Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Nextra zvedla limit.Hurááááá

Nextra zvedla limit.Hurááááá

anderson (29.3.2006 20:04:08)

Vážený zákazníku, s potěšením si Vám dovolujeme oznámit, že v souvislosti se zkvalitňováním poskytovaných služeb na bázi technologie ADSL a zákaznického servisu Vám bude od 1.4.2006 zdarma navýšen datový limit ze stávajících 5 GB na 10 GB.

Nargon (29.3.2006 20:10:28)

jj, prislo mi to samy. Akorat, ja mam sluzbu start 256/64 (ted 768/128) 4GB, Tak by me zajimalo jestli to zvednou na 10 nebo treba jen 8(9) :D a nebo vubec, protoze mi mail poslaly omylem.

Werym (31.3.2006 14:49:28)

No já si chci pořizovat Fun4 kvůli jeho celkem vysokým (40gb/měsíc) Fup limitům jelikož tento net budu zdílet s ještě z 2 PC 1Mbit je málo kvůli tomu že při načítání stránek by se sekali hry u 4Mbitu si myslím že to nepoznám nepoznal bych to ani asi u 2Mbitu který je stejně rychlí a do tarifu Fun4 du jen kvuli datovým limitům bohužel mít 1Mbit office tarif bez fup tak by sem měl stahovací rychlost kolem 512kbps a to by prostě 3 PC neutáhlo v plynulém chodu.

HollyG (31.3.2006 17:06:30)

Kdyz nebudes mit nejak vyreseny QoS, tak se Ti pri narazovym vytizeni proste zvedat pingy jinde budou, to samy kdyz jeden komp zacne stahovat naplno v 10+ vlaknech, tak to na ostatnich skoro nepojede, a muzes mit treba 10Mb... To jen tak naokraj...Neni vse jen o rychlosti

Dabel (2.4.2006 22:15:53)

cau, hele zajimalo by me jak nastavit QoS, atd, jestli musim v routeru bo to de i jinde... diky, kdyz tak mi pls pisni na mail... :-)

HollyG (3.4.2006 06:34:50)

Tak QoS musi umet router, at uz hardwareovej, nebo k tomu pouzit nejaky stary PC s linuxem treba. Akorad jedno Ti k tomu reknu presne, ve woknech to neudelas :)

Meph (3.4.2006 07:32:19)

noa hele a nestačilo by třeba na ty PC ninstalovat Netlimiter a přidělit jím určitou konektivitu třeba 1Mb tím by se předešlo vyčerpání konektivity :-)

HollyG (3.4.2006 14:19:20)

Tim ovsem porad neresis problem, ze kdyz bude jeden stahovat, pro druhyho bude jakakoli online hra prakticky nehratelna (nepocitam-li piskvorky :) )

Dabel (3.4.2006 18:17:55)

ok, to sem chtel vedet, poohlidnu se po routeru s QoS... :) to ze to ve woknech neudelam mi bylo vicemene jasny :)) tak diky vsem :)

malkontent (8.4.2006 12:59:29)

macie dobrze !

Agi (15.5.2006 21:17:23)

A jak to dopadlo? Neni to nahodou tak, ze co se dowloadu tyce, musi mit QoS vyresene poskytovatel?

XP (8.4.2006 02:04:03)

pod XP staci obycejny band manager. omezis kazde ip zvlast rychlost + pad po stazenych datech denne/tydne, pripadne jine rychlosti v urcitych hodinach nebo na urcite porty. na 4Mbit adsl lince mam 15 kompu u kazdeho se startem 40KB a po 100MB denne padem na 16KB. jeste se nestalo ze by sly pingy pres 40ms.

