Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > ADSL sucks (ZASE) -- da se zmenit provider ?

ADSL sucks (ZASE) -- da se zmenit provider ?

vL (12.4.2003 13:31:24)

Tak uz zase problem s Nextrou - uz me se*ou. Dnes pro zmenu nefunguje prihlasovani k dashboardu. Proto by me zajimalo, zda se da nejak jednoduse (bez oficialni odinstalace techniky telecomu a opetovneho cekani na poradniku) zmenit provider ? Samozrejme je nutne podle smlouvy dodrzet vypovedni lhutu, ale to bych prezil. IMHO jde jen o vytvoreni uctu u jineho providera a "uvedomeni telecomu" :-), ale asi to vidim prilis jednoduse, ze ?

Erza (12.4.2003 19:48:23)

Docela bych se ani nedivil kdyby to byla opět chyba Telekomu, protože dneska ráno kolem 7 hodiny nejel ani Dashboard a když se kolem 13:25 rozjel nešlo se do něj zalogovat... To není vše, už při instalaci testovaci pripojeni jelo (telekomakum), muj login ne, nacez nasledoval telefonat na hotline Nextry, tam mi bylo sděleno toho: "Cesky telekom zmenil routovaci tabulky a nebyli jsme o tom informovani." po male chvilce se vse rozjelo... Rozhodne to vypada tak, ze prvni vypadek zavinil Telekom...

-vL- (12.4.2003 21:03:56)

Telecom v tomhle případě na vině 99% není, protože mi dashboard jede v pohodě, při logování ale hodí chybu ("neznámé uživatelské jméno a heslo"), navíc se mi zdá, jako by pokud o přihlášení trvalo déle než obvykle. IMHO jim spadl server (dopoledne nejela ani www.nextra.cz - ani PING, ale user.nextra.cz bez problémů). První výpadek zavinil Telecom jen do středy (9.4.), pak mi přišel mail, že telecom chybu spravil a že by mělo vše jet. A prd. Nic nejelo. Ve čtvrtek jsem zase obvolával operátory, a když mi došla trpělivost a zeptal se jestli to vůbec někdy bude fungovat, říkal že za chvíli zavolá. Zavolal za páš sekund (!!) a vše fungovalo. Takže telecom říkáš ? Tomu nevěřím...

Erza (12.4.2003 21:12:17)

NEXTRA again (12.4.2003 21:43:46)

S firmou zacinam byt opravdu krajne nespokojen. Po asi ctvrthodine hledani zeleneho cisla, na ktere bych mohl zavolat jsem asi 20 minut cekal na spojeni s operatorem, ktery ignoroval me dotazy, zjistil username a prasknul s telefonem (jen tomu slovenskemu debilkovi zavolejte - je to zdarma : 800138417). TOHLE JE TECHNICKA PODPORA ? To je totalni ignorace a nezajem. Nextra sucks, pokud nekdo chcete ADSL, urcite ne od Nextry - a to neni jen muj nazor !!

karl von Walfischberg (13.4.2003 04:07:52)

S Nextrou jsou opravdu velké problémy, ona sama má problémy - psali o tom v týdeníku EURO. Na diskusních fórech se většinou stěžují uživatelé Nextry, z toho lze usoudit, že něco neklape. Snad nejlepší je IOL - Telecom chce mít i nadále monopol, tak se snaží IOL udržovat. Ale hodně lidem nejede FTP, padá připojení a je jedno, přes koho jsou připojeni. Rád bych autorovi, které psal předešlý příspěvek, řekl, aby si odpustil xenofobní nadávky typu slovensky debílek. Ale asi opravdu jde o debila.

autor predesleho prispev (13.4.2003 18:30:41)

Omlouvam se, mozna jsem to prehnal, ale nutno rict, ze tak arogantni technickou podporu jsem vazne jeste nezazil. Clovek by cekal alespon "radoby vlidnou frazi" typu PRACUJEME NA TOM nebo PROBLEM NENI NA NASI STRANE, a ne sproste prasknuti s telefonem. Chapu ze v sobotu vecer nema asi nikdo naladu odpovidat uzivatelum, kteri si vecne na neco stezuji :-) ale pokud to tak je, nema co delat na technicke podpore !!

