Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Nextra - zvyšování rychlostí - moc dobře vymyšleno

Nextra - zvyšování rychlostí - moc dobře vymyšleno

David (6.2.2006 22:07:36)

Tak jsem si chvíli dopisoval se "slečnou z Nextry" ohledně změny rychlostí a mám chuť se na milou Nextru vyfláknout... Proč? V půlce února mi končí roční závazek a smlouva poté bude na dobu neurčitou s dvouměsíční výpovědí... Zároveň jsem přivítal zprávy, že dojde ke zvýšení rychlosti , resp. zlevnění stávajících tarifů, jako roční spokojený uživatel FUN1M jsem si říkal hurá, budu platit méně za to co skutečně potřebuji (vzhledem k tomu, že mám rychlý net i v práci, na fakultě atd., nepotřebuju "na doma" víc než 1024/256)... Moje nadšení ovšem netrvalo dlouho, ptáte se proč? Z korespondence z onou slečnou vyplynulo totiž následující... Máme veskrze 3 možnosti... 1) Chceme zachovat stávající rychlost a platit méně? Potom je nutno odeslat formulář o ZMĚNĚ (!!!) služby a explicitně tam napsat, že chci stávající tarif... So far so good, problém ale je, že se tím spustí další 12 měsíční závazek... 2) Nechat se "namigrovat" kam budou chtít (údajně by to měl být cenově podobný tarif, hádám tedy FUN 2M za 650 bez DPH) a potom bude platit smlouva na neurčito. Problém je, že dvojnásobnou rychlost downloadu nevyužiju... Když už něco, uvítal bych větši up... Ale ten je stále 256... 3) Vys...t se na Nextru, podat výpověď a někde jinde (co třeba Bluetone) si objednat skutečně vyhovující službu kterou chci... Prostě svinstvo na n-tou, není účelem udržet a zvýšit kvalitu pro stávající zákazníky, ale jen reagovat na krok Telecomu a stávající zákazníky, kteýrm by náhodou vyhovovaly jejich dosavadní tarify, prostě donutit platit +/- stejně... Vzhledem k výše uvedenému všem Nextru VŘELE NEDOPORUČUJI, protože mám nepříjemný dojem, že tohle je jen začátek zhoubného působení moru jménem GTS... Příkláním se čím dál víc k bodu 3)... A tak se ptám, je Bluetone premium v pohodě? Pingy atd? Rád si občas i "pifnu" online, tak bych nerad měl nějakej laggshit? :-) NEXTRU NEBRAT, SMRT GTS!!!!

Anonym (7.2.2006 00:16:22)

Ad 2: Pokud se nechas "namigrovat" na tu vyssi rychlost, tak samozrejme budes platit i nadale stejne penize (990 bez dph?)a i limit na mesic bude stejny, FUN 1M ma tusim 10 giga na mesic. Co se zmeni, bude jen rychlost. V zadnem pripade to neprevedou na FUN 2M bez zavazku na dalsich 12 mesicu.

Anonym (7.2.2006 00:22:14)

Pokud ti to doposud vyhovovalo, plat co jsi platil doposud, pořid si nějaký netlimiter na zpomalení rychlosti ze 3 na 1MB a nevzrušuj se ...

David (7.2.2006 10:05:26)

Ty jsi vážně kokůtek... Když budu potřebovat odvézt jednu židli, tak si na to taky vezmu kamion??? Já mám net všude,kde se vyskytuju a proto prostě nepotřebuju doma rychlejší a tím pádem by mi celkem přirozeně i vyhovovalo , platit za stávající službu, která naprosto vyhovuje mým potřebám, novou nižší cenu... Ovšem bez toho, abych se musel "uvázat" na další rok...

Anonym (7.2.2006 10:25:31)

Oslovení ti ponechávám ... Mně by taky vyhovovala spousta věcí, ale nabídka poskytovatelů je daná ... takže je třeba z ní vycházet ... i pro poskytovatele to asi musí být trochu výhodné ...

David (7.2.2006 10:28:20)

Za toho kokůtka se ti omlouvám, byl jsem trochu v ráži, když jsem to psal... Nechápu, co je pro ISP nevýhodného na spokojeném zákazníkovi? Konkrétně já jsem třeba Nextru doporučil během minulého roku asi pěti lidem, kteří se jim pak nakonec skutečně upsali... Teď toho lituju a můžeš si být jist, že nic takového už nikdy neudělám... Takže asi tak...

Anonym (7.2.2006 10:36:09)

S novými tarify je ten problém (nebo fakt), že i alternativní operátoři je od ČT kupují jako roční balíček. Takže kdyby ti do konce smlouvy zbývaly třeba 3 měsíce a přešel jsi na nový tarif, pak své fungování s daným operátorem ukončil, oni by museli doplatit sami ten zbytek ... Tak se jim nediv ...

David (7.2.2006 10:47:55)

Nesmysl, funguju na platformě Telenoru,ne na ČTc, takže tenhle argument je trochu lichý... Kdybych jel přes Telenor, takto ještě jakž takž pochopím, nicméně takhle? No a když jsme u těch "balíčků", tak v květnu došlo ke zvýšení rychlosti z 512/128 na 1024/256... Tuhle změnu jsem uvítal, protože se mi zvýšil upload... Který potřebuju když například něco uploaduju na web přes FTP... Nicméně , zůstalo to při původní platnosti závazku? Tak mi řekni, jaký by byl rozdíl, kdybych teď v únoru "seknul" s FUN1M, stejně by měli ještě "balíček" k doplacení... S těmi balíčky je to prostě jen výmluva... nota bene na Telenor platformě...

David (7.2.2006 10:48:36)

Oprava, kdybych jel přes Telecom... Sorry...

Anonym (7.2.2006 10:56:09)

Nota bene, já mluvím o Telecomu ... Telenor se svým exotickým pokrytím jde trochu mimo mě ...

Anonym (7.2.2006 11:08:34)

Mimo tebe, ale věř že existujou lidi, kteří na tom telenoru sou a není to pár jednotlivců, nýbrž docela slušný zástup uživatelů. Tak je hned neodsuzuj, když se snaží poukázat na nekorektní chování nextry. Já osobně jsem taky rozhořčen. Všude v novinách a na webech čtu, jak se rychlosti na adsl zvyšujou 2x až 4x a snižujou ceny. Ale teda jako uživatel Fun 4m přes telenor jsem si nevšiml ani zvýšení rychlosti či limitu, ani snížení ceny, tak jaké pak zkvalitňování? Jsou to lži. Navíc při změně tarifu se upsat na dalších 12 měsíců je více než výsměch, který si teda zapamatuju a i své přátele budu varovat před vstupem do jakéhokoliv smluvního vztahu s nextrou !

David (7.2.2006 11:22:03)

No je fakt, že na 4M tarify jsem taky myslel,jak to vlastně bude... Holt se asi poohlédnem jinde, no... O tom Bluetonu nějaký info nemáš, jak to tam chodí? Mě od změny ISP už v současné chvíli odrazuje snad jen to, že bych byl měsíc doma bez internetu, než by mi jiná firma zřídila připojení, což ačoli nejsem stahovač, by znamenalo celkem nepohodlí... Kvalita služeb, kteoru jsem pociťoval ze začátku, když jsem si Nextru pořizoval před rokem, už vůbec nehraje v rozhodování roli, protože jde od deseti k pěti... Jinak kdy a jak se bude zrychlovat na Telenoru se přirozeně ještě neví, dle vyjádření "slečny z Nextry" je to teprve v jednání, protože mají problémy s převzetím firem společností GTS...

David (7.2.2006 11:18:37)

Nicméně to, že Telenor nemá pokrytí všude tam, kde telecom neznamená, že jeho zákazníci musejí držet hubu a krok a musí jim být šumafuk, když se jejich ISP chová, promiňte (myslím uživatelé tohoto fora, Nextra nic promíjet nemusí, protože na tu je to směrováno) jako čuně. Tyhle "podmínky" přechodu na vyšší rychlost se dají shrnout asi následovně "Konkurence zvyšuje, tak my to teda uděláme taky, ale hlavní je ne spokojenost zákazníka, ale to aby platil pořád stejně!" GTS je prostě mor, kam vstoupí, tam to jde od deseti k pěti... Ještě zbývá jejich legendární "zrcadlový FUP" a zdemolujou tu Nextru totálně...

Anonym (7.2.2006 15:51:24)

Kdybys sis ho porad nehonil nad pornem, tak bys takovy blbosti nepsal.

BK (7.2.2006 08:13:11)

Tak jeste jednou. Precti si smlouvu s Nextrou. -"Cena za službu a kupni cena koncoveho zarizeni je stanovena podle Ceniku." Cenik platny od 1.2.2006 stanovi pro sluzbu FUN 1M cenu 550,-Kc bez DPH.

Anonym (7.2.2006 08:16:44)

Ale tam není výslovně psané, že je to podle "nového ceníku", resp. že se cena bude přizpůsobovat novým cenám pro nové zákazníky. Podle ceníku platného v době uzavření smlouvy - jiný ceník k dispozici ani být v té chvíli nemůže. Takže je třeba si nechat zajít chuť

BK (7.2.2006 08:25:39)

Ano, je tam napsano podle ceniku. Kdyz mas uzavrenou smlouvu na jinou sluzbu, napr. odber elektriny tak taky neplatis za kWh tolik, kolik stala v den uzavreni smlouvy, ale podle stavajici ceny. Samozrejme to maji spatne osetrene. Pocitali proste s tim, aby mohli pripadne cenu zvednout. To ale konkurence nedovolila. Ja tvrdim, ze musi u od unora uctovat cenu novou a pripadny spor by jiste prohrali.

Anonym (7.2.2006 08:50:06)

Hmm a co kdyby ceny od února zvýšili ? Taky bys inicioval soudní procesy ? Já mám smlouvu na 1MB FUN od května - tehdy to stálo 690. Od června se zvýšila cena na 990. Podle tvé logiky bych měl též hned začít platit 990. Naštěstí to tak nefunguje ...

BK (7.2.2006 09:02:58)

Samozrejme bych nemohl nic delat az do zvyseni na 150%. Potom by bylo vyhodnejsi odstoupit od smlouvy a zaplatit smluvni pokutu. Co se tyce ceny. Ja ji mam od srpna za 690 (platforma Telenor) 990 stoji na platforme CTc. Od 1.2.2006 jsou ceny pro obe platformy stejne.

Anonym (7.2.2006 17:17:17)

Aniz bych tu smlouvu znal bych rekl, ze v pripade zmeny/zvyseni ceny mas pravo vypovedet do 30ti dnu od oznameni nove ceny (napr vyvesenim na webu) smlouvu bez postihu. To je ochrana proti tomu, aby ti mesic po uzavreni smlouvy nemohli napalit najednou 5.000 za 128kbit linku...

Anonym (7.2.2006 08:26:23)

Nebrec socko...

