, kterou ještě nikdy nikdo neviděl :-) , jak rád říká můj kamarád... Jinak, domnívám se, že "sosači" jsou nakumulovaní spíše na sítích WIFI. Na ADSL vzhledem k FUPům a datovým limitům nemají moc šanci. Proto jsem také proti FUPům, protože sosači to je jedno, nechá svého P2P klienta sosat klidně v 50 frontě, hlavně že data tečou....... i když pomalu oproti sítím WIFI. Kdežto při datových limitech si hodně rozmyslí, jestli ta zbytečná data vůbec chce, protože by za ně musel řádně zaplatit. Takže, z toho mi jenoznačně vyplívá, že je lepší zrušit FUP a zavést limity tak, jak provedl ČTc. Tím se sosaši prosejou a oddělí se zrno od plev :-D Ale holt ona i ta Nextra ty sosače potřebuje, protože jí samozřejmě platí.......

A (19.1.2006 21:11:42)

Myslis, ze s 200-400 GB mesicne uz jsem stahovac? :-))))

y2k (19.1.2006 21:24:28)

Asi ne, protože jinak jsem poloviční sosač ;-))) PS,- Tebe za to Nextra ještě platí, no lol :-) , to chci taky ;-)

Anonym (19.1.2006 23:00:03)

Kuci, vy se mate tak radi a jak si rozumite. Zajdete nekam na pivo a pokecejte :-)

A (20.1.2006 10:06:18)

:o))))

nick (21.1.2006 13:09:52)

nic v takovem objemu si ani nedovedu predstavit... co se da stahovat aby toho bylo tolik? neni to uz nemoc? nick

Anonym (21.1.2006 13:42:13)

Samozřejmě že je to nemoc (a nejen v jeho případě) - normální patologická závislost jako gamblerství atd. Je úplně jedno co se stahuje, hlavně ŽE se stahuje. A když se nestahuje, nastává těžký absťák. Že se pak 95% těch nesmyslů stejně smaže, už je jedno.

Anonym (21.1.2006 13:44:13)

... a věčné vysedávání u online her je totéž v bleděmodrém ...

nick (21.1.2006 22:21:03)

neni, to aspon nezere ostatnim linku :D))) nick

Rouchi (24.1.2006 17:19:29)

JJ s tim naprosto souhlasim, já sice hry skoro vůbec nehraju, ale mám radši maniaky, kterí paří denně online hry téměř pořád, něž stahovače, kterí vytěžují linku ostatním lidem jen proto, aby stahovali....... i když neřikam že jsem pro FUPY a podobně.....

A (24.1.2006 22:45:49)

Ale da, vydel si to na 4.3GB placky ...

Anonym (25.1.2006 08:31:58)

A co takhle si těch 4,3 GB půjčit za 30 Kč v půjčovně ? Ale u toho už se pak nedá onanovat při pohledu na průběh stahování, že ? :-((

A (25.1.2006 12:26:36)

Hehe, a kdo tu uz davno rikal, ze stahovaci jsou mor lidstva? :-D

y2k (25.1.2006 15:43:03)

twe 4,3 , to je už přežitek, 8,5 je lepšejší :-)

ANTIcopyright (20.1.2006 08:19:08)

Skoro střed dávám na 1mbitu a stahovač asi jsem protože sosám 24hod :-)

ANTI RIAA (18.1.2006 14:07:34)

I nová nabídka TISCALI obsahuje FUP, tak pořád nestresujte z dokupováním dat !!!!!!!! http://sluzby.tiscali.cz/domacnosti/adsl/fair_use_policy.php

Anonym (19.1.2006 13:25:53)

To jsem zvědavý kdy se už konečně Nextra odhodlá zveřejnit svou novou nabídku. Už je 19. ledna .... Na co čekají ??

TIDD (21.1.2006 02:28:33)

Jak si NEXTRA hraje na solidní firmu : jak jsme Vas jiz informovali, s pripravovanym rozsirovanim kapacity site Nextra dojde k technickým zmenam, ktere mohou znamenat kratkodoby vypadek sluzby. Zaroven muze dojit ke zmene pevne verejne IP adresy, která je pridelena pro Vasi pripojku. Planovane zmeny konfigurace site probehnou v noci ze dne 23.1. na 24.1.2006 A přitom to v noci často vypadne i na hodinu (před pár dny to samé a to v noci na netu jsem příležitostně). dnes od 1:00 do 2:00. Zůstanete připojení, ale to je všechno rychlost up/down 0kbps :-) A když se odpojíte tak už se vám bude ukazovat "721"

