Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > ADSL.CZ+Bluetone Premium

ADSL.CZ+Bluetone Premium

jirka (9.5.2006 14:18:22)

Dne 24.2.2006 potvrdila firma ADSL.cz převzetí smlouvy od naší organizace a dání do zpracování na službu Bluetone premium ADSL od Českých Radiokomunikací. Očekávali jsme co nejrychlejší zavedení této služby. Po naší telefonické urgenci nám bylo zděleno že: "V radiokomunikacích mají problém se zadáním telefonního čísla do systému – automatický systém který mají k dispozici a který čerpá informace přímo od Telecomu hlásí, že telefonní linka neexistuje. Tímto bych Vás chtěl poprosit, zda by bylo možné zaslat nám kopie dvou posledních faktur od Telecomu. Zašlete je prosím buď faxem na číslo xxxxxxxxx, nebo naskenované e-mailem na adresu xxxx@cra.cz S pozdravem, ADSL.cz. Dne 13.4.2006 jsme požadované kopie vyúčtování odeslali na výše uvedenou adresu.(všechny údaje a data které jsme ve smlouvách uvedli jsou správně) Přes několik telefonických urgencí jak u firmy ADSL tak u Českých radiokomunikací nebyla požadovaná služba do dnešního dne zřízena ani poskytnuta informace kdy bude možno tuto službu zřídit přestože bylo několikrát číslo telefonu ověřováno a potvrzena informace že službu je možno na našem telefoním čísle zřídit. Jelikož doba trvání zřízení požadované služby převýšila do dnešního dne skoro 2,5 měsíce a nemáme žádné informace kdy bude služba zřízena rozhodli jsme se o zrušení objednávky této služby. Žádáme Vás o vrácení námi podepsaných smluv na naší adresu. Za xxxxxxx xxxxxxxxxx

Pet (9.5.2006 23:04:56)

Jo, to je u ČRA klasika. Když objednáváte, slíbí do 2 nebo 3 týdnů i modrý z nebe. A pak u mě po 1,5 měsíci neustálých urgencí upřímně divili, že už to nemáme zavedený. Nakonec u vás to zatím netrvá ani moc dlouho, měli jste ještě vydržet. Technicky i finančně to mají ČRA určitě lepší než žlutý pijavice. Ale teď mají inovaci ve stylu: "počkejte si do konce týdne", většinou se člověk nic konkrétního nedoví.

Anonym (10.5.2006 07:55:33)

věřím že to mají lepší ale k čemu je to když to nejsou schopný zřídit?

Anonym (10.5.2006 11:03:54)

nechapu kdyz mate nejaky problem s CRA proc se nobratite pri zrizeni primo na pana rysaveho ktery je schopen narozdil od lidi na infolince kteri samozrejme nemaji takove moznosti zjistit co a v jakem stavu je a muze tak dat vedet cerstvou informaci .. misto toho tady horekujete ,,ctete fora a mate to ne

Anonym (10.5.2006 13:19:25)

Vřele doporučuji, ale volete mu tak 10* do hodiny, bude se snažit o to víc, prosim dejte sem všechny kontakty na něj, ať všichni ví kam volat

Anonym (10.5.2006 14:15:58)

tyka se to jen lidi co si od nej to adsl zridili ty ostatni si vybrali infolinku tak at si to u ni vyridi ...

Vths (20.5.2006 19:54:58)

Muzu potvrdit. Za 14 mi nebyli schopni poslat mail s nastavenim. Modem uz mam tyden doma a dockal jsem se akorat (po tretim zavolani) ujisteni, ze v sobotu (tj. dneska) mi to spusti. Samozrejme to nejede a proc by mi to melo byt spusteno zrovna v sobotu, kdyz uz jsem dostal od nich pred tydnem zpravu, ze je vse ok a funkcni, to mi taky nikdo nebyl schopny rict. Jo a na smlouvu, co mela dorazit postou, taky cekam uz mesic.