David (7.2.2006 10:01:56)

Tak snad na tohle nemá ani cenu reagovat, ale přeci jen si něco neodpustím... Tady nejde o to, jestli budu platit konkrétně tolik a tolik, pokud by to bylo za službu, která mi VYHOVUJE. Tady jde o to, že nejspíše zbytečně "dostanu" 2M tarif, který nevyužiju, přitom bych na 1M, který moje "domácí" potřeby plně uspokojí , mohl platit ve finále o téměř 200 Kč měsíčně méně... Přijde ti rozumná volba tarifu jako sockování? Mě tedy ne... Tohle není otázka, jestli někdo je nebo není socka, ale otázka toho, že se budu chovat ekonomicky a efektivně, a nebud platit zbytečně za něco , co nevyužiju... o to jde... Kdyby stál 1M nadále 690 bez DPH a nic se neměnilo, tak budu klidně dál platit 821 vč. DPH, ale otázka je, PROČ bych se měl povinně uvazovat na dalších 12 měsíců, případně se nechat "namigrovat" kam nechci a nepotřebuju? Proč si nemůžu nechat službu, která mi plně vyhovuje a jen za ni platit méně, protože se změnily podmínky? Pokud jsem pro tebe "socka" třeba proto, že mi chutnají rohlíky a když rohlíky zlevní a budou za stejnou cenu místo rohlíků prodávat Croissanty a mě se nebude líbit, že mě nutí uzavřít s nimi další roční smlouvu na rohlíky , abych je měl za novou nižší cenu , nebo si nechat posílat zcela zbytečně za cca stejný prachy měsíčně místo rohlíku croissanty, tak prosím...Ale myslím, že racionálně uvažující řlověk pochopí, co se tu snažím říct...

Hanz (7.2.2006 11:57:45)

Však nebude dlouho trvat a bude velký odliv zákazníků od ADSL. A proč? Protože začíná přibívat ¨hodně daleko zajimavějších nabídek na připojení. Samozřejmě pokud se nezmění nabídka adsl a přístup isp, například nextra je hlavní adept na velký odliv zákazníků . . .

Anonym (7.2.2006 12:32:45)

prosm a o jake hodne zajimavejsi nabidky se jedna? nejak jsem si nevsiml....

Anonym (7.2.2006 12:40:28)

Já bych řekl že když se na to podívám globálně, ne pouze na cenu/papírovou rychlost/limit, tak skoro všechny...

Hanz (7.2.2006 20:49:23)

tak si víc všímej! http://digiweb.ihned.cz/?s1=i&s2=0&s3=0&s4=0&s5=0&s6=0&m=d&article[id]=17781610&p=i00000_d

arab (7.2.2006 13:04:23)

To chce klid. Máš tam hodně nejasností a proto tě napadají nejdřív ty horší varianty. Zavolej některému s koordinátorů Nextry a ještě jednou se na všechno zeptej. Tady na fóru tohle nevyřešíš jak vidíš. Každý na providery jen nadává protože věci nerozumí.

Anonym (7.2.2006 13:28:12)

Já jsem tam samořejmě volal a jelikož slečna se kterou jsem si mailoval je taky koordinátorka, tak mi jen potvrdili výše uvedené... Resp. oni ještě sami nevědí, jak to přesně bude, Nextra je momentálně jeden velkej bordel... A jinak nejistá je jen varianta 2), resp. kam tě "namigrujou"... Jinak varianta 1) je jistá absolutně...

David (7.2.2006 19:31:11)

Takže pro všechny, co si říkali, že tam "mám dost nejistot", přepis mailu od adsl koordinátorky, výše uvedené varianty jsem jí poslal a požádal ji o vyjádření, jestli to chápu dobře... Nuže tedy cituji ------ Dobry den. Varianty jsou tak, jak je uvadite. Jen bych rada upresnila bod 2. V zadnem pripade u migraci nedochazi k obnoveni zavazku. Migrace bude znamenat zmenu nekterych parametru zakaznikem objednane sluzby. Nebude se tedy jednat o zmenu sluzby. Migracni podminky budou urceny spolecnosti Telenor Networks a budou pro vsechny poskytovatele sluzeb ADSL shodne. S pozdravem Jana Honusova ADSL koordinator --------- konec citace :-)

y2k (7.2.2006 19:59:50)

hmmmm, jenom jsem zvědavej, kam namigrujou služby 4M. Jestli to ponechají tak jak je, tak k 28.02.2006 výpověď a ádios amígos k ČRa.... Navíc už ani "A" tu není a nic neříká, fuck GTS :-(

A (7.2.2006 21:13:22)

... ale ja tu jsem a jen se smeju :-)))) Co by Te zajimalo?

danik (7.2.2006 21:21:16)

no, jak to bude s tarifama pres telenor :)

David (7.2.2006 23:01:46)

To co jsem psal, PLATÍ pro tarify Telenoru... A kdy migrace bude atd. není ještě známo, bo to je jeden velkej bordel na kolečkách, co to vzalo GTS...

X&Y (8.2.2006 17:18:27)

Hm já musím počkat až do června, ale v dubnu už ,musím poslat výpověď ne ? A co se do ní píše ? že nemám zájem o převedení na dobu neurčitou a žádám o zrušení k datu xxx ??? Přesně tak OFFICE tarify jsou out huráá na TELECOM EXTREME :-)

Anonym (8.2.2006 17:26:23)

Podle slov vedoucího pracovníka ADSL Nextra se tarify office brzy přizpůsobí extreme ...

X&Y (8.2.2006 17:29:26)

Jo sice hezký že budu mít 3mbit (jemže než to na naší ustředně přehodí tak bude tak červen :-( ) A ještě k tomu z takovým SLOW uploadem je uplně jedno kolik mega (na sosání z torrentu) a radši něž za 2000Kč si pořídím 2Mbit EXTREME za 1300 kč

Anonym (8.2.2006 17:32:44)

Hmm, ale Extreme má upload stejně pomalý, že ? (256)

X&Y (8.2.2006 17:34:59)

jo až 4mbit má 512 ale na ten jsem už moc daleko :-(

Anonym (8.2.2006 18:10:13)

Já jdu do 4096/512 za 1190. Telecom má 20GB limit, Nextra 40GB. A to je myslím super. Více než 40GB nevyužiju ...

Anonym (8.2.2006 18:34:05)

Jo ale ten upload 512 ma jen na bazi Ctc.

Anonym (8.2.2006 20:31:04)

Vždyť ano.Mě Telenor nevzrušuje ...

Anonym (8.2.2006 22:28:58)

brzy je hodně relativní pojem. Pokud to nestihnou do konce února, tak bude pozdě a mám obavy, že od telekomu se k nextře nikdo vracet už nebude.

Anonym (8.2.2006 22:45:50)

Já myslím, že něco má Nextra pořád o hodně lepší než Telecom: např. 2048/256 20GB tarif anebo 4096/512 se 40 GB místo 20GB u Telecomu za stejnou cenu

Anonym (9.2.2006 11:48:50)

A co ve srovnání s no-fup bezlimitama? Tak růžově bych to neviděl...

Anonym (9.2.2006 16:34:39)

Presne tak. Jen naivka si muze namlouvat ze Nextra FUN 4M s fup, qosem a datovym limitem je vyhodnejsi ne Ctc Extreme 2M no fup, no limit. To ze ti ted staci limit neznamena, ze to tak bude za pul roku.

Anonym (9.2.2006 12:17:38)

Ja osobne si myslim, ze tarif 4M je naprosto predrazeny, takovy tarif by si v soucasne dobe koupil jen naprosty moula. Podle me rychlost 2-3Mb je naprosto dostacujici na vsechno, v teto cenove relaci mi prijde 40GB docela dost malo, jsou to vyhozene penize. Spise bych se priklanel k bezfupovym tarifum. A tady to nextra projizdi na plne care.

Anonym (9.2.2006 12:47:50)

Jak pro koho. Nextra 4MB/512 40 GB za 1190 je pro mě mnohem výhodnější než Telecom Extreme 2MB no FUP, protože Telecom a) je dražší b) má poloviční upload c) je dvakrát pomalejší d) 40GB je pro mě až nad hlavu - fakt nevím co furt stahujete

Anonym (9.2.2006 13:12:37)

a)IE extreme 2Mb je levnejsi b)Ten upload je v pohode, jedine pokud stahujes pres P2P tak by se ti mohl zdat malej c)A k cemu ty potrebujes tak nutne 4M? Na inet televizi ti staci 1Mb, na surfovani 512kb, akorat pri stahovani ty 4Mb skutecne vyuzijes. Pokud ti prijdou 2Mb malo, muzes vzit o neco malo drazsi 3Mb. Ale uz ty 3Mb jsou azaz. d)Zkus mit pripojene 2 pocitace a pak neco povidej. Osobne mam FUN 4M a musim rict, ze tu rychlost nevyuziju. Je to pekne jenom kdyz clovek neco stahuje, ale klidne bych si vystacil s 2-3Mb, vic podle mne ani nema smysl. V cenove relaci nad 1000Kc bych si kupoval jedine nejaky bezfupovy tarif. Zde to podle mne bude neco podobneho jako u nextry a fun vs office, tj. tarify office maji vyssi prioritu a kvalita sluzeb je tam i vyssi.

Anonym (9.2.2006 13:47:18)

a) OK Extreme je levnější o 91 Kč ... b) upload není v pohodě - když chci např. uploadovat 100-200Mb na ftp nebo poslat hromadu fotek do digilabu, trvá to s 256 věčnost c) Pro mě je rozdíl jestli na stažení souboru čekám 10 min nebo 2 min. Občas si profesionálně přeposíláme posíláme až 500 MB sessions, takže čím vyšší rychlost upload a download, tím lépe d) Na co jsou mi 2 počítače ?

Anonym (9.2.2006 13:55:41)

ad b - to trvá věčnost i s 512, takže jedinej argument je písmeno c a to souvisí s b, takže už přestan vymýšlet a přiznej, že FUN4M je v současný době vzhledem ke konkurenci, cenám a úpisům brak.

Anonym (9.2.2006 14:17:18)

To máš velmi zajímavé argumenty ... 1) 512 je dvojnásobek 256 2) Kdo ti nabídne tarif 4096/512 za lepší cenu než Nextra ? Telecom ? Ten má cenu stejnou, ale měsíční objem dat poloviční (20GB) . A to je podstatný rozdíl. Nemluvě o tom, že si u Telecomu v případě potřeby nemůžeš dokoupit 2GB za lidovou cenu 50Kč jako u Nextry. Pokud člověk potřebuje maximální rychlost a slušný objem dat (a není bláznivý sosáč) za slušnou cenu (lepší za totéž není, pokud nepočítáme lokální exotické providery), lepší tarif momentálně pro své potřeby prostě nevidím.

Anonym (9.2.2006 16:01:54)

Tak si to kup, plat si to, upiš se. časem ti to dojde

Anonym (9.2.2006 16:22:24)

Jsem otevřen věcným argumentům a doporučením, zatím jsi ale žádný rozumný v této věci nepředložil ...

y2k (9.2.2006 16:48:17)

Nehovořme prosím o ceně, ta je mi poměrně šum a fuk... Mám 4M již rok a do listopadu 2005 to byl dobrý tarif. Od listopadu 2005 je to průměr srovnatelný s Telecom. Upload 384kbps a 256kbps je tak malý rozdíl, že bych to neřešil. Zapomeň na 512kbps, to není v případě TN ani rychlost modemu. Navíc se hodně zhoršily parametry služby jako takové. Prostě, nic moc, spíše nic..... Raději vol připojení přímo přes Telecom nebo od ČRa, jestli Ti je dostupné. TN začíná být nejhorším poskytovatelem....

