Pet (9.5.2006 23:04:56)
Jo, to je u ČRA klasika. Když objednáváte, slíbí do 2 nebo 3 týdnů i modrý z nebe. A pak u mě po 1,5 měsíci neustálých urgencí upřímně divili, že už to nemáme zavedený. Nakonec u vás to zatím netrvá ani moc dlouho, měli jste ještě vydržet. Technicky i finančně to mají ČRA určitě lepší než žlutý pijavice.
Ale teď mají inovaci ve stylu: "počkejte si do konce týdne", většinou se člověk nic konkrétního nedoví.
Anonym (10.5.2006 07:55:33)
věřím že to mají lepší ale k čemu je to když to nejsou schopný zřídit?
Anonym (10.5.2006 11:03:54)
nechapu kdyz mate nejaky problem s CRA proc se nobratite pri zrizeni primo na pana rysaveho ktery je schopen narozdil od lidi na infolince kteri samozrejme nemaji takove moznosti zjistit co a v jakem stavu je a muze tak dat vedet cerstvou informaci .. misto toho tady horekujete ,,ctete fora a mate to ne
Anonym (10.5.2006 13:19:25)
Vřele doporučuji, ale volete mu tak 10* do hodiny, bude se snažit o to víc, prosim dejte sem všechny kontakty na něj, ať všichni ví kam volat
Anonym (10.5.2006 14:15:58)
tyka se to jen lidi co si od nej to adsl zridili ty ostatni si vybrali infolinku tak at si to u ni vyridi ...
Vths (20.5.2006 19:54:58)
Muzu potvrdit. Za 14 mi nebyli schopni poslat mail s nastavenim. Modem uz mam tyden doma a dockal jsem se akorat (po tretim zavolani) ujisteni, ze v sobotu (tj. dneska) mi to spusti. Samozrejme to nejede a proc by mi to melo byt spusteno zrovna v sobotu, kdyz uz jsem dostal od nich pred tydnem zpravu, ze je vse ok a funkcni, to mi taky nikdo nebyl schopny rict.
Jo a na smlouvu, co mela dorazit postou, taky cekam uz mesic.
Anonym (20.5.2006 20:47:58)
je to blbý ale platí jenom volat čekat volat kdo je ticho má asi smůlu čekal jsem 5 týdnu ale už to maká tak pevný nervy
Vths (21.5.2006 12:29:15)
No veci se daly do pohybu, ale trochu spatnym smerem...
Jsem ted volal na podporu, kdyz mi slecna (zjevne spravne instruovana, jak odpalkovat dotirajici zakazniky) na druhy strane rekla, ze mi to spusti az 20.5.
na moji namitku, ze uz je ale 21.5. rekla 'aha, tak pockejte'
a po dvou minutach prisla s tim, ze je to v technickym reseni, ktery bezi (buhvi proc) od 12.5. a pocita se lhuta 21 dni na zprovozneni, takze si mam pockat do konce mesice - a pritom mam v ruce dopis stary mesic a pul, ze mi to bude do 21 dnu makat
a stale cekam na smlouvu, stale cekam na e-mail s nastavenim a hlavne stale cekam a nevim vubec nic o tom, kde to vazne a co se deje
Anonym (10.5.2006 09:06:38)
Měli jste žádost s příslušnými doklady odeslat přímo Českým Radiokomunikacím.
Anonym (10.5.2006 20:38:48)
jestliže se lidi chovaj tržně jako že jo tak tam musej mít pěkný šrumec nabídka premium nemá konkurenci takže kdo je v dosahu a nepřejde tak je divnej jenom se bojim že až se to naplní tak budou muset taky zafupovat
Pet (11.5.2006 11:52:17)
Ještě další sranda je, že se pořád vymlouvaj na ČTc. Přitom to i po těch měsících funguje tak, že když vám to nakonec zapojej, teprve po pár dnech vám přijde mail o zapojení a nakonec po dalších pár dnech jako třešínka na dortu slavný modem.
Takže i tu bídu nakonec ČRa natáhne o další týden.
Karel (11.5.2006 13:02:55)
Jo, to máš pravdu, já jsem mladýmu musel pučit modem, (obvykle dva až tři u sebe mívám :-) ). Mail s připojovacími údaji dostal, ale modem až asi za týden :-)
Karel (11.5.2006 13:11:43)
Ale abych nebyl nespravedlivej - u Telecomu némlich to samý.
Objednal jsem si to jako jeden z prvních u nás na vsi, hned jak jsem zjistil, že tu ADSL konečně půjde. Asi po týdnu tady obcházela nějaká pochybná firma "pověřená?" od Telecomu, nechtěli věřit, že už to dávno mám objednaný.
Jenže po ternmínu spuštění modem nikde. Pošta tady rozvážela modrý balíčky jako Santa Claus na Vánoce, jen mě nic. Přihlašovací údaje mi přitom poslali.
Po pár dnech jsem tam volal a že se to někde u nich zaseklo. A prý nejlepší bude, když si balíček zajdu koupit na Point.
Tak jsem to udělal a odpoledne už to jelo. No a asi za týden přišel druhý modem....
Karel (11.5.2006 17:26:49)
Tak tu právě byli z Telecomu osobně, jestli nechci ADSL. :-)
Pet (11.5.2006 16:49:13)
Copak o to, pro mě to taky problém není, já jsem taky něco už vyhrabal. Nakonec i ty přihlašovací údaje jsem si nastavil bez jejich mailu.
Jsem ale zvědavej: když to ode dneška ráno běží, kdypak asi dorazí přihlašovací údaje a modem?
