Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > A to má problémy jenom NEXTRA ??

A to má problémy jenom NEXTRA ??

Senava (12.4.2003 23:30:53)

A to má problémy jenom Nextra ( např. dnes celý den nešlo přihlásit atd. ..)?? Ostatním to šlape bez problému ?? Ozvěte se jak to jede jiným, např. u Ipexu a jinde?? Abychom mohli porovnat. Dík

horpe (13.4.2003 00:38:26)

mam to od IOL nainstalovany 0204 a jede to bez problemu do dnes temer v jednom kuse. Snad to pojede dal......

Erza (13.4.2003 01:42:11)

Nextra se neco kolem 23:30 dala do pohybu a vytahl jsem z ni 22,9 Kb/s

Senava (13.4.2003 02:28:41)

To je hezké že se kolem 23:30 dala do pohybu, ale celý den nešla !! Takže mi Nextru instalovali 19.4. ve čtvrtek. První problémy byly při instalaci a rozjela se až odpoledne. V pátek chvíli šla a chvíli byla úplně zamrzlá. Dnes celý den nešla, teď v noci šlape normálně. Takže je jak aprílové počasí. A to je jen za tři dny a kolik nervů ... Takhle jsem si tedy neomezený přístup k internetu nepředstavoval. Jednou jde a jednou ne. Začínám opravdu litovat, že jsem si to u ní objednal. PS: Jsem z Prahy

Senava (13.4.2003 02:32:15)

Omluva - oprava data instalace: 9.4. ve středu. Celý čtvrtek šla bez problémů. Ale problémy ve středu, v pátek, v sobotu.

Erza (13.4.2003 11:52:35)

Muj nazor na vec je takovej: "Telekom tem lidem hazi klacky pod nohy" nemluvim tady o tom jaka ta sluzba je... na tom se proste domluvili a podepsaly s nim ty smlouvy, ale mluvim o tom jak ty sluzby nabizi. nezbyva proste jen zopakovat to co uz hodnekrat zaznelo i jinde... Telekom je masinerie kde jedna cast nevi co dela ta druha... My muzem jen doufat ze se ta firma zmatori a pochopi ze je potreba nejdrive investovat pak reinvestovat a za az pak ze je zisk. :)

hamiro (13.4.2003 09:56:41)

V sobotu 12.4. se mi povedlo přihlásit k ADSL až ve 14.10 odpoledne. FTP nejede už od 10.4. Mám IOL. Nic moc.

Vladimír (13.4.2003 15:43:12)

Dneska zase Nextra nejela, tak jsem se jim rozhodl napsat. Myslím, že je nutno je otravovat, aby zjednali nápravu a také vyžadovat slevu z ceny!! Můj e-mail: Dobrý den, dne 9.4. mi instalovali ADSL. Moje dosavadní zkušenosti: 9.4.: odpoledne nefunkční, večer funkční 10.4.: funkční 11.4.: ráno funkční, cca 11-13 hod. nefunkční, odpoledne a večer funkční 12.4.. celý den nefunkční, funkční cca od 22 hod 13.4. dopoledne funkční, odpoledne nefunkční, čekám kdy se rozjede a budu moci poslat tento e-mail To znamená, že nejméně v polovině případů, kdy jsem potřeboval využít internet, nebyla Vaše služba funkční. Sami snad uznáte, že to je naprosto neúnosné. Mimochoden z diskuse na internetu vyplývá /viz např. dsl.cz, lupa.cz, root.cz/, že tyto problémy mají pouze zákazníci Nextry. Zajímalo by mne, jak chcete tuto situaci řešit a jestli a v jaké míře poskytnete slevu z ceny . S pozdravem .................... moje identifikační údaje

iNDY (13.4.2003 21:21:22)

Muj poskytovale je SkyNet. Uzivatele Nextra jsou na tom asi nejhure, nicmene v sobotu jsem mel vypadek celych 8 hodin, viz http://www.dsl.cz/index.php?akce=1&vlakno=114&i=1050261346. FTP mi uz od 10.4. taky nejede ani v passive modu ... ;(

Honza (14.4.2003 17:06:12)

Mno jo to se dalo cekat , tydeni testovani se na kvalite projevi. Ja osobne vyckavam az budou nabizet ADSL i ostatni , kteri testuji dele aby si nezkazili jmeno ...

Erza (15.4.2003 11:59:54)

To by mohli AO testovat do nekonecna... protoze Telekom to neni schopen zajistit. Uz jsem tady jednou napsal ze na necem co nestoji na pevnejch zakladech se dost tezko stavi dal.

Trouba the MicroWave (15.4.2003 09:58:47)

Vazeni, tak jsem dostal vyjadreni Nextra hotline k problemum pres vikend. Zajimavy jsou na tom dve veci - a) ze oficialni jazyk Nextra hotline je slovencina, b) ze je na konci cislo na zelenou linku Nextry: Vazeny pan Koral, ospravedlnujeme sa Vam, pocas uplynulych troch dni prevladal problem u spolocnosti Cesky telecom a z toho dovodu nebola sluzba funkcna. Momentalne sluzba funguje v poriadku, nefunkcny stale ostal FTP protokol. Tento problem sme uz urgovali u spolocnosti CTc, verime, ze dojde k standardizacii a k uvedeniu sluzieb do normalneho stavu pocas najblizsich dni. V pripade akychkolvek problemov nas mozete kontaktovat nonstop na cisle 0800138417. Dakujeme za pochopenie. S pozdravom, .....