Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Cesky telecom - podvodnici - varovani vsem

Cesky telecom - podvodnici - varovani vsem

Tom (11.3.2006 19:21:54)

Napisu svou zkusenost s firmou CTc - jako firma jsme presli na tarif Extreme 2048 ( puvodni linka byla Broadband 1024 ). Od doby prechodu sem tam dochazelo k vypadkum pripojeni, router hlasisl, ze cilovy server neodpovida, zkouseli jsem i obycejny adsl modem, to same, vse bylo nahlaseno. Po nejake dobe jsme zjistili, ze CTc sam o sobe snizil nasi linku na 512/128 s agregaci takovou, ze jsou neustale vykyvy v rychlostech, odezvy se pohybuji mezi 80 - 500. Tuto zmenu udelali jen tak, dva dny nam nebyl nikdo z CTc schopne rict proc, az prez zname jsme se dozvedeli, ze technici neco zkouseji. Za dobu jejich zkouseni nase firma prisla radove o 20k, protoze mame temer nefunkcni internet. Kdyz jsme se pokusili reklamovat, tak nam bylo receno, ze to nelze... cili platime Extreme 2048 a mame nejaky Basic 512 ci co... Proto chceme varovat pred podvodnym jednanim CTc, aby do teto pasti nespadl nekdo dalsi....

Anonym (11.3.2006 20:26:15)

A Telecom snad na ADSL garantuje rychlost, SLA a podobně?

Quikly (13.3.2006 18:13:43)

se probud ty Lamo, 3MBit by fakt nemel chodit na kolem 800Kbit, jako me....Telecom, jsou hajzici nejhrubsiho zrna!!!!

Nargon (13.3.2006 18:25:37)

Pokud je rychlost mezi 1b a 3Mbitem tak je vse zcela v poradku a dostavate to co jste si objednal. Takze ja na 800kbitech nevidim zadnej problem.

vopi (15.3.2006 18:21:47)

mate si sice pravdu, ale kdyz se nad tim normalne zamyslis ...

Anonym (15.3.2006 21:04:35)

....tak ti dojde ze si platis jednu padesatinu teto nominalni rychlosti. A protoze i tech 800Kbit je daleko vice nez si platis tak muzes byt jen a jen rad.

Venda (16.3.2006 09:06:11)

Mám mít připojení Internet Ideal 2048 ale od úterý 14.3.06 mi spadla rychlost na 512. Okamžitě jsem reagoval a nahlásil na Telecom. Prý se mi ozvou technici. Včera jsem urgoval, prý toho mají moc ale určitě se ozvou. Dnes je to třetí den a samozřejmě nic. Platit si nechají (2048 stojí Kč 599,- bez DPH a 512 stojí 399,- bez DPH). Vůbec se nesnaží, zákazník je pro ně vzduch, který je jen obtěžuje.

David (16.3.2006 10:55:07)

Tři dny? Ty jsi tak krásně naivní... Poslední reklamace co jsem řešil s ČTc ohledně nefunčknosti ADSL (ne mého, naštěstí) byla vyřizována ŠEST TÝDNŮ. Ano, čteš dobře... A šlo o to, že "technici" od Telecomu zkazili přepojování na jinou ústřednu (zcela jejich interní rozhodnutí) a ADSL přestalo jít... Takže jestli jsou to tři dny, tak si dej nohy nahoru a čekej :-)

Anonym (16.3.2006 12:47:53)

Agregace neagregace. Reklamu mají jak divý, a když něco nefunguje vždy to hodí na agregaci. Nic proti, ale v reklamě to říkají jinak - 4x rychlejší Internet - no asi jen na papíře, což tam neříkají. Tady čtu že spoustě lidem to jede pomaleji než před tím, takže s tím zrychlením v jejich případě lžou. Zdar

David (16.3.2006 21:17:35)

