Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > WANTED: Modem úrovně SP510i

WANTED: Modem úrovně SP510i

loleq (15.9.2006 17:05:22)

Zdravím vás všechny, hledám modem stejně dobrý, jako je SpeedTouch 510i, ne nějaké ty shity za 1000kč. Cena do 3000kč vč. DPH. Bez Wi-Fi. Vím třeba o Zyxelech, ale chci se zeptat jaký z modemů je taky takový "šampiˇon" jako SP510i

Aknott (15.9.2006 18:16:21)

Tak to by me zajimalo co je na ST510 zazracneho :-O Kdyz chces rozhazovat tak si kup VIGORA :)

Anonym (15.9.2006 18:38:08)

Stabilita a bezproblémovost.

loleq (15.9.2006 18:47:32)

přesně tak. Všichni šetřílkové škudlí každou korunu a potom se diví. Na tomhle SP510i mi běží 4PC a AP. Pokud mi na jednom jede nějaký stream a na druhém zatížím maximálně linku, tak stream jede dál. Ten modem je hodně kvalitní kousek, ale jelikoš je staršího data, tak bych chtěl vědět jaký je šampión dnešní doby. Doopravdy značky jako Well, D-Link, Xavi, Asus mě moc neberou.... O Sagemu, Siemensu nebo Microcomu ani nemluvě... A taková obligátní věta: Nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci...

Aknott (15.9.2006 19:00:37)

Tj docela zaujaty odsoudit hned celou znacku. Pro tvou informaci ST dela taky usb modemy a ver, ze to neni zadna bomba.A rici o dlinku ze je podradny.......... no tak urco 362(a jeho "uzasny" zipb) tj sux ale 664 je pecka. To proste nejde rict, ze cely dlink stoji za .... Ale jak rikam pokud chces sampiona, tak bych sel do VIGORA, tomu neni co vytknout :)

Anonym (15.9.2006 19:53:22)

Ano, D-Link má hoodně kvlitní AP (jeden kousek vlastním - DWL2000AP+) a to je doopravdy rockstable. Ale jiná věc je routování...

Anonym (22.9.2006 00:03:48)

az na problem s drzenim signalu (synchra). Co se tohoto tyce neni to dobry modem. Dokonce i zatrcovany D-Link 362t je na tom lepe.

Anonym (22.9.2006 00:09:37)

To ses asi zblaznil ne? 510i je rockstable, me drzel jednu konexi zatim nejdele 3500Hodin (pak jsem jej resetoval kvuli tomu ze jsem mu predelaval nastaveni)

David (25.9.2006 13:00:35)

Jj přesně tak, jediný, co snad může zapříčinit výpadek, je chyba na straně poskytovatele. Osobně mám tenhle modem zatím jen cca 3 týdny, ale zatím na něj můžu pět jen a jen chválu, je to vážně báječnej kousek...

Tony (22.9.2006 00:19:31)

Dobry vtip, mas jeste neco? Mel jsem 510i asi rok ve sklepe a uplne jsem zapomel ze tam je. Sem tam vypadl proud jak uz se to nekdy stava, ale presto jsem na nej nemusel sahnout. Inet porad jel. Ted jsem si ho radsi prendal do bytu, protoze uz jsem si ho zacal vazit :-)

Martin (22.9.2006 09:36:16)

Unas ve firme jsme puvodne meli zalohovanou wifi linku adslkem, ted uz jsme presli na adsl uplne. Mame nasazene na trech pobockach prave ST510. Musim rict ze to jsou drzaky, je na jeden modem je pripojenych prez server 40-50 stanic a nestane se ze by spojeni vypadlo. Jedine co nechodi tak jak ma je ICQ, od prechodu neustale pada, cim je modem zatizenej vic tim casteji. Taky hledam nahradu nejlepe ADSL2 a zatim to vidim na Zyxel Prestige 661H-63

Aknott (15.9.2006 18:50:47)

Takovych modemu je vic. Loleq pise "shity" za 1000kc, no ok, proc ne, ale je spoustu modemu za 1000kc, ktere sou stejne spolehlive jak ST. Za shit za 1000 bych povazoval tak dlink362t a xavi8122(ale jen kvuli NAT, jinak by byl bombovej).