Anonym (9.2.2006 16:52:23)

Já nemluvím o Telenoru ... Mluvím o tarifu 4096/512 přes ČT. Výhodnější tarif pro mé potřeby jsem zatím nenašel ... 40GB je pro mě naprosto dostatečné (Extreme bych nevyužil, nemluvě o tom, že má za skoro stejnou cenu poloviční upload i download). Telenor měl možná upload 384, Telecom má 512 ...

y2k (9.2.2006 21:14:20)

Ano, to má, ale doufám, že chápeš, že 512kbps je skutečná rychlost modemu. Přípojka tedy jede max. cca 416kbps. Oproti tomu TN má rychlost modemu 448kbps, tedy skutečná rychlost přípojky je cca 384kbps. Proto bych řekl, že výsledek je 0 od 0. Jsou to prakticky identické nabídky.

Anonym (9.2.2006 21:17:53)

Pořád nechápu o co jde .. Ať jsou identické. Jedna taky stojí jako druhá. Telenor tu ale není ... Pokud mám ted rychlost uploadu 256 )= v praxi 25kB/s), budu mít dvojnásobek. A to je pro mě vítané ...

Anonym (7.2.2006 21:31:59)

Jak to bude s vetsinou tarifu pres telenor uz vsichni vime. Rekni nam jak to bude s tarifem FUN 4M?

Anonym (7.2.2006 21:36:51)

A hlavně jak to bude s OFFICE? v současný době bych řek neprodejné.

y2k (7.2.2006 21:50:37)

To, co by mě zajímalo, mi tady prostě nemůžeš říct ;-) chápu ... Upřímně, už jsem málem objednal ČRa a včera prozměnu UPC (UploadBuster na 768kbps :-) ) Jsem tady nervózní jak prvorodička a čekám jen na to, abych případně (jestli se nic nezmění) nepropásl 28.2.2006 (výpověď) :-) . Prakticky jsou již už jen dva důvody, které mi drží s rukou od tlačítka myši dále. 1) vadí mi měsíc až dva bez netu (jsem na to dost odkázán, asi bych musel naladit WIFI Prahy 5 ala 64kbps, což je oprus) 2) čekám na polovinu února a názor jednoho "postaršího" pána :-)

Anonym (7.2.2006 21:30:18)

Na to existuje jednoducha odpoved, prislo GTS, snizilo platy a "A" to tu zabalil. Clovece ja ti zavidim, me jeste neuplynulo tech 12 mesicu, tak to u nich musim pretrpet.

y2k (7.2.2006 21:52:32)

Ale, tak už se směju také :-) I výpověď z pracovního poměru má své náležitosti, kupříkladu 2 měsíční výpovědní lhůtu ;-) Tak nešiř Planou nad Lužnicí

vlsv (10.2.2006 16:57:09)

Muzete poradit, jak vypovedet smlouvu s Nextrou? Co napsat? Dik.

Anonym (10.2.2006 18:02:22)

Zkus napsat, že vypovídáš smlouvu ... :-)) Třeba to bude ono ...

X&Y (10.2.2006 18:59:05)

Napište to tady konečně někdo !!! Bude se to hodit více lidem :-) Tu výpoveď podat 2 měs před koncem smlouvy ne ? Aby mi skončila datem upisu, je to tak ???

David (10.2.2006 19:46:57)

Normálně napíšeš že chceš vypovědět službu tu a tu etc... Já se k tomu ač nerad asi chystám taky, protože vedle avizovaných "migračních" změn se mi v poslední době i docela výrazně zhoršila kvalita uploadu... Rok mi to jelo 260 kbps na 1024/256 a teď mi to každou chvíli jede 110... Holt GTS nastupuje a já jim jejich lemrárny nehodlám dále financovat...

vlsv (10.2.2006 20:44:55)

Stačí to napsat takhle? Věc: výpověď smlouvy Uživatel Novák Josef ( uživatelské jméno adsl_12345 ) ukončuje smlouvu služby NEXTRA ADSLink Start 512/128 3GB podepsanou dne 28.4.2003. Musím tam ještě něco dopsat??? Dík za radu.

Miche z Trebice (10.2.2006 22:26:02)

I kdyz v tobe bude hodne zloby (nedivim se, me uz to taky unavuje), myslim ze slusnost veli, napsar duvod, treba nespokojenost s tarify, samotnou sluzbou, stehovani ......ale je to tvoje vec !!!

David (11.2.2006 09:09:30)

Na druhou stranu, důvod tam psát nemusí, nicméně jestli k tomu opravdu dojde, tak se asi neudržím a něco pěkného jim tam napíšu. Moje okolí o mě tvrdí, že mám obzvláště v písemném formálním styku talent na to někoho absolutně slušně poslat do pr..., tak ho zkusím zapojit :-)

Anonym (11.2.2006 10:13:55)

A myslíš že to bude mít nějaký efekt ? Zkus svůj talent rozvíjet raději jiným směrem ...

Anonym (11.2.2006 10:18:09)

Přesně, efekt žádnej, akorát se někdo pobaví nad tím, jak to bude číst...

y2k (11.2.2006 10:40:26)

Ale to se vyplatí !

X&Y (11.2.2006 11:58:23)

Nebo to postneš i sem a pobavíme se všichni :-)

Anonym (11.2.2006 13:30:14)

Neboj, adresát podobné výlevy číst nebude, resp. ho nezajímají, takže škoda času a deviz ... Ale obecně si říkám, že tady na tomto fóru musí být spousta nadržených a nevyužitých geniálních manažérů, kteří naprosto přesně vědí jak vést telekomunikační firmu tak, aby zákazníci chrochtali blahem (maximální rychlost a další požitky) a společnost se zároveň topila v miliónových ziscích. A shodou okolností v Nextře a dalších firmách teď zrovna sedí všichni ti, kteří jsou úplně blbí, kteří si myslí, že to má být přesně naopak - a proto nabízejí zcela neuspokojivé služby a chtějí mít minimální zisky. A to se děje jen a pouze proto, že nikdo z vás tam zatím vítězoslavně nevešel a nenabídl své převratné know-how. Tak neváhejte a udělejte tam konkurs nebo založte vlastní firmu a ukažte jak se to doopravdy dělá. Do té chvíle jsou podobné "zasvěcené" komentáře jako výše a kolem jen takové hloupé dětské řeči ...

nick (11.2.2006 13:55:24)

hehe. 100% souhlas ! :D) nick

X&Y (11.2.2006 16:54:43)

A ani neví jak jim tahle antireklama škodí, kolik lidí si to tady přečte a pak ty názory šíří dál i mezi další jejich potencionální zakazníky. Dokud byla NEXTRA samostatná tak ji šlo o každého zakazníka, proto ta změna přístupu, když je pohltí taková WOBLUDA GTS, kterou zajímá jen ZISK

Anonym (11.2.2006 17:05:16)

Vzhledem k tomu, že tady žádní exotičtí poskytovalé (Bluetone a spol) nejsou, považuji nabídku 4096/40GB za 1190 Kč za velmi dobrou a v podstatě bezkonkurenční (Telecom má stejnou cenu, ale poloviční datový limit). Tarif 2MB/20GB za 650 jsem též nikde neviděl ... Takže nevím co pořád tak smrtelně kritizujete

X&Y (11.2.2006 17:11:15)

Něco jiného je kritizovat ceníky a něco jiného je to v praxi a pokud nemáš NEXTRU tak nepochopíš halvně z FUNama pěkně vyjebávaj (priority, ping, rychlost) já jsem spokojený z OFFICE ale ne už z cenou :-)

Anonym (11.2.2006 18:07:44)

No vidíš, ty nemáš FUN, ale máš potřebu komentovat ... Já FUN mám už skoro rok (1MB) a jede to naprosto stabilně a bez problémů ...

David (11.2.2006 19:10:15)

Hochu hochu, věř, že tohle bych tu tři měsíce zpátky psal taky... Taky jsem nevěřícně četl posty lidí, co jim "blbne rychlost a pingy", ale po tom, co jsem včera a předevčírem na 5x odesílal mail s 2MB přílohama musím souhlasit s tím, že u FUN tarifů je teďka PĚKNEJ BORDEL...

Anonym (11.2.2006 19:23:43)

No jo, ale pokud si dobře vzpomínám, ty jsi na Telenoru ... já ne ...

David (11.2.2006 19:48:29)

Těžko soudit, nevím kterej anonym to zrovna je :-) No ale o to hůř, Telenor jel celej rok UPLNĚ v pohodě... A když do toho začala vrtat GTS, tak i ten kulhá... To o lecčems svědčí...

+J (11.2.2006 20:01:55)

Dneska mi například jede celej den FUN1M max 145 kbps 17 kB/s Do FUP mi chybí jestě 5 GB. Trvá to od rána do teď

Anonym (11.2.2006 23:26:51)

A jak si to přesně představuješ - jako že tam někdo u těch drátků sedí a pěkně to zlomyslně přidusí a mne si ruce jak ty uživatele naštval ? Anebo že třeba Volný ty linky umí naolejovat lépe než Tiscali nebo Nextra ? To mi pověz ...

David (11.2.2006 23:33:57)

Já tam nedělám, ale vysvětli mi zase ty, jaktože se tak "podezřele" kryje nástup GTS do Nextry a Telenoru a počátek problémů uživatelů,když to pokud vím tak do srpna, září 2005 jelo drtivý většině lidí v pohodě?

Anonym (11.2.2006 23:47:05)

Mně to jede v pohodě doteď

David (12.2.2006 00:15:22)

Věř, že ty dva tři měsíce zpátky jsem tomu taky nevěřil... Ale bohužel, okruh lidí, kterým to jede bez problémů stále, se zužuje a zužuje...

Anonym (12.2.2006 01:56:56)

Přesně tak. Když si vzpomenu jak krásně to chodilo ze začátku...po 2 měsících se řešil prodej nextry a začlo se to sr*t. Škoda jen, že jsem se o existenci Bluetone Premium dozvěděl až měsíc po úpisu nextře, teď si můžu akorát rvát vlasy. Nejlepší na tom je, že vždycky když jsem si stěžoval, tak byl pro nextru směrodatný ping www.nextra.cz, kterej je čirou náhodou většinou stabilní, zatímco pingy jinam se neskutečně s*rou.