Ale ze lživé reklamy je nemůžeš vinit, protože je tam rychlost "až" 512/128 (například)... A jinak negarantujou nic... Bohužel dnešní klasika, co se reklamních letáků týče... Je to jako s letemkama "od 290 Kč"... To, že to normálního člověka vyjde podstatně dráž, je jiná věc, důležité je, že při určité "konstelaci" to tak opravdu může být... Totéž je s rychlostí u Telecomu... Pokud bys byl sám voják v poli, co tu službu používá, tak ti to třeba těch 512 i pojede (když zanedbám různý ztráty, režie protokolů atp.), ale v praxi toho nikdy nedosáhneš... Ale mohl bys, takže oni nelžou... :-))

Zinek (16.3.2006 22:23:56)

Zkratka z lidi robi CHUJE!!!

divana (17.3.2006 08:30:33)

náhodou hezky to funguje. ten internet od telecomu. ovšem musím si změnit denní režim. protože až po půlnoci se to lepší a když nepůjdu spát, můžu až do rána být na netu a to stále rychleji. ovšem ráno je to unavené a zpomaluje a zpomaluje až dozpomaluje... týden denně reklamuju. dnes ráno mi třeba řekli, že ano, volala jsem včera a je to i zaznamenané. ale ne nahlášené technikům! prostě přes den to nejde, jen v noci.

Anonym (14.3.2006 21:16:08)

Ne? A procpak ne? 3Mbit s agregaci 1:50 = 3072/50=61,44 Kbit/sec. Takze, budme radi za tech 800 Kbit/sec, ne?

Anonym (11.3.2006 20:30:25)

Docela by mě zajímalo, když žijete z internetu, proč máte normální komerční připojení a ne třeba něco na bázi místní smyčky. Něco, kde máte garance.

Anonym (11.3.2006 22:35:51)

Proste ses debilek a hazis svoji chybu ne Telecom

R. (11.3.2006 22:59:20)

Myslím, že ty tvé tlachy moc lidiček nebere. raději běž do školičky a nauč se ovládat netík.

David (11.3.2006 23:02:40)

Sorry, ale postavit svoje podnikání na negarantovaném ADSL je znakem "úrovně inteligence" managementu vaší firmy...

Martin (12.3.2006 17:30:37)

Myslis si, ze nejaky managment mají?

User (12.3.2006 18:23:03)

Nekdo ty odmeny musi pobirat ne? :D

Boss (11.3.2006 23:50:45)

ale vy sulini pokud jste to nepochopili tak CT samovolne snizil rychlost a uz to mi pride jako velka drzost,ja mel treba 128Kb/s a moje opravdova rychlost byla 12Kb/s tak nevim,mam ten net asi celkem 2 mesice a nedelam nic jineho nez si stezuji na infolince,ikdyz musim zaklepat uz tyden nic,zadna porucha :D

Anonym (12.3.2006 00:11:31)

Pokud jsi to ty nepochopil, tak se tady všichni akorát podivovali, jak může někdo být tak naivní a založit svoje podnikání v oblasti internetu na komerčním ADSL. Pokud jsem na přístupu na internet závislý, tak přece používám něco, co je garantovaný, s patřičnou technickou podporou a s patřičnými zárukami. Třeba nějaký připojení na bázi nízkorychlostního ethernetu nebo tak. Jenomže, on chtěl asi někdo ušetřit.

David (12.3.2006 09:56:05)

Ano šulíne, my to všichni pochopili, a že jsou Telecom zmetci, to ví snad taky každý malý dítě. O to je větší údiv normálně uvažujících lidí nad tím, jak někdo může udělat svoje podnikání závislým na ADSLku...

Zvědavej Bob (12.3.2006 20:30:06)

Když jste se oba tak hezky představili, dojde také na vzájemné přeměřování, abychom také věděli, kdo z vás je větší chlapák? ;-))))

Flanker (12.3.2006 09:15:25)

Souhlasim, jsou to zmetci, Ja mam Sprinta 3072/256 a zvyseni rychlosti jsem si uzil asi tyden, ted me to slape pomalejc nez kdyz jsem predtim mel 1MBit Optimal !!! A taky vim ze me soupli na vic vitizenej SLAM, zmetci, budu to reklamovat....na Helplinu na to kaslou...predaji technikum....uz jim to trva tyden a porad nic....to si fakt libit nedam