Anonym (20.5.2006 20:47:58)

je to blbý ale platí jenom volat čekat volat kdo je ticho má asi smůlu čekal jsem 5 týdnu ale už to maká tak pevný nervy

Vths (21.5.2006 12:29:15)

No veci se daly do pohybu, ale trochu spatnym smerem... Jsem ted volal na podporu, kdyz mi slecna (zjevne spravne instruovana, jak odpalkovat dotirajici zakazniky) na druhy strane rekla, ze mi to spusti az 20.5. na moji namitku, ze uz je ale 21.5. rekla 'aha, tak pockejte' a po dvou minutach prisla s tim, ze je to v technickym reseni, ktery bezi (buhvi proc) od 12.5. a pocita se lhuta 21 dni na zprovozneni, takze si mam pockat do konce mesice - a pritom mam v ruce dopis stary mesic a pul, ze mi to bude do 21 dnu makat a stale cekam na smlouvu, stale cekam na e-mail s nastavenim a hlavne stale cekam a nevim vubec nic o tom, kde to vazne a co se deje

Anonym (10.5.2006 09:06:38)

Měli jste žádost s příslušnými doklady odeslat přímo Českým Radiokomunikacím.

joe_40 (10.5.2006 15:27:14)

Překupníka jsem zvolil pro daleko lepší přístup k zákazníkovi než od ČRA. Bylo to asi takhle: ověření čísla na www stránkách ČRA- číslo umožnovalo službu zřídit. Při pokusu o objednání služby na stránkách ČRA vždy neúspěch prý "chybné referenční číslo". Při zavolání na info linku ČRA operátor sdělil: "Občas se to stáva, stáhněte si formuláře s webových stránek a pošlete nám je poštou." Při stejném postupu na stránkách ADSL.CZ mě druhý den zaslali všechny potřebné formuláře na mail stačilo jen vytisknout a podepsat a poslat zpět. Ale ono by to asi dopadlo stejně. Takže objednávám wifi od firmy inethome.

Anonym (15.5.2006 07:52:32)

Pak se ale nesmíte divit, ČRa nemažou zákazníkům med kolem huby, ale mají nejlepší internet, u překupníků je tomu naopak.

Anonym (17.5.2006 00:57:11)

Proč překupník je to "prodejce" který zastupuje ČRA

Anonym (17.5.2006 07:48:46)

A zastupuje ho oficilálně? ČRa neměly přeprodejce a divil bych se , kdyby svoji strategii v ČRa změnili. Překupník prakticky nepřiáší žádnou přidanou hodnotu, pouze marketingové kecy, které nemají nic společného s realitou. Za ty kecy si překupník nechá to od ČRa tučně zaplatit. Předpokládám, že výše uvedený scénář nenastal a že ADSL. CZ se dopustil klamání zákazníka.

Anonym (10.5.2006 20:38:48)

jestliže se lidi chovaj tržně jako že jo tak tam musej mít pěkný šrumec nabídka premium nemá konkurenci takže kdo je v dosahu a nepřejde tak je divnej jenom se bojim že až se to naplní tak budou muset taky zafupovat

Anonym (11.5.2006 09:26:34)

Budou, budou,protože k nim pujdou hlavne stahovači - už aby tam měli všechny, a cenu navýší taky,ono totiž: Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají.

Pet (11.5.2006 11:48:52)

To co tvrdíte o stahovačích je naprostý nesmysl. Bluetone premium si totiž pořizují prakticky všichni, kteří o tom vědí a jsou v dosahu a stahovačů zase tak moc není. Třeba u nás ve firmě je datový provoz na ADSLce tak 0,5 - 1 GB a rozhodně to neznamená, že když tam teď je bluetone premium, že se bude z drátů kouřit.

Anonym (12.5.2006 12:50:25)

Tak to si asi nepamatuješ, jak dopadla tak před dvěma roky Nextra. Taky nabídla skvělou službu za poměrně příjemnou cenu (v té době byli u ČTc datové limity) a do tří měsíců to bylo všechno v čudu. Agregace, přetížený linky... Co asi myslíš, že chce většina lidí, co chtějí rychlou linku bez FUP s ní dělat? Sledovat streamový video a poslouchat rádia?