jarda (16.4.2003 18:59:40)

Se nedivte, dle mych informaci maji problemy vsichni co to spustili mezi prvnimi. Nejspise to bude tim ze testujou az ted, zatimco zbytek firem dlouhodobeji testuje nez da "hlavu na spalek". Ty nejlepsi nabidky bych navic ocekaval prave v prubehu dvou az tri mesicu ... Ja byt na vasem miste tak to vypovim z duvodu nedodrzeni smlouvy a platit zacnu az to pojede ....a nekomu jinemu

Erza (18.4.2003 12:40:48)

A mezitím budu koukat do nebe, ne :))) Problémy nemají ti co to pustili jako první, problémy má Telekom!!!! A to je dost podstatnej rozdíl. Tzn. že pokud si to dnešní "ADSL" pořídíš od kohokoliv FTP ti fungovat stejně nebude a pokud budeš mít výpadek bude to na 92 procent Telekomem protože v tom nejspíš pořád vrtá a zkouší místo toho aby to nastavil. Z toho taky vyplývá, že pokud budeš platit někomu jinýmu tak ti to taky nepojede. A až to budou mít další ISP jakože "funční" tak nepochybuju o tom,že to bude fungovat všude.

Erza (12.4.2003 21:16:17)

Proto jsem jim take napsal mail na hotline (telefony nejedou) Doufam ze jsou to jen detsky nemoci v zacatcich... Jinak bych jim tam musel porad volat a otravovat je tak dlouho aby si uvedomili ze chci aby to jelo :))

Rapon (5.6.2003 18:42:48)

To ještě taky neznamená, že je to u Nextry, protože i když se ti Dashboard zobrazí, nemusí ještě komunikovat s radiusem ISP. Problém u ISP je až v okamžiku, kdy se ti podaří přihlásit se a pak to nejede ... a to taky ještě ne vždy :-( Ono těch míst, kde by mohl být problém na straně ISP je minimum ....

Kotrch (16.5.2003 18:33:26)

s VOL jsem jeste nemel problem. Vsechni vypadky, co jsem mel byly na strane telekomu. Nedalo se napojit na jeho sit. Jinak vol funguje a taky beha ta staticka adresa. Tak snad se to zlepsi.

Petrvvv (12.4.2003 21:02:24)

Providera změnit jde. Ale po zrušení adsl ti povolí novou instalaci až po tuším 40 dnech, prý je to z důvodu aby lidi kvůli dvacetikoruně nepřebíhali od jednoho providera k druhýmu.

Senava (12.4.2003 23:29:53)

A to má problémy jenom Nextra ( např. dnes celý den nešlo přihlásit atd. ..)?? Ostatním to šlape bez problému ?? Ozvěte se jak to jede jiným, např. u Ipexu a jinde?? Abychom mohli porovnat. Dík

Erza (13.4.2003 11:46:57)

Nextra dle meho nazoru problemy nema, veskere jeji problemy (mluvim pouze o ADSL) vyplyvaji z toho ze Telekom je neni schopen nabizet sluzby v takovy kvalite aby se na nich dalo neco stavet dal. A v dobe kdy nejel Dashboard vubec musela byt chyba na strane Telekomu... ten zbytek mazi tou 14:00 - 23:xx uz asi problem Nextry je... K tomu jsem cetl taky nejaky pripominky (mam ten dojem ze na www.root.cz) A to takovy, ze Nextra nechava prezkouset veskery pripojny body na Telekom. (Rozhodne ted "jede" uvidime jak dlouho) Pod slovem "jede" se ukryva takovej malej hacek. FTP nejde ale nemuzu rict jestli to je Nextrou nebo Firewallem, nemam ted pristup k nastaveni... ani k tomu pocitaci.