Anonym (21.1.2006 10:46:04)

Jak dlouho ještě budou čekat s novou nabídkou ?? Už je skoro únor. Ostatní už to dávno mají

A (24.1.2006 22:44:45)

Vypadek je necim jinym a ne Nextrou, nebo myslis, ze specialne Tobe nekdo vytahuje drat z DSLAMu? :-)

TIDD (24.1.2006 22:52:06)

Ne jen NEXTRA nebo TELECOM (určitě napíšeš že b) je správně :-)) provádí nějaký manévry na síti a přitom o tomhle v emailu nic nepsali, že bude těch výpadku víc.

A (25.1.2006 12:25:29)

Ono jich vic neni, jen se meni agergacni oblasti ... (na strane Telecomu) ... Ale klidne sem dej username, necham Ti nastavit random generovany vypadky dycky na 10 minut :-)))

TIDD (25.1.2006 15:55:46)

Díky to nemusíš :-) Radši vynes z NEXTRY novej ceník jako machři z TELECOMU :-)

A (25.1.2006 16:26:47)

No machri, to co je venku je skolici material, ktery ma k dispozici celej Telecom, takze to mohla vzit i posledni uklizecka, co ma pristup na intranet ;-)

lock (27.1.2006 00:49:16)

A ze to tomasi tak dobre vis ?

nick (28.1.2006 12:08:02)

treba tam dela tu uklizecku :) nick

Anonym (23.1.2006 22:00:29)

By mě zajímalo kdy se už Nextra konečně vymáčkne se svojí novou nabídkou ....

ZETKO (23.1.2006 23:47:03)

Telecom se už vymáčk, tade někdo to vynesl :-) A ten jejich 4mbit EXTREME za 2100kč s DPH = bye,bye NEXTRA 1M OFFICE i kdyby mi z něj udělali 3 mbit tak bych platil o 400Kč víc než u TELECOMU

Anonym (26.1.2006 15:07:11)

Prave jsem koukal na nabidku telecomu, dost mi padl do oka 2Mb bez FUP. Jestli nextra neprijde se solidni protinabidkou tak to u ni balim a vsem doporucuju udelat to samy. Z nextry se stal peknej VYDRIDUCH.

Anonym (26.1.2006 17:01:57)

Jo jo ... jestli nepřijdou s něčím ještě lepším, končím taky ... Už mají u mě velké minus, že se zatím nedokázali vymáčknout co bude od příštího týdne. To si to tam přehazují jako horký brambor, se kterým nechtějí nic mít ?? Psal jsem, volal jsem na hotline i obchodní oddělení, všichni lehce rozpačití a nikdo nic neví. To je opravdu akční firma ... :-((

A (26.1.2006 19:49:49)

A nemyslis, ze kdyz je treba spusteni az 1.2. ze Ti to proste nemuzou rict? ;-)

Anonym (27.1.2006 09:18:43)

Jo ? A proč skoro všichni ostatní v klidu mohli ?

Anonym (30.1.2006 01:13:53)

Tak pozor, CTc to spousti taky az 1.2. a vubec nevahal a pustil o tom informace ven. Stejne jako i jini operatori. Dost mi smrdi, jak s tim nextra dela takovy tajnosti, jakoby sila nejakou neplechu, cemuz se u GTS clovek nemuze divit.

Anonym (30.1.2006 08:27:18)

Je to asi proto, že musí jít s cenama výrazně dolů. čím později se svou nabídkou příjde, tím déle ji zůstanou původní peníze. Kdyby dala nový tarify dříve, tak už bych k 1.2. mohl přejít na něco lepšího/levnějšího, ale takle to nebude tak rychle možné a tím si nextra/gts vydělá nějakou korunku navíc.

Nargon (30.1.2006 09:51:06)

Mno, klidne by tam mohli napsat ze zmeny plati az od xx.xx.xxxx A dalsi moznost proc to nerekly je mozna ta ze ten novy cenik jeste vubec nemaji hotovy :D

Anonym (30.1.2006 10:26:19)

SHDSL, 2048/2048, agregace 1:4, žádný limit, 8 veřejných ip adres, bez nutnosti hlasového paušálu telekomu. Cena 599 bez DPH. Platí od 1.1.2035 :-D

nick (30.1.2006 10:45:41)

objednavam :D)) nick

Nargon (30.1.2006 11:14:54)

Mno do ty doby se snad dostane telenor az k nam. Takze to taky beru. Ikdyz jestli to budou uz Eura, tak nevim nevim jestli by se mi do toho chtelo jit.