Anonym (12.5.2006 19:04:11)

1.) Radiokomunikace už několik let nabízí internet i domácím zákazníkům, tak už snad mají nějaké poznatky o jejich chování. 2.) cena konektivity je ve velkých objemech velmi nízká, mnohem větší jsou náklady na infrastrukturu a platby ČTc za kolokaci (ostatně podívej se na minimální rozdíly cen u různých rychlostí - zdaleka neplatí, že 2x rychlejší služba má 2x vyšší cenu. 3.) většina zákazníků chce SPOLEHLIVÝ net bez FUP a hlavně BEZ PAUŠÁLU za linku 4.) někteří ocení i to, že vlastně neplatí (aspoň ne přímo) ČTc 5.) to, že je služba bez FUP a podobných zdaleka neznamená, že ji každý bude využívat naplno, znám hromadu uživatelů Premium, kteří mají měsíční přenosy v řádu jednotek GB 6.)...

Anonym (13.5.2006 18:23:11)

Co se týče bodu 3) o tom by se dalo polemizovat, jestli to chce většina. Ale jistě existuje hodně těch, co by to tak rádi měli. Co se týče bodu 5), každý je samozřejmě nesmysl. Spíš bych to otočil. Každy kdo chce stahovat si najde připojení bez FUP a podobných .Protože znovu opakuji... Jsem celkem přesvědčen o tom, že drtivé většině lidí vadí FUP z toho důvodu, že si nemůžou stáhnout ten a ten filmek...

Anonym (13.5.2006 18:23:48)

Dobře drtivé je asi moc... Řekněme prostě pouze většině.

intoš (13.5.2006 23:34:52)

Vidím největší nebezpečí ve vznikání nevim jak to nazvat spojování dvou tří až čtyř internetáků na jedno připojení 2gb bez fup utáhnou 4 počítače docela slušně takže každej to má za 250 a dráty nažhavěj docela slušně

Anonym (17.5.2006 07:38:24)

Nextra nabídla svou službu přes dráty ČTc. ČTc si tam pak nastavil ve VO nabídce limity. Nextra by pak musela platit ty stažená data nad limit což jak uznáš prostě nejde . Podnikani je soustavna cinnost provozovana za ucelem zisku.

Anonym (19.5.2006 11:41:16)

Což nic nemění na tom, že ještě před zavedením limitů (a FUP) jim síť zkapala na agregaci.

Pet (11.5.2006 11:52:17)

Ještě další sranda je, že se pořád vymlouvaj na ČTc. Přitom to i po těch měsících funguje tak, že když vám to nakonec zapojej, teprve po pár dnech vám přijde mail o zapojení a nakonec po dalších pár dnech jako třešínka na dortu slavný modem. Takže i tu bídu nakonec ČRa natáhne o další týden.

Karel (11.5.2006 13:02:55)

Jo, to máš pravdu, já jsem mladýmu musel pučit modem, (obvykle dva až tři u sebe mívám :-) ). Mail s připojovacími údaji dostal, ale modem až asi za týden :-)

Karel (11.5.2006 13:11:43)

Ale abych nebyl nespravedlivej - u Telecomu némlich to samý. Objednal jsem si to jako jeden z prvních u nás na vsi, hned jak jsem zjistil, že tu ADSL konečně půjde. Asi po týdnu tady obcházela nějaká pochybná firma "pověřená?" od Telecomu, nechtěli věřit, že už to dávno mám objednaný. Jenže po ternmínu spuštění modem nikde. Pošta tady rozvážela modrý balíčky jako Santa Claus na Vánoce, jen mě nic. Přihlašovací údaje mi přitom poslali. Po pár dnech jsem tam volal a že se to někde u nich zaseklo. A prý nejlepší bude, když si balíček zajdu koupit na Point. Tak jsem to udělal a odpoledne už to jelo. No a asi za týden přišel druhý modem....

