Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > počitadlo objemu stažených dat ČT

počitadlo objemu stažených dat ČT

CLOUD (30.6.2006 18:39:16)

počitadlo objemu stažených dat ČT tentokrat uplne zmizelo, ovšem provokativní věta na jeho místě - "Kdykoliv a odkudkoliv můžete mít přehled o objemu stažených dat" zustala. Jestlipak se nekdy telekom zmůže na opravdu funkční počitadlo ???

Anonym (1.7.2006 02:30:42)

Nezmuze, stejne jak se nezmohl znovu-obnovit Expres Click! :-D

František (2.7.2006 11:10:06)

Pro Anonyma 1.7.2006 v 02:30: Zajímavé je, že službu Expres Klik má ČTc (O2) v ceníku, viz: http://www.telecom.cz/docs/38700/Cenik_xDSL_sluzeb_CTc_01_07_2006.pdf Třeba (opět jen hypotéza) to souvisí s pokusem znovu ji zavést (což třeba vyžaduje jiné grafické měřidlo, než bylo v aplikaci MOJE KONTO po zrušení předchozí verze Kliku).

Anonym (3.7.2006 19:41:13)

Nechci se se nijak dotknout poctivých pracovníků ČTc, ale mám takový dojem, v jejich řadách pracuje spousta lidí, kteří na svou práci nestačí. Stačí poslat e-mail do aplikace "napište nám" nebo promluvit s některým operátorem na bezplatné lince a zjistíte, že si z Vás buď ďelají blázny nebo jsou úplně mimo. Doufám, že s novým názvem firmy se změní i přístup k zákazníkovi, jinak zvednu kotvu a pofrčím jinam. A můžu Vám říct, že nebudu sám a, že možností je v současné době dost. Zaráží mne, že si toho ještě nikdo u ČTc nevšiml.

Anonym (4.7.2006 10:14:47)

Tohle mě docela dostalo a proto se ptám - kam?

Anonym (4.7.2006 13:53:16)

DMNC telecomu je nekonečná

František (4.7.2006 22:29:15)

Takže v aplikaci MOJE KONTO měřidlo přenesených dat opět funguje (údaj odpovídá aplikaci E-ÚČET), což je jediná pozitivní informace. Expres Klik obnoven nebyl, uživatelské nastavení webhostingu stále nefunkční (při pokusu o změnu hlásí chybu), zobrazené údaje o e-mailové schránce neaktuální (zobrazuje se neplatná primární adresa a zrušený alias). Opět tedy vše při starém (dávno nahlášené závady stále neodstraněny).

Pet (1.7.2006 17:10:40)

Třeba to je stejně jako u ČRa příznak toho, že už nebudou uplatňovat FUP. Nezrušili náhodou k 1.7. limity?

Anonym (3.7.2006 21:25:47)

Nestraš!

Anonym (2.7.2006 10:15:16)

Myslím, že je to porucha aplikace "Moje konto", protože tam nefunguje vůbec nic. Kdyby to byla nějaká akce, tak na ni budou lovit nové zákazníky a na staré se vy*erou!

Anonym (2.7.2006 11:15:53)

Na telecomu sou fšichni kokoti, mam od nich pevnou linku a ta pořád funguje, ADSL taky už jede rok v kuse, fšechno v nejlepším pořádku a žádná porucha. Už mě s tim serou, asi budu jak malej hledat, co bych kde zkritizoval. :D

Anonym (4.7.2006 10:14:00)

Btw: tohle možná souvisí s článkem výše viz "FUP nejde ?". Jinak přehled o stažený datech můžeš mít opravdu odkudkoliv, kdykoliv, přesně, spolehlivě a nezávisle na telecomu. Stačí nebýt lama.