Anonym (25.3.2006 22:42:21)
Neboj, nejsem z Nextry, jsem jen prostý uživatel ... ale nestačím se divit když tady čtu tyhle bláboly a výkřiky o tom, že rychlost 3MB (zdarma) je horší než 1MB ... apod.
nick (25.3.2006 23:10:59)
Nebojim, je mi to celkem jedno, pripojka rychlejsi nebude at jses nebo ne :))
hh, no proste nekomu to jen nedochazi, vzdycky se najde nekdo, kdo bude nespokojenej, kdyz ten vedle dostal pridano maso i knedliky a on dostal jen knedliky...
no a pak my na 4m dostaneme tak leda omacku...
nick
Anonym (26.3.2006 05:17:38)
ani tu omáčku ne... možná tak nedojeden kousíček knedlíku od někoho jinýho...
Anonym (26.3.2006 07:26:22)
No šak taky pojedou a navíc zrovna ti, kteří platí nejvíc (i v rámci fun i v rámci office). Nechceš snad tady rozhazovat rukama, že to zvýšení uploadu z 448 na 512 máme považovat za zrychlení a zkvalitnění, když srovnáme, že u některých tarifů maj za stejnou cenu úplně, ale úplně jiný připojení (4x down, 2x up, 2x limit).
Takže lidi s 4m prostě pojedou na starých rychlostech za vysoké ceny. Jaký chleba máš na mysli? Spíš mám pocit, že mi se.ou na hlavu.
Anonym (26.3.2006 07:29:06)
Moment, aby tohle srovnání bylo korektní, tak jeden by musel dostat dvě a půl porce a druhej dostal přídáno jen jeden drobeček z knedlíku. Paradoxně méně dostane ten, co platí více.
Termit (26.3.2006 09:36:51)
přesně tak, nechápu jak si někdo kdo má 1mbit ještě může stěžovat???? zajímalo by mne jak by se tvářili kdyby měli 4mb a zvedli jim o kousíček jen upload....
Anonym (26.3.2006 09:45:18)
Copak nedokážete pochopit, že cokoliv jste dostali bylo zdarma a z dobré vůle ?? Kdybyste nedostali nic, bylo by to naprosto v pohodě, protože reálný nárok jste neměli na nic extra. A je zároveň těžké pochopit, že když to rychleji než 4MB zatím nejede, není jaksi možné to v rámci dárečků zdarma zrychlovat ? zrychluje se to,co jde ...
Termit (26.3.2006 09:59:16)
copak ty zase nemůžeš pochopit, že vývoj v oblasti připojení internetu jde stále dopředu a že to co bylo výhodné před rokem NENÍ výhodné dnes? proto se navyšuje.. ne proto, že nám chtějí udělat radost... a že když 2 mb navýší na 4mb a je za poloviční cenu tak je to vůči zákazníkům, kteří mají 4mb HODNĚ nefér??? to je tak těžké pochopit tohle?
Anonym (26.3.2006 10:03:42)
kdyby nám alespoň dali možnost přejít bez dalších závazků na tu levnější službu tak neřeknu ani slovo a udělám to... ale to ne... nejdříve musíme počkat až nám závazek doběhne a až potom můžeme přejít.. akorát se přitom musíme upsat zase na dalších 12 měsíců.. to je naprosto neseriózní jednání... proč mám být znevýhodněň jen proto, že jsem si před rokem objednával tu nej FUN službu???
David (26.3.2006 10:47:27)
"cokoli jste dostali bylo zdarma a z dobré vůle"
Zdarma - rozhodně ne, platíme za to nadále, je to jen přirozený vývoj... Kdyby to šlo, tak autobazary klidně prodávají žiguliky za 100000, kdyby je někdo kupoval, ale vývoj jde dopředu a tak za těch 100 klacků dnes už zákaznící žádají felicie, a autobazar, aby se udržel, musí je nabízet, a ne žiguliky...
Z dobré vůle - říká ti něco konkurenceschopnost? Opět - kdyby Nextra mohla zaujmout velký tržní podíl tarifem 128/64 za 2000 měsíčně, tak to udělá, tohle není dobrá vůle, ale snaha udržet si pozici na trhu...
Přestaň tu ty rozumbrado konečně dělat z Nextry svatoušky, co nám dobrovolně a pro naše krásný oči dávají zadara rychlejší net a jen my tupci to pořád nechápem...
Anonym (26.3.2006 11:59:40)
Když to rychleji než 4 mega zatím nejede (jako že to není vina zákazníků, ale firmy, že kašle na rozvoj a neaplikuje adsl2), tak maj aspon kousek posunout limity. Proč někde jde zdvojnásobit, někde zvýšit aspon o polovinu a těm co platí nejvíc nepřidali ani bajt? :-(
y2k (26.3.2006 12:50:58)
Také mi to štve, ale ono to asi globálně už navýšit nelze, neb by to asi u mnoha zákazníků prakticky nechodilo. Už i ten 4M je problém, podívej se na ČTc, jak s tím bojuje. Ovšem tím neomlouvám Nextru, protože mohli alespoň zdvojnásobit limit, aby nám zacpali ústa ! Toto je prostě čuňárna !