Anonym (12.3.2006 14:36:44)

Tak jestli tě šoupli na "SLAM", tak to se ani nedivim:-)

Bob (12.3.2006 20:21:47)

Jo, SLAMy, to je ta úplně poslední štace. A nejhorší jsou ty zbouchaný z vyrovnaných plechovek a hadrů! Než se nechat šoupnout do SLAMu (navíc ještě vItíženýho ;-)))), to už je lepší jít pod most! ;-))))))

Anonym (12.3.2006 11:58:16)

Adsl už používám přes půl roku a jsem navýsost spokojen za celou dobu žádný výpadek služba funguje tak jak má !!!

Anonym (12.3.2006 14:10:32)

opravdu nechápu proč firma jede přes adsl

Pet (12.3.2006 22:13:34)

A co byste od těch podvodníků chtěli? Smlouvu jste s nima podepsali a platit musíte, tak co ještě dál řešit. Já byl v podobný situaci. Takže jen zbývá se modlit, třeba to po pár měsících posílí nebo se jim to posere zas někde jinde a vám to na úkor jiných zas půjde rychlejc. Reklamovat to nemá cenu. Ve skutečnosti jste si objednali 2048:50=40 kbit/s. Takže když vám to každých 5 dnů na hodinu pustěj, tak máte přesně to, co vám garantují. A to je opravdový EXTRÉÉÉÉÉÉÉÉM!

pearl (24.3.2006 18:17:59)

Co to to pořád píšete,já jsem si objednal a platím 2048/256 s agregací 1:50,žádné 2048:50,jak tady pořád někdo píše.Jestli tomu nerozumíte,tak radši mlčte a nepište tu nesmysly.

??? (13.3.2006 20:34:03)

Me jen fascinuje cemu se stale divite. :) Tenhle postup zas vymyslelo par chorych obchodniku, ktery nemaji s praxi co docineni. Ostatne jaky ty linkovy profily, ktery jen rusim vse kolem bez jakkehokoliv opodstatneni. Hold vco porad doufate? Mate dojem, ze kdyz se zmeni vlastnik tyhle firmy se vam najednou vse zmeni k lepsimu? Dyt novy vlastnik ani nevi co se deje na druhym konci telecomu. A bohuzel o tom nechce ani nikdo ze serioznich serveru udelat vystiznou reportaz. :)) Trebas by to pak nekomu otevrelo oci. Tak si porad nestezujte hlupaci! ,)

iluze (14.3.2006 15:00:23)

Měla bych si užívat dvoumegové rychlosti, ale skutečnost je jiná.. Reklamovala jsem připojení u ČT - zaslala jsem výsledky náhodných měření z večerních hodin: rychlost se pohybovala mezi 200 a 900 Kb/s, dvakrát se půl hodiny nebylo možné připojit VŮBEC.. A vyjádření technika? Doslovně: na základě Vámi přiložených měření a porovnání provozu Vašeho přípojného bodu se jedná o agregaci, která je vlastností služby. S pozdravem Kamil Kaller Technick podpora Internet OnLine Český Telecom a.s. Takto si to tedy nepředstavuji..

earnil (14.3.2006 18:56:55)

V tom případě máte mylnou představu o technologii ADSL, principech agregace a pojmu nominální rychlost. Pokud toužíte po garantováné rychlosti existuje mnoho dalších druhů připojení (překvapivě jsou o mnoho dražší), které vás jistě uspokojí. Pokud si myslíte, že např. ADSL od ostatních ISP je to rozdílné, mýlíte se. Dokonce i u Telenoru je agregace občas silně cítit.