Karel (11.5.2006 17:26:49)

Tak tu právě byli z Telecomu osobně, jestli nechci ADSL. :-)

Pet (11.5.2006 16:49:13)

Copak o to, pro mě to taky problém není, já jsem taky něco už vyhrabal. Nakonec i ty přihlašovací údaje jsem si nastavil bez jejich mailu. Jsem ale zvědavej: když to ode dneška ráno běží, kdypak asi dorazí přihlašovací údaje a modem?

Agi (13.5.2006 09:31:52)

Mne vubec zadne udaje neposlali a zrizeni neoznamili, vubec nemeli ani sajn o tom, ze uz to bezi. Co se administrativy tyce, v Bluetonu by si meli udelat poradek, zcela jednoznacne jim to kazi jmeno.

Anonym (19.5.2006 11:25:58)

Já jsem smlouvy poslal ČRa poštou v pátek. Ve středu mně volali, že smlouvy přišli a tak do 30 dnů bude vše vyřízeno. Mezitím mně přišlo od CTc, že k určitému dni mě odpojí. Bylo to k 17.5. A od 17.5. mně naprosto v pohodě běží bluetone. Vše trvalo od odeslání smluv cca 5 týdnů. Ani jednou jsem ČRa nevolal, nic neurgoval. Přihlašovací údaje mně přišly mailem 5 dní před aktivací. Takže já můžu jen chválit.

Anonym (19.5.2006 11:27:11)

Já jsem smlouvy poslal ČRa poštou v pátek. Ve středu mně volali, že smlouvy přišly a tak do 30 dnů bude vše vyřízeno. Mezitím mně přišlo od CTc, že k určitému dni mě odpojí. Bylo to k 17.5. A od 17.5. mně naprosto v pohodě běží bluetone. Vše trvalo od odeslání smluv cca 5 týdnů. Ani jednou jsem ČRa nevolal, nic neurgoval. Přihlašovací údaje mně přišly mailem 5 dní před aktivací. Takže já můžu jen chválit.

PetrK (21.5.2006 00:38:15)

Přecházel jsem z Bluetone ADSL Classic 3072/256 (platforma ČTc) na Bluetone Premium ADSL 3072/512 1:20. Objednávka odeslána 3.4.2006, 5.4. došel email, že jim objednávka došla. Dne 17.5. došel email s parametry (nové tel. číslo,login,heslo,PPPoE,VCI,VPI,IP adresa, DNS1,DNS2) a že služba bude zřízena 19.5.2006 - což se vlastně stalo. Nic jsem neurgoval, nikam jsem netelefonoval. Připojení funguje, má to ale malou mušku na kráse, není funkční jejich server mail.bluetone.cz pro odchozí poštu při zapnutém protokolu PPPoE. Po chvilce laborování jsem se skusil připojit přes protokol PPPoA za použití parametrů jako u starého ADSL Classic, pro odchozí poštu smtp.bluetone.cz a ejhle, pošta začala opět fungovat a nejen to, při změření rychlosti se ukázaly hodnoty: Rychlost připojení k internetu: 6,436 Mbit/s Rychlost stahování dat: 823,8 kByte/s Rychlost odezvy (ping): min 14,051 ms max 14,292 ms Ø 14,199 ms Při změření na www.speedtest.cz download 6554 kb/s, upload 732 kb/s. Tak jsem zvědav, jak dlouho to ještě vydrží.

PetrK (21.5.2006 00:54:29)

Ještě doplním. Čtc si nechává 30 denní výpovědní lhůtu k telefonní přípojce (aby mohla být připojena služba ADSL Premium od ČRa), takže záleží, kdy tu výpověď předají ČRa Telecomu. Lokalita Kroměříž.

Anonym (21.5.2006 11:33:40)

a jaktože to máte rychlejší než je nejrychlejší varianta Bluetone premium?