Anonym (26.3.2006 13:03:19)
To není o Nextře, ty rozumbrado, jinde to je stejné ...
David (26.3.2006 13:43:11)
Jak není o Nextře? Celej tenhle thread je o Nextře, tak laskavě neuhýbej takovýmhle nahlavupadlým argumentem... Jde o to, že tohle jednání je prostě prasečina, a odmítám neustálý obhajování s tím, že nám Nextra dává něco "zadarmo" a podobný kecy... Komerční firma, která tvoří zisk , ti zadarmo nedá NIKDY NIC, je jen otázkou, jestli jejich marketingovým kecům uvěříš... A pak samozřejmě jsou firmy serioznější (orientované i na zákazníka) a méně seriozní (orientované čistě na mamon)... Nextra se svým nedávným chováním zařadila do kategorie "za bé"...
Anonym (26.3.2006 14:28:51)
Ale no tak ... Všichni alternativní operátoři na bázi ČT dělají totéž - migrace atd. (rozdíly mezi cenami jsou nepatrné). Já jsem podepsal smlouvu na jistou službu, před jejím vypršení se mi její parametry zdarma vylepšily. Zdarma znamená že jsem za to nic neplatil, ani o to nežádal ...
Tak se trochu ovládej ...
Anonym (26.3.2006 14:31:43)
Já být Nextrou, tak speciálně tobě ponechám všechny parametry služby nezměněné ... žádná migrace a navýšení ... když tě zvýšení rychlosti tak hluboce zraňuje ... To by bylo řevu, co ?
Termit (26.3.2006 14:49:18)
Prosím všechny, aby přestali nadávat na Nextru... dokud nextra byla nextrou, tak pokud si dobře pamatujete vše bylo OK a já sám sem jí chválil kde sem chodil... jenže po vstupu Novery se to začalo kazit ...
takže nadávejte na Noveru! :)
Anonym (26.3.2006 14:54:17)
[quote] speciálně tobě ponechám všechny parametry služby nezměněné ... žádná migrace a navýšení ... [/quote]
Ale dyt nám uživatelům 4M zůstaly ty služby nezměnené. Jestli chceš změnu uploadu z 448 na 512 považovat za změnu ve srovnání s ostatníma změnama, tak ti asi každý oko měří jiným metrem.
Anonym (26.3.2006 17:10:56)
Tak za prvé stěžující si kolega má 1MB linku, čili jemu by se rychlost ztrojnásobila. Za druhé ze 4MB zrychlovat zatím není kam, chápeš ? A za třetí na změnu zdarma není žádný oficiální nárok, kvůli tomu že se to změní jiným službám, neznamená to, že to musí změnit i tobě ...
danik (26.3.2006 17:25:12)
ja si myslim, ze existuje neco jako pojem diskriminace a dokonce to snad je i nekde v zakonech a zkracene to znamena toto: nemuzes nekomu prodavat identickou sluzbu o 40% draz jen kvuli tomu, ze si ji u tebe objednal drive... (a v pripade Nextry mu uz uplynula minimalni doba 12 mesicu). To, ze nekdo chce, aby mu Nextra davala stejne podminky (cena, rychlost atd.) jako dava novym zakaznikum neni nic NENORMALNIHO. Naopak od Nextry je to PRASARNA, pokud to nechce delat sama a automaticky. nechapu, jak se furt nekdo muze ohanet, ze nam vlastne nextra dava neco zdarma..... ta sluzba se poskytuje kazdy mesic a je normalni, ze se sluzba udrzuje na urovni v ten moment obvykle (samozrejme ze na druhou stranu chapu, pokud nekomu jeste neuplynul upis, ze si nemuze moc ocekavat, ale pro ty, kterym uz upis uplynul by uprava a prechod na nove ceny mely byt samozrejmosti)
David (26.3.2006 17:25:28)
No ale uznej, že jednání je to nepříliš seriozní... Ano, "stěžující si kolega" má opravdu 1M linku, protože mu to na domácí využití (má internet i na fakultě i v práci) stačí... Stěžující si kolega by chtěl v podstatě jediné - to co má doteď, za 550 Kč/měs, protože mu nějaké "papírové" zrychlení bez odpovídajícího navýšení limitu je dost k ničemu... Fakt to nevyužiju na nic, jediné co bych uvítal, je větší upload, ale ten zůstane stejný... Kdyby mi Nextra dala na výběr, jestli chci "nový" FUN 1M (bez dalšího úpisu na rok) , nebo jestli chci "namigrovat", tak neřeknu ani popel...
