Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Tak dnes sem v šoku

Tak dnes sem v šoku

xcore (20.5.2006 12:24:20)

Rychlost připojení k internetu: 19,95 kbit/s Rychlost stahování dat: 2,5 kByte/s Tak takhle jede IE Sprint, upozrnuju nejsem ve FUP... je to zajimavy zjisteni... :-X

Cel78 (20.5.2006 13:03:47)

mam to samy IE Sprint pripojeni 35kbit/s stahovani 4kbyte/s nechapu co to ma byt

Anonym (20.5.2006 13:40:26)

jake prekvapeni nas jeste cekaji?

Nargon (20.5.2006 13:43:59)

Teda nevidim na tom nic nepochopitelnyho. Viz clanek primo tady na dsl, o vseobecnych podminkach: "Poskytovatel si vyhrazuje právo na dočasné snížení kvality poskytované Služby z důvodu provádění testování, měření nebo změn Služby." Cely vseobecny podminky jsem sice necetl, takze nevim jak je definovano to "docasne" ale tak odhadem 1 den. Proste telecom neco testuje a vam holt spadla rychlost. To je tak vse. A do kdy to bude tak pomaly, zavisi na slove "docasne".

Anonym (21.5.2006 20:12:07)

Sovětská armáda tu také byla dočasně 25 let - třeba jí telekom překoná..

Maxi.Cartmen (22.5.2006 23:06:05)

To je fakt ,že můžou testovat,dělat technické úpravy.Ale mohly by dát ,alespoň uživatelům vědět ,že se něco takovýho stane.Mně třeba od Bluetonu přišel mejl ,že v ten a ten den ,tu a tu dobu může dojít k výpakům ADSL nebo spomalení rychlosti kvůli technickým úpravám na ústředně telecomu.Takhle nějak si představuju solventní přístup

Anonym (23.5.2006 08:24:57)

Ono se tak casto neco prekopava ze neni mozny psat kvuli kazdy prkotine maila. Si vem ze mas nastaveni ktery s adsl nesouvisi. Kixne ti system kdyz baba na helplince zada do formulare zakaznika nebo zmenu sluzby a mezitim nabehne jinej system kterej to zalohuje.Ale je starej a ma chybu. Za chvili to veme s sebou jiny systemy vcetne treba adsl.

Nargon (23.5.2006 10:23:11)

Tak tak, kdyby ti meli posilat meila pokazdy, kdyz chtej neco menit tak to budes mit pekne zaspamovanou schranku. odhadem tak 1 mail dene, nebo i vice.

Anonym (23.5.2006 09:11:13)

Ono se nejak dá starat o "par" zakazniků a jinak se dá starat o 300 000 zákazníků a celou sít k tomu

Bret (26.5.2006 14:45:38)

Z toho co tady zatím čtu vyplívá jediný:co nejdál od Telecomu!

Nargon (31.5.2006 10:29:19)

A ze je u nej asi tak 75% uzivatelu adsl :)

Anonym (31.5.2006 23:34:56)

Zvláštní:-) Z toho, co čtu já mi zase vychází, že je to vlastně jedno u koho seš, protože když chtěj, vyběhnou s tebou všichni.

Anonym (21.5.2006 16:12:01)

Muj sok stale pretrvava, pote co mi internet nesel od 23:00 do 16:00 vubec(rozumej nesel mi web ani ICQ, pouze ping an servery fungoval) tak ted mi de opet 20kbit.... ale reknu aspon neco nez nic, je to opravdu hruza...

Anonym (21.5.2006 17:22:13)

pokud sel ping tak web sel, pouze byl pomaly a nebo je v tom zakopano neco jineho.

Anonym (21.5.2006 20:05:01)

ano ping sel s velkou stratovosti, ale web nesel vubec respektive za 10 minut se nenacetlo ani toto forum... Dva tydny sem byl s IE spokojenej treti uz ne...

NetData (24.5.2006 08:57:30)

Dobrý den. Pokud chcete zkuseil bych vám pomoct. Napište mi na email NetData@email.cz z jakého jste města, zda rodinný dům nebo panelák, ulici se směr. číslem, PSČ a já se vám podívám, zda u nás máte možnost internetu. Žádné FUP nemáme + náš internet je nezávislý na pevné lince. Podívejte se sám. www.802.cz A kdykoliv mě můžete kontaktovat. Rád pomůžu.

David (24.5.2006 09:00:36)

Ty v...le , nechceš tu přestat tapetovat tenhle svůj blábol? Nejdřív u tři roky starýho postu, teď u příspěvku, který se ptá na problém s IE od Telecomu... Návrh pro ostatní - co kdybysme panu "NetData" poslali každej na ten jeho mailík něco pěknýho? Za to, že nám tu tak pěkně zaplavuje forum svým kopírovaným blábolem? :D kdo by do toho šel? :D

Anonym (30.5.2006 09:23:54)

:D

Anonym (24.5.2006 09:31:57)

Bez uz do p.r.d.e.l.e !!!

Viktor X (26.5.2006 14:40:12)

Nic si z toho nedělej...já byl skoro týden připojen na 2-3kbity a s láskou vzpomínal na dobu 14,4kb modemů. 2x jsem volal Telecomu, že prý se ozvou do 48 hodin NEBO AŽ TO BUDE MOŽNÉ. Asi tě upgradují na vyšší rychlosti, problémy mi přestaly tak do týdne a asi za měsíc mi zavolal technik Telecomu, že u mne zahlédl nevyřízenou reklamaci, jestli je už vše v pořádku. Ale po týdnu utrpení jsem již plně spokojen, i s tou měsíční FUP.

Anonym (29.5.2006 01:12:47)

Ahoj Zkus to nahlásit na závady. Já to tak udělal 2x. Měl jsem sníženou, neprávem, rychlost na úroveň FUPu asi týden. Nejen že mi pak vymazali FUP, ale také na vyúčtování byla cena za net snížena o čtvrtinu. Chce to prostě jen otravovat. Zdar a sílu