PetrK (21.5.2006 21:40:29)

Modem Cellpipe 22A-FX mi ukazuje rychlost UP 896 Kbps DOWN 8224 Kbps. Směrem k uživateli je rychlost zřejmě uměle softwarově snižována podle objednaného připojení. Je zajimavé, že při ověřování rychlosti na stránkách ČTc mi byla doporučována rychlost max. 3072 Kbps. Teď při připojení přes ADSL Premium je všechno zřejmě jinak. Parametry DSL na mém modemu jsou: Local Tx Power: 12.31 dB Remote Tx Power: 19.14 dB Local Line Atten.: 31.0 dB Remote Line Atten.: 42.5 dB Local SNR Margin: 6.5 dB Remote SNR Margin: 6.0 dB Self Test: Passed DSL Standard: G.dmt Trellis Coding: Enable Framing Structure: Framing-3 Přes speedtest.cz mi to vypisuje: Download rychlost: 6 522 kb/s (815,3 kB/s) stáhnutí 1 MB: 1 s stáhnutí 100 MB: 2 min 6 s za 1 minutu: přenesete 47,8 MB za 1 hodinu: přenesete 2 866,2 MB Upload rychlost: 732 kb/s (91,5 kB/s) upload 1 MB: 11 s upload 100 MB: 18 min 39 s za 1 minutu: přenesete 5,4 MB za 1 hodinu: přenesete 321,8 MB

Anonym (21.5.2006 22:54:09)

Tak, řekl bych, že na ČTc ti to ukazovalo 3Mega asi kvůli tomuhle: Local Line Atten.: 31.0 dB Remote Line Atten.: 42.5 dB Local SNR Margin: 6.5 dB Remote SNR Margin: 6.0 Což rozhodně není ideální.

PetrK (22.5.2006 15:35:00)

Přes platformu ČRa mi to jede více jak 2x rychleji tj. 6,5 mbit (opravdu jsou to megabity), než kolik mám objednáno tj. 3 mbit. Zřejmě jsem na tom vydělal. Je vidět, že technologie má ještě nějaké rezervy, když na lince, kde bych si víc jak 3 mbit neměl dovolit si lebedím na 6,5 mbitech.

Anonym (22.5.2006 18:33:34)

nj. To se uvidí, jak moc ta linka bude spolehlivá. Ty hodnoty jsou fakt nic moc.

Jan (22.5.2006 13:19:31)

Ja prechazel od CT, kde jsem mel IE Optimal. Smlouvu na BT Premium ADSL 3072/512 1:20 Voice 2006 jsme poslali na konci brezna. Po asi trech dnech zavolali, ze je vse OK a ze do mesice to pobezi. Kdyz ubehly asi 4tydny a nic se nedelo, tak jsem tam zavolal a ptal se co se deje. Chlapek nevedel, ale rekl, ze to preda dal a ze se mi ozvou. Za dva dny se skutecne ozvali a rekli ze jejich administrativni chybou se stalo, ze vypoved Telecomu poslali teprve ted( tedy jako v tu dobu co jsem tam volal:)), takze pry musim cekat 3tydny:( a jako cast vymluvy uvedl, ze jsme neposlali informace do telefonniho seznamu. Nicmene nez uplynuly tri tydny tak prisel email s datem spusteni a s heslem apod a nakonec tedy 19.5. uz to zacalo fungovat. Takze takhle. Suma sumarum bezmala dva mesice jim to trvalo... Ale zatim vse funguje jak ma.

Anonym (22.5.2006 21:21:14)

stalo se mě to samý takže tam maj problém že to posílají pozdě na telecom a pak to na něj svádějí je to bordel v administrativní práci leží to na stole a vyřizují ty co se ozvou kolik Ti to 3072 běží???

Jan (23.5.2006 12:50:15)

Download je mezi cca 2.6 az 2.9 Mbps(o neco lepsi nez 3Mbit od Telecomu predtim) a upload je slusnej, minimalne jsem nameril 490kbps, ale obvykle to prekracuje i tech 512 (1x dokonce asi 700kbps). No a pingy treba na seznam.cz jsou kolem 9ms. Takze jsem spokojen. Lokalita je Usti nad Labem. A jak to chodi tobe?

