Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.

Ceny

jaroslak (28.5.2006 01:16:54)

Poskytovatel ADSL snížil cenu jednotlivých služeb (uvedených v ceníku), ale mně účtuje pořád stejnou cenu stanovenou při vzniku smlouvy. Neměl by mi cenu snížit podle aktuálního ceníku?

Nargon (28.5.2006 02:18:17)

Pokud se uzivatel neozve, tak cenu nejspise nezmeni.

František (28.5.2006 10:02:15)

Cena služby závisí na smluvních podmínkách (smlouva, všeobecné podmínky). Např. ČTc účtuje ceny dle aktuálního znění ceníku (u ADSL poslední znění od 17.5.2006). Nesplnění závazku (12 měsíců) je řešeno doúčtováním zbytku poměrné části zřizovacího poplatku. Jiní poskytovatelé, zejména pokud při zřízení služby poskytují bonus (sleva na zřizovacím poplatku, na modemu, atd.) garantují nezměněnou cenu služby po celou dobu smluvního závazku (zpravidla 12 měsíců). A u bývalé Nextry jsem se setkal s tím, že "starým" zákazníkům (a to i bez závazku) zůstala stará cena i poté, co ostatní poskytovatelé srovnatelnou službu zlevnili.

Anonym (28.5.2006 11:20:00)

presne tak, Nextra uctuje "starym" zakaznikum stare (vyssi ceny). Ale me se podarilo asi po trech mesicich z nich dostat slevu a prerazeni na cenik novy. takze mohu poradit nevzdavat se, psat pisemny reklamace a reklamace reklamaci a oni pak vetsinou povoli.

František (28.5.2006 12:47:52)

Joo, to je asi panecku "reklamace" Neco ve smyslu "Dobry den, chci reklamovat ze vam platim presne tolik kolik jsem vam podepsal ve smlouve, ja bych chtel platit mene"

Anonym (28.5.2006 13:01:50)

ne, ale treba Ve smlouve je, ze se plati dle ceniku, protoze neni ve smouve napsano dle jakeho ceniku, vyplyva z toho, ze dle aktualni posledne platneho, na to ISP odpovi ze ne, ze je to dle ceniku platneho v dobe podpisu atd........ urcite ne, chci platit mene. Pak je tu zakaz diskriminace (toto diskriminace je, pokud za stejnou slubu nekdo plati jinou cenu nez ty). Nehlede na to, ze se da hrat i na slusnost toho ktereho ISP, i to obcas zabere. Ale pokud se neoves, tak se ti ta cena urcite nesnizi, asi tak......

František (28.5.2006 14:43:31)

Vážený jmenovče, já jsem to řešil slušným e-mailovým dotazem, zda u předmětné služby nepřipravují snížení ceny (jednalo se o 256/64/4GB na platformě ČTc za 599 Kč bez DPH), když cenu přeprodávané rychlosti 256 kbps snížila jak konkurence, tak samotný ČTc. Obdržel jsem slušnou odpověď, že snížení ceny u tohoto programu Nextra nepřipravuje; následovala výpověď smlouvy (neměl jsem žádný závazek) a přechod přímo k ČTc.

danik (28.5.2006 15:46:06)

by me fakt zajimalo, kolik lidi dalo Nextre vypoved pote, co ji kopila GTS a rapidne se zhorsil pristup k zakaznikovi. Ja jsem taky chtel dat vypoved, ale nakonec mi zlevnili na posledni aktualni cenik Nextry a nechce se mi riskovat dlouha doba bez netu..... ale plno lidi to asi resilo vypovedi. Kolik jich tak mohlo byt nevi nekdo?

jaroslak (28.5.2006 15:40:38)

Děkuji za podnětné reakce. Před tím, než jsem tuto otázku dával, jsem se snažil se svým poskytovatelem komunikovat, ale odpověděl mi na mé dotazy až po dvou urgencích. Jeho odpověď, která došla až teď, je, že mám písemně požádat o snížení ceny. Což je v souhlase s Nargonem. Je taky fakt, že žádat snížení ceny služby, na kterou (včetně ceny služby) byla uzavřena smlouva, je možná neoprávněné. Ale je potom podivné, že všichni noví uživatelé platí méně. Závěr mého problému je však optimistický: Poskytovatel aktualizoval "Změnu parametrů služby" stávajícího zákazníka takovým způsobem, jaký mi vyhovuje. Parametry, které se mění, jsou jak zvýšení datového limitu, tak i snížení ceny. Doufám, že to dopadne dobře.