X&Y (12.2.2006 02:08:04)

Jednoduše snížením nakladu = zvýšení zisku = větší cena při prodeji GTS. Nakoupením menší konektivity (nebo nepřikoupením další při nárustu zakazníku), zavedením FUPU, priorit a podobných nesmyslu

y2k (12.2.2006 11:47:45)

Já bych to řekl možná ještě lépe... Když jsem zvažoval změnu ISP (již před Nextrou jsem měl připojení od Českého Netu - nyní Forpsi.com a byl jsem spokojen) tak jsem bedlivě vybíral mezi poskytovateli a platformy. Měl jsem na výběr mezi WIFI;UPC;ADSL a XDSL (ČRa nebo Telenor). Nakonec zvítězilo XDSL přes Telenor ala Nextra, protože bylo možno i přes aplikaci FUP dokoupit další data (kabelovky mají pevný FUP) a bál jsem se ISP, kteří neměli FUP vůbec, aby připojení nebylo náchylné na ztrátovost paketů vlivem agregace a rychlost nekolísala. Také mi při výběru hodně "voněla" Nextra, protože přece jen to byla s TN jedna firma a očekával jsem, že bude svoje služby udržovat na špičkové úrovni řekněme na úkor ostatních ISP. Zavedli mi od začátku března tarif 2048/384kbps a rychlosti byly za každé dení doby v maximu opravdu reálně dosahované. Připojení bylo stabilní a latence (pingy) byla jak přibitá na úrovní 8ms i při 90% vytížení linky v obou směrech. A to dokonce i za předpokladu, že bylo navázáno více než 500 aktivních relací. Prostě paráda, jenom jsem chválil zde na fóru a doporučoval jsem tohoto ISP dalším uživatelům. Pak někdy v květnu zrychlili linku na 4096/384kbps a zde nastalo první svinstvo ze strany Nextry. Vím, že darovanýmu koni se na zuby nemá hledět, ale dodnes beru jako velké příkoří, že 4096kbps je skutečná rychlost, z jakou pracuje modem a né reálná přenosová rychlost pro protokol TCP/IP, jak udává smlouva mezi mnou a Nextrou. Skutečná využitelná rychlost je 3420kbps, což sice stačí, ale je to ze strany Nextry podvod. Zde již čuchám prsty GTS :-) . Nic méně, služba byla i nadále výtečná a platilo pro ni vše co bylo normální pro službu předchozí 2M. Pak se v tom začala Nextra rýt (viz. user.nextra.cz) a byly vidět v uživatelském rozhranní časté resety linky či FUPu. Od té doby (s každým resetem) se parametry linky mírně zhoršily (bylo vřazeno Cisco pro uplatnění FUPu), ale služba byla furt dobrá, alespoň natolik, abych byl sticha a neprudil :-) . Pak ale přišel Listopad 2005 a s ním totální propadák. Bylo to ze dne na den, respektive z hodiny na hodinu, takže kecy o FUP či agregaci jsou o ničem. Linka přestala dosahovat maximálních rychlostí a nebo je dosahovala jen zřídka. Latence se neúměrně zvýšila a již při 30% zatížení kapacity linky dosahovala astronomických hodnot. Při navázání více než 100 relací se začaly vyskytovat i ztrátové pakety. Po mém řvaní se situace mírně uklidnila, ale v důsledku mi asi chodila lépe moje stará dobrá 512kbps přes ČTc, kterou jsem měl od Forpsi.com. Nyní, je linka průměrná, spíše podprůměrná a výhled do budoucnosti je silně nejasný, protože staří dobří zaměstnanci Nextry musejí čekat, co zrovna vymyslí tatři z GTS Novery, jaké moudro si vyzvrací jejich manageři z kravat. Takže tak, hrozně mi to mrzí, byla to squělá :-) firma, výborný přístup k zákazníkům, ochotní zaměstnanci.......ale čo bolo, to bolo, terazky je GTS Novera.......

Petr Borecek (12.2.2006 15:03:11)

Pekne napsany :-)

Anonym (13.2.2006 02:30:41)

Co to probuh spradate za teorie? Valne hromady, ktere zmenily jednatele nakoupenych spolecnosti probehly teprve pred par dny. GTS zatim do niceho nehrabe a urcite nijak prekotne hrabat nebude. Jste naivni hosi.

David (13.2.2006 08:41:44)

Jo? Pak je to ale trošku hodně zvláštní náhoda, nemyslíš? Skoro rok to jede v pohodě, a NAJEDNOU to začne blbnout... a jako NAPOTVORU přesně v době vstupu GTS :-) Nejsi náhodou naivka ty? :-)

David (11.2.2006 14:58:43)

Nikdo netvrdí, že by byl lepší manager... O tom tu řeči nevedem, tady je jedinej problém v tom, že dokud to mělo původní osazenstvo (myšleno Nextru a Telenor) tak byli v pohodě, od doby co tam vlezla GTSka to jde od deseti k pěti... A tahle "migrace" bude podle mě pro spoustu lidí poslední kapka do poháru jejich trpělivosti... Podle mě nejlepším receptem na maximalizaci zisků jsou spokojení zákaznící, jenže v poslední době se nemůžu zbavit dojmu, že Nextra funguje spíš stylem "když ptáčka lapali, pěkně mu zpívali"...

y2k (11.2.2006 15:38:56)

Přesně tak, jak říká David dole.... Nextra společně s Telenorem byla asi nejsolidnějí firma, která zároveň nabízela asi nejlepší parametry všech svojich služeb. Byl to prostě Mercedes mezi českým ADSL. A to i přes platformu ČTc. Ovšem chachaři z GTS Novery to celé během 4 měsíců položili na záda. Osobně mi je všech lidí z bývalého TN a Nextry líto, protože reálně minimálně polovina z nich přijde o práci. Druhá polovina se bude muset podvolit dementnímu managmentu z GTS Novery, aby si udrželi své platy a místo. Navíc firmy jako takové zaniknou, takže nynější zaměstnace vlastně srazí k zemi a bude na ně tlačit nějaký trotl z GTS Novery, který je nebude znát a budou mu úplně volní. Proto, všichni zaměstnanci těchto společností, máte můj obdiv a držím Vám všem palec, ať je zaměstnanecký poměr i nadále snesitelný v mezích možností. Člověk, který nezažil žádnou fůzy toto nikdy nemůže pochopit.... Jinak, nemyslím si, že by manageři byli hloupý, ale jsou spíše nenažraní. Ona firma může slušně prosperovat i s menšími zisky, hlavně když jsou trvalého charakteru. Ovšem toto je politika čistě interní a je to jejich problém. My se buď podvolíme a nebo půjdeme o dům dál....

Zajda (13.2.2006 10:05:33)

Momentálně čekám do konce května až mi dojede výpovědní lhůta u Nextry(Global Teletype Services). Přes listopad až do prosince je to děs běs prakticky 128-180kbit neustále FUP, ve které jsem předtím vůbec nebyl. A to jsem poslední dva měsíce stáhl nějakých 4-5GB, o vánocích 13. Z Nextry bude odcházet větší množství zaměstnanců to je jisté. Kdo máte známých v Nextře(vyjma top managementu) tak si to můžete potvrdit. Jelikož se mi má naskytnout možnost LLU přes ČRa, tak dávám sbohem i úžasně ,,výhodným" tarifům ČTc.

David (11.2.2006 10:38:56)

Nebude, říkám, jestli k tomu dojde a zapomněl jsem napsat ještě, "jestli budu v ráži"... Samozřejmě že efekt to bude mít nulovej, ale člověk není ze šutru a občas se neudrží :)

-arne- (11.2.2006 23:31:39)

Naprosto souhlasím. Podle mě se Nextra přímo dopouští podvodu když někomu prodává službu "FUN 1M" za 550,- a jinému "FUN 1M" za 990,- a nuceně mu zvedne rychlost. Pokud tohle je legální, tak se připravte lidi na to, že si půjdete koupit "rohlík" a prodavačka vám s blahoskloným úsměvem naznačujícím jakého štěstí se vám právě dostalo - prodá tři rohlíky v pytlíku (protože proběhlo navýšení rohlíků) jako "rohlík" za 6,-Kč Co budete dělat se zbývajícími 2 rohlíky které vůbec nechcete je váš problém. Nakopat Nextru do prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdele!!!!!!!!!!!!

JaSam (11.2.2006 23:53:26)

!!! Blbej dava .... blbejsi nebere ...... !!! 'zlodeji, podvod, zavrete je ..... chteji mi dat letni kola k autu zdarma" :-)) jako ftiv super

David (12.2.2006 00:17:31)

Jenže oni ti nedávají letní kola, to je ten problém... Oni zavedli novou technologii výroby a tím pádem tvoje současná JEDNA sada kol, kterou projezdíš za tu zimu, stojí méně... Jenže jim se to nelíbí a tak ti "velkoryse přihodí" za stejnou cenu jako dosud i další sadu kol... Že ti ta kola k ničemu nejsou? Tvůj problém! Jenže narozdíl od nevyužité DSL konektivity, ty kola můžeš aspoň někomu zcela legálně prodat...

-arne- (12.2.2006 22:37:47)

!!! blbej se necha napalit, chytřejší pochopí že je to finta !!! "hodni a čestní lidé - chtějí mi dát letní kola k autu jen za 990,- hurá!!! co na tom že ostatním je dávají za 550,-..." pitomče

BK (13.2.2006 09:30:46)

Obecna specifikace Start a FUN a podobne i Obecne podminky Telekomunikacni sluzby Nextra: Clanek VII-Prava a povinnosti Uzivatele. 7.1 Uzivatel se uzavřenim smlouvy na poskytovani Sluzby zavazuje dodržovat podminky a radne platit cenu za poskytnutou Sluzbu ve vysi platne v dobe poskytnuti sluzby. (pro mene chapave - je zasadni rozdil mezi dobou podepsani Smlouvy a dobou poskytnuti Sluzby) Jestlize mi sluzba byla poskytnuta v unoru 2006 plati pro tento mesic cenik pro unor 2006. A ta cini pro napr. FUN1M pro obe platformy 550,-Kc bez DPH.

Anonym (13.2.2006 10:45:35)

Todle by bylo dobrý napsat někam nahoru nebo do nového threadu, aby si to přečetli taky ti experti z nextry.

David (13.2.2006 10:54:32)

Osobně jsem docela zvědav na únorovou fakturu... Dle mě je situace jasná a za únor musíme platit 550 bez DPH za FUN 1M atd... viz http://www.nextra.cz/cz/produkty/internet/start_a_fun/cenik/uplny_cenik_platny_od_1_2_2006 pokud mi naúčtují 690, tak je to porušení jejich vlastních smluvních podmínek a hodlám to reklamovat... Ale spíš si myslím, že ten jeden měsíc nižších výdelků překousnou a pak si to "vykompenzujou" tím, lidi namigrujou na +/- cenově stejnou službu... Vidím to osobně tak na FUN 2M pro ty, co mají současně 1M apod...

Anonym (13.2.2006 13:06:40)

Myslím, že nemáte pravdu. Platí cena v době podpisu smlouvy - a to i opačným směrem. Já (a spousta jiných) jsem například podepsal smlouvu na 1MB FUN v květnu, kdy byla ještě cena přes CT 690. V červnu to zvýšili na 990. Podle této logiky by mi od června tu cenu měli zvýšit o 300. Samozřejmě nezvýšili (to by bylo řevu). Dopustila se tím na mě Nextra podvodu, že mi neumožnila platit vyšší cenu ?? Tak to prostě nefunguje.

Anonym (13.2.2006 13:23:20)

řevu by bylo plno, ale podle tý smlouvy by na to člověk musel bud přistoupit, že bude platit více, nebo má možnost při zvýšení ceny odejít. A to by si nextra teda jo rozmyslela, jestli by nechala odejít takový kvantum lidí. Proto automaticky nenavedla vyšší paušály. Bylo to její rozhodnutí že to nezačla účtovat, ikdyž na to měla ze smlouvy právo.

Anonym (7.4.2007 10:22:04)

Good site! Thanks. [url=http://useurl.us/34]teen sex[/url] teen sex http://useurl.us/34 [url=http://useurl.us/35]free porno video[/url] free porno video http://useurl.us/35 [url=http://useurl.us/36]free teen sex movie[/url] free teen sex movie http://useurl.us/36 [url=http://useurl.us/37]free erotic video[/url] free erotic video http://useurl.us/37

David (13.2.2006 14:55:40)

Já mám ale ve smlouvě "v době poskytnutí služby", ne "v době uzavření smlouvy"... A na toto speciálně jsem se explicitně dotazoval, když jsem si službu před rokem objednával... A bylo mi z help line i od koordinátorů, že pro březen platí cena z ceníku jaký je v březnu, pro květen platí cena z ceníku , který je platný zrovna v květnu.. Podle mě je ta smlouva v tomhle bodě psána docela jasně... To jestli to vám vyhovovalo, protože jste neplatil vyšší cenu , je pochopitelné, nicméně já budu v tomto případě trvat na tom, co je ve smlouvě, a tam je "v době poskytnutí služby"...