Anonym (30.1.2006 13:08:39)

Ja myslím že za ty tři desetiletí se může klidně stát tolik věcí, že by to mohly být i dolary a taky se může stát že šestset dolarů bude stát bochník chleba.

y2k (30.1.2006 13:46:57)

Až tak velký SCI-FI to není........ https://www.dsl.cz/clanky.php?clanek=329 ERI SHDSL 2048/2048 2 989,- = 1:25 8 739,- = 1:1 Počkám do poloviny února a pak (dle změny v síťi TN) pravděpodobně mám náhradu. Holt dostane mé 3 000,- někdo jiný...... Vlastně jediné, co mi v tom zatím duševně zabraňuje, je koupě nového modemu. Nerad bych se zbavoval svého ZyXELKA :-)

+J (26.1.2006 20:47:41)

A ještě ta rychlost co právě měřim na FUN1M. Mezi 300 až 550 kbps. Hrůza. V květnu mi končí smlouva, tak jestli se nestane neco zásadního, tak taky mizim.

ZZZ (26.1.2006 21:30:39)

Nebudeš jediný mám 1M OFFICE (ČTc) a za předpokladu, že ji jen zvednou na 3mbit, tak budu pořád platit o 400Kč víc než u TELECOMU, možná mi daj veřejnou IP ale i tak je to pořád o 200Kč/měs více

lock (27.1.2006 00:47:47)

Verejnou IP již v rámci Office máš

ZZZ (27.1.2006 01:32:02)

Neboj toho jsme si všimnul, ale jde o to, že EXTREME tarify ČTc ji nemají a musí se dokupovat za 200Kč = můj tarif OFFICE nejspíš čeká upgrade přesně na variantu EXTREME a.....

Lukas (26.1.2006 23:05:24)

Do podzimu minuleho roku jsem byl jejich zakaznikem. Nextra nas vykoristovala jelikoz pozadovala za 512ku s 3GB limitem temer 1200 Kc, pricemz to byla jiz 3 roky stara sluzba, ktera jiz nebyla pres rok nabizena. Prechod pry na novou sluzbu z jeji nabidky byl mozny pouze pres zruseni sluzby za pouhych 1600Kc. Dalsi chutovka byl usb modem, ktery byl v pronajmu za dalsi stovku bez dane na mesic, takze si hrave spocitate kolik na me nextra za tu dobu vydelala a nakonec mi ochotne nabidly odprodej za 500Kc. No neuveritelne. Z teto situace nebylo zadne vychodisko, nextra nechtela abychom presli na jiny tarif, nechtela si udrzet zakaznika a tak spolecne s jejich premrstenymi poplatky a stiznosti na CTU jsme se s nextrou rozloucili. Nyni jsem u CT a zatim velka spokojenost. Wifi - router za babku, slusna cena pripojeni, net jede porad, zadne vypadky, zadne poplatky za odchod, jen ten FUP.

A (27.1.2006 06:57:13)

Kravina, poplatek za zruseni Nextra jako jedna z mala nema, a to od pocatku roku 2005. A jinak, je Tvoje chyba, ze jsi nepreel na jinou sluzbu (levnejsi, rychlejsi) pokud jsi nebyl pod uvazkem, tomu nikdo nebrani. Stejne tak je kravina, ze Te nutili sluzbu vypovedet/zrusit ... tudiz lzes zbytecne hned v nekolika vecech ...

Lukas (27.1.2006 09:16:06)

S dovolenim me neobvinuj. Smlouva byla z roku 2002, kdy ADSL bylo v CR v plenkach. Byla to smlouva na dobu neurcitou. Samozrejme ze nyni jiz tento poplatek nemaji, ale po me ho vyzadovali. Navic jsem se nekolikrat ptal na moznosti prechodu na jinou sluzbu, mailem i telefonicky, a vzdycky jsem dostal stejnou odpoved. Jsou to zidi, jsem rad ze uz nejsem jejich zakaznikem a doufam ze co nejdriv krachnou ;)

y2k (27.1.2006 09:31:46)

lepší žid jak cigoš :-)

you (27.1.2006 21:12:56)

Mno hlavne nepoustejte cigose k netu... leda k jeho rozvadeni :D

Anonym (27.1.2006 21:38:31)

Ti ted budou mít jinou naléhavou práci - inkasovat zvýšené porodné :-))

A (27.1.2006 11:00:05)

Je mi lito, rikam, ze to neni pravda ;-)

A (27.1.2006 11:01:45)

A mimochodem, uz jen to, ze to neni pravda potvrzuje to, ze v roce 2002 jeste komercne zadne ADSL neslo obejdnat, prvni nabidka (resp. moznost ADSL objednat) prisla az 3.3. 2003 ...