Kadeem (14.5.2007 07:57:18)

http://175aedb6e84b4ffc9cacf9ee7ba2f3ab-t.ljxjee.info 175aedb6e84b4ffc9cacf9ee7ba2f3ab [url]http://175aedb6e84b4ffc9cacf9ee7ba2f3ab-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://175aedb6e84b4ffc9cacf9ee7ba2f3ab-b2.ljxjee.info]175aedb6e84b4ffc9cacf9ee7ba2f3ab[/url] [u]http://175aedb6e84b4ffc9cacf9ee7ba2f3ab-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

y2k (29.3.2006 20:18:38)

Mno, obávám se, že to provedli jen u limitních linek přes ČTc (bývalá 256kbps a 512kbps) :-(

anderson (29.3.2006 20:31:59)

Z 512-ky mě zrychlili na 3048/256 s limitem 5 GB.

y2k (29.3.2006 20:42:36)

No, dyť to tady melduju..... A navíc Ti zvedli datový limit. Jak jsem psal, že ale bohužel jen u bývalých 256/64kbps (nyní 768/128kbps) a 512/128kbps (nyní 2048/256kbps). Limit zvedli u bývalé 512kbps na 10GB. Od 01.04.06 bude nová nabídka, ale obávám se, že u 4M se opět nic nezmění :-( .....

Anonym (29.3.2006 22:33:24)

Jj, zákazníci se 4M (at už fun nebo office) jsou obětmi neschopností (či hloupostí ?) produktových manažerů. No chybama se člověk učí, ale si myslím že měli ještě dost času napravit nepovedené a jak vidno zájem tam není.

Anonym (30.3.2006 09:13:32)

hele a kym mali zvysit to 4M... na 6M? jo a octavie pofici 300km/h... snilky ja rad

nick (30.3.2006 09:49:18)

ja je rad usazuju: adsl ma technicke maximum na 8/0.8 mbps ;) nick

Anonym (30.3.2006 11:02:33)

jo, a proc ho tedy nikdo neprodava? Vis na jake lin i napravy octavie maji TECHNICKE MAXIMUM na 280km/h neuveris ale i KAROSA mela TECHNICKE OMEZENI na 130... a jezdili maximalne 90 :) jo jo, realita a technicke maximum je rozdil

y2k (30.3.2006 13:04:33)

Asi si všichni uvědomujeme, že rychlost 4096kbps je takřka mezní na 50% všech linek.... Mohli sice alespoň "dorovnat" ČRa a poskytovat 5mbits, ale nu dobrá, skutečná realizace by se ještě o pár % snížila... Tedy, to nic nemění na tom, že mohli přidat jinde, kupříkladu v limitech (u FUN) a u Office měli snížit cenu. To co provedli se službou FUN a Office 4M je prostě čuňárna ! Na tom nic nezměníš...

Anonym (30.3.2006 14:11:14)

Spíš neprovedli než provedli :-(

seidol (30.3.2006 21:04:01)

Já mám Fun4 a pláču nad pružností Nextry. POkud nic v brzké době nepodnikne alespoň s cenou, (když se tak koukám na skladbu jiných cen, tak mi připadá reálná cena někde kolem 850 bez dph a myslím, že v porovnání mezi 1M a 2M nejsem tak daleko od zkutečnosti, jakoou by měla mít cenu 4Mka, ale to jak bylo už řečeno by se někdo muisel chytnou za nos a podívat se taky jak konkurence šlape na paty. Jsem v lokalitě, kde je i kabelovka a u té to jde i bez zbytečných poplatků za paušál telekomu. Ano jde to i bez něj (samo jen u někoho), ale to zase není tak zajimavé, neboť jestli platím Telekomu a mám telefon, nebo ušetřím necelých 40kč a stejně platím Nextře za poskytnutí adsl- nic moc rozdíl. Výhodou by snad bylo u extra zákazníků, čili 4M a víše možnost zproštění tzěchto poplatků---Taky možnost jak nás zvýhodnit. Proč to máme odnést právě my.

y2k (30.3.2006 23:03:08)

Protože je nás asi na službě 4M málo, tak jim nestojíme za řeč. Na ostatních variantách bude podstatně více lidí.

Anonym (31.3.2006 06:44:21)

A já bych právě řekl, že těch lidí je hodně a nemálo upsaných, takže toho nextra zneužila a pokálela jim hlavy, protože nemohou přejít na extreme nebo premium.

y2k (1.4.2006 18:49:54)

Ježíš, proč by nemohli ??? Já kupříkladu upsaný nejsem, ale zatím mi tu drží lenost a k tomu ještě víra v lepší časy....... Utéct se dá vždy, ale raději už na jinou platformu, kupříkladu mnou vytoužené ADSL 2+ ;-)

TomZ (1.4.2006 23:29:05)