Anonym (13.2.2006 15:04:25)

Samozřejmě chápu a udělal bych totéž ... Jenom v tom červnu jsem byl raději ticho jako pěna :-))

BK (13.2.2006 15:50:40)

Ale melo by to tak fungovat. Dam ti priklad, ktery jsem zde jiz uvadel. Kdyz mas smlouvu na odber elektrické energie nebo plynu, tak se ti faktura vypocte podle stavajici ceny kWh resp. m3, nikoli podle ceny v dobe uzavirani smlouvy. Obecna specifikace Start a FUN a podobne i Obecne podminky Telekomunikacni sluzby Nextra: Clanek VII-Prava a povinnosti Uzivatele. 7.1 Uzivatel se uzavřenim smlouvy na poskytovani Sluzby zavazuje dodržovat podminky a radne platit cenu za poskytnutou Sluzbu ve vysi platne v dobe poskytnuti sluzby. (pro mene chapave - je zasadni rozdil mezi dobou podepsani Smlouvy a dobou poskytnuti Sluzby) Jestlize mi sluzba byla poskytnuta v unoru 2006 plati pro tento mesic cenik pro unor 2006. A ta cini pro napr. FUN1M pro obe platformy 550,-Kc bez DPH.

Jiri Barta (15.2.2006 10:34:11)

BK prosim te, prostuduj si DUKLADNE smluvni podminky Nextry. Cena pri podpisu smlouvy se opravdu ridi AKTUALNIM cenikem Nextry. Ovsem je po celou dobu trvani smlouvy stejna, takze: pokud dojde ke zmene ceny jak nahoru nebo dolu (coz chapu ze by bylo prijemne) je behem podedepsane smlouvy, ty platis porad stejnou castku!!!

Anonym (15.2.2006 13:30:18)

Pane Jiri, znam pouze tri dokumenty: "Smlouva", "Obecna specifikace Start a FUN" a "Obecne podminky Telekomunikacni sluzby Nextra". Prosím, kde je explicitně vyjádřeno, že cena je po celou dobu smlouvy stejna? Prosím konkrétně. Pokud jsem to přehlédl, tak se omlouvám.

Nargon (15.2.2006 13:31:45)

Jo presne tak. Kdysy byl FUN na siti CTc a TN za stejnou cenu. Pak cena na CTc se zvedla, ale zakaznici, kteri meli Fun na siti CTc platily stale stejne, jako drive. A ikdyz je posun ceny smerem dolu, tak vy stale platite stejne. Jak jsem v teto diskuzi jiz rikal. Nextra bez vaseho pozadavku Sluzbu nezmeni zadnym zpusobem (to zvyseni rychlosti vam totiz nebrani vyuzivat ji stejnou rychlosti jako predtim), ikdyby trakare padaly.

Adalv (16.2.2006 21:27:46)

Výcuc z obecných podmínek bod 16.4: ... O podstatné změně smluvních podmínek, která by pro uživatele představovala jejich zhoršení, je poskytovatel povinen uživatele informovat nejméně 1 (jeden) měsíc před nabytím účinnosti takovéto změny a upozornit uživatele na jeho právo před nabytím účinnosti takovéto změny vypovědět smlouvu bez sankce, jestliže nové podmínky nebude uživatel akceptovat. ... Řekl bych, že proto nechtěli a nechtějí po uživatelích FUN na síti CTc novou dražší cenu (ze začátku července), protože by o ně přišli. Ale slevnění je jiná věc, a pokud mi v únorovém vyúčtování příjde cena za FUN 1M 690,- Kč místo nových 550,- Kč budu to reklamovat i přesto, že už mi rychlost zvýšili. (V podstatě mi to zrychlení vyhovuje, ale princip je princip)

Miche z Trebice (24.2.2006 19:44:14)

Tak zrychleno, platim Basic 512/128 3GB, modem ukazuje 4 mega/528 ale realne to jede tak 2-3 mega a sileny pingy zatim. Stejne prejdu na FUN 1, snad spravne vyplnim ten dodatek, pusobi na me zmatene :-((

David (15.2.2006 18:35:39)

Ukažte mi pasáž, kde je napsáno "v době podpisu smlouvy"... Asi máte nějakou VIP? My ostatní, "normální" zákazníci, tam totiž máme "v době poskytnutí služby"... pokud i přes to, co tu bylo napsáno ten rozdíl stále nechápete, tak se vám to milerád pokusím ještě vysvětlit :-)

-arne- (13.2.2006 15:31:56)

Jasně, do smlouvy lze napsat jakoukoli vymrdávku kterou papír snese. Takže fšechno je vnaprostym pořádku a piána odlétají do teplých krajin: Mám podepsanou smlouvu na službu FUN 1M (1megabit) jenže mám 3Mbity a platím 990,- i když nyní stojí FUN 1M 550,- Logika jako prase - tomu říkám user friendly přístup k zákazníkovy. Asi mám nějakou FUN 1M UFO edition ne? Takže upozornění pro všechny potenciální zákazníky NEXTRY: Jde jim jen a jen o váš podpis a jakmile ho získají mají právo dělat si s vámi jeden rok naprosto co chtějí. Prostě klasické všivácké podrazácké jednání stylu ptáček se chytil a my ho teď oškubeme. Ve všech oblastech biznysu platí že starší dlouhodobý zákazník má lepší pozici než nový zákazník. U NEXTRY je všechno naopak - starý zákazník (hlupáček) bude cálovat jako divej a pouze nový zákazník (tedy budoucí hlupáček) může využít mnohem mnohem lepších nových služeb. Prostě znovu opakuji - NEXTRA je banda loupeživých všiváčků a dobře si každý rozmyslete než jim sednete na lep jako já hlupák. U všech ostatních poskytovatelů je v tomto směru lepší situace.

Anonym (13.2.2006 15:45:20)

Hmm, a zkusil ses raději než tady negramotně vykřikovat SLUŠNĚ obrátit na příslušného pracovníka Nextry, vysvětlit mu svůj problém a požádat o konkrétní řešení, které by ti vyhovovalo (každému vyhovuje něco jiného - někomu rychlost, jinému cena) ? Já jsem to udělal a vyšli mi vstříc i mimo rámec smluvních předpisů ... Jak se do lesa volá ...

-arne- (13.2.2006 22:10:08)

Tak jestli jsem Nextře do teď rozuměl, tak od teď už nerozumím. Na telefonický (a slušný) dotaz zda lze změnit tarif podle mých představ jsem dostal jednoduchou odpověď: NE. Takže Nextra nejen že prodává stejnou službu za různé peníze a ještě se přitom zřejmě řídí barvou očí zákazníka. Co k tomu dodat? Faktury vždy platím okamžitě při obdržení ... tak nevím proč já nemůžu nic a někdo jiný ano? Takže u Nextry nepíší pouze všivácké smlouvy, které znemožňují uživateli pružně reagovat na nastalé změny na trhu, ale ještě ke všemu tam mají neskutečný bordel. Firma jako malina.

-arne- (13.2.2006 22:14:34)

P.S. takže po vypršení smlouvy hurá k Telecomu, ten totiž už přes prsty dostal a ke svým zákazníkům se chová jako k vzácnému zboží. Myslím že Nextra se to brzy také naučí.... už beze mě.

Anonym (13.2.2006 22:51:10)

Porušili nějak smlouvu ? Dostáváš to co jsi podepsal ? Dali ti ted ještě navíc zdarma zvýšenou rychlost ?

JaSAm (11.2.2006 23:51:21)

jsi vul - blbej dava, blbejsi nebere .... to plati i pro ty chytraky co nechtej dva rohliky zdarma navic, tak se budou hadat. jsi naivni - uz jen proto, ze si myslis, ze to jinde je jine, delaj to vsichni, takze mozna SMRT ADSL ?? .... jasne, nakoupime zase modemy, co ? :-)

David (12.2.2006 00:14:16)

Zato ty jsi inteligent... Ano, proč bych měl chtít ony "dva rohlíky navíc", když sním jen jeden? Zbytečně? Jen tak? Radši se uklidni a nenadávej všem hned do volů... Říkám, mám dost rychlý internet v práci, doma mi tedy 1M plně vyhovuje... Pokud ty masturbuješ u nabíhajících procent na DC++ a nedokážeš pochopit, že někdo nechce rychlejší internet, kterej mu bude k ničemu, tak je to tvůj problém, ale vole říkej svýmu bráchovi a tomu obrazu, co vidíš v zrdcadle...

Anonym (12.2.2006 00:17:04)

Třeba ti Nextra udělí speciální vyjímku a ponechá ti původní rychlost. Uklidní tě to ?

David (12.2.2006 00:19:08)

Zaprvé se píše "výjimka" a zadruhé jsem se už docela uklidnil, já si to zařídím jak budu potřebovat, jen jsem to tu napsal pro lidi, co jsou na tom s lhůtou smlouvy třeba podobně jako já a nevědí, "co se chystá"...

Anonym (12.2.2006 00:53:38)

Výjimka ? Hmm to bude nějaká (hloupá) novinka, ne ? Mrkni do běžného tisku, většinou píšou bez výjimky "vyjímka". A tak se to i vždycky psalo. Vyjmout - vyjímá - vyjímka. Proč by tam mělo být dlouhé ý ? A taky má být výjimečný ?

Anonym (12.2.2006 00:54:53)

... a taky - se to "výjimá" nebo "vyjímá" ?

Anonym (12.2.2006 01:29:44)

Přestaň tu masturbovat nad výjimkou, to nemáš nic lepšího na práci?

Anonym (12.2.2006 09:00:30)

Věř tomu nebo ne, ale nejsi to ty s kým se bavím ... tak zalez zase do boudy, jo ?

y2k (12.2.2006 11:23:11)

Také se přikláním k té boudě, protože to byl asi první smysluplný rozhovor v tomto vlákně, až se skoro červenám :-)

Anonym (12.2.2006 13:29:46)

Taky mám ten pocit, že si konečně povídáme o něčem zajímavém :-)) Ale snad mi někdo neřekne, že "vyjmout" nebo "vyjímat se" se má taky psát "výjmout" a "výjímat se" :-((

David (12.2.2006 13:39:25)

Ne, vyjmout a vyjímat se máš dobře :-) Hele s tou "výjimkou", přiznám se, že si to přesný zdůvodnění už nepamatuju (upřímně, není to zrovna že bych to každej den někomu vysvětloval), ale píše se to jak jsem napsal, v případě zájmu se zeptám jednoho známýho na zdůvodnění (je to češtinář a co se týče ČJ, tak fakt "bedna")...

Anonym (12.2.2006 13:49:15)

Napíšu do Ústavu pro jazyk český :-) Stejně jako je pro mě nepochopitelné: sleva, slevit X zlevnit

y2k (12.2.2006 22:10:05)

Zrovna minulý týden jsem tam volal a hledal rozhřešení. Napsal jsem do dopisu zákazníkovi větu, která končila asi takto.... ....provede firma XYZŽ, a.s. A jeden človíček mi říkal, že to má být takto .... ....provede firma XYZŽ, a.s.. Nevěděl jsem přesně proč, ale ty dvě tečky mi tam neseděly a měl jsem pravdu :-) Teď už vím i proč. Za zkratkou se nepíše žádné zakončení ani tehdy, když je na konci věty. Výjimku tvoří pouze ! a ? a : , jinak nic.