Nicméně u 4M tarifů je to skitečně "iné kafe"... Jasně, že na zrychlení není žádný "nárok", nicméně představ si situaci, že si čtyři lidé platí leasing... Jsou čtyři kategorie aut - laciné, dobré, výborné a bezchybné... Najednou majiteli autosalonu jebne v kuli (resp. podívá se , co dělá konkurence) a udělá změnu - ti co platí laciné, dostanou dobré, ti co platí dobré, dostanou výborné, ti co platí výborné, dostanou bezchybné... Za stejné splátky lepší auto... Ale co ti, co si platí to "bezchybné"? Majitel nic dokonalejšího nemá, tak jim prostě řekne "sorry, ale na vás nezbylo, a ani za míň vám to nedám"... Tohle je prásárna nejtěžšího kalibru... A uznávám, že se svými "problémy" co se FUN 1M týče, i když se mi to taky nelíbí, si v porovnání s tím, co předvádí Nextra zákazníkům na FUN 4M, můžu hvízdat...
Anonym (26.3.2006 17:34:45)
To je velmi zvláštní uvažování ....
1) věci se slevňují, to je normální, ale mám po slevnění nárok na vrácení peněz za předchozí koupi za vyšší cenu ? Asi těžko, že ?
Koupil jsem si třeba 19´ LCD za 25 000, ted stojí 10 000. Budu požadovat vrácení 15 000 ? Kdybych si vzal na leasing auto a podepsal smlouvu o splátkách a to auto za dva roky v obchodech slevnilo, sníží mi snad od toho momentu splátky ??? Asi těžko. Vy ale chcete po Nextře a dalších poskytovatelích úplně totéž.
Nebo vezmu hypotéku a úroky za pět let klesnou (pro nové klienty). Mně ale samozřejmě neklesnou, budu platit to, co jsem podepsal ve smlouvě. To je prostě NORMÁLNÍ ... Jinak by z toho byl chaos ...
2) Pořád nechápete že jste si zakoupili pouze 1 ks produktu = internetové připojení na 12 měsíců za danou cenu splatnou ve 12 splátkách (a stejný produkt si poskytovatel velkoobchodně zakoupil od dalšího poskytovatele). To že je ted k mání jiný produkt za jinou cenu, se týká pouze těch kdo si to koupí ted (můžete si to koupit taky), ale ne těch , kteří si to koupili před časem za jinou cenu.
Tak to (bohužel) je. Jistě si najdete nějaké další chabé argumenty, ale je to úplně zbytečné. Na věci tím nic nezměníte ...
Anonym (26.3.2006 17:52:37)
Já teda ve smlouvě nic o žádných splátkách napsáno nemám. Ani jsem nedostal žádný splátkový kalendář, ani nebyla uvedena žádná jedna cena splatná ve 12 splátkách. To je jako zase co za výmysly?
danik (26.3.2006 17:58:50)
Ach jo.... to je hrozny ze to furt nekdo nechape, nikdo po Nextre nechce, aby vracela penize!!! nehlede na to, ze jsme se snad bavili o pripadu, kdy minimalni doba uzivani uz skoncila!!!!!! takze jeste jednou
1) pokud nekomu uz minimalni doba 12 mesicu skoncila, mel by mit narok na zmenu ceny dle noveho ceniku!!! o tom snad nikdo nepochybuje
2) pokud nekomu jeste 12 mesicni lhuta neuplynula, ano, pocka na jeji skonceni a pak mu cena opet klesne dle noveho tarifu!!!!
ale Nextra kasle na veskerou logiku a NIKOMU ze stavajicich zakazniku nechce vyhjit vstric a upravit cenu, pouze za dalsi 12ti mesicni upis. A logicky asi nikdo takovu vec Nextre po zkusenostech s nimi nepodepise.......
Anonym (26.3.2006 18:03:54)
Ono se to netýká jenom FUN 4M, podívej se i na migrace služeb OFFICE (ty bez fupu). Za stávající paušál dostanou 4096/512 i ti co měli OFFICE 2M i ti co měli OFFICE 4M. Takže ve finále budou mít stejnou službu, ale platit DOST rozdílný paušál.