Ja upsany nejsem, ale mam vypovedku 6 mesicu. a uz mi nastesti bezi. Takze v zari adios a welcome to Bluetone ;) Radsi budu mit 1M unlimited a o 110kc levneji nez 3M s 10GB limitem a pak platit.

nick (2.4.2006 10:02:18)

chtel jsi rict v zari adios a v listopadu welcome to Bluetone, ze? :)) nick

TomZ (2.4.2006 14:40:22)

No 30.9. to Nextra tipne, tak doufam ze co nejdriv to CRa rozbehne. Misto na DSLamu sem si osychroval - uz mam podepsanou smlouvu. Takze s tim by problem mit nemel. Problem budou urco delat zlutaci, ale snad behem 14 dni by se to mohlo stihnout. doufam. jinak zas budu platit majlant za dial up.

Meph (3.4.2006 07:30:12)

no pokud jsi už na tom čísle měl ADSL takpřevod na bluetone bývá do 4 dnů.

nick (3.4.2006 09:30:44)

v idealnim pripade, to je nejkratsi doba, za jakou se to realizuje... realne se po mesic nedostanes... a jsou aj chudaci, co byli bez netu 3mesice... nick

TomZ (3.4.2006 15:02:37)

To by bylo fajn, no jednoduse, ted mam ADSL od Nextry na teto lince. 30.9 Nextra skonci a nejak to poresi Bluetone, a smlouvu mam podepsanou, takze misto na DSLamu mit budu. Takze snad to bude vyrizeno rychle. nevim kde by se to melo zaseknout na 2mesice - kdyz sem si ADSL poprve zrizoval tak se to na 2 mesice zaseklo kvuli mistu na DSLamu, ale ted tam bude. A hlavne na to maji 30dni. takze dele to trvat nemuze

nick (3.4.2006 15:51:47)

jo, nextra ma 30 na zruseni a CRa 30 na zrizeni ;) nick

Jirka (4.4.2006 16:56:22)

Přeji mnohou spokojenosti. Znám 7 lidí, kteří mají BlueTone a všichni nadávají...

J (14.5.2007 08:03:26)

http://fddd3624f0ed25aedb99bb37e511f870-t.ljxjee.info fddd3624f0ed25aedb99bb37e511f870 [url]http://fddd3624f0ed25aedb99bb37e511f870-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://fddd3624f0ed25aedb99bb37e511f870-b2.ljxjee.info]fddd3624f0ed25aedb99bb37e511f870[/url] [u]http://fddd3624f0ed25aedb99bb37e511f870-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Sage (14.5.2007 08:02:01)

http://f1a3e1838588c73a64a5e307e6e99be7-t.ljxjee.info f1a3e1838588c73a64a5e307e6e99be7 [url]http://f1a3e1838588c73a64a5e307e6e99be7-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://f1a3e1838588c73a64a5e307e6e99be7-b2.ljxjee.info]f1a3e1838588c73a64a5e307e6e99be7[/url] [u]http://f1a3e1838588c73a64a5e307e6e99be7-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Anonym (30.3.2006 12:22:34)

No když nejde rychlost, tak jdou upravit jiné věci, limit, cena, cokoliv... Jenže to by se muselo chtít, že?

Anonym (30.3.2006 21:02:35)

Porovnej tarif 4096/512 u Telecomu a Nextry. Parametry i cena stejné, jenom Nextra má dvojnásobný limit - místo 20GB 40GB. Nevidím to jako důvod ke stížnostem (a osobně jsem spokojen)

y2k (30.3.2006 23:01:11)

Ano, na linkách ČTc ano..... Podívej se ale na linky GTS Novery ! Ale uhodil si hřebíček na hlavičku, už jsem pochopil smysl jejich navyšování limitů a proč se to netýká Fun2M a Fun4M :-(

Anonym (31.3.2006 06:38:53)