Lukas (27.1.2006 21:11:15)

ok, priznavam ze jsem to trochu prehnal, opravdu to bylo o rok pozdeji, ale nic nemeni na faktu ze jsem popsal svou zkusenost. Nerikam ze to v nextre funguje takhle porad, ale na to ze jsme byli temer 3 roky jejich zakaznici, zadna ochota atp. Proste jen spatna zkusenost, kazdej si to prebere jak chce.. a kdo mi neveri... znas to ?

Petr Borecek (28.1.2006 03:39:45)

Zalezi s kym jsi jednal. Kdyz zavedli na stare ADSL BASIC bez limitu dat to sve FUP ktere bylo bez definice limitu (takzvany prumer). A lide si zacali stezevot (latence 200 - 800) zacli rozesilat email s vypovedmi za nadmerne vytezovani linky a podobne. Tak az primy kontakt s koordinatorkou vse vyresil a zacli se omlouvat ze doslo k omylu (prej testovani robota na zasilani zprav). Kazdopadne zalezelo s kym jednas.

franta28 (30.1.2006 19:51:20)

Hele, ty snad v tý Nextře pracuješ ne ? Já si taky nemohu vynachválít až od Nextry uteču, jsou to židi a jednání se zákazníkem je na bodu mrazu, bohužel ... jak si podle tebe mohu vybrat, s kým budu mluvit na hotline ? či kdo mi odpoví na nazlobenej dopis ???

Anonym (30.1.2006 20:43:15)

Tak, ze to posles/volas rovnou koordinatorovi...

Lukas (1.2.2006 15:19:33)

Jo to je taky chutovka ty jejich slovensky operatori co neumej cesky a jeste nemaj krapet vychovani. Tohle je presne pripad firmy, ktere jde jen o prachy a o zakaznika az v posl. rade. U telecomu to neni o nic lepsi, ale aspon se snazi s tebou problemy resit, rozumej ti atd. Btw. FUP u ADSL Basic 3GB rozhodne do listopadu 2005 nebyl...

george (1.2.2006 19:04:37)

Ne ze bych byl s komunikaci s Nextrou plne spokojen, viz muj dnesni hovor se slovakem na Hotline, kterej vedel min nez ja.... Ale system jednani u Telecomu je uplne tragickej. Kdyz jsem u nich resil pred rokem a neco internet na zkousku zdarma, tak sem pokazdy mluvil s nekym jinym a presto, ze si tam udelaj nejakou zakaznickou slozku, tak skoro vse jsem musel resit odznova. A to potom teprve potesi.......

franta28 (30.1.2006 19:36:45)

To teda má kamaráde a to s takovou smluvní pokutou, že si rozmyslíš si službu před vypršením u Nextry zrušit, již jsem měl tu čest !!!

Anonym (30.1.2006 11:50:08)

Nextra čeká do poslední minuty ?? Zatím furt nic ... Na hotline ani obchodním oddělení o ničem nevědí ...

Anonym (30.1.2006 23:28:01)

Protože se ptáš na špatném místě !!! Musiš volat na GTS NOVERA. U Nextry se už jen přetahují o těch pár židlí, co jim tam zbyde.

Petr Borecek (31.1.2006 16:03:07)

Tak dnes dosel email od Nextry. Mile prekvakeni zmeny budou probihat automaticky bez nutnosti dodatku ke smlouve a prodluzovani minimalni doby uzivani. Vazeni zakaznici, radi bychom Vas informovali o chystanych zmenach pri poskytovani sluzby ADSL od unora 2006. V souvislosti se zkvalitnovanim poskytovanych ADSL sluzeb pristoupi spolecnost NEXTRA Czech Republic, s.r.o. k vyraznemu navyseni rychlosti stavajicich ADSL sluzeb. Zmena rychlosti bude realizovana ve vsech pripadech, kde to bude technicky mozne. U Vasi sluzby dojde k navyseni rychlosti z 1024/256 Kbps na 3072/256 Kbps, ostatni podminky sluzby a vyse pravidelneho mesicniho poplatku za sluzbu se nemeni. Vlastni navysovani rychlosti bude probihat postupne od 3.2. 2006, po zvyseni rychlosti budete nasledne informovani emailem. Podrobnosti o probihajicich zmenach najdete na nasich www strankach v casti Podpora-Oznameni pro zakazniky. V pripade nejasnosti muzete kontaktovat oddeleni Technicke podpory - Hotline na tel. cisle 296355692. S pozdravem ADSL team