No s těma čtyřmegovýma službama to nextra "trochu" nevychytala. U FUN měla možnost alespon navýšit limit (alespon na oko jako s tím uploadem, třeba o 5 nebo 10 giga), když už se vymlouvaj na technologii, ale u OFFICE? No posrali to kde mohli. :-(
David (26.3.2006 19:10:32)
To s tou hypotékou (resp. leasingem) beru, jenže mě už "leasingová smlouva" skončila v půlce února, tak nevím, proč bych neměl mít právo to auto dále využívat,když mi vyhovuje a měl si nechat buď "namigrovat" něco jinýho (což mi vzhledem k parametrům je skutečně k prdu), nebo se nechat namigrovat a pak podepsat další "leasingovku" na totéž auto? To je trochu na hlavu postavený, ne? Jinak nevím, kde jsi vzal ten "1 ks zboží" za "12 měs. splátek", ale to už je asi jedno, tahle debata mě už lehce unavuje, je to jako házet hrách na zeď...
y2k (26.3.2006 19:32:35)
Ano, souhlasím, Ti PR pracovníci společností mi již těmi blbými kecy unavují. Samozřejmě, že je služba poskytována každý měsíc. Samozřejmě, že klienti s úpisem mají smůlu. Samozřejmě, že diskriminace je zakotvena v zákoně a Nextra jedná u klientů, kterým vypršel závazek již v rozporu zákona. Samozřejmě, že nemůže poskytovat rozdílnou službu pod stejným názvem novým a starým klientům (neplatí pro úpis !) Samozřejmě, že je to napadnutelné u ČOI, stačí jen aby někdo závazně podal podnět k prošetření.
Atd, atd, atd..............
Anonym (26.3.2006 20:11:38)
Zkus se vžít do elementární podnikatelské situace: koupíš velkoobchodně od poskytovatele roční produkt za velkoobchodní cenu. Prodáš ho koncovému uživateli za maloobchodní cenu s přiměřenou marží pro sebe ... Ale kdybys neměl pojištěné, že koncový uživatel nepřestane po 3 měsících platit, asi bys snadno mohl splakat nad výdělkem, protože bys byl v těžkém minusu ...
Anonym (26.3.2006 20:13:07)
Nejsem žádný PR, to fakt ne, ale snažím se ctít ZL (= základní logika)
y2k (26.3.2006 21:42:31)
Roční produkt ovšem neplatí u síťí TN dnes GTS Novery. Navíc služba se dodává každý měsíc, takže mi jejich nákup po uplynutí smluvního úpisu již nemusí zajímat. Navíc, je to právě o logice. Proč si myslíte, že Eurotel a jiní mobilní operátoři nabízejí různé paušály ? Nemůžou donutit uživatele bez oboustranné písemné dohody změnit paušál na jiný a nemohou změnit cenu paušálu pro jeho uživatele rozdílně. Nezáleží na tom, zda paušál používáš rok či 10 let. Cena bude vždy pro všechny stejná, včetně muziky, kterou Ti společnost za paušál poskytne. Když zjistí, že je to pro ni již nerentabilní, tak paušál vyřadí z nabídky (třeba ET Start, mám ho již od roku 1998 a nikdo se mnou nehne) a vymyslí jiné paušály, pro sebe lépe vyhovující. Nextra se svojim jednání dopouští minimálně diskriminace spotřebitelů, protože nabízí jednu službu za různé ceny v rozdílné kvalitě. Toto je opravdu právně napadnutelné. Kdyby udělala službu "4Mn", tak by bylo vše OK a my bychom museli být zticha. Opravdu nemůžeme za to, že má Nextra neschopné produktové manažery, kteří se nedokáží poradit s právním odborem před uvedením nových produktů na trh. Mě osobně je to zatím jedno, takže to za sebe moc neřeším, ale nevydržel jsem již Vaše argumenty na hlavy chudáků userů služby 4M, kteří jsou po úvazku tak jako já !
David (26.3.2006 21:58:14)
IMHO nejlepší "zárukou", že zákaznící nefrnknou jinam a "nepřestanou platit", je solidní přístup k nim a dobré podmínky... To , že GTS začla tušit, že jim asi spousta lidí chce zdrhnout a tak si chce pojistit svoje zákazníky novými úpisy, je věc jiná...
Mephisto (28.3.2006 08:43:37)
Samozřejmě to co jsi napsal má logiku.
Můj dojem je jen takový že nextra už opoští ao obchodování s konektivitou (již je dostupnájak cenově tak technologicky) proto se dříve rozdilné rycglosti k sobě maximálně přibližují.
A anstává datová politika - dejme tomu že za nějakou dobu pojedou všichni userové na stejné konektivitě a budou si platit měsíční data.
Je to jen můj suběktivní názor tak mě za něj nekamenujte.
Mephisto (28.3.2006 08:45:58)
No zrychlit není akm ale aspon dejme tomu simbolicky mohli zvíšit fup třeba o 10GB a něco málo k uploadu aspon tak by mohli nějak zvýhodnit ty peníze navíc .
y2k (28.3.2006 09:00:04)
Jj, naprostý souhlas .........
Anonym (28.3.2006 09:09:08)
"Userové by měli oběktivně simbolicky zvíšit" - co takhle na chvíli vypnout net a trochu se zcivilizovat ?
David (28.3.2006 09:25:28)
Nebo aspoň surfnout na pravidla.cz :-)