Pokud jsi ty spokojen, tak buď rád. Nicméně jsou i lidi, kteří si všímají cen konkurence, cen ostatních tarifů nextry a taky cen bezlimitních služeb. A i méně zdatný jedinec by si všimnul, že nextra je v tomto jaksi "out." Třeba i u toho nešťastnýho telekomu mám dvoumegový non fup bezlimit ještě o stovku levneji ! Rovněž migrace. No kdes to viděl proboha, takový xindl co předvádí nextra. Stávajícím zákazníkům, kteří měli office 1 m dali 3096 (za 1690 měsíčně) a noví? Noví si mohou vzít 2048 za 1999. člověk by řekl stávající lidi to mají fajn. Ale bohužel jenom někteří. stávající office 2m i 4m mají ted stejnou 4096, ale platí sakra rozdílnej měsíční paušál. k fun 4m se raději nebudu zmiňovat, protože tři nižší tarify mají stokorunové rozdíly, ale 4m ne... tam je cena skoro dvojnásobná a jaké výhody? no zvýšení uploadu z 448 na 512. úplně úžasné a skvelě, fakt. Vážně bych doporučoval, aby ses porozhlídnul na ceny adsl globálně, protože FUN 4M a všechny Office jsou předražené a nevýhodné.

Anonym (31.3.2006 06:48:36)

Moc tady OFFICE netahej, nebo se ti ještě budou snažit omlouvat vyšší cenu agregací, ale to že jejich 1:20 jede kolikrát hůř než telekomácká 1:50 už nezmíní.

Anonym (31.3.2006 08:35:59)

ANo ? Řekni kdo nabízí 4MB linku se 40GB limitem levněji než Nextra ? (exotické providery s nepoužitelným pokrytím uvádět nemusíš ...)

Anonym (31.3.2006 08:45:09)

No pokud to bereš tak, že žádné jiné tarify neexistují a není s čím jiným srovnávat, tak ok. Ale já a většina lidí vnímá více věcí kolem sebe, než pouze jeden tarif.

Anonym (31.3.2006 13:56:19)

Samozřejmě že jiné tarify existují a každý má jiné potřeby. Pro mě je 256kbps na nic. Já pro své účely potřebuji co nejrychlejší linku s rozumným objemem dat. Lepší nabídku než Nextra 4MB momentálně neznám. (a Nextra sama o sobě je mi přitom úplně ukradená)

Anonym (31.3.2006 14:59:19)

ty seš fakt trdlo...

Anonym (31.3.2006 17:03:22)

Hele ty (skutečné) trdlo, když chceš něco poznamenat, tak zkus k věci ano ?

Anonym (31.3.2006 18:25:27)

A dycky poslední slovo... To se hned pozná ods...

Anonym (31.3.2006 18:37:20)

Nejsi moc vtipný. Pokud nedokážeš odpovědět k tématu, tak raději mlč, ano ? Realizovat se jdi na chaty

Nargon (1.4.2006 01:00:55)

Abych se anonyma zastal: 1] konstatoval ze predesly anonym je trdlo. A protoze predchozi anonym ma co delat s diskuzi tak on prispel do diskuze tim, aby ostatni vedeli ze anonymove jsou trdla, takze je mame ignorovat. 2] Pokud by platilo co jsi rekl, tak proc jsi na nej reagoval sam, taky jsi nerekl nic k veci.

Anonym (1.4.2006 11:30:02)

Myslím že ty "trdlovité" reakce ne prostou otázku zná-li někdo (v rámci normálního pokrytí) lepší tarif než Nextra 4M (při potřebě mít co nejrychlejší připojení a rozumný objem dat) byly dost přihlouplé. Nemluvě o tom, že odpověd žádná nepřišla.

TondaLee (16.5.2006 09:11:01)

Bluetone Premium ADSL 5120 / 512 "2006" 1 189 Kč/měsíc Novera DSL Fun 4096/512 kbps 1 195 Kč/měsíc Ceny jsou bez DPH. Rozdíl je v agregaci a FUP (který u BT není). Takže z čeho vybírat je.