HankaP (14.2.2006 15:10:45)

:-) Tak jenom ještě drobné doplnění: správně je "a. s.", tedy s mezerou po tečce, protože prostě za tečkou musí být mezera - což platí i ve zkratkách a v datu. Výjimkou je snad jen ten případ, kdy za zkratkou nebo datem (tedy za jejich poslední tečkou) následuje právě výše uvedený !, ?, dvojtečka nebo čárka...

Anonym (12.2.2006 01:27:48)

Ty si o sobě asi myslíš, že seš velkej machr, že?

David (12.2.2006 09:05:27)

Běžný tisk bohužel není argument, protože tam česky neumí docela běžně :-) A novinka to není, nás za to peskoval češtinář na gymplu už deset let zpátky, doporučuji shlédnout "Pravidla českého pravopisu"... Uznávám, že je to trochu na palici, ale je to tak, není to vyjÍmka, nýbrž vÝjimka :-)

Anonym (12.2.2006 09:49:13)

Občas ta pravidla vymýšlejí hodně divně a bez jazykové logiky ... Naštěstí to není rozhodnutí nebes a těch pár "vědců" co to vymýšlejí, může ty největší hlouposti revidovat: vyjímečný, vyjímat se X VÝJIMKA (uff, to je blbost) sleva X ZLEVNIT

David (12.2.2006 10:00:59)

No ono bohužel i to výjimečný se píše tak jak jsem napsal :-) čili s dlouhým Y... Jako blbost to napoprvé vypadá, ale je to tak... a člověk si zvykne... Mě by prostě teď už vyjÍmka přes prsty snadno nepřelezla :-)

Anonym (12.2.2006 10:45:42)

Fakt jo ?? :-) Ale nebývalo to tak ... To by mě zajímalo, kdo určuje to "se" ...

HankaP (14.2.2006 15:28:51)

Nechci Vám brát iluze, ale nejstarší pravidla, která mám doma, jsou z r. 1983. Toto 8. vydání uvádí, že reprodukuje podobu vydání z r. 1977 (= je stejné), a dále uvádí výpis změn, ke kterým došlo od vydání 1. v roce 1957. Výjimka mezi novinkami není, což suma sumárum znamená, že se píše stejně už minimálně 49 let...

HankaP (14.2.2006 15:35:10)

Citace 1: "U některých podstatných jmen tvořených od sloves pomocí předpony vy- dochází k dloužení předpony (vy- > vý-) a naopak ke krácení kořenové samohlásky (jím > jim). Vedle slova výjimka sem patří např. výhybka od vyhýbat, výšivka od vyšívat. Adjektivum výjimečný spolu s adverbiem výjimečně nejsou utvořené ke slovesu vyjímat, ale právě k substantivu výjimka (srov. podmínka: podmínečný, užitek: užitečný). Proto zachovává i jeho délkové poměry: výjimka, výjimečný, výjimečně." Citace 2: "Při slevě kupujeme zlevněné zboží, tedy zboží levnější, zboží se sníženou cenou. Podstatné jméno sleva je spjato se slovesem slevit, v daném případě slevit z ceny (srovnej po-levit, u-levit), zatímco zlevnit, učinit levnějším, a zlevněný, tedy mající nižší cenu, je spjato s přídavným jménem levný." (http://www.ujc.cas.cz/poradna/porfaq.htm) Mně to tedy nijak nelogické (ani z prstu vycucané nepřipadá)... :-)

Anonym (12.2.2006 00:26:05)

TO mi ale nevadi .... poridil jsem si ADSL za urcitou cenu, ze to ted navysujou a nesnizi cenu me nesere. Klidnej jsem dost, za voly se omlouvam. DC++ nepouzivam, skoda ... masturbace se nekona. Jenom to proste nechapu .... jste vsichni proti pokroku ?!?

JaSam (12.2.2006 00:28:28)

Jo a jeste me dostava tvoje naivita, ze by se k tobe choval jiny provider jinak :-) ....

David (12.2.2006 09:09:46)

Pokud vím, tak jsem o jiném providerovi v příspěvku nic nepsal. Možná by se choval jinak, možná stejně a možná bych taky tohle chování překousl, kdybych měl alespoň záruku, že služby Nextry budou i po vstupu moru jménem GTS nadále stejně kvalitní... Proti pokroku nikdo není , ale pokrok momentálně spočívá v tom, že a) To , co jelo rok v pohodě a 3/4 roku bez FUP, je najednou horší a horší b) Musíš si prodloužit závazek, nebo si nechat "přidělit" tarif který ti bude k prdu (já doma fakt nesosám a jelikož doma bývám docela sporadicky, tak fakt nepotřebuju 4M) A mimoto - pokrok je podle mě i zlepšení technologie, tj. snížení ceny stávajících produktů... A k této výhodě pokroku ti právě Nextra brání svobodně přistupovat.. Tedy nebrání, nicméně za cenu 12 měsíců úvazku navíc... je to svinstvo...

Anonym (12.2.2006 08:53:35)

Proti jakýmu pokroku? mě ani nezrychlujou, ani nezlevňujou, ani nezvyšujou limit ani nic jiného, tak jakej pokrok pořád?????????

Anonym (12.2.2006 08:59:15)

Nezrychlují ? To nemluvíš pravdu ...

Anonym (12.2.2006 10:57:30)

Mluvím pravdu, na tarifu FUN 4M nedochází k absolutně žádným změnám, ani v ceně...

y2k (12.2.2006 11:18:32)

btw, ale dochází, dochází :-) Tarif 4M zaznamená v brzské době odliv zákazníků, kteří budou přecházet k jiným ISP. Ve své neskonalé nasranosti budou dále tito zákazníci šířit svůj názor všude kolem a tím zároveň i poukazovat na neschopnost fimy GTS Novera, které se snad díky tomu vyhnou ostatní potenciální zákazníci.

Anonym (12.2.2006 13:27:48)

Fajn, tak mi ještě řekni kde nabízejí rychlejší/levnější službu než 4MB/40GB za 1190 ... Myslím tím provideři s rozumným pokrytím (ne Bluetone atd).

Anonym (12.2.2006 14:50:47)

Bluetone nemá rozumné pokrytí? Ani telenor nemá rozumné pokrytí? Ano, pokud to berem na plochu, tak souhlasím, ale ono se to bere jaksi trošku jinak a to na procento obyvatel a to zase tak malé pokrytí věru není, jak by se mohlo zdát. Přestan uz prosím tu nextru a její fun4m vychvalovat, nebo si fakt plno lidí řekne, že neumíš počítat do deseti.

Anonym (12.2.2006 14:53:59)

Dokud mi neřekneš aspoň jeden rozumný argument proč by služba 4096/40GB Nextra , báze ČT neměla být dobrá, resp. nenabídneš lepší, bude to jedn takové prázdné povídání o ničem ... Já jsem zatím lepší nabídku nenašel ...

Anonym (12.2.2006 15:16:14)

A co třeba extreme 2048 přímo od ČT, který je ještě o stovku levnější, nemá žádný fup (ani žádné prio alá nextra) a teoreticky se po tom dá přenést nějakých 600 GB? Pokud budeš zase namítat hlášky typu "poloviční rychlost," tak ty neberu, protože na surfování už nepoznáš ani rozdíl mezi 1024 a 2048 natož 4096, a na stahování se limitovaná linka nehodí vůbec.

Petr Borecek (12.2.2006 17:52:02)

Presne tak:-)

Anonym (12.2.2006 18:36:49)

Nedá se to úplně zevšeobecnovat, každý má jiné potřeby ... Říkal jsi 600GB ?? A čeho proboha ? I kdyby to byly DVD - podíváš se měsíčně na 100 filmů ?? A 600 GB mp3 ? Hehe .... Pro mě je prioritou rychlost. Často si potřebuji přehazovat s profesionálními kolegy 50,100 nebo i 500 MB sessions, takže dvojnásobná rychlost uploadu i downloadu je velmi vítaná ...40 GB je mnohem více než potřebuji ... Datově neomezená linka pro mě nemá smysl, co nejvyšší rychlost ano ... Čili lepší nabídka zatím pro mě není

Anonym (12.2.2006 19:05:22)

Seš jinej no, uvažuješ jinak. Protože každej normální člověk si rači vezme levnější nolimit. Při takových rychlostech mě osobně je jedno esli se to přetáhne za 18 minut nebo za 30. Jako kdybych řešil esli to bude 15 minut nebo hodina, to už je jiný kafe. Prosím - Tobě to vyhovovat může, ale nenuť nám všem tady, že je to nej tarif v český republice.

Anonym (12.2.2006 19:17:53)

S tím normálním-nenormálním člověkem bych byl trochu opatrnější. Prostě každý potřebuje něco jiného a dávat někomu podobné nálepky je dost nedospělé. A levnější ? Nevím jak pro tebe, ale pro mě těch 91 Kč rozdílu nehraje naprosto žádnou roli ... Pořád jen nevím jaký by mělo smysl stahovat několik set GB měsíčně, když to zjevně nelze nijak všechno strávit ... Já si nějakých 5 filmů měsíčně stáhnu + mi někdo něco ještě donese a na víc prostě nemám čas ... Větší traffic než 20-30GB neudělám, pokud bych nestahoval nějaké nesmysly... Nikomu jsem nenutil tento tarif jako "nej v CR", ale jen jako "nej pro mě" ... jako reakci na výkřiky, že Nextra nic rozumného nenabízí. Já myslím že nabízí - 2MB/20GB za 650 taky nemá konkurenci ... OK, až tady (někdy :-))) bude Bluetone, budu uvažovat dál, zatím nic lepšího nemám ...

DoM (12.2.2006 20:50:49)

lidičky vy se tady hádáte o ničem ....je to zbytečné, kdyby telefonica neexpandovaloa do čr tak by se nic tak závratného nedělo a lidi by se nehádali nebo hádali ale o něčem jiném...mmch: každý má v něčem pravdu PS: pokud s tím nejste spokojení kupte si 40/40Mbit od cesnetu za 16kkč bez dph a buďte v pohodě :-))

Nargon (12.2.2006 21:41:51)

Mno proc ne? Vzdyt to od Cesnetu je celkem vyhodny. Garantovana linka 40Mbit Up i Down. A za cenu 16 000Kc, coz je 400Kc za 1Mbit. Takovehle kdyby byly ceny ceskeho adsl :((

Anonym (13.2.2006 23:09:16)

souhlas :)

Anonym (13.2.2006 23:39:07)

"na stahování se limitovaná linka nehodí vůbec" ? Takže těch 40 GB člověk musí probendit surfováním ... Hmmm, co se dá dělat ... :-)

y2k (12.2.2006 22:02:50)

Samozřejmě, aNONYME :-) , že na bázi ČTc lepší služba na trhu není, ale ten TN, to je průser !!!!

Anonym (12.2.2006 23:10:50)

Já jsem se o Telenoru nebavil, mluvím jen o bázi ČT. A ještě mi pověz o co menší Anonym jsi ty než já ? To by mě fakt zajímalo ...

y2k (13.2.2006 00:25:07)

no, vidím, že chceš být nutně na koni, takže aby bylo Tvému egu uděláno za dobře, tak jsem stejný anonym jako Ty, akorát, že alespoň se stejným nickem, vždy a furt.

Anonym (13.2.2006 08:57:23)

Nejde mi o koně, ale o prostou realitu. Já nemám problém s tím uvést tu třeba celou svou adresu. Dokud tohle fórum bude mít tuhle hloupou primitivní strukturu bez registrace a přehlednosti, psát žádné svoje "nicky" při každém příspěvku nehodlám (nemluvě o tom, že každý může napsat kdykoliv cokoliv, takže to stejně nemá smysl)

Anonym (12.2.2006 01:43:29)

Pokud ti konci zavazek, tak muzes bejt naprosto vysmatej. Treba me jeste zbyva pul roku, pak urcite jdu k CRa. Nemluve o chudacich, kteri se upsali nedavno, budiz jim zeme lehka.