Anonym (14.3.2006 19:42:55)

lžeš earnile u Telenoru ani ČRa tyto problémy nejsou!

earnil (14.3.2006 20:29:09)

A to víš protože máš všechny přípojky Telenoru a ČRa na světě, nebo protože si jasnovidec a nebo proto, že máš přístup na traffic management jejich agregačních bodů? Protože jinak i já o tobě můžu napsat že lžeš, Anonyme.

nick (14.3.2006 20:12:11)

Fun4M / Telenor => 3.4mbps ... to je trochu jine kafe nez 200-900kbps z 2mbps ;) nick

David (14.3.2006 22:33:38)

Silně cítit jsou tak leda tvoje ponožky... Když to drtivý většině lidí jede na 80% nominální rychlosti celkem stabilně, tak bych nebral chvilkovou totální nefunkčnost služby a častou podprůměrnou jako něco normálního...

earnil (14.3.2006 23:05:17)

V tomto okamžiku, alespoň dle vyjádření technika výše to normální je. Pokud by to bylo nenormální, asi by se to řešilo jako porucha, ne? Já jsem spíš reagoval na to, že Iluze je překvapená vyjádřením, že se jedná o projev agregace...

David (15.3.2006 08:39:27)

No ona je otázka, jestli třeba má nějaký lidi kolem sebe (sousedy atp.) a těm to jede naprosto normálně, pak bych i to překvapení docela chápal... Samozřejmě, že agregace rychlosti snižuje, ale přeci jen, na 200... Tak blbě to většinou nechodí ani TeleCumu :-)

iluze (15.3.2006 16:05:10)

princip agregace chápu docela dobře, se snížením rychlosti o polovinu bych byla ochotná se smířit.. jenže: ANI JEDNOU jsem dosud nenaměrila víc než 1,3 mega.. navíc: častý je rozpad synchronizace, takže se kvečeru a večer často NEPŘIPOJÍM VŮBEC nebo to stále padá!!!! podle mého názoru telecom přestřelil - vyrazil s masívní kampaní, zjevně úspěšnou, jenže podcenili technickou přípravu - tedy nestíhají.. usuzuji tak z toho, že předchozí rok mi jejich 512 šlapala normálně, problémy začaly v únoru letošního roku..

radek.novak (15.3.2006 23:59:37)

Nezbývá než souhlasit. Od toho co "virtuálně" navýšili rychlost za stejnou cenu /únor 2006/, tak ADSL jen padá, padá, a padá .... rozhodně uvažuju o jiným providerovi ...

Anonym (16.3.2006 23:51:14)

Takže, aby bylo jasno, rozpady synchra po navýšení rychlosti jsou způsoben následujícím, v pořadí četnosti výskytu od nejčastějšího po nejméně častou. a) špatným zapojením modemu, přítomností paralelních linek, zabezpečovačky,... b) šmejdským modemem, který za daných parametrů linky prostě nezvládne alokovat všechny potřebný frekvence a proto se nenasynchronizuje. c) nějakou chybou v přístupový síti. a) si musí vyřešit člověk sám, s b) může pomoc ISP, c) logicky řeší ISP.

Anonym (17.3.2006 16:36:41)

Že by zaměstnanec Telecomu? Do té doby jakž takž funkční ADSL se najednou rozpadá, padá a bortí se, no ale samozřejmě to nejspíš bude tím, že všichni mají doma modemy úplně k prdu... :-) Celkem typické chování a přístup, musím říct :-)

Anonym (24.3.2006 18:50:33)

Tady musim oponovat..jestlize si nekdo necha doma paralelni telefon pred splitterem a fungovala mu rychlost napr 512 a ted ma navyseno na napr 3 nebo 2 mega...tak at se nedivi ze se to rozpada...cim vysssi rychlost tim vice nachylne na rozpady pokud je to zapojeno jak nema nebo muze byt i problem ve vedeni... Pokud toto nekdo nevi at se laskave podivam na princip ADSL...a pak napada providera...

Gordano (24.3.2006 20:53:45)

No je mi lito ,ze Ti to nefachci,tak jak ma ja sem technik u C.T a zhruba mas pravdu reklamni kampan udelali,ale nas techniku je malo,lidi se nabiraj,ale taky odchazi.Kapacitne se to zatim nestiha a nove technologie se meni za pochodu.