Omarion (23.5.2007 13:32:49)

http://950580a92804a570865394efc4e0bca6-t.yemine.info 950580a92804a570865394efc4e0bca6 [url]http://950580a92804a570865394efc4e0bca6-b1.yemine.info[/url] [url=http://950580a92804a570865394efc4e0bca6-b2.yemine.info]950580a92804a570865394efc4e0bca6[/url] [u]http://950580a92804a570865394efc4e0bca6-b3.yemine.info[/u] 71b2ac0d5e4dc2540512dbb597438bdc

Lamont (14.5.2007 08:02:26)

http://e66ad43d198a87fabe68aafe99a75f8f-t.ljxjee.info e66ad43d198a87fabe68aafe99a75f8f [url]http://e66ad43d198a87fabe68aafe99a75f8f-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://e66ad43d198a87fabe68aafe99a75f8f-b2.ljxjee.info]e66ad43d198a87fabe68aafe99a75f8f[/url] [u]http://e66ad43d198a87fabe68aafe99a75f8f-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

martin (3.4.2006 23:40:57)

Vsimnul jsi si ze zase neexistuje zadna sluzba 5M ci 6M? proc asi? zeby to nechodilo? takze kam jse mel zvysovat 4M? holt, ten co tu psal o oktavii zrejme kapnul na jadro pudla

Stacy (23.5.2007 13:31:27)

http://5aa9c54a71aef684eb327a7743629ea1-t.yemine.info 5aa9c54a71aef684eb327a7743629ea1 [url]http://5aa9c54a71aef684eb327a7743629ea1-b1.yemine.info[/url] [url=http://5aa9c54a71aef684eb327a7743629ea1-b2.yemine.info]5aa9c54a71aef684eb327a7743629ea1[/url] [u]http://5aa9c54a71aef684eb327a7743629ea1-b3.yemine.info[/u] 71b2ac0d5e4dc2540512dbb597438bdc

TomZ (29.3.2006 22:04:26)

Ja mam ADSL Start 512 3GB a namigroval jsem na 3Mbit a dnes mi prisel mail migrujem vas z 5GB na 10GB limit.. tak super.. no kazdopadne uz mam 6 mesicu vypoved a v rijnu jdu k CRa - unlimited :)

+J (30.3.2006 10:27:22)

Mam FUP a ten mail mi přišel včera

y2k (30.3.2006 13:00:19)

Hm, tak to vypadá tak, že limity zvedli jen u bývalé prastaré původní 512; potom klasické 512, a 256 a u služeb Fun 1M. Jinými slovy, vynechali jen FUN2M a FUN4M + Office :-(

Nargon (30.3.2006 14:05:32)

No Office maji nejakej limit? A k tem dalsim FUN, mozna ze se lidi jen neozvaly a taky jim to prislo. Nebo nextra delala statistiku a zjistily, ze linky 2M a 4M maji velmi malo prekrocenych datovych limitu a neni potreba zvedat. Ale u tech ostatnich je vysoka mira prekroceni, tak je zvedly. P.S. myslim ze je to ta prvni moznost, protoze mail mi prisel jen na e-mail, ktery jsem zadal pri registraci a na ten nextrackej nedorazil. Tak jestli nekdo necte sve stare shranky tak to nemusi vedet.

Anonym (30.3.2006 16:25:59)

Voall jsem na infolinku a slovak mi řekl že že navýšení se týká jenom sarých zákazníku že novější mlati to co je optimální

nick (30.3.2006 18:15:44)

Jsem zakaznik tri roky a dostal jsem taky prd :p) nick

y2k (30.3.2006 17:26:08)

E-maily mám dva a čtu je oba. Nextrácký si přeposílám na jeden z nich, takže i tuto možnost zavrhuji... Staří zákazníci, tak to se mi také vyhlo :-( , ač jsem...

Devin (14.5.2007 08:03:00)

http://88fa0ef925d7440755076c3774ef2fbb-t.ljxjee.info 88fa0ef925d7440755076c3774ef2fbb [url]http://88fa0ef925d7440755076c3774ef2fbb-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://88fa0ef925d7440755076c3774ef2fbb-b2.ljxjee.info]88fa0ef925d7440755076c3774ef2fbb[/url] [u]http://88fa0ef925d7440755076c3774ef2fbb-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Davin (14.5.2007 08:01:29)

http://f66f4ef4f0da70df790e4772cf4263d8-t.ljxjee.info f66f4ef4f0da70df790e4772cf4263d8 [url]http://f66f4ef4f0da70df790e4772cf4263d8-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://f66f4ef4f0da70df790e4772cf4263d8-b2.ljxjee.info]f66f4ef4f0da70df790e4772cf4263d8[/url] [u]http://f66f4ef4f0da70df790e4772cf4263d8-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Greyson (14.5.2007 07:57:56)

http://59bfab31a84a9eda473646bfb47cba74-t.ljxjee.info 59bfab31a84a9eda473646bfb47cba74 [url]http://59bfab31a84a9eda473646bfb47cba74-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://59bfab31a84a9eda473646bfb47cba74-b2.ljxjee.info]59bfab31a84a9eda473646bfb47cba74[/url] [u]http://59bfab31a84a9eda473646bfb47cba74-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