Petr (13.4.2003 13:12:55)

Také mám problémy s Nextrou, přesně stejné jak je tady psané. Včera jsem zapl až večer v 7 a hle chybné jméno a heslo.Zkusil jsem přes normál user.nextra.cz a tam vše ok. Takže to vypadalo už opravdu na problém nextry. Jinak dřív padal dashboard a nebo nešlo ani připojit se tam.Spadlo vytáčení serveru.To zas podle mně chyba ČT.Beru,že to má problémy ale teda takové jsem nečekal!! A ještě mám dotaz, nevíte někdo, proč mi to tak po 2 někdy i 5 hodinách prostě vypadne a musím komplet restart pc a modem? Mám síť modem pro isdn. Někde jsem četl o half duplexu,že má být na sit. kartě. Je to pravda?

7i74n (15.6.2003 12:39:06)

A jsi si tak jisty ? Ja mam ADSL od ipexu, mam ho neco pres dva mesice a zaregistroval jsem 1 slovy JEDEN vypadek na strane CTc - nejel dashboard. Obcas me ADSL odpoji, ale to jen tak, ze mam pustene PC a jsem pripojen a nevyuzivam vubec net - asi po 20-30 minutach spojeni spadne - pripada mi to jako ochrana proti "idlovani" na lince. Jinak jsem nic nezaznamenal. Treba ted jedu 5dni 8hodin 17minut v jednom kuse na ADSL - kdyz dam tu ikonku v taskbaru tak to tam mam napsano. Tim padem mohu rict, ze jsem s ipexem spokojen a ani nevite jak jsem rad, ze jsem si misto nextry zvolil prave ipex (rozhodoval jsem se mezi temito dvema ISP). A je jen skoda, ze problemy ktere jsou s operatory typu nextra, vrhaji stin na ADSL... jinak pokud vas zajima typ ADSL pripojeni mam ipex in192 192/64 Ethernetovy modem Alcatel speed touch home pro linku ISDN

Leny (24.6.2003 11:06:04)

Můžu potvrdit, že u Ipexu je to v pohodě. Jsme ve firmě připojeni u Ipexu a zatím to spadlo tak 2 x - 3x. A to jsme připojeni měsíc.

jarda (3.9.2003 00:24:08)

jo ten modem mám taky, operátor je skynet a nikdy sem neměl problém až na ten JEDEN půldenní výpadek dashboardu někdy kolem 20 srpna

Vladimír (13.4.2003 15:41:44)

Dneska zase Nextra nejela, tak jsem se jim rozhodl napsat. Myslím, že je nutno je otravovat, aby zjednali nápravu a také vyžadovat slevu z ceny!! Můj e-mail: Dobrý den, dne 9.4. mi instalovali ADSL. Moje dosavadní zkušenosti: 9.4.: odpoledne nefunkční, večer funkční 10.4.: funkční 11.4.: ráno funkční, cca 11-13 hod. nefunkční, odpoledne a večer funkční 12.4.. celý den nefunkční, funkční cca od 22 hod 13.4. dopoledne funkční, odpoledne nefunkční, čekám kdy se rozjede a budu moci poslat tento e-mail To znamená, že nejméně v polovině případů, kdy jsem potřeboval využít internet, nebyla Vaše služba funkční. Sami snad uznáte, že to je naprosto neúnosné. Mimochoden z diskuse na internetu vyplývá /viz např. dsl.cz, lupa.cz, root.cz/, že tyto problémy mají pouze zákazníci Nextry. Zajímalo by mne, jak chcete tuto situaci řešit a jestli a v jaké míře poskytnete slevu z ceny . S pozdravem .................... moje identifikační údaje

John Lennon (13.4.2003 19:17:48)

Taky mi to nejelo, ale i znamejm u jinyho ISP taky, problem je myslim na strane Telecomu, protoze zadny ISP neovlivni co se deje s dashboardem ..

kt (16.4.2003 23:03:54)

vse az po prihlaseni na dashboard je v rezii CTc, po prihlaseni a autentikaci pada uz na hlavu providera. Takze vas problem se tyka Ctc... Zmenit providera muze kdokoliv kdykoliv dle smluvnich podminek vypovedi smlouvy, navic je lhuta 42 dnu, urcena CTc. Zkuste si zmenit poskytovatele ucastnicke telefonni pripojky bez oficialni odinstalace techniky telecomu. hahaha... Splitter a DSL modem je vas? je providera ? je CTc ?