Honza z Liberce (14.3.2006 16:09:35)

CT? Díky, ale nechci! Český telekom sou zmetci nevětšího kalibru! Akorát rejžujou peníze, ale spokojenost zákazníka, to jim už je jedno. Te'd sem si kvůli internetu pořídil pevnou a inernet IDEAL(2048/256) od telecomu. Bláhově sem se domníval, že už si konečně pořídím internet když už na to mám. Takže telekomu zavedení toho internetu trvalo místo maximálních 21dní, 26dní a když už sem usedl ke kompu a chtěl jentak zabrouzdat zjistil sem že nemám 2048 ale 7. Takže sem se tři hodiny snažil dovolat na jejich pos...nou linku-u nich asi normál, a bylo mi řečeno že je to špatně nastavený a že snad so sevíti dnů, by měl internet fungovat. Na tohle bych si vsadil že do devíti dnů to nebude to je na 100%. Co myslíte, dočkám se někdy? Podle mě je jediný možný řešení to reklamovat na základě toho potom odstoupit od smlouvy.

Anonym (14.3.2006 17:45:04)

Kde jsi vzal těch maximálních 21dní na zřízení, nikde jsem na webu Telecomu takovou informaci nečetl. Švagr když objednával, bylo mu řečeno že do 6 týdnů a trvalo to bez týdne 3 měsíce.

David (14.3.2006 22:31:01)

V Telecomu mají v podstatě tři oblíbené časové údaje - obratem (vám zavoláme, samozřejmě nevolají nikdy) , do zítřka (se vám ozve technik/bude to zapojeno - samozřejmě to není zapojeno a řeší to až stopadesátá urgence), do 21 dnů (aka nevíme kdy to bude, ale snad ještě letos) :-)

Peta z Ostravy (15.3.2006 01:47:11)

Přátelé, nechme hádek a dohadů... Zkusme si vyjasnit situaci! Já mám IE EXTREME 4096/512. Používám ho taky na firmu. V jiném vláknu jsem už psal o šíleném snížení rychlosti z 3600 K na 700 K i míň. Po nesčetných urgencích a reklamacích z nich vylezlo, že je výtížený DSLAM na 99% atd. Jelikož jsem měl mít rychlost 4M i když negarantovanou, technici mi potvrdili, že je chyba na jejich straně, agregace neznamená 4096 děleno 50, (už by jste to konečně měli pochopit), takže rychlost ADSL musí být minimálně na 70% (což je dle mých odhadů asi 3 M) a to vše mi potvrdil jejich technik, reklamační i ústředna, uznali mi reklamaci snížili mi částku o 1/4 z 2100 kč. A přehodili mě na jiný DSLAM. (Zatím vytížen na 44%). Doporučení: Telecom sice negarantuje rychlost, ale pokud vám rychlost klesne pod určitou mez (např. z 2048 na 512) tak už je to jiná služba a vy s tím můžete argumentovat, chtějte snížit platby, přehodit na jiný DSLAM atd. Však my ty syčáky přinutíme aby se věnovali svým zákazníkům a ne jenom našim prachům! Pro firmy: Pokud můžete prokázat ušlý zisk, nedejte se a předejte to na reklamační oddělení Telecomu. Ještě jednou: Negarantují minimální rychlost, ale i při agregaci 1:50 nesmí rychlost klesnout pod 70%! Pokud klesne, je to už jiná služba, kterou jste si nezaplatili a můžete vypovědět smlouvu z důvodů neplnění smluvních podmínek! Pevné nervy, Péťa

nick (15.3.2006 09:50:55)

"rychlost ADSL musí být minimálně na 70%" a to jsi cetl kde? v propagacnim letaku CTc? nenech se vysmat. nemas ZADNOU garanci, kdyz ti to pojede 10kbps tak nezmuzes nic. ad agregace: (soucet rychlosti vsech pripojek v danem bodu) / (agregace) presne takovou ma propusnost spoj z DSLAMu do site CTc ;) nick

Peta z Ostravy (15.3.2006 14:31:27)

A pro tebe nicku: http://broadband.lupa.cz/nominalni-a-efektivni-prenosova-rychlost/ , Péťa

nick (6.4.2006 21:38:29)

jo, ale to, ze to vetsine jede na 70% nominalni neznamena, ze onech 70% je rychlost minimalni, jinak muzes reklamovat a reklamace ti MUSI byt uznana nick

earnil (16.3.2006 23:45:47)