Anonym (15.9.2006 18:58:49)

nebudeme se hádat, tohle není smyslem téhle diskuse. Takže jaký je podle vás dobrý modem do 3kkč?

Aknott (15.9.2006 19:39:52)

Ale ja se preci nehadam :)

loleq (15.9.2006 19:52:26)

ale meleš kraviny, neboli FLAME. Tak prosím, ano máš pravdu. Tak už by bylo good, kdybys místo FLAME odpověděl na otázku. Byl bych ti moc zavázán...

Anonym (16.9.2006 11:15:15)

Co určitě ne: Cokoliv s chipsetem Viking (Xavi, Asus 6310, Cellpipe FX22, Siemens Santis 150,...). Například Xavi je zlo a nikdy nemělo spatřit světlo světa:-) Vigor je celkem slušnej, ale už je starší a má hoodně problémy na linkách, kde nejsou úplně ideální parametry vedení. Takže jakákoliv nízká chybovost, nebo nižší šumová rezerva způsobí, že ti to bude padat. DLink 664 je ok, ale musíš trefit dobrej kus, nebo ti bude pískat:-) Asi určitě bych volil modem s ADSL2+. Zatím, co jsem měl tak možnost vidět v akci, tak nejlepší a nejspolehlivější mi přijdou ZyXELy. Ale ne ta základní řada (660), ale třeba 661. Takže ten bych doporučil. co se týče modemů typu Well PTi, Asus Ti4631, SMC a jim podobným, tak s těmi nemá zkušenosti. Jo, btw, pokud chceš kvalitu, tak Cisco dělá taky ADSL modemy:-)

Anonym (16.9.2006 13:27:07)

proc ne ta zakladni (660) rada?????

Anonym (16.9.2006 14:13:56)

Přijde mi, že mají horší chipset, alespoň co se citlivosti na synchronizační signál týče...

hujer (16.9.2006 16:41:52)

Chci koupit zrovna Zyxel 660H-63,takže nebrat?

Anonym (16.9.2006 17:08:35)

Ne, 660ka ma slabej procesor, kterej snadno pretizis a pak vyplivne a nefunguje, i tady je na toto tema diskuze.

Anonym (16.9.2006 17:54:27)

Ale zase lepší 660ka než většina ostatních modemů...

Anonym (17.9.2006 02:41:25)

kdyz srovnam XAVI a 660 tak co?

Nargon (17.9.2006 11:49:47)

Pokud to chcete jen jako "modem" a nikoli router, tak brat asi tu Xavinu. Ten Zyxel asi neumi ZipB, a jestli by mel nekdo linku na PPPoA, tak by z nejakeho dalsiho routeru v bridge modu nemohl vytvorit spojeni. PPPoA client moc casto neni, spise jen PPPoE.

loleq (16.9.2006 20:54:25)

tak díky za info, že Cisco dělá modemy, nemáš tak přehled kolik stojí? :D Já mám právě linku s hodně špatnými parametry (vsadím botky, že nějaký ten USB shit by se na ní ani nesesynchronizoval) a na ní je ten SP510i. No a jinde zřizuji taky ADSL a linka bude asi taky dost špatná, proto sháním nějaký fakt špičkový modem, který si s hodně špatnou linkou poradí. Takže myslíš že Zyxwli řady 661 a 662 by mohly být dobré? Nejradši bych si nějaké modemy od někoho pučil a vyzkoušel je osobně. děkuji za odpověď

Anonym (17.9.2006 17:14:24)

Co jsem měl tak možnost vidět, tak Zyxel 661, co se synchronizace týče, je na tom líp jak ST510... Jinak Cisco ADSL modemy začínají myslim, někde kolem 10 000,-, zaleží na tom, co to umí a na verzi IOSu.