Agi (13.5.2006 09:31:52)
Mne vubec zadne udaje neposlali a zrizeni neoznamili, vubec nemeli ani sajn o tom, ze uz to bezi.
Co se administrativy tyce, v Bluetonu by si meli udelat poradek, zcela jednoznacne jim to kazi jmeno.
Anonym (19.5.2006 11:25:58)
Já jsem smlouvy poslal ČRa poštou v pátek. Ve středu mně volali, že smlouvy přišli a tak do 30 dnů bude vše vyřízeno. Mezitím mně přišlo od CTc, že k určitému dni mě odpojí. Bylo to k 17.5. A od 17.5. mně naprosto v pohodě běží bluetone. Vše trvalo od odeslání smluv cca 5 týdnů. Ani jednou jsem ČRa nevolal, nic neurgoval. Přihlašovací údaje mně přišly mailem 5 dní před aktivací. Takže já můžu jen chválit.
Anonym (19.5.2006 11:27:11)
Já jsem smlouvy poslal ČRa poštou v pátek. Ve středu mně volali, že smlouvy přišly a tak do 30 dnů bude vše vyřízeno. Mezitím mně přišlo od CTc, že k určitému dni mě odpojí. Bylo to k 17.5. A od 17.5. mně naprosto v pohodě běží bluetone. Vše trvalo od odeslání smluv cca 5 týdnů. Ani jednou jsem ČRa nevolal, nic neurgoval. Přihlašovací údaje mně přišly mailem 5 dní před aktivací. Takže já můžu jen chválit.
PetrK (21.5.2006 00:38:15)
Přecházel jsem z Bluetone ADSL Classic 3072/256 (platforma ČTc) na Bluetone Premium ADSL 3072/512 1:20. Objednávka odeslána 3.4.2006, 5.4. došel email, že jim objednávka došla. Dne 17.5. došel email s parametry (nové tel. číslo,login,heslo,PPPoE,VCI,VPI,IP adresa, DNS1,DNS2) a že služba bude zřízena 19.5.2006 - což se vlastně stalo. Nic jsem neurgoval, nikam jsem netelefonoval. Připojení funguje, má to ale malou mušku na kráse, není funkční jejich server mail.bluetone.cz pro odchozí poštu při zapnutém protokolu PPPoE. Po chvilce laborování jsem se skusil připojit přes protokol PPPoA za použití parametrů jako u starého ADSL Classic, pro odchozí poštu smtp.bluetone.cz a ejhle, pošta začala opět fungovat a nejen to, při změření rychlosti se ukázaly hodnoty:
Rychlost připojení k internetu: 6,436 Mbit/s
Rychlost stahování dat: 823,8 kByte/s
Rychlost odezvy (ping): min 14,051 ms
max 14,292 ms
Ø 14,199 ms
Při změření na www.speedtest.cz download 6554 kb/s, upload 732 kb/s. Tak jsem zvědav, jak dlouho to ještě vydrží.
Jan (22.5.2006 13:19:31)
Ja prechazel od CT, kde jsem mel IE Optimal. Smlouvu na BT Premium ADSL 3072/512 1:20 Voice 2006 jsme poslali na konci brezna. Po asi trech dnech zavolali, ze je vse OK a ze do mesice to pobezi. Kdyz ubehly asi 4tydny a nic se nedelo, tak jsem tam zavolal a ptal se co se deje. Chlapek nevedel, ale rekl, ze to preda dal a ze se mi ozvou. Za dva dny se skutecne ozvali a rekli ze jejich administrativni chybou se stalo, ze vypoved Telecomu poslali teprve ted( tedy jako v tu dobu co jsem tam volal:)), takze pry musim cekat 3tydny:( a jako cast vymluvy uvedl, ze jsme neposlali informace do telefonniho seznamu. Nicmene nez uplynuly tri tydny tak prisel email s datem spusteni a s heslem apod a nakonec tedy 19.5. uz to zacalo fungovat. Takze takhle. Suma sumarum bezmala dva mesice jim to trvalo... Ale zatim vse funguje jak ma.
Anonym (23.8.2006 19:46:15)
tak přátelé já čekal na zřízení přesně 4 měsíce tech řečí o objektivních příčinách bylo dost. No ale to že také zapomněli dát onu měsíční výpověď u telekomu.Jsem muse nakonec za ně řešit sám.
štefan (23.8.2006 20:07:30)
na zřízení adsl jsem čekal přesně 4. měsíce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Podruhé jsem byl doběhnut, když mi sdělili že mi modem pošlou včas. zúčtovací období mi začalo 19.července a modem nikde. No nic opět jsem obtěžoval a zaslali mi jej již 22.července avšak já zase reptal neboť nebyl zadarmo ale chtěli jen 1300,-. No a když jsem se konečně dočkal a dorazil, já jásal ale to jen do té doby než jsem zjistil svou rychlost připojení Mám mít ryclost 2048/512 (kb/) Moje momentální je : 5,82kbit/s rychlost připojení!!!!!!!stahovat můžu data rychlostí 745,3 byte/s. To mi připadá vážně napováženou.
Anonym (27.8.2006 14:15:58)
Když vezmu počet zíkazníků TO2 a počet zákazníků ČRA, pocet příspěvků k ČRA, počet příspěvkú k TO2, to že o TO2 melou pořád dokola ti samí(a pořád píšou že odešli , odejdou, nebo by si nevzali), to že o ČRA různí, tak je vidět že < B>KVALITNĚJŠÍ SLUŽBU NABÍZÍ TO2, ZŮSTÁVÁM U TO2