Anonym (23.5.2006 18:47:10)

tak to máš špičkový já mám 2Mbit ale běží jenom polovinou už jsem to sem někam psal jsem 3.4 km od ustředny tak asi utlum drátú

Anonym (23.5.2006 20:35:53)

tak mě to nedalo a zavolal jsem na bluetone během půl hodiny mě volal technik a chyba je na světě byla puštěna tisícovka ale v papírech mám dvatis. už jsem vyvalenej z toho telecomu ktrej mě nechtěl pustit víc jak 512 že jsem daleko bál jsem se tam volat aby mě to neřekli taky takže zejtra to prej přehoděj :-))))))))

Anonym (24.5.2006 08:27:23)

No vida:) Uz prehodili? Jestli jo, tak kolik ti to bezi ted? Jinak ja jsem od ustredny asi 900m vzdusnou carou, tak nevim o kolik delsi bude ten kabel...a u Telecomu bych byval mohl mit az 4096kbps. Jinak modem mi ukazuje ze je pripojen 928/8128kbps. Ale o tom uz tu take nekdo psal.

Anonym (25.5.2006 20:38:06)

no tak zatim nepřehodili to jsem ani netušil že to nebude tak jednoduchý pořád říkaj zítra a nic dneska mě bylo řečeno až příští týden přitom ve smlouvě mám dvoutisícovku nechápu to co je natom tak složitýho

Anonym (23.8.2006 19:46:15)

tak přátelé já čekal na zřízení přesně 4 měsíce tech řečí o objektivních příčinách bylo dost. No ale to že také zapomněli dát onu měsíční výpověď u telekomu.Jsem muse nakonec za ně řešit sám.

štefan (23.8.2006 20:07:30)

na zřízení adsl jsem čekal přesně 4. měsíce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Podruhé jsem byl doběhnut, když mi sdělili že mi modem pošlou včas. zúčtovací období mi začalo 19.července a modem nikde. No nic opět jsem obtěžoval a zaslali mi jej již 22.července avšak já zase reptal neboť nebyl zadarmo ale chtěli jen 1300,-. No a když jsem se konečně dočkal a dorazil, já jásal ale to jen do té doby než jsem zjistil svou rychlost připojení Mám mít ryclost 2048/512 (kb/) Moje momentální je : 5,82kbit/s rychlost připojení!!!!!!!stahovat můžu data rychlostí 745,3 byte/s. To mi připadá vážně napováženou.

Guru (23.8.2006 21:58:57)

Já už ten nehorázný mrdník u ČRa ani nekomentuju. Jednoduchá rada: Volat tam 10x denně, pak to dají "do měsíce" do pořádku a bude Ti to chodit "jako z praku". (Měl jsem podobný problémy, ale po vychytání mušek to chodí jako sviňa.)

Anonym (24.8.2006 18:51:23)

To není mrdník, to je ISO9001 !!!

Anonym (27.8.2006 14:15:58)

Když vezmu počet zíkazníků TO2 a počet zákazníků ČRA, pocet příspěvků k ČRA, počet příspěvkú k TO2, to že o TO2 melou pořád dokola ti samí(a pořád píšou že odešli , odejdou, nebo by si nevzali), to že o ČRA různí, tak je vidět že < B>KVALITNĚJŠÍ SLUŽBU NABÍZÍ TO2, ZŮSTÁVÁM U TO2

Pet (27.8.2006 16:25:02)

Ještě že je TO2 schopnej oblbnout dost idiotů.

y2k (27.8.2006 17:39:53)

Jedinej idiot jses ty, ja mam od nich aDSL a nemuzu si ho vynachvalit

Anonym (27.8.2006 21:18:54)

Pet to asi myslel ve smyslu, ze TO2 si porizuje porad dost lidi i tam, kde je dostupne Bluetone Premium,ackoli to ma prokazatelne mnohem lepsi pomer vykon/cena

Pet (28.8.2006 00:50:44)

Ano, ty 2 služby mají při stejné zaplacené částce naprosto nesrovnatelné parametry. Ale reklama dělá divy.