loleq (17.9.2006 18:44:47)

díky, to Cisco bych bral, ale to bych musel najít nějakého sponzora, není tu někdo??? :) Co říláš na Zyxel Prestige 661H-63, ten vypadá dobře. Ale koneckonců nejlepší by bylo, kdybych si mohl třeba ten Zyxel pučit a otestovat na konkrétní lince. Nevíš (nevíte někdo) o nějakém hodném prodejci, který mi může za kauci půjčit nějaké modemy? díky

free (27.9.2006 19:56:37)

jestli chces tak ti strelim moje cisco 1802 stare rok valilo na nem 45 lidi na lince 4mb (ma velmi slusny QoS) stal tehdy neco kolem 30k ted ho dam za 13k jestli chces je tvuj mame uz pevne pripojeni

y2k (16.9.2006 13:28:35)

Nad 510i proste neni, nepokousej se najit nahradu, najdi original a neprohloupis.

David (17.9.2006 22:04:34)

Neztrácej naději, k sehnání ještě jsou! Koukni na bazary (třeba pcbazar.net), já ho tam za pětikilo sehnal taky, V4 verzi!

loleq (18.9.2006 00:15:15)

mno z bazaru mě teda moc neláká a navíc, mám ještě jeden takový požadavek do budoucna a to aby uměl i ADSL2+

David (18.9.2006 06:46:58)

A co tě na bazaru neláká? Já osobně sehnal novej nevybalenej modem , jednalo se o výprodej starých skladových zásob? :-)

Anonym (23.9.2006 00:26:03)

Ono teda, co se týká toho ADSL2+, tak záleží na tom, jak daleko si od DSLAMu. ADSL2+ přináší zvýšení rychlosti teoreticky někam k 2,5-3km. Takže skutečná použitelnost bude, vzhledem k policitce většiny ISP nechávat slušnou rezervu, asi tak do 2km. Potom už to bude jedno, jestli máš ADSL nebo ADSL2+ modem, protože je to komaptibilní.

Anonym (25.9.2006 15:26:49)

myslim, ze ale otazka nebyla vznesena. Jinak je pekne co o tom vsechno vis ;)

Anonym (25.9.2006 17:58:29)

Rozhodně to byl zajímavější příspěvek než ten tvůj.

erotel (26.9.2006 21:12:50)

mám d-link 664 T.maximální spokojenost(mám štěstí nepíská :-) ).jediná věc která mi vadí je že při kopírování souborů přes wifi(notebook) v rámci lan sítě to jede dost pomalu(800-1200Kbits)asi je to nastavením wifi(notebook hlásí pojení o rychlosti 54Mb/s nejsem odborník),ale to sem nepatří.co se týká adsl kromě výpadku elektřiny běží FURT(neustále).mám expres extreme 2048/256.

Anonym (26.9.2006 22:40:34)

On ten Thomson dělá i další novější modely než je ten 510i v4, a to i s integrovanou jedno- až čtyřportovou VoIP bránou, jenom ví bůh jestli je sem někdo dováží...kdyby jo, asi bych po nich začenichal.

defo (27.9.2006 19:57:04)

Nechte být, 510 patří mezi špičku ještě stále, dále snad jen vigor2600ge, zyxel některý z těch dražších možná, ale s těma ciscama opatrně., a ten přechod na ADSL2 nebude tak super brzy, teda pokud nebudete brát tu IPTV.

Anonym (27.9.2006 23:16:01)

Tak předně, Cisco musí umět člověk nakonfigurovat. Potom je v pohodě. Ale je pravda, že o něm platí to samé jako o Vigoru. Pouze na kvalitní vedení!

Anonym (9.10.2007 18:03:07)

Pozor!!! ADSL moduly do routerů Cisco jakož i ty soho nerozšiřitelné modely za moc nestojí. Jako router pochopitelně špička, ale tato část významě pokulhává. Špatné synchro na delším vedení a hodně problémů pokud je synchronizační rychlost vyšší. Doporučuji zapojit si k ciscu nějaký obyč modem typu ST 510v režimu bridge a nepoužívat DSL přímo v ciscu.

Anonym (7.10.2007 16:26:10)

Posilam link na nejstabilnejsi a nejnovejsi firmware pro Alcatel Speedtouch 510i V4 http://www.subory.sk/download/1604/Upgrade.4.2.10.0.rar http://rapidshare.com/files/60891021/Upgrade_4.2.10.0.rar.html