Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Potom se člověk diví rychlostem vyřizování

Potom se člověk diví rychlostem vyřizování

Karel (16.5.2006 07:30:33)

Toto je potvrzení vámi odeslané zprávy v 26.4.2006 13:11 Toto potvrzení ověřuje, že zpráva byla zobrazena na počítači příjemce v 16.5.2006 7:29

Karel (16.5.2006 07:31:39)

Automatika tady osekává tagy, takže: Toto je potvrzení vámi odeslané zprávy reklamace@bluetone.cz v 26.4.2006 13:11 Toto potvrzení ověřuje, že zpráva byla zobrazena na počítači příjemce v 16.5.2006 7:29

Anonym (16.5.2006 09:22:27)

1.) Už seš fakt trapnej! 2.) Reklamace a výpovědi smluv se zásadně posílají doporučeným dopisem!

Karel (16.5.2006 13:44:00)

No trapnej seš tak maximálně ty, jak se pořád pleteš do všeho o čem nic nevíš. Samozřejmě že jsem výpověď poslal doporučeně písemně. Reklamace: Chceš tím tedy říct že online help Bluetonu je k ničemu a nemá cenu jim posílat mail? A jestli pro tebe 3 týdny je OK na přečtení mailu o závadě, tak jsi výstavní, dobře zpracovaný zákazník.

Anonym (16.5.2006 19:45:46)

Něco děláš blbě, mě vždy všichni (a u všech operátorů)odpověděli a problém vyřešili do 48 hodin... Pravděpodobně se neumíš ptát a VĚCNĚ správně si stěžovat. Tj. tvůj problém je klasický - mezi klávesnicí a židlí!

Karel (16.5.2006 19:58:14)

Ale kdepak, tohle prostě neokecáš, ať napadáš druhé sebevíc: Telecom: rychlost kolem 2700 , stahování větších souborů kolem 370. Bluetone: rychlost kolem 2300, stahovaní větších souborů kolem 320. A když už jsme u toho, změna u Telecomu z 2Mb na 3Mb proběhla v řádu několika hodin od zadání požadavku...

Anonym (16.5.2006 20:28:31)

A něco nového nám nenapíšeš? Už tady nikoho nebavíš!

Karel (16.5.2006 21:56:29)

Už asi ne. Všechno potřebné tu už je...

Anonym (16.5.2006 22:33:33)

Udělal si chybu. Měl sis stěžovat na Telecom a chválit ČRa, to je teď in.

Anonym (20.5.2006 10:34:35)

Jsi fakt ubožák.. typický příklad člověka který si stěžuje vždy všude a na cokoliv.. víš tvé příspěvky tady všude na fóru jsou fakt legrační. A mimochodem, oddělení reklamací neřeší technické problémy se službou :-) Od toho je technická podpora.. Jo.. jasně.. ty to víš..

Anonym (20.5.2006 15:13:52)

Karel je ubožák a dost se mu uleví až si to přizná :-DD

Anonym (16.5.2006 10:08:54)

Karle a to s tím hned běžíš sem? Mimochodem je vidět, že tu reklamaci řeší v termínu.

Karel (16.5.2006 13:46:48)

No ještě mě napadla lampárna, ale tam je to asi tak stejně platný jako na helpu Bluetonu. Já jen aby ostatní případní věděli....

Anonym (17.5.2006 00:01:26)

Ostatní to o tobě ví Karle.. Taky ví, že je na reklamaci 30 dnů, Karle..

Karel (17.5.2006 11:08:15)

Jak píšu, přeju našim providerům hodně takových cvičených zákazníků jako jsi ty. To se člověk potom nebude dočítat, že mu z Telecomu neodpověděli do 20 minut....

Anonym (20.5.2006 09:53:05)

Vrat se na zem nebo zpatky na strom Karle.