jerky (12.2.2006 20:42:35)
No, moje zkušenost z podzimu minulého roku je tak asi kolem pěti týdnů, už si to úplně přesně nepamatuju, ale bylo to docela dlouho. Ukončení stávající služby na lince - do té doby ČRa nehnou (asi ani nemůžou hnout) prstem, pak nějaký 1-2 týdny bez připojení a od té doby celkem spokojenost:)
Anonym (12.2.2006 20:42:40)
BT Premium, paušál dál u ČTc, předtím žádné ADSL, od podepsání smlouvy po zřízení 6 (šest) kalendářních dní, rychlost stabilně kolem 92% , ping 15 ms...
Anonym (12.2.2006 23:28:11)
nahod maila napisu ti a nejak to urychlime
Pet (13.2.2006 11:10:57)
U mě to trvalo od odeslání smlouvy do zapojení 3 měsíce (z toho jsem byl 2 měsíce bez internetu a 3 hodiny bez telefonů). Ačkoli jsem byl s nima domluvenej, že všechny papíry jsou v pořádku a potvrdili mně, že všechno proběhne hladce maximálně do 3 neděl, protože to potřebuju kvůli provozu firmy, všechno co mohli totálně posrali. Je pak kouzelný, když voláte podesátý tomu člověku, který vám slíbil to urychlit a zavést k určitýmu datu, a on se diví, že ještě nejste přepojený.
Takhle to tam bohužel funguje úplně všechno. Naposledy s heslem pro online přístup k účtu. Volám poprvé - řekli mi, že to nemůžou vygenerovat hned, že si musím zavolat pro to heslo na druhý den, že bude připravené. Volám druhý den - nic. Nakonec jsem tam volal 5x v průběhu 2 týdnů, po 14 dnech jsem ho měl jak na koni. Dodnes mi nevrátili podepsaný exemplář smlouvy, který jsem jim poslal v říjnu!!! Taky jsem to už několikrát urgoval.
Takže samotný připojení k internetu a telefony fungují dobře, ale jinak jsou ČRA mnohem neschopnější na cokoli reagovat než ČTc, a to je co říct. Perfektně u nich fungují jedině sliby.
nForce (17.2.2006 22:47:17)
Já jsem bez telefonu díky ČRa už 16 hodin a podle jejich helpline to je při převodu linky "normální" !!!!! Možná to zítra zprovozní, ale silně o tom pochybuju.
Anonym (18.2.2006 09:58:09)
nevim co resite jasne se tady psalo ze kdyz prevadite nejaky traif od jineho poskytovatele tak za protahovani muze v zasade vzdy telekom jestli chcete na nekoho nadavat tak prosim tam ..pokdu neverite se zeptejte lidi co prechazeli treba od alternativcu zpet k telekomu cekali jakbysmet ...co se tyce navysovani rychlosti je to jakbysmet ...nevim co resite CRA chtelo puvodne zrychlovat tarify premium nekdy v cervnu na coz byla nachystane i tech zazemi aby vse probeho ok tim ze se to urychlilo tak holt se musi vyckat ..co se tyce tarifu clasic tam to ridi z velke casti telekom ....osobne se ale opravdu bavim sam mam nenavyseny 2mbit na 3mbit a ani ted nejsem schopen tu neomezenou linku nejak zvlast vytizit tzn moc nerozumim proc na to tak nadavate sak i kdyz mate 1mbit zatim tak to na bezny pouzivani staci ..nerikam ze se nehodi sem tam vetsi rychlost a je fajn ze bude ale nadavat na to ze to zatim nejde ??? no tak az to holt pude tak to pude ne?? klidek a nohy v teple ....
Anonym (18.2.2006 10:43:18)
Není asi nad to držet se stávajícího poskytovatele a nepouštět se do těchto frustrujících procedur ... Nextra ted běží krásně a stabilně 2,5MBps (Fun 3MB), tak jsem v klidu
Anonym (18.2.2006 10:52:27)
myslim ze lepsi je jednou podstoupit tyhle sileny procedury a dostat se k providerovi co je na trhu nej a pak uz u nej zustat ..sak k tomu to taky bude vist u nas sou zakaznici celekem konzervativni takze kdyz uz nekoho maj a slape to pudou za lepsim jedine v pripade ze se bude jednat o nejaky vyraznou vyhodu ..z toho duvodu sem moc rad ze sem u cra pac co mam net od nich uz zadny dasli zlobeni navic ..obcas nejakej ten vypadek co je hlasenej ale jinak to slape jak vino a clovek s tim nema zadny starosti a o tom by solidni poskytvatel mel bejt
Anonym (18.2.2006 10:59:26)
Kdo je "nej na trhu" je dost relativní a pomíjivá věc ...