Lada (5.6.2003 20:38:56)

Poslední dva dny mi to večer padá snad každých pět minut. Než jsem pročetl tuto diskusi a napsal příspěvek to spadlo dvakrát. Sice se jde znovu nalogovat, ale je to na infarkt. Jsem u Nextry a myslím, že už uběhlo dost vody, je červen, aby to za ty peníze mohlo fungovat. Taky mi u Nextry vadí, jak za pochodu mění podmínky. Např. na začátku byl neomezený počet aliasů, pak to mezili na 12. Nebo ty popboxy, ze začátku byl počet zdarma 99. Pak jenom jeden. A teď zdarma 1 a placených 999. A nikde žadné info nebo upozornění. Prostě najednou zjistíte, že to je zase jinak. Asi je tak těžké rozeslat informační email na uživatelské účty. Jejich hotline je naprosto k ničemu, na emaily nereagují. Nevím čím to je, ale ať se podíváte do které diskuse chcete, všude jenom nářky uživatelů Nextry! U jiných IP dokonce pochvaly. Tak je to Telecomem nebo Nextrou ? PS: Než jsem do dopsal, vypadlo to za tu chvíli potřetí. Zkuste pak třeba chatovat nebo chtít na internetu něco dělat. PS2: Vypadlo počtvrté. Už to dělám tak, že po natažení stránky se znova nepřipojuji, v klidu ji přečtu, potom se přihlásím na Nextru a mohu otevřít další stránku. A takto už druhý den.

fernet (5.8.2003 11:05:34)

Nediv se, v Nextre je nacpana pulka CTc a IOLu. Vsichni vyhozeni za neschopnost. Kdyz uz nekoho vyhodi z CTc/IOLu za blbost, tak to uz teda musi byt "inteligent".

dj_ugaa (19.8.2003 00:24:55)

Sice sou dva mesice pryc ale to zasr*ny adsl porad nefunguje jak ma. Mam nextru a opravdu s tim jsou jenom problemy, nehledne na to ze max rychlost co se mi kdy povedla doshanout byla neco k 90 kb/s a za to platime tem zlodejum z telecomu a spol. 1500 mesicne. vazne zvazuju moznsot ze zrusim adsl a poridim si wi-fi, nebo ze zrusim adsl a poridim si pistoli a zajdu si promlvit s lidma z telecomu ;)

Kvasha-IOL 192/64 (6.6.2003 12:22:35)

zdravim, nehodlam se poustet do diskuze kdo je lepsi nebo dokonce nejlepsi. Mam na to svuj nazor: mam cca 1,5 mesice IOL a musim konstatovat, ze zatim je vse O.K. Vypadky samozrejme jsou. At to je problem Dashboardu, nebo sluzby jako takove. Za tu dobu je to cca 30 hod. Jsem pripojenej zhruba 15 hod./den. Coz je zhruba 1000 hod. Z toho usuzuju, ze sluzba, ktera jede na 97,5 % je sluzba slusna, neni bezvadna, ale slusna snad jo. Kez by takhle fungovalo vsechno. Jsem pravidelne v kontaktu s clovekem kterej je na Nextra Basic a on to stejnyma vypoctama sacuje na nejakejch 69,2 %. Nehlede na to, ze tvrdi (stejne jako spousta zdejsich prispevovatelu), ze s rychlosti se u Nextry nedostane pres 150 kbs, coz u IOL mam nekde kolem 167 kbs. V porovnani s IOL ho tedy muze tesit jenom to, ze mel zrizeni gratis. Obrazek si muze udelat kazdy sam. Preju hezkej den.

Radek (6.6.2003 12:32:48)

jo, jo potvrzuju. Vezmeme-li teoreticky, ze tech 2,5 % je chyba Dashboardu, tedy CT, i tak na Nextru zbejva peknej kopec chybovosti. Kvasha hodnotit nechtel, ale ja chci a budu. Mam moznost obojiho Nextra i IOL (asi tak 6 hodin v praci IOL a 3 hodiny doma Nextra) a na svy triko konstatuju, ze IOL je podstatne rychlejsi a stabilnejsi.