Tvá rovnice má dvě chyby. a) DSLAM není agregační bod i když je tam rychlost samozřejmě také agregována. Ale agregační bod, tz místo, kde se uplaňuje agregace 1:50 apod. je něco jiného. b) rychlost jakou je DSLAM připojen do sítě se nerovná počtu všech rychlostí lomeno agregace.

nick (6.4.2006 21:39:46)

Sorry, spatne jsem se vyjadril, musto DSLAMu si dosadte agr. bod, samozrejme... njn, ranni posty, to mi dava zabrat :) nick

David (15.3.2006 10:03:06)

"Rychlost ADSL musí být minimálně 70%", to ses pak probudil a měl jsi ruku v nočníku, nebo kde jsi to četl? :-) "ale pokud vám rychlost klesne pod určitou mez (2048 na 512)" tak už je to jiná služba a můžete s tím argumentovat"... Opět.. Uvedl bys zdroj? Začínám tě podezřívat z toho, že děláš pro žlutou mrchu, protože tvoje osobní dojmy a názory , jejichž pravdivost závisí na tom, jak se technik dobře "nažere" a jestli mu dá stará, jsou jedna věc, nicméně šířit to tady jako že to platí všeobecně je věc druhá a v krajním případě by tvoje "názory" mohly vést k tomu, že se na reklamu ČTc napálí někdo jiný.. Aby bylo konečně jasno - u ADSL ti "garantují" tak akorát to, že ti to pojede někde mezi 1 kbps a nominální rychlostí... Vše ostatní je jen jejich dobrá vůle a snaha o to nepodělat si moc firemní reputaci (protože i proti vůli ČTÚ se tady začíná projevovat cosi jako TRH), aby si ten jejich xindl někdo kupoval... Ale kdyby došlo na lámání chleba, tak si svejch 70% a "jinou službu" můžeš strčit tak leda do pr... (za klobouk), protože v žádných všeob. podmínkách ani smlouvě to nemá právní oporu... Že se to obvykle drží na 70% a když to klesne pod 70, tak je to většinou znak problémů - OK, beru... Ale když ti to Telecom bude chtít nechat třeba na 40%, tak MŮŽE a ty uděláš prd...

Peta z Ostravy (15.3.2006 14:07:45)

Tak pro tebe Davídku... To, že by neměla rychlost klesnout pod 70% jsou slova technika z Telecomu. Vím, že to není nikde psané, ale já jsem to řešil reklamací a mě ji uznali... S tou starou od technika... To máš z vlastní skušenosti? Vidím, že dobrý český člověk pořád myslí jako za totáče...Davídku, Davídku... A určitě nejsem Telekoumák... S tou právní podporou..Pokud ti služba nefunguje (což při rychlosti 4096, která klesne na 700k, asi nefunguje) máš určitě zastání (viz. můj případ). Pokud si ovšem, jako každý český člověk neřekneš (viz.nick), nemáš žádnou garanci, nic s tím neuděláš... Jde to, ale chce to pevné nervy... A neříkej mi, že jsem jediný případ, kterému se podařilo vyřídit reklamaci úspěšně...Péťa

Bobeš z Brd (15.3.2006 15:08:25)

No vidíš a já už myslel že je to vystřižený z nějakýho sci-fi

David (15.3.2006 22:08:20)

Já neříkám, že ti to nevyreklamovali, jenže na druhou stranu, opakuji, byla to dobrá vůle techniků... Kdyby se "šprajcli", tak zastání NEMÁŠ, protože dle smlouvy ti služba musí akorát "fungovat"... To, že vzhledem k běžným parametrům je méně než 70pct pro techniky signál problémů, je věc jiná, a slouží jim ke cti, že se narozdíl od managementu, který chce akorát hrabat za jakoukoli cenu, snaží lidem pomoct... Ale znova opakuji - pokud se technikům "nebude chtít", tak to smluvně nevydupeš, ani kdyby ses třeba podělal, přečti si tu smlouvu a podmínky - není tam žádných 70%, ani 50, ani 30, dokonce ani 20 :-) Gratuluji k úspěšné reklamaci , vím, co to občas je na Telecomu něco vymámit, ale znova opakuji - máš kliku na konkrétní lidi, kdyby se Telecom zašprajcoval, tak ti klidně může místo 4096 dávat 512 a právně je v pohodě...