Anonym (18.2.2006 11:14:19)
no ja si to tak uplne nemyslim co se tyce telenoru v dobe kdy byla nextra gut se uz dali zjistit informace ze to s rozvojem dost skripe ze se musi vsechno nechat odsouhlasovat v zahranici a ze vlastne neni vule nejak sluzby zlepsovat ...navic meli od zacatku napsano primo na webu ze budou uplatnovat fup tzn bylo jiste ze cely ten neomezeny internet jak do toho dost lidi tenkrat skocilo je jen zasterka na nabrani new klientu .. ja jsem to zvedel a z toho duvodu sem radsi zkusil CRA kde jsem si zjistil ze planujou dynamickej rozvoj navic je to ceska firma tzn o vsem si muzou rozhodnout sami a fup neplanovali a neplanuji neb je to jejich konkurencni vyhoda navic i agregace je nejlepsi a co sem zjistoval tak i naddimenzovani dslamu vypadalo ze nebudou v bodoucnu nejaky velky problemy a tak sem je prubnul a sem moc spokojenej ...telenor z toho vycouval pac kdyz nema investor nejakou vuli vydrzet tak adsl pole je nakladove vratny az po letech tzn je jasny ze se toho zbavili ..chce to volit providera u kteryho sou predpoklady ze vi co dela a proc to dela a hlavne z toho nevycouva ...
Anonym (19.2.2006 11:59:32)
Obchodní firma: RADIOKOMUNIKACE a.s.
Sídlo: Praha 3, U Nákladového nádraží 3144, PSČ 130 00
Identifikační číslo: 267 05 036
Právní forma: Akciová společnost
...
...
Jediný akcionář:
BIVIDEON B.V.
Herengracht 450, 1017CA, Amsterodam,
Nizozemské království
...
...
Takže dneska asi takovýhle argument postrádá smysl
nForce (18.2.2006 23:06:58)
Mně to je úplně jedno, kde je chyba, pro mě je důležité to, že nemám ani telefon a ani ADSL. Bohužel ta služba od ČRa není free a já chci POUZE za svoje peníze ekvivalentní služby - což se zatím NESTALO !!
Anonym (19.2.2006 06:25:01)
mas moznost proti tomu neco delat stezuj si na CTU at nastavi parametry prechodu mezi sluzbami jinak ..nebo muzes zkusit volat na telekom at to urychlej cra s tim ted pravdepodobne nema vubec nic spolecnyho ..uvidis jestli neceho dosahnes..drzim palce
nForce (18.2.2006 23:02:45)
Tak už to je 40 hodin... A odpovědi na helpline se rovnaní podobným slintům jako u ET a ČTc.... Řešíme, četa vyjela .. a realita - nemám ani telefon a ani ADSL.
Anonym (18.2.2006 07:04:28)
neda mi to pridat trosku do mlyna, cekal jsem rok nez to pripojili na ten jejich premium, no a dne 2. unora jsem posilal smlouvu na zmenu sluzby na rychlejsi a dodnes! to neprovedli, kdyz jsem jim volal, tak mi rekli ze snad zacatkem brezna to bude, co si o tom myslite, ze to jsou buzeranti, kteri kazi sluzby svou byrokratickou procedurou
jako nechapu co muze trvat MESIC na tom, kdyz chci zvysit rychlost? Asi tam maji jednoho cloveka na to a ted moc pozadavku, jinak si to neumim vysvetlit, protoze normalne to pry delaji do 14 dnu (i kdyz nevim co tam 14 dnu delaji, zmenit rychlost jde snad dnes dalkove 2 kliknutimi ne?)
Petr (19.2.2006 11:43:36)
K 31.12.2005 jsem ukoncil vztah k alternativnimu poskytovateli ASDL na bazi CTc a od 7.2.2006 jedu v pohode na BT Premium, takze 5 tydnu. Vypadek hlasovych sluzeb jsem vubec nezaznamenal, naprosto plynuly prechod, akorat jeste asi den melo stare cislo po vytoceni vyzvaneci ton. Obavam se ze BT to opravdu vice urychlit nemuzou, na helpline jsem se setkal s velmi vstricnym jednanim, takze urcite doporucuji.