Radim (29.6.2003 08:17:29)

ČTc neměl tuhle službu vůbec spouštět. Má jen problémy s technickým řešením, především s NATem a Dashboard. U služby Profi, kde tohle není nejsou skoro žádné výpadky. Takže na ISP toho prostoru, kde by měl mít problém mnoho nezbývá. 99% problémů je na straně ČTc.

Jirka F. (29.6.2003 09:12:41)

Nevím, jestli jde změnit IP - udělal bych to už dávno. Je to výsměch nám testerům adsl při pokusu ČTc a IP o spuštění na celém světě fungujícího ADSL jako vysokorychlostního internetu pro každého ( "rychlost" 192/64 se ani nikde jinde nenabízí-mají rychlejší ADSL za nižší peníze). Nedivím se, že IOL je spolehlivější, protože ho provozuje ČTc a ten ho nebude přeci degradovat jako ostatním IP, kteří se snaží ho nabízet levněji a konkurovat ČTc, který stále jako monopol si určuje připojovací ceny a podmínky a výpadky .... Při nespokojenosti s připojením snad údajně při výpovědi služby nemusím čekat 3 měsíce (bylo mi sděleno, ale jestli to je pravda nevím)

Anonym (29.6.2003 10:59:25)

Nemam chut zastavat se zastavat CTc, taky trpim, ale jak sis overil, ze na celem svete ADSL funguje ? Obcas si prolezu fora DSL ve svete, ale stezuji si vsude, namatkou T-DSL, BT, v Rakousku nejmene dva, Australie atd. ..The DSL-Line is down (may be because the provider cutted the line, this is done all 24 hours).. ..he stated that the ISP that does the hosting has 99.99% uptime - its the connection to them via BT that keeps going down - it went down for a couple of days recently and ... Asi nikde nepovazuji ADSL vzhledem k jeho vlastnostem za garantovane pripojeni. Garantovat muzes jen lajnu, kterou mas celou pod kontrolou a ma urcite zarucene parametry, treba metalicke digitalni okruhy, ale to je jina cenova hladina. NATy a Dashhboardy maji jinde taky, taky jim nejedou super, ruzne predelavky modemu na routery se delaji od Filipin az do USA, ale co by taky chteli za tu cenu, ze? Pomuzes si, kdyz zmenis ISP? Vsichni pronajimaji od CTc stejnou IP vrstvu. Vsimni si v jinych prispevcich se zminuji, ze drazsi Profi vypadky nema. Pritom obe, levnejsi i drazsi, jdou mezi ISP a CTc po stejnych dratech.

JO JO IOL (15.7.2003 15:10:36)

IOL v žádném případě není spolehlivější. Myslela jsem si to taky, že by aspoň mohl být o něco lepší - když je od toho /DOMINÁTORA/ Telekomu, proto jsem raději volila IOL. Bohužel snad kromě několika dní v klidu - neustále nejedu.Nedá se vůbec připojit. Volila jsem mezi několika poskytovateli - 1/ telekom - IOL (aspoň smlouva na neurčito) 2/ Tiscali (smlouva na 2 roky, - a co potom??????????) 3/ Tele 2 - mají nejvýhodnější nabídku pro měsíční paušál, ale zase mají navíc navýšený zřizovací poplatek - požadují tzv. "vratnou zálohu" 1500,- Kč /vrátí ji, pokud s nimi rozvážete smlouvu/ Takže vlastně zřízení u nich stojí 1600+1500 záloha. A jak to tady tak čtu, přecházení od jednoho k druhému = přechod od čerta k ďáblu!!!