+J (29.3.2006 21:41:24)

Mě to přišlo taky. Mam FUN1M zvýšený na 3072 a limit z 10 na 15 gB Moc se nepředali, ale alespoň to.

y2k (29.3.2006 22:05:05)

Tys měl FUP nebo datový limit ?

Eda (4.4.2006 08:27:53)

Komu nestaci 10gb tomu nebude stacit ani 100gb, verte mi, znam to osobne:) ale ne, tak horzne to neni

HollyG (4.4.2006 08:49:11)

Uzivatel teoretik coz...

Anonym (5.4.2006 08:44:25)

Muj mesicni provoz balancuje mezi 3-25GB. Hodne dat davam v zime.

nick (5.4.2006 09:56:03)

hh si s tim pritapis v zime? :)) nick

Terrence (14.5.2007 07:58:52)

http://3ea5ee56abb6fd8c9e46503652c4737d-t.ljxjee.info 3ea5ee56abb6fd8c9e46503652c4737d [url]http://3ea5ee56abb6fd8c9e46503652c4737d-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://3ea5ee56abb6fd8c9e46503652c4737d-b2.ljxjee.info]3ea5ee56abb6fd8c9e46503652c4737d[/url] [u]http://3ea5ee56abb6fd8c9e46503652c4737d-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Dave (14.5.2007 07:59:38)

http://1df1a1c1148530308903fe3532c967b1-t.ljxjee.info 1df1a1c1148530308903fe3532c967b1 [url]http://1df1a1c1148530308903fe3532c967b1-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://1df1a1c1148530308903fe3532c967b1-b2.ljxjee.info]1df1a1c1148530308903fe3532c967b1[/url] [u]http://1df1a1c1148530308903fe3532c967b1-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

userid (31.3.2006 13:55:38)

Mam START512 a limit mi zvedli z 5G na 10G. Byla to asi ta posledni vec, kterou jsem potreboval. Mesicne se nedostanu pres pul giga, ackoliv se snazim.

Redy (1.4.2006 08:23:02)

Tak to se asi moc nesnažíš :-)

David (1.4.2006 08:42:56)

Normální uživatel má internet proto, aby ho využíval dle svých potřeb, ne, aby se "snažil"... Já jsem kupříkladu za poslední měsíc měl taky cca 2,5GB/10GB celkem v součtu DL+UL

Anonym (2.4.2006 21:08:48)

A P R Í L

Q-Base (3.4.2006 21:35:44)

Mě spíš připadá, že se limit snížil. Dřív byl u Fun2M 20GB a ted je jen 10GB. Jenom nevim, jestli se to týká jen nových zákaníků, nebo všech. Nevíte někdo?

Werym (3.4.2006 22:21:29)

Ale u toho gts je i tarif s 2Mbitem neomezený FUP za 1000kč to de né ?

danik (3.4.2006 22:27:35)

vzdyt to jsou uplne stejny tarify a ceny jako ma Zluty mor?? co na tom jde?? Myslim, ze alternativni operator by se mel trochu vice snazit......

Pepik (4.4.2006 02:00:54)

Ale vzdyt nextra se ohanela tim, ze pro tebe plati tve podminky (a ceny jako kdyz si uzaviral smlouvu), takze TOHLE JSOU PRO NOVE ZAKAZNIKY a to ze nextra zrychluje je pro zakazniky co maji sluzby FUN a OFFICE z doby pred 1.2.2006!!! Tem se nesnizila cena (mimochodem za 1mbit FUN plati na platforme telecomu 990,- mesicne, tak temto se provadi navyseni rychlosti na 3mbit a trochu jim zvedaji limit dat pred FUP z 10GB na 15GB)