Anonym (31.1.2006 16:49:42)

Neboj, došlo to všem :-) Jen trochu zlověstně působí to "POSTUPNĚ OD 3.2. ..." To taky může trvat půl roku ...

Petr Borecek (31.1.2006 22:17:03)

V tom jsem optimista. Uz cely unor se na Ctc vrtali v adsl a do cervna se bude dal chystat hromadny prechod na pppoe teda pokud se uz ted tak nedelo:-)

Petr Borecek (31.1.2006 22:18:11)

Samozrejme jsem mel napsat leden. Gome..

Anonym (31.1.2006 22:23:20)

Co to je pppoe ?

Anonym (1.2.2006 09:56:03)

point to point protocol over ethernet

X&Y (31.1.2006 16:53:35)

Mě to přišlo taky, ale mám 1M OFFICE za 2000Kč/měs a u TELECOMU EXTREME 3mbit stojí 1600Kč takže jen co doklepu smlouvu tak mizím ke žluťákum :-)

Anonym (31.1.2006 17:18:51)

Ale Nextra ještě nezveřejnila svůj nový ceník Office Extreme ...

X&Y (31.1.2006 20:42:10)

Stěží bude levnější než od Žluťáku a pak oni narozdíl od NEXTRY neřeší nějaký priority na omezní P2P... atd protože mají dost socek z FUP tarifama. A stejně 3mbit na FUCK když tam je jen 256 upload a na 4mbit jsme moc daleko od ustředny to si zrovna vezmu 2mbit i stím budu věčně honit ratio na trackerech :-(

george (1.2.2006 12:47:06)

Jaky omezeni P2P siti??? Nikde sem o nicem neslysel. Pokud mas naky info, tak to sem prosim napis, protoze to bych je poslal do haje hned......diky

X&Y (1.2.2006 15:45:31)

Žádne omezení jen priority a P2P je na tom nejnižším stupni, tkaže pokud bude lajna vytížená obyč provozem a ty ještě k tomu máš např. FUN (ten je ještě pod OFFICE zakazníky) tak si užiješ. Ale kdo se podíval na nový ceny a srovnal je z TELECOMEM tak je hotovo, bye, bye nebo že by to byl jen žert takový cený ??????

george (1.2.2006 17:25:12)

Nemyslel sem uplny omezeni, to si dovolit nemuzou. ;-) Ale nikde sem rozdeleni uplatneni FUP na jejich strankach nenasel. Ale nasel sem velmi zajimavou vec a to je moznost sami si zapnout FUP aby se nenacital limit, coz je docela uzitecny na stahovani pres noc, nebo tak neco... Taky sem si rikal, ze zdrhnu ale zase me potesilo ze ke 2Mb davaj 20GB za 770,- a u konkurence je jen 10 GB za 700,-. To se podle me vyplati.

Anonym (1.2.2006 17:42:35)

Když nemáš s nimi smlouvu tak jo. Nejhůře jsou na tom ti, co se upsali. Ti nemůžou nic, jen se znovu upsat ...

george (1.2.2006 18:59:05)

Ja s nimi smlouvu mam na dobu neurcitou a rad bych to tak zachoval. Ale jedina moznost jak zmenit tarif bude asi se upsat pres dodatek.:-( Volal sem na Hotline a tam o tom vi prd, odkazali me na obchodni, ktery konci nekdy v 17:00.:-(

Lukas (1.2.2006 19:56:30)

haha.. to si uzijes :D me donutili ukoncit smlouvu za vypovedni poplatek 1600 a pak ze si muzu uzavrit novou.. treba to uz tak neni, ale i tak si rozhodne pri telefonovani uzijes.. uprimnou soustrast

X&Y (1.2.2006 21:07:53)