Anonym (12.2.2006 18:20:16)

Do konce ročního úvazku mi zbývá ještě 5 měsíců.Mám tarif 512/128 5GB limit a ted bych chtěl přejít na Fun 2M 20Gb fup. Z nextry mi neustále sdělují,že to nejde až po skončení smlouvy.Ani by mi nevadilo upsat se na další rok.K čemu mi bude zvýšení rychlosti na 2048,když mám 5 Gb datový limit.Nevíte někdo jak na ně?

X&Y (12.2.2006 18:32:33)

Musíš počkat až ti zvednou tarif (což může pár měsícu trvat) a pak už je to na tobě buď překlepat zbytek, nebo pomocí dodatku změnit tarif = dalších 12 měs. Nebo se můžeš vyplatit 150% za každý měsíc :-(

Anonym (12.2.2006 18:40:38)

Rychlost už mi zvedaj od pátku upload už mi jede 256kou.Proč mi ale tohle nenapsali rovnou a ne mi pořád tvrdit že to nejde.

Anonym (14.2.2006 08:48:58)

Tarif muze zmenit az po vypseni minimalniho trvani smlouvy.

X&Y (14.2.2006 14:51:22)

Jsi jen myslíš - pomocí dodatku kdykoliv (na větší určitě) přešel jsme z FUN na OFFICE a jsem ještě upsanej. Mají ten dodatek nějaký dojebaný takže na mě nemůžou zkoušet, že jsme si tím prodloužil závazek a ještě pár měsíců a hurá na TELECOM EXTREME :-)

MArt (13.2.2006 16:57:52)

Martin (13.2.2006 17:07:12)

Zajímalo by mě, jak by to vypadalo v tomto případě. Mám FUN 1Mbits /10GB FUP a smlouva mi končí v červnu 2006. Ted mi to změní na 3Mbits/10GB FUP. Co když s tím nesouhlasím? Nechají mi starou službu FUN 1MBits dál, nebo jde o porušení smlouvy z jejich strany a já můžu ukončit smlouvu(Jestli to tak lze, tak budu 2 měsíce čekat na zrušení - bez internetu, nebo se svou původní rychlostí, nebo s novou rychlostí či zruší ADSL dříve?) či se prostě musím podřídit jejich diktátu a jen poslouchat,co si se mnou dělají až do června a pak s 2měsíčním předstihem smlouvu ukončit???Děkuji za možné verze odpovědí

Nargon (13.2.2006 21:45:03)

Mno ja nevim na co si stezujes. Cena ti zustala stejna jako drive, datovy limit je take stejny. Akorat rychlost je 3x vyssi, to je nejake poruseni smlouvy??? To co se mi osobne u nextry libi je to, ze ti sluzbu bez tveho "pokynu" nezmeni k horsimu. Takze at se deje co se deje, tak parametry sluzby ti zustavaji stale takove, jake jsi mel pri podpisu smlouvy (nebo posledniho dodatku). Ikdyz tuto sluzbu jiz nemaji v ceniku a nenabizeji, tak ti ji nechaji a mas stale to stejne, co jsi mel. Takze v tomto urcite nelze rici ze by se jednalo o poruseni smlouvy.

Anonym (13.2.2006 22:49:14)

Je to přesně jak říkáš - někteří lidé fakt normálně neuvažují. Všechno zůstává přesně stejné jak se dohodlo, akorát se neočekávaně a zdarma 3-4x zvedla rychlost ... Jaké porušení smlouvy ???

Karel (14.2.2006 11:20:16)

No já nevím, ale myslím si, že tady nejde o to, jestli je to pro něho plus či mínus (podle mě samozřejmě plus), ale spíše jestli i když tě zrychlí, tak poruší smlouvu, jelikož máš smlouvu na něco jiného.

Anonym (14.2.2006 12:50:35)

V pravnicine se vubec nevyznam, ale zni to docela logicky. Spis by si to chtelo projet tu smlouvu, jestli to nemaji z tohoto ohledu nejak osetrene.

Anonym (14.2.2006 15:13:21)

Maji to osetrene ve smlouve - muzou ti sluzbu zlepsit jak chteji (zhoseni to neni urcite). Pokud by ji zhorsili, muzes ji ihned vypovedet.

Martin (14.2.2006 11:18:06)

Tím že ti bez tvého pokynu nezmění službu znamená, že když nezažádáš o navýšení, tak budeš mít službu pořád stejnou? Tzn pořád 1Mbits? Jinak tvou výtku, že rychlost je 3x vyššjí beru v potaz a beru to jako kladnou věc.Ale podle mého, nehledě na to, jestli je to lepší či horší, tak je to porušení smlouvy, kdyby to zrychlili bez mého souhlasu!!! Nemyslíš???

Nargon (14.2.2006 15:02:35)

Ja jsem rikal ze bez tveho souhlasu ti ji nezmeni k horsimu. A to "k horsimu" tam je shvalne. No oni ti SLUZBU nezmenily, myslim ze kdyz se podivas na user.nextra.cz tak tam bude sluzba stale stejna. Ja tam mam start 256/64 a jede to rychleji. A poruseni smlouvy urcite ne. To ze ti fyzicky zvysi rychlost pro tebe znamena ze jiz nemuzes sluzbu vyuzivat puvodni rychlosti??? Uvedu muj pripad. Mel jsem 256/64, tu jsem vyuzival jako 256/64. Ted po zmene mam 768/128 a nic mi nebrani ji vyuzivat rychlostne jako 256/64. Muzu dokonce rychleji. Trochu jinej priklad. Mas Trabanta :D a muzes s nim jet 50 Km/h nekdo ti v nem zdarma vymeni motor za motor z ferari (neuvazuju technicke problemy pri vymene a stejnou spotrebu...). Kdo nebo co ti brani jezdit s tim stejnym autem stale tech 50Km/h? Nikdo a nic. To muzes stale. Ale jako bonus muzes jet i 300Km/s, coz drive neslo.

Anonym (14.2.2006 15:14:11)

Ale motor se ti zadre u obou po 1000km.

Anonym (14.2.2006 15:27:19)

A co má být ? Ne každý má tolik času aby celé hodiny vysedával u netu a stahoval tuny nesmyslů. Rychlost je pro spoustu lidí tou hlavní prioritou. Čekat na stažení místo 10 min 3 min je dost podstatná věc

Anonym (14.2.2006 16:23:07)

Myslim, ze je to zcela nepodstatne, protoze klikou tocit nemusis a muzes zatim delat neco jineho... Bud je to male a musis u toho stejne sedet, a zdrzeni je zanedbatelne nebo je to velke a uz je to v podstate jedno, protoze delas neco jineho...

Pash (14.2.2006 21:46:36)

Nesouhlasim. Podle meho nazoru pri normalnim vyuzivani internetu (webove stranky, email, komunikatory) plus obcasne stahovani pripojeni rychlosti vetsi nez 1 Mb/s uz smysluplne nevyuzijes. Stahovani vetsich dat je pak mozne naplanovat i pres noc. Mimochodem, za 10 min. pri rychlosti 512 Kb/s stahnes 37,5 MB dat.

Nargon (14.2.2006 17:37:19)

Ano zadre se motor po 1000Km u obou. Vzdyt tohle se ti nezmenilo. Aby se ti motor zadrel pozdeji tak si musis zajit do servisu. Data, cena, agregace a ja nevim co jeste ti zustane takove jako pri podpisu smlouvy. Akorat rychlost se zvedne, ale to ti nebrani vyuzivat pripojku stejnou rychlosti jako doposud. Tj, defakto zadna zmena. Pokud chces nejakou zmenu, je tu dodatek ke smlouve, kde mas moznost sluzbu zmenit. Jak jsem jiz drive psal Nextra ti sluzbu bez tveho pozadavku nezmeni, ikdyby trakare padaly. Neprovadi zadnou nucenou migraci na jinou sluzbu nez jsis objednal, necha te vyuzivat to co jsis objednal. Takze pokud ted po zmene chces prejit na jinou sluzbu, tak muzes, ale take muzes vyuzivat stavajici, jakou jsi mel doted (akorat je maximalni rychlost vyssi) pokud se ti nove nabidky nelibi tak na ne nemusis prechazet.

Anonym (13.2.2006 20:56:14)

nextru nebrat http://rychlost.cz/sys/result/195.47.96.163/1139860244/0c87da6a4e/

Nargon (13.2.2006 21:36:52)

Mno ja jsem spokojenej mam 768/128 a jede to 610/119

Anonym (13.2.2006 23:09:54)

DŮLEŽITÉ VAROVÁNÍ Třeste se, modrý mor útočí! Šíří se vzduchem, vodou, dotykem, nic ho nezastaví, dokud se zákazníků nezbaví. Jak vás dostane do merku, není před ním útěku. Není před ním žádné ochrany, sic vás všechny usmrtí.

Anonym (14.2.2006 15:22:13)

NEXTRA ve smlouvě zabraňuje stávajícím zákazníkům, využít nové lepší služby. Jinak řečeno pro všechny budoucí zájemce o ADSL: V okamžiku kdy podepíšete smlouvu s NEXTROU se pro Vás na rok "zastaví čas" a pokud díky konkurenčnímu boji nebo vlivem nové technologie dojde u NEXTRY k jakkoli výraznému zlevnění, nebo nabídce nových služeb, Vás se to netýká a nemůžete to nijak využít. Budete dál platit částku která platila dle ceníku v okamžiku podpisu smlouvy. Po vypršení smlouvy můžete využít nové nabídky, ale pouze pokud znovu podepíšete smlouvu na jeden rok, takže opět platí vše výše uvedené a v případě dalšího zlevnění jste opět mimo - prostě pořád dokola. NEXTRA má samozřejmě právo sepsat smlouvy tak jak chce, ale dle mého názoru je toto nemorální. Prostě klasický chyták - když ptáčka lapají pěkně mu zpívají a těm již lapeným ....... Tak jsem zvědavý jestli tento slušný, přesný a pravdivý příspěvek bude scenzurován a smazán, jako ten předchozí.

Anonym (14.2.2006 15:25:30)

Pokud dobře vidím, tak na 12 měsíců se to podepisuje i u všech ostatních operátorů, včetně Telecomu, ne ?

Anonym (14.2.2006 17:22:43)

Jistě, ale pokud například chcete tuto smlouvu předčasně ukončit tak u Telecomu to je možné a doplatíte pouze "poměrnou část rozdílu v instalačním poplatku odpovídající počtu měsíců, které ještě chybí do uplynutí 12 ti měsíčního závazného období, tedy nejvýše částku 989 Kč" (citováno ze stránek Telecomu) Pokud chcete předčasně ukončit smlouvu s NEXTROU musíte doplatit součet všech měsíčních splátek do konce smlouvy. Příklad: při měsíčním paušálu 1000,- a výpovědí půl roku před ukončením smlouvy zaplatíte 6000,- Dobrý ne?