Anonym (29.6.2003 09:58:01)

Pokud vim tak ja CTc tak Nextra a nejspis vsichni maji ve smlouve na ADSL zakotvenu 3 mesicni vypovedni lhutu coz neni ani 40 dni ani tyden :)

jo jo jo (15.7.2003 15:01:21)

Mate problem s Nextrou. Ja zase neustale s IOL - od Telekomu!!! Neustale to nejede a kdykoli nevydrzim a zavolam na technickou podporu - odpoved je pokazde stejna - MAME PORUCHU, MUSITE CEKAT A ZKOUSET. Ja jsem na jizni morave. Znamy je v Praze, vypadky nema tak caste jako ja, ale momentalne taky nejede. Telekom by spise mel platit nam, za nase nervy a temer pocuchane nervy z jejich pripojeni-nepripojeni.

abc (22.7.2003 01:36:07)

- cca 14 dni mi vůbec nejede ADSL, nemůžu se připojit. Po zřízení ADSL to jelo cca 3 dny, pak měl telecom několikadenní výpadek a od té doby mi to nejede. Mám ISDN, ADSL přes síťovou kartu, přístroj SpeedTouch 510i, nastavení mám také dobře, když kliknu na Virtuální připojení - 10.0.0.138, ihned mi to napíše chybu 651 - "Modem nebo jiné zařízení ohlásilo chybu" .... Na technické podpoře po telefonu překontrolovali nastavení a neshledali nic špatně. Prý to předají technikům a oni se mi do 24 hodin ozvou. Jenže už uběhlo několik dní a situace je stejná, žádný technik se dosud neozval, volám tam denně a stále nic. Při jednom rozhovoru na technické podpoře a následným tel. odzkoušení mi řekli, že to bude asi chyba na jejich straně, ale že musím čekat na techniky, až se mi ozvou. Jsem bezmocná, naštvaná!!! ADSL na nic, jelo jen 3 dny a dalších více jak 14 dní se nedá připojit. Poradí mi někdo? Nebo jsem jen odkázaná na technickou podporu po telefonu, kde slyším dokola: Dobrý den, .... jak Vám mohu pomoci?........... Naši technici Vás budou během 24 hod. kontaktovat....... Přejeme hezký den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A to je dokola a stále nic se neděje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym (31.7.2003 21:34:37)

Vypni modem...nahlas poruchu na zarizeni ze nejde zapnout ze na nem nic nesviti...predaji to technikum /je to zarizeni CT takze poruchy na CT musi byt to 48 hodin odstraneny pokud nejsou zavazne/ a ten na miste zjisti zda je problem v nastveni modemu nebo na lince a je to.. :-))

hmm (27.7.2003 20:57:00)

Nevidim tu ziadne reakcie na SkyNet, u ktoreho aspon dvihaju telefony na supporte. Sice nic neporadia, ani nepomozu, ale aspon si clovek pokeca a necaka zbytocne vo fronte. To ze nepomozu je sposobene CTc a jeho velmi slabym dimenzovanim dashboardu na CISCO zariadeni - 256 simultannych pripojeni pre celu CR!, ktore musi za kazdych okolnosti v spicke padnut. Ved 90% uzivatelov je takmer non-stop on-line a to je cislo pocitacov niekde v tisicoch. Ked nastane vypadok, telecom prihlasovanie nezvladne. S tym by mali nieco robit, je to nemozne mat pre tisice uzivatelov stranky s takymto obmedzenim. Nepomoze preto ani Nextra, IOL, IPEX, SkyNet, TELE2, ale mozno TELE TELE.

Anonym (27.7.2003 21:22:26)

Nebo občanský Jouda! :-)))

Martin (27.7.2003 23:39:28)

Ikdyz je dashboard logicky stale na stejne adrese, predpokladam, ze kazdy provider ma urcite svuj vlastni stroj pro dashboard, ktery je napojen na databazi cTc, ktera nema urcite jen 256timeslotu, jde jen o to, ze IOL ma vetsinu pripojek pod palcem sam a taj jim to pada vic, ostatni ISP maji zakazniku min, takze to mnohdy staci vykryt

Martin (27.7.2003 23:41:36)

mimochodem, kde jste zjistil tech 256 timeslotu (klidne i soukrome)..by mne zajimalo kdo se prokec :-))