Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Dá se nějak vyvázat ze smlouvy s Čtc se závazkem na 12 měsíců bez nutnosti platit ?

Dá se nějak vyvázat ze smlouvy s Čtc se závazkem na 12 měsíců bez nutnosti platit ?

Pavel (26.5.2006 14:47:21)

Mám u Čtc smlouvu na 12 měsíců a chci se z ní dostat bez nutnosti platit poměrnou částku za předčasné ukončení smlouvy. Za pár měsíců co jsem u nich připojen mi internet nejel 15 dní, ale opravu slíbili do 2 dnů a kdybych do nich neryl, nejelo by to do dnes. Po asi 10 dnech ni začlo nepravidelně vyskakovat spojení na internet a dali mi perfektní radu "vypněte firewall a antivir", nebo "vytáhněte a znovu zapojte kablík od splitteru". O opravu se nikdo nestará protože když na to příjde řada a náhodou to jede, berou to, že se to opravilo samo. Jen za tu dobu, než jsem toto napsal, asi 15 min, to kleklo a znovu najelo asi 8x. Má to cenu jim něco platit

Anonym (26.5.2006 16:53:09)

no, snad pokud vypovis telefonni linku z duvodu zdrazeni, ktere nedavno probehlo, tak by to treba mohlo projit, jinak nevim.....

White-Man (27.5.2006 15:16:47)

No, podle mě, by to měli jít. Neboď došlo k porušení smlouvy z jejich strany (ty máš platit pravidelně každyý měcis a oni ti maji poskytnout bezproblémovou službu, což se nestalo...), takže bych doporučoval přešíst si pořádně smlouvu... Jinak pokud uvedeš důvod zdražení, tak odspupuješ normálně bez placení, zase je to porušení z jejich strany... dole na letácích je to napsáno, takovým malinkatým písmem...

Anonym (28.5.2006 16:10:42)

"ty máš platit pravidelně každyý měcis a oni ti maji poskytnout bezproblémovou službu, což se nestalo..." nic takovyho oni nezarucujou

White-Man (1.6.2006 09:20:19)

No, tak jasně že to tam není takhle přímo napsané... jsem to opravdu hodně zjednodušil, ale mají tam, že ti budou poskytovat službu a poskytovat znamená, že má být funkční. To by se mohli rovnou vykašlat na všechny kdo se upíšou, protože ve smlouvě nic není o tom, že to mají poskytovat... to by byla totální blbost...

Pet (27.5.2006 16:50:26)

Nejdůležitější je prevence: ČTc se neupisovat. Já tu samou chybu udělal u Errortelu a už nikdy víc.

Anonym (28.5.2006 19:58:11)

NE. Nj, za blbost se platí...a dobrou pověst má žena i firma jen jednou. ;)

Anonym (28.5.2006 20:10:08)

Když ses upsal blbcům co se k zákazníkům chovají jako k obtížnýmu hmyzu, platit musíš, nebo se smiř s "odplatou" za nedodržení smlouvy. Přečti si podmínky a možná můžeš něco reklamovat, ale tohle oni obvykle mají dobře ošetřeno. Prostě buď vynaložíš čas a námahu aby sis služby i podmínky důkladně proklepnul předem, ale ušetříš prachy - nebo vynaložíš nervy a peníze, ale ušetříš čas a námahu na potlačení lenosti něco hledat. Vybral sis ty sám.

Anonym (28.5.2006 20:22:59)

No on si člověk v tomhle businessu moc nepomůže. Prostě retail segment je retail segment. Žádná větší firma se pro tebe nepřetrhne.

GiZMo (28.5.2006 22:27:30)

mozes sa prestahovat na miesto kde nie je dsl. pani mi vravela, ze vtedy by mi zmluvu zrusili predcasne (pytal som sa na viazanost a co sa stane ked sa prestahujem a nebude tam mozne zriadit linku)

Telefóóóónika a.k.a. Telekóómouš (7.6.2006 01:25:07)

NE!! NEDÁ!!! VOPOVAŽ SE!

Nargon (7.6.2006 04:00:47)

Teda prohledl jsem smlouvu, a telecom vypustil jeden bod, ktery tam drive byl. Jednalo se o to, ze pokud zakaznikovy nepujde sluzba 5 dni (120hodin) tak je to zavazne poruseni smlouvy ze strany poskytovatele, a uzivatel ma pravo na okamzite odstoupeni od smlouvy. :)) Jenze telecom ma moc poruchovy linky tak to radsi odstranil :( Takze opravdu se neda odstoupit od smlouvy bez toho placeni.

Anonym (7.6.2006 22:16:30)

No nepřijde mi, že by měl o tolik víc poruchový linky, než někdo jinej...

Nargon (7.6.2006 23:11:14)

To asi ne, ale drive (par let zpatky) mel rekneme prumerne 1 poruchu dene. Ted je tech poruch dene tak 10, protoze je mnohem vice zakazniku. A uz to nestihal opravovat. Tak ten bodik odstranil.

Anonym (7.6.2006 23:14:29)

Imho to nebude ani tak kvůli běžnému provozu, ale kvůli dalším nutným migracím...

maus (22.6.2006 16:58:44)

jo, pojez nějakých jedovatých hřibů, zaklepej bačkorama, ale předtím spal všechny smlouvy, závazky, závěť atd. no a seš z toho venku, he he

maus (22.6.2006 17:04:56)

^^1to byl vtip, ale podělím se s tebou o zajímavou zkušenost, já po 2,5 roce používání aDSL a různých migrací sepsal a poslal výpověď telecomu, spojili mne s pracovníkem pro odpojování a s tím jsem se domluvil na ukončení k určitému datu. vypojili mi telefén tkzvně na zkoušku, takže nic neplatím aDSL m i běží pořád a to taky neplatím, neboť ho mám zrušené, dobrý ne ? Brácha se takhle vypojil už před rokem na zkoušku pořád mu můžou lidi volat aniž bz něco platil kdz6 vol8m tu jejich slavnou 800123456 tak neví, he oni neví

Xspy (24.6.2006 11:30:34)

Mo něco je shnilé v... státě Českém .. ale tady vám to vysloveně vyhovuje ...

Qtek (28.6.2006 17:37:13)

stačí třeba uzavřít smlouvu novou na 24 měsíců

Pet (29.6.2006 14:21:33)

To je opravdu dobrý nápad. Možná lepší připravit si ruksak semtexu a zajít na Olšanskou. Tím by se ta smlouva zrušila i s telekomem, takzvané definitivní řešení.

Anonym (29.6.2006 17:12:51)

No jo, ale za pár dní bys už musel i do Madridu...na ředitelství, utnout saň u krku...jenže tam kolem už evidentně před časem nekdo s ruksakem byl, přijel vlakem : )

Pet (29.6.2006 17:50:05)

Že by tam taky neměli rádi svý španělský telekomunisti? Divný, že jim to vybuchlo už na nádraží. Asi se už nemohli dočkat.