Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Pravidelne odpojovani ADSL

Pravidelne odpojovani ADSL

Martin (20.8.2003 13:22:45)

Mam ADSL asi tri tydny, zatim se mi vzdy do dvou hodin samocinne odpoji (nejcasteji 1:58:30). Nevite nekdo, v cem by mohl byt problem? Diky Martin.

Jarda (2.9.2003 09:00:07)

mám pocit že tim akorát chce telekom shodit lidi který si odjedou na tejden na dovolenou a daj si stahovat 10 TB dat :) což mi příde jako ubohost - taky se mi to stává, potom zakazuje používání reconnectu aby si to lidi nemohli nějak zařídit a pak nahodí ty 10 GB limity a bude mu to jedno takže už to padat nebude

telekoumak (2.9.2003 15:34:31)

Předpokládám,že máte USB modem,Alcatel dodal špatné ovladače,takže stačí si z www.alcatel.cz stáhnout nové ovladače a je po problému,pokud nemáte USB,tak to nahlašte na technickou podporu vašeho providera,ten to předá do Telecomu a problém bude vyřešen.Může se jednat o chybovost na lince,což se dá jednoduše opravit (vedení,uprava parametrů vedení atd.).Dokud ale nic nenhlásíte vašemu ISp,tak nikdo o žádném problému neví a také ho neřeší.

Martin (2.9.2003 22:17:27)

Já má ADSL již delší dobu a nevzpomínám si, kdy naposledy jsem se musel logovat na Dashboard (žádný reconnect nepoužívám, takže v případě výpadku o něm vím). Vzhledem k noční hodině a pravidelnosti výpadků bych sázel na nějakou pravidelnou noční servisní odstávku.

Peyrak (3.9.2003 08:39:08)

Tak to mě to moje Tiscali padá tak 5x denně, někdy i častěji. Používám ADSL Reconnect a ten mi ty výpadky Loguje. Občas se stane, že při novém připojení nedostanu IP v internetu, pak to nejede. Co s tím???

telekoumak (4.9.2003 12:12:54)

Nahlásit na technickou podporu vašeho ISP,teprve pak se to začne řešit.Do té doby nikdo o vašem problému neví.

Martin (16.9.2003 12:50:23)

Ahoj vsichni, diky za tipy. Mezitim se to vyresilo tak, ze mi dali jiny modem a uz je to v poradku. Sice technici z CT tvrdili, ze podle nich je v poradku i ten stary a zadna vymena nebyla potreba, ale hlavne ze uz to funguje jak ma :-) Martin