Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > GTS Novera - změna služby

GTS Novera - změna služby

jeff (7.2.2006 22:05:07)

Tak jsem chtěl přejít z původní přípojky od GTS 512/128 1:50 za 895,- bez DPH na novou 2 Mbps přípojku za 595,- a světe div se, nejde to. Poměrně nepříjemná slečna na infolince mi sdělila, že vzhledem k probíhající migraci to nejde. A že moje služba stejně bude změněna na 2 Mbps... Když jsem jí vysvětlil, že to chápu, že chci službu tedy vlastně nechat, ale jen upravit náš smluvní vztah tak, že budu platit jen 595, protože se mi nechce platit o 300 bez DPH víc za stejnou službu, tak mi řekla, že mam smůlu, že až po migraci, tedy po 31.5. Jedině prý vypovědět smlouvu a udělat novou, to si snad dělají srandu... :-) Když jsem jí na to řekl, že mě tím v podstatě nutí přejít rovnou k Telecomu, tak žekla, že to tak prostě je... Ať prý pošlu písemnou reklamaci... Navím, jak ostatní, ale já mám s technickou podporou GTS velmi špatné zkušenosti. Když jsem tam volal dříve, když mi neoprávněně naúčtovali nějaký poplatek, tak se ta operátorka se mnou hádala, že je to správně, podle ceníku. Když jsem jí odkázal na smlouvu, že jí držím v ruce, tak se rozhodla, že se na to podívá a zavolá druhý den. Druhý den zavolala, že jsem měl pravdu, a peníze vrátili, tenkrát se snad ani neomluvila. Zato u Contactelu, který je náš firemní operátor a volám tam poměrně často, je podpora naprosto v pohodě. Jen teď doufám, že když GTS koupilo Contactel, tak že se od nich poučí a začnou se k zákazníkovi chovat slušněji a vlídněji a nebude to tak, že zkazí i Contactel... Jaké jsou vaše zkušenosti s operátory? Pokoušel se někdo také přejít na novou službu u GTS Novera nebo u jiného operátora? S jakým výsledkem?

Emil (8.2.2006 15:18:33)

Reaguji na váš příspěvek, protože řeším naprosto stejnou situaci. V úvodu musím podotknout, že mám s technickou podporou spíše dobré zkušenosti, ale je to případ od případu. Požádal jsem telefobicky o změnu "tarifu" na 2048/256 a poslali mi k podpisu formulář o změně. Když jsem podruhé zavolal na GTS, abych si ověřil, že stačí pouze podpis, tak jsem natrefil na podobnou ne-li stejnou slečnu: Není možné, nejde, až.... Jelikož jsem si pamatoval, s kým jsem jednal poprvé, byl jsem ujištěn, že to samozřejmě jde. A dnes mi volali na mobil, že jsem v podstatě ani žádat nemusel, neboť změna proběhne automaticky v rámci migrace, v mém případě snad do konce února ( Frýdek-Místek) - administrativně i technicky.

Anonym (8.2.2006 18:37:16)

A ujistilste se ze se migrace tyka i zmeny datovych limitu? Zati ve vsech prohlasenich zduraznovali ze se tyka jen zmen rychlosti a vsechny ostatni parametry budou zachovany.

jeff (8.2.2006 22:05:35)

To u GTS Novera naštěstí není problém, protože nabízejí službu bez datových limitů, jen s FUP, tam byl limit pro 512 kbps 4 GB/měsíc, jak to bude teď , to netuší asi ani oni sami :-)

anonym - pro jistotu (9.2.2006 10:17:11)

Ale tuší - limit u 2 megabitu bude 10GB, u 3 a 4 megabitu 20 GB. Info pro Jeff - cenu je samozřejmě možné změnit (pokud tam není např. jiný závazek) zkuste prosím zavolat znovu, nebo poslat email na info. Osobně by mě zajímalo, která byla ta příjemná slečna...

jeff (9.2.2006 11:19:02)

Žádný závazek tam není, konkrétně k mé osobně jsme se při rozhovoru ani nedostali, zůstal na obecné úrovni. Limitů jsem si nevšiml, teď už jsem je našel. Mail jsem právě odeslal... Jméno si bohužel nepamatuji :-(

jeff (20.2.2006 17:06:13)

Nějak jsem zapomněl napsat, jak to dopadlo... Hned druhý den jsem napsal do GTS, zavolali mi zpět, že změna ceny je možná, poslali mi formulář k podepsání, poslal jsem to zpět a od března by měla být nová cena... Díky "anonymovi - pro jistotu", že mě popohnal k řešení.

jeff (8.2.2006 22:08:42)

Díky za info, asi zkusím znovu zavolat, nebo to možná tentokrát zkusím prostřednictvím mailu... PS: Ta "slečna" byla asi ta stejná, dost možná jsem s ní mluvil i tenkrát a proto mám špatné zkušenosti... Je fakt, že když jsem tam volal poprvé, kvůli zřízení služby, tak na mě byli také milí...

franta (8.2.2006 22:23:29)

Jsem u Contactelu, ale s GTS mam jen ty nejhorsi zkusenosti z prace. Ted se desim, jak prevezme moc v Contactelu GTS-ka. Radeji asi utecu jinam.

Anonym (9.2.2006 05:45:04)

bla bla bla bla bla