:-) Má to jednu mouchu když si zapneš FUP tak ti omezí počet spojení = DC, torrenty ti pojedou tak 2KB/s :-)) Takže jedině sosání z FTP. A počkej až se do toho opřou koumací z GTS nasadí svůj Ynteligentní FUP a pak bude teprv jízda

george (1.2.2006 21:56:16)

Je prosim te nekde na webu popsan presne do podrobnosti jak funguje jejich FUP? Tohle sem treba nevedel a je to dost dulezity... Ikdyz do 20Gb se vejdu bez problemu, po roce se 4GB.:-)

george (1.2.2006 21:45:07)

Moc sem te nepochopil.:-/ V tomhle nevidim vubec problem, prave kdyz mam na dobu neurcitou. Mohl sem ji kdykoliv v minulosti jiz zrusit bez placeni a ted se nemuze nic menit. Pri prechodu na vyssi (rychlejsi a drazsi tarif) je to zdarma. To mi dnes rekli. Ale telefonovani si urcite uziju dostatecne, to je mi jasny... :-((((

Lukas (1.2.2006 23:48:48)

neznam podrobnosti, ale mel jsem smlouvu z roku 2003 na ADSL Basic 3GB, na dobu neurcitou, s vypovedni lhutou 3 mesice a za poplatek 1600..... samozrejme zrychleni v ramci smlouvy je zdarma, ale pokud neni na co zrychlovat, jako to bylo u nas, protoze takove sluzby se uz pres rok neprodavali tak mas holt smulu.... zadna ochota... nejlepsi bylo, ze nakonec nam poslali dopis, 3 dny po odpojeni, ze sluzba bude odpojena a ze se tesej na dalsi spolupraci. O 3 dny pozdeji volala nejaka slecna, dokonce ceska, a nabizela nam vyhodny tarif od nextry. Tak jsem ji slusne poslal do haje, ze jsem chtel jen zmenit sluzbu a jelikoz mi nevyhoveli, objednal jsem si ji jinde a ze si snad nemysli, ze budu kuli nim tejden bez internetu a at si laskave nas telefon vymazou z databaze. Omluvila se a zavesila.. chudak holka

Petr Borecek (1.2.2006 23:38:27)

Tak jsem si porovnal ceniky u no limit variant bez fup Nextra vs Ctc a je to sila. Ted mam FUN 1 M s 10 G limit za 990,- bez Dph.(dle emailu zvysi na 3M ale bez informaci o zmene limitu) Porovnani novych ceniku> Nextra novy cenik od 1.2. 2006 (ceny bez DPH) OFFICE 1M, 1024/256, kbps, 1 390 Kč OFFICE 2M, 2048/256 kbps, 1 990 Kč OFFICE 4M, 4096/384 kbps, 2 590 Kč No limit, No Fup. http://www.nextra.cz/cz/produkty/internet/office/cenik/cenik_sluze b_office_platny_od_1_2_2006 Ctc cenik od 1.2. 2006 (ceny bez DPH) Extreme 2048, 2048/256 kb/s, 1099 Kč Extreme 3072, 3072/256 kb/s, 1399 Kč Extreme 4096, 4096/512 kb/s, 1799 Kč No limit, No Fup a nove uz i verejna IP adresa i kdyz vlastne u profi Ctc varianty byla vzdy. http://www.internetexpres.cz/web/cz/ie_extreme/index.html No je to sila kolik si Nextra nasadila marzi rozdilu uz jsou dost vyrazne a nemluve o parametrech.

Anonym (1.2.2006 23:46:12)

Taky mám Fun 1, tu rychlost (někdy snad) zvýší, datový limit a cena zůstává. Přitom tarif 2MB/20GB je levnější a dává smysl. Přejít na něj je možné jen při dalším ročním úpisu. Takže tomu se ve světě říká "to be totally pissed off ..." Ale u nás se říká taky :"jak se do lesa volá ..." Nextra si asi moc v počtu zákazníků nepolepší ...

Petr Borecek (1.2.2006 23:58:20)

No nejrozumnejsi je vypovedet a prejit na Ctc Extreme 2048, 2048/256 kb/s, 1099 Kč ta sto koruna uz me nezabije:-)

Anonym (2.2.2006 00:00:08)

Ano, přesně tak si to představuju :-)) Jenom doufám, že nebude nějaká bezinternetová prodleva mezi ukončením Nextry a pokračováním Telecomu ... Je to na stejných drátech, tak snad ne ...

Petr Borecek (2.2.2006 00:02:35)

No i kdybi byla ta rocni finacni uspora(pomer cena vykon) za to stoji :-)