Milan (29.3.2006 12:31:01)
Dobrý den mám internet experes od telecomu od prosince 2005. Začátkem roku 2006 mi bylo (asi jako většině zákazníků telecomu) slíbeno automatické zvýšení rychlosti cca do tří měsíců. Tak jsem se chtěl na klientském servisu telecomu pozeptat jak to vypadá s tím zvýšením rychlosti, ale tam jsou samí "roboti". Odkázalo mne to také na možnost změnit nastavení v uživatelském kontě - dokonce je tam i pěkný návod - ale všude se hovoří o navýšení rychlosti, ale nikde není ani jedna zmínka o tom, zda s tímto vyplněným požadavlem také nenavýší cenu služby. Moc nevěřím firmám, které neříkají celou kompletní informaci, tak bych se chtěl zeptat, zda již někdo této služby využil a zda se mu to neprojevilo i na vyúčtování, nebo mám čekat, až mi rychlost navýší sami? Děkuji za jakékoli odpovědi.