David (15.3.2006 22:09:45)

Ještě prosba - laskavě mě neoslovuj "Davídku", to že si sám říkáš přiteplale "Péťa", je tvůj problém. Díky! :-)

Anonym (15.3.2006 03:47:35)

Tak já už mám 22kb a měl jsem mít už 512kb. Hajzlové!

Nargon (15.3.2006 11:08:07)

Omyl. Mel jsi mit AZ 512kbit. tj maximalni rychlost je 512. Ale o minimu se nikde nikdo nezminuje. Takze tvoje rychlost je v poradku.

lipagamb (15.3.2006 16:12:11)

Me uz taky serou. Poridil jsem si pred tydnem pevnou linku(super akce koruna) a 2MB/256kb/s. internet k tomu. No a vysledek- rychlost pripojeni 58kb/s.

Jihra (15.3.2006 23:02:00)

Nevím proč ještě někdo bere ADSL od Telecomu nebo na základě velkoobchodní nabídky Telwecomu. Jediná omluva pro to je, že nic jiného není u dotyčného v místě dostupné. Je spousta nabidek na ADSL na základě velkoobchodní nabídky Telenoru, kde vše funguje OK - alespoň tedy u mne (a pokud vím, tak většina lidí ADSL na základě velkoobchodní nabídky Telenoru chválí). Takže tak.

Anonym (16.3.2006 09:56:44)

Tak to tedy nevim, ale ja s Telecomem žádný problém nemám, což se třeba nedalo Volném říct.

Anonym (15.3.2006 23:40:25)

Taky všechny varuju! Rychlý internet od Telecomu jsem objednával 2.2 a ani dnes - 15.3 ho nemám. A prý v době , než mi ho stihli zapojit mi někdo vzal kapacitu mojí linky a mám čekat do 11.4, kdy dojde k navýšení. Je to prostě hrůůůůza

Anonym (15.3.2006 23:56:37)

Co knučíš? já si ho objednal před 5-ti měsíci a ještě ho nemám.Knučím snad?

Nargon (16.3.2006 14:09:21)

Bud rad, ze to alespon vis. Taky ti nemuseli rict vubec nic a jen by jsi cekal. Bud rad za to co mas.

Tom (16.3.2006 18:00:17)

Jen drobny dovetek :) Konecne sem se dovolal na inteligentniho cloveka u CT a veskery problem je v tom, ze na morave maji totalne v haji vsechny DSLAMy. Cili rychlost planovite snizili u CTc, agregace apod kraviny co tu pisete na to nema vliv. Vse volne parafrazovano z ust technika CTc...

Anonym (16.3.2006 18:28:19)

drž pééc!

m (16.3.2006 23:30:42)

mam extreme 2048/256 a naprosta pokojenost, jede stabilne 1,8Mbit/s

Ondra (17.3.2006 09:52:12)

FUCK OFF telecom! FUCK OFF telecom! FUCK OFF telecom! FUCK OFF telecom! FUCK OFF telecom! FUCK OFF telecom! FUCK OFF telecom! FUCK OFF telecom! FUCK OFF telecom! FUCK OFF telecom!

Anonym (17.3.2006 09:54:14)

FUCK OFF Ondra FUCK OFF Ondra FUCK OFF Ondra FUCK OFF Ondra FUCK OFF Ondra FUCK OFF Ondra FUCK OFF Ondra FUCK OFF Ondra FUCK OFF Ondra FUCK OFF Ondra

Igoreso (17.3.2006 22:00:19)

Ja mam sice net jen prvni den(extreme 512) ale jede to 55-62 KB/s a jsem spokojen...