TiDD (14.2.2006 18:36:08)

Tak se pořádně podívej (nebo to už změnily ??) u NEXTRY zaplatíš za každý měsíc 150% platby

Anonym (14.2.2006 22:04:28)

Tohleto je opravdu absurdní - proč 150 % ????? Proč ne 100% ?? Co tím Nextra ztratí jestli jí ten celý rok doplatím půl roku předem anebo postupně ? To je hodně velký nesmysl ... Něco jako poplatek za zrušení účtu. To se mi principiálně hodně nelíbí ...

Anonym (14.2.2006 22:09:09)

Nezapomen na to, s kym mas tu cest - s GTS. Staci?

Anonym (14.2.2006 22:25:45)

To už je trochu mánie s tím GTS - co ty o této firmě konkrétně a důvěrně víš ? (kromě nějakých siláckých povídaček). Těch 150% je tam už dávno, ještě když tu žádná GTS nebyla

Anonym (15.2.2006 00:38:21)

Jenze tehdy panovala v nextre jina atmosfera. A nejednou se stavalo, ze se snazili vyjit zakaznikovi vstric, prestoze trochu obesli pravidla - nas zakaznik nas pan. Tehdy by te klidne pustili bez ty pokuty, pokud bys mel duvod. Ted ne.

Anonym (15.2.2006 07:14:07)

V pohodě jsem se s nimi minulý týden domluvil na přechod na jiný tarif a dodatek ke smlouvě ještě před jejím vypršením ...

-arne- (15.2.2006 18:04:42)

Upřesni prosím z jakého tarifu na jaký, kolik jsi platil a kolik platíš teď????

Anonym (15.2.2006 19:41:30)

Z 1MB Fun na 4MB Fun. Nejdřív říkali, že to nejde (až po vapršení smlouvy), ale pak jsme se domluvili ...

-arne- (15.2.2006 20:00:58)

Dík.

Anonym (1.3.2006 07:55:57)

Toto je taky ten jediný možný způsob (kdy zaplatíš více).

Anonym (1.3.2006 09:37:02)

Ale mně to tak vyhovuje - já chci i více dostat ... Abych se s někým handrkoval o stovku při stejné službě (kterou jsem měl proto, že že vyšší nebyla k dipozici), to mi za to nestojí ...

nick (1.3.2006 09:55:07)

ne, i toto je proti smlouve, co jsi podepsal, ale asi se nechali udyndat vidinou vyssiho zisku :) nick

Anonym (1.3.2006 14:23:28)

Takže spokojenost na obou stranách - a tak to má být ...

Anonym (14.2.2006 15:39:43)

Tady někdo neslušné příspěvky maže ?? Zvláštní. Potom má malou produktivitu práce, protože těch neslušných, primitivních a negramotných je tady (a zůstává) 80% ...

Anonym (14.2.2006 16:20:01)

Protože se nemažou ty neslušné ale ty co se "nehodí"

Anonym (14.2.2006 15:46:19)

To je docela normální a nejen u Nextry (nejsou to charitativní spolky). Uvažuj, že tito alternativní poskytovatelé nakoupí od Telecomu vždy ROČNÍ produkt, který pak zákazníkovi poskytnou. Kdyby skončil dříve, poskytovatel na tom přímo prodělá protože zaplatí Telecomu více než dostane od zákazníka. A to nedává smysl. To jen pro informaci, než zase začnete psát podobné osvícené komentáře ...

Anonym (14.2.2006 16:49:12)

Tak pane "osvícený" z toho co píšete chápu že jste pracovníkem NEXTRY a snažíte se to celé bagatelizovat a zahrát do autu, takže zde předkládám fakta pro porovnání služeb ADSL, dvě otázky: 1. Při uzavření smlouvy na dobu určitou (1 rok), lze změnit tarif? 2. Pokud během tohoto období dojde ke snížení ceny, sníží se i pro mě? ============================================= BLUETONE: 1. ANO (zrychlení zdarma, zpomalení za poplatek) 2. ANO (stačí podat žádost) TISCALI: 1. ANO (zrychlení zdarma, zpomalení za poplatek) 2. ANO (stačí podat žádost) NEXTRA: 1. NE (až po skončení smlouvy lze zažádat) 2. NE (až po skončení smlouvy lze zažádat) ============================================= (zjištěno telefonickými dotazy na infolinky) TAKŽE vzhledem k tomu že internet nyní obecně zrychluje, už samotná rychlost toho kterého poskytovatele NENÍ ROZHODUJÍCÍ FAKTOR PŘI VÝBĚRU. Rozhodující je přístup k zákazníkům a nabízené možnosti. Na tomto poli je NEXTRA absolutně nejhorší poskytovatel v ČR. Kdo chce nechť si zavolá a vše ověří - je to zadarmo. Nemám čas volat dalším poskytovatelům, kdo chce může doplnit.

Anonym (14.2.2006 17:35:56)

Haha, to se povedlo - já a "pracovník Nextry" :-) Zabývám se hodně jinou činností než poskytováním telekomunikačních služeb. Jakožto ten kdo též hledá optimální možnosti internetového připojení jen diskutuji ... Díky za věcný protiargument ... Jdu večeřet a pak se zase ozvu :-)

Anonym (14.2.2006 19:38:18)

ok. troška paranoi no :o)

see (15.2.2006 07:09:31)

"Pokial by Vam tento produkt nevyhovoval, je mozne mailom na adrese adsl_change@nextra.cz poziadat o zmenu programu." Tuto odpoved jsem dostal na dotaz ohledne FUP. Smlouvu mam uzavrenou na zacatku ledna 2005, tedy tesne pred oznamenim o navysovani rychlosti. Zkusim, co z nich vyleze, treba budou povolni.

Anonym (15.2.2006 07:12:36)

Já jsem se s nimi taky v pohodě domluvil na přechod na jiný tarif ještě před ukončením smlouvy

Anonym (15.2.2006 13:01:47)

:-) Co by ne když jse jim tím upíšeš na dalších 12 měsíců

see (15.2.2006 14:24:06)

To by me zrovna ani nijak nepohorsilo, vzhledem k tomu, ze mi zbyva mesicu jedenact.

Anonym (15.2.2006 17:15:18)

Ale určitě na vyšší, dražší tarif ne ?

see (15.2.2006 20:38:42)

No, to je osemetna otazka. Zrovna ted mam z ledna START 512# za 699 bez DPH mesicne. Drazsi si snad ani davat nebudu, nejenom proto, ze drazsi uz je pak jen FUN 4M, ale hlavne mi jde spis o ten limit dat. Ted mam 5GB + 35Kc za kazdy dalsi zapocaty GB. Takze bych to spise videl na 2MBit s 20GB limitem za 650 mesicne. Klidne bych platil i to co platim ted. Je to ale preci jen zatim to co bych chtel. Uvidim, co na to Nextra.

-arne- (15.2.2006 18:03:20)

Jak jsi pochodil???

see (15.2.2006 20:33:54)

Musim te zklamat, zatim zadna odpoved. Ale obycejne chodi odpovedi do druheho dne. Snad zitra...

see (16.2.2006 17:27:35)

No, je to spatenka. Jedna hotline mluvi o koze, druha o voze. Takze nemam az do vyprseni smlouvy narok. Co se taky ovsem dalo cekat...

-arne- (16.2.2006 18:16:10)

TO NEXTRA: Dobrý den Ve starším ceníku (z doby kdy jsem podepisoval smlouvu a který pro mě tedy stále platí) je možnost "Snížení přenosové rychlosti v rámci služby" za jednorázový poplatek 990,- bez DPH. Takže se ptám, mohu nyní takto přejít na tarif START 512 (který vlastně brzy poběží 2048/256) přes cTC za 690,- bez DPH měsíčně? (opět dle starého ceníku) REPLY: Dobry den. Behem smluvniho zavazku bohuzel neni mozne provadet zadne zmeny sluzeb ADSL. Vami pozadovanou zmenu budete moci objednat az po jeho uplynuti, tedy v srpnu 2006. Podminky nasledne zmeny se pak budou ridit dle ceniku, ktery bude platny v dobe provadeni zmeny. Dekujeme za pochopeni. --------------------------------------------- Takže hotovo tečka nejde to. Snad u všech poskytovatelů to jde, jen u NEXTRY ne. I když mají jedny z nejlepších parametrů nabízených služeb, i když bylo provedeno zrychlení z 850 na 2550kbit, tak po skončení smlouvy odejdu jinam, kde mají zákazníci mnohem větší svobodu, například u Telecomu (zrušení smlouvy, přechod na jiný tarif - vše bez problému)

-arne- (16.2.2006 18:23:45)

A ještě - do konce vypršení mé smlouvy může třeba dojít ke zdražení ADSL (obecně) a díky NEXTŘE tak přijdu o možnost využít "levnějšího období". Naprosto vážně proto nedoporučuji podepisovat s NEXTROU smlouvu

Anonym (14.2.2006 18:36:25)

A jestlipak ho kupuje taky ROČNÍ u telenoru? He?

Anonym (27.2.2006 00:37:05)

Asi se budete divit, ale ANO - něco je dokonce nakupováno s 24 měsíčním závazkem - to jen pro doplnění .

Anonym (1.3.2006 23:34:38)

To bych netvrdil, od kvetna 2005 jsem mel 2048 pak migrace na 4096 v ramci zrchychlovani, cena stale stejna. Znam lidi co maji Nx a migrovali z 512 na 1 nebo 2 MB bez problemu behem trvani smlouvy na 12 mesicu.

J.F.K. (15.2.2006 03:49:24)

GTS obchody v r. 2004 - Aliatel ,2005 - Nextra/Telenor,2006 - Contactel. Kdo je v pořadí další?

David (15.2.2006 07:44:54)

Radši nemyslet... Ono větších "hráčů" na našem trhu už moc nezbývá :(

Anonym (15.2.2006 15:28:09)

že by ve finále i česká část telefonicy? :-D

Anonym (15.2.2006 17:13:36)

Nestraš, to by bylo z bláta do louže.

David (15.2.2006 18:33:34)

Co se týče přístupu k zákazníkům, tak se v Telecomu už nic moc dok*rvit nedá, jak jsem se přesvědčil v září když jsem pro známého (cizince, Telekomouši nemají jediného anglickymluvícího technika) vyřizoval jeho problémy s internetem... Takže myslím, že tam GTS nepůjde... Oni chodí zásadně do dobře fungujících firem se solidní reputací :-) Do žlutýho bordelu na kolečkách, na kterej leckdo nadává, podle mě GTS nepůjde :))

Sosal (15.2.2006 18:45:08)

Asi jsis nevšim, že GTS jej mnohem horší firma ze svíma Ynteligentníma FUPAMA a podbným hnusem ji telecom nemá šanci konkurovat

Anonym (15.2.2006 19:40:12)

Co se týče inteligence, podle tvého psaného projevu, máš opravdu hodně na čem pracovat .... Pořád myslím, že třeba Nextra má některé tarify mnohem výhodnější než Telecom: 4MB/40GB (Telecom 20GB za stejnou cenu) 2MB/20G za 650 1MB za 550 apod. ...

-arne- (15.2.2006 19:59:30)

No jo, ale já mám NEXTRU takže mám (a ještě 7 měsíců budeu mít) 1Mbit za 990,- (bez dph) heč! Jo kdybych byl u toho hrozného Telecomu, tak bych dostal slevu. Ještě že jsem u NEXTRY, doporučuji! :o((((

Anonym (15.2.2006 20:52:41)

No aspon, ze tva inteligence pozna, co je to sarkasmus.

Anonym (15.2.2006 22:20:33)

AHa, díky za vysvětlení ... Je ale fakt, že sarkasmus by svou podstatou měl zesměšňovat spíše jiné než sebe ...