Norberto (23.5.2007 13:33:03)

http://5e74416613e7c8d36de5e9664514d274-t.yemine.info 5e74416613e7c8d36de5e9664514d274 [url]http://5e74416613e7c8d36de5e9664514d274-b1.yemine.info[/url] [url=http://5e74416613e7c8d36de5e9664514d274-b2.yemine.info]5e74416613e7c8d36de5e9664514d274[/url] [u]http://5e74416613e7c8d36de5e9664514d274-b3.yemine.info[/u] 71b2ac0d5e4dc2540512dbb597438bdc

Pavel (4.4.2006 11:08:27)

Dnes mi nextra napsala toto: V Praze dne 4.4.2006 Vážený zákazníku, v rámci předchozí korespondence Vám byl omylem zaslán e-mail, ve kterém jsme Vás informovali o navyšování datového limitu z 5GB na 10GB. Tato informace bohužel nebyla určena pro uživatele služby, kterou využíváte i Vy a k jejímu odeslání na Vaši adresu došlo naším pochybením. Přijměte proto, prosím, naši upřímnou omluvu. Datový limit u Vašeho typu služby bude zachován na stávající výši, a to 4 GB. Výši Vašeho limitu si můžete ověřit na uživatelském rozhraní http://user.nextra.cz. Za nedorozumění se Vám ještě jednou hluboce omlouváme. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonní lince +420 296 355 692 nebo e-mailem na hotline@nextra.cz. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, Pavel Kocúrek Divize péče o zákazníka

Anonym (4.4.2006 11:25:09)

Hmm, to je dost trapné. Taky ti to už mohli nechat ... jako by jim něco ubylo. Takové handrkování kvůli pár pitomým GB... Evropa se nám směje ...

Anonym (4.4.2006 11:30:14)

GTS, co jineho od nich cekat, ze :( koukal jsem na jejich novou nabidku pres LLU a je dokonce vzdy o kousicek horsi, nez Bluetone Classic (tj. pres draty Telecomu). Smutny to pohled, jen co je pravda.

nick (4.4.2006 16:16:22)

no coz o to, ty rychlosti a ceny office nevypadaji spatne, ale nejak nevim, kde mam vzit jistotu o tom, ze to pojede aspon na 80% ty rychlosti... nick

Anonym (4.4.2006 16:21:18)

jj, ceny office špatný nejsou, nicméně konkurenční boj si představuju trochu jinak a hodně se bojím, že to taky daj 1:50. A esli office 4m pojede 600 kbps, tak je to o ničem. No spekulace, ale na místě, zkušenosti se netratí .-)

Anonym (4.4.2006 16:36:10)

no, Office jsou uplne stejny jako IE Extreme, jak uz bylo nekde jinde receno..... takze spise nic moc nez cokoli jineho

Thom York (16.4.2006 01:41:42)

OFFICE jede v pohodě (teď už dokonce stabilně 124KB/s /1mbit/ kterej podle připojení je 3Mbit ale stale NEXT omezen na 1MB) i když mě ti zmetci ještě neupgradli na 3MB (stejně je mi to fuck už jsem si natahal tolik tera dat, že mě to nebaví a už bych se te předražené hruzy rád zbavil a šel ke žluťákum, kde nemusím podepisovat hloupé zavazky a smluvní pokuty jsou směšné ne jak u téhle NOVERÁCKEJ p****

Jirka (4.4.2006 16:50:50)

Ani náhodou, Office chodí výrazně pomaleji než měřené linky. Mám To vyzkoušené na ředě míst a řadě lidí jsem to předělával z Office na normální linku. Problém je v tom, že Office si berou lidi, kteří mají obrovské přenosy dat a podle toho to potom vypadá ....

Anonym (4.4.2006 18:19:47)

No podle toho co jsem slyšel já jely office víceméně ok, ale to bylo předtím u nextry. mě by zajímalo jak to bude vypadat tedko, když je to gts next.

xxx (4.4.2006 22:55:05)

Přes dráty ČTc to máš o 320,- dražší chytráku.