Bob (17.3.2006 21:04:54)

Asi mě budete chtít kamenovat, ale já se ČTc musím zastat! Já mám totiž s Telecomem zatím převážně pozitivní zkušenost! Mám v Brně IE Ideal (2048/256/8GB FUP). Sice tuto službu využívám zatím jen přibližně 3 týdny, ale doposud jsem zcela spokojen. Pracuje to vysoce spolehlivě. Zažil jsem sice přibližně tříhodinový výpadek, ale to byl problém, jak jsem později zjistil, snad poloviny republiky. Kromě tohoto jediného výpadku vše stále pracuje naprosto skvěle - down/up/ping - veškeré parametry jsou na maximu objednaného. ADSL jsem objednal po telefonu (800123456) a do 14ti dní jsem obdržel modem. Hned po prvním zapojení a základním nastavení vše běželo přesně dle příslibu ČTc. Jediný problém, který mi kazí jinak velmi pozitivní dojem, je to, že dodaný modem D-Link DSL-G664T nepříjemně píská. V telepointu (či jak se těm prodejnám říká) prodavači velmi ochotně zkoušeli zapojovat jeden kus za druhým - pískaly však úplně všechny naprosto stejně, takže jsem si nakonec nechal ten původní a zřejmě s reklamací počkám až na další sérii. Takže, sečtny veškeré mé dosavadní zkušenosti s IE Ideal - nadočekávání pozitivní. Dle svých starých zkušeností, které jsem udělal ještě za dávného Berdárova šéfování, jsem byl v jednání s Telecomem zpočátku docela ostražitý. Teď ale, aspoň dle mých zkušeností, Telecom jedná jako firma, která chce vážně uspět v konkurenčním boji o zákazníka. Hmmm, koukám, že jsem se nějak rozkecal... ;-) Každopádně - já dávám ČTc palec nahoru!! ;-))

Anonym (17.3.2006 22:12:13)

Bud rád, taky jsem BYL rok a půl spokojen. Ale od konce ledna na ho....

Kossik (6.4.2006 12:03:38)

Tak to bud rad,ja s nima mam ted velmi spatnou zkusenost - asi mesic a pul mi internet nesel,s technikama nebyla rozumna domluva. Vzdycky slibili ze zavolaji a nezavolali,vykaslali se na me. na techhelp se mi podarilo dovolat vetsinou az po 15 minutach poslouchani te jejich pisnicky. Vzdycky jsem je zastaval,ale tohle uz bylo fakt moc. Drobne vypadky dokaze clovek pochopit,ale mesic a pul je vic nez dost. Ted uz jsem jenom zvedavy jestli mi uznaji reklamaci nebo ne.

Anonym (7.4.2006 08:46:20)

Si pockej az se ti naplni agregacni skupina :)

BobbySD (24.3.2006 19:40:55)

telecom 4ever mam Ideal 2048/256 a moje rychlost standardne 1850kbps a jede to tak porad zadny vykivy nic takze sem spokojeny. je pravdou ze bydlim v lokalite kde moc lidi ADSL nema a kdyz uz tak maj ten zakladni tarfi 512/128 takze DSLAM neni nejak moc vytizeny ale i tak...

Anonym (7.4.2006 08:48:00)

to je uplne jedno kolik je v okoli lidi s ADSL ... pripojeni je "agregovany" az k BRASu 1:1 ... takze je fakt uplne jedno kolik je na DSLAMu lidi, kazdy tam ma svoji celou linku :)

aaischa (24.3.2006 21:53:25)

ahojky, souhlasím s váma, ale jedna maličkost nekritizujte operátory a techniky oni za to nemůžou to telecom jejich nařízení a tak, jsem operátorem infolinky technické podpory internetových služeb a lidi volaj volaj a volaj a když nám pak nadávaj tak asi nevědi že my sme zeď která chrání telecom takže si vybíjej zlost na nás, tedy někteří ale většina zvás je v poho tak sme na ně milí kdyby to šlo tak všedcko hned vyresime a je to ale kdyz je problem a nekdo zavola ze se k nam 14dni nemuze dovolat tak je jasne nastvanej mno :)