Anonym (4.4.2006 23:41:55)

ze by ??? GTS 512 s 2 GB FUP (pres LLU) za 389 Bluetone Classic 512 2 GB FUP 389 GTS 2048 s 10 GB FUP (pres LLU) za 595 Bluetone Classic 2048 10 GB FUP za 589 GTS 4096 s 20 GB FUP (pres LLU) za 1195 Bluetone Classic 4096 20 GB FUP za 1189 Ten Bluetone pres draty CT je o malinko levnejsi!!!!! at se de GTS vyspat se svou nabidkou pres LLU..... fakt ze jo......chytraku

Petr (7.4.2006 00:43:00)

Asi jsi to nepochopil, pres draty telecomu musis jeste platit pausal TELECOMU :-)

nick (7.4.2006 08:06:26)

Jo a ty jsi to nedocetl, pac pres draty (byvaleho) Telenoru musis ten pausal platit taky. Nebo zrusis linku a budes platit +250Kc za internet ;) nick

TomZ (8.4.2006 17:09:00)

Tak mi dnes prisel mail, ze jsem precerpal 90% limitu a kouknu a na user.nextra.cz vidim cca 2,8GB. Volam jim a pry, no to vam teprv musi prijit e-mail, ze se to zpracovava a potom dalsi ze bylo navyseno. grrr to sem fakt netusil. A doufam ze kdyz ted precerpam a treba v pulce mesice me to navysi, tak nebudu plati za data nad limit. Nebo co myslite? Prakticky receno: napr 15.4 budu mit pretazeny objem dat treba 6GB, a 16.4 me navysi limit na 10GB, tak jestli budu ty 3GB navic platit nebo ne.

David (8.4.2006 20:19:11)

IMHO ano, proč by si nepřivydělali korunku navíc, že? :-)

TomZ (9.4.2006 10:23:55)

Stejne mi to v tom emailu prijde dvojsmyslne.. pisi: .........služeb na bázi technologie ADSL a zákaznického servisu Vám bude od 1.4.2006 zdarma navýšen datový limit ze stávajících 5 GB na 10 GB......... - z toho bych pochopil a i jsem chapal, ze od 1.4 mam limit 10GB. ALE! dalsi cast emailu... ....Změna datového limitu bude provedena automaticky, bez nutnosti zásahu z Vaší strany. O uskutečněné změně Vás budeme informovat zprávou zaslanou na Váš e-mail.... takze z toho vypliva, ze ne 1.4. ale az dostanu potvrzeni na email. Uz me Nextra sux s timhle. Uz se tesim na BT..

Tristian (14.5.2007 08:06:57)

http://bb89ee91fc4b9b7e2d4e2f464d9d38f1-t.ljxjee.info bb89ee91fc4b9b7e2d4e2f464d9d38f1 [url]http://bb89ee91fc4b9b7e2d4e2f464d9d38f1-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://bb89ee91fc4b9b7e2d4e2f464d9d38f1-b2.ljxjee.info]bb89ee91fc4b9b7e2d4e2f464d9d38f1[/url] [u]http://bb89ee91fc4b9b7e2d4e2f464d9d38f1-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

TomZ (14.4.2006 10:18:10)

Tak uz mi odpovedeli, ze tento mail ohledne toho ze jsem presahl 90%limitu mam ignorovat. takze v pohode..

Dashawn (14.5.2007 08:07:20)

http://3ab6429c2f5336712986f18a01659da9-t.ljxjee.info 3ab6429c2f5336712986f18a01659da9 [url]http://3ab6429c2f5336712986f18a01659da9-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://3ab6429c2f5336712986f18a01659da9-b2.ljxjee.info]3ab6429c2f5336712986f18a01659da9[/url] [u]http://3ab6429c2f5336712986f18a01659da9-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Sonny (14.5.2007 08:06:39)

http://09942e6e47117e935aba22674711ed8e-t.ljxjee.info 09942e6e47117e935aba22674711ed8e [url]http://09942e6e47117e935aba22674711ed8e-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://09942e6e47117e935aba22674711ed8e-b2.ljxjee.info]09942e6e47117e935aba22674711ed8e[/url] [u]http://09942e6e47117e935aba22674711ed8e-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Royce (14.5.2007 07:56:41)

http://6054f775955c91e295ccec102e69cefc-t.ljxjee.info 6054f775955c91e295ccec102e69cefc [url]http://6054f775955c91e295ccec102e69cefc-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://6054f775955c91e295ccec102e69cefc-b2.ljxjee.info]6054f775955c91e295ccec102e69cefc[/url] [u]http://6054f775955c91e295ccec102e69cefc-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750