Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > O2 2048 ?

O2 2048 ?

tatik (23.11.2006 17:34:52)

Prosím o zodpovězení otázky od odborníků z O2. Protože jsem měl O2 512 s FUP 1G což je ostudně málo povýšil jsem na O2 2048 FUP 8G a ejhle dříve když jsem překročil FUP mi spadla rychlost pod 64Kb , dobře beru je to podle smlouvy i když s tou rychlostí bylo ujednáno na že spadne na 64 Kb ne pod 64 Kb. Po navýšení jsem došel k velkému sklamání mám teprve staženo 4G a najednou mi lítá rychlost i na 256 Kb , za co mě trestá O2 ? jaké bude stanovisko když dám věc k soudu? a budu požedovat náhradu? nebo jsem malé nic které nemá co kafrat? Vážení tkato ne , nedivím se že začínají přebíhat zákazníci z O2 na jiné poskytovatele. Ještě jednou zopakuji - u rychlosti 512 mi takto rychlost nekolísala dokud jsem nepřesáhl FUP a běžela stále okolo 480 Kb to je ztráta cca. 8% a nyní když si připlatím je ztráta proti 2048 i 85% tak kde to jsme vážení? nejsme rozvojová země aby se k nám někdo takto choval.

tatik (23.11.2006 17:38:50)

dodatek toto je kopie výpisu měření 23.11.2006 17:38 : Rychlost připojení k internetu: 166,29 kbit/s Rychlost stahování dat: 20,8 kByte/s Rychlost odezvy (ping): min 28,843 ms max 31,479 ms Ø 29,693 ms

Anonym (27.11.2006 11:46:15)

co by jste chtěl se sdílením 1:50 ? :)

klasik (28.11.2006 11:04:03)

Můžete mi napsat, z které jste lokality? Mě to v tyto dny také tak kolísalo. Něco se v síti určitě dělo.

mamka (29.11.2006 22:41:35)

tatíku- to nic, já mám k dnešku sice přetažený limit,ale právě naměřeno:Rychlost připojení k internetu: 91,72 kbit/s Rychlost stahování dat: 11,5 kByte/s Rychlost odezvy (ping): min 14,133 ms max 14,436 ms Ø 14,341 ms :-))

tatik (23.11.2006 17:41:12)

toto je výsledek měření 23.11.2006 17: 40 Rychlost připojení k internetu: 136,2 kbit/s Rychlost stahování dat: 17 kByte/s Rychlost odezvy (ping): min 29,575 ms max 30,217 ms Ø 29,879 ms

tatik (23.11.2006 17:42:49)

toto je 17:43 Rychlost připojení k internetu: 128,03 kbit/s Rychlost stahování dat: 16 kByte/s Rychlost odezvy (ping): min 29,649 ms max 31,617 ms Ø 30,321 ms SNAD MI TO NEZASTAVÍ :)

rosi (23.11.2006 20:59:28)

Nevím proč, ale mám stejný problém. Před týdnem jsem také přešel z 512 na 2048. Zrovna dnes jsem si stěžoval na to, že mi rychlost lítá více než s 512. Bylo mi řečeno, že je to nová služba (aspoň u mě) a že není ještě vychytaná, ale platit musím stejně. Mě to spadne i k 26! Což je cca 100xmíň.

jardahar (24.11.2006 16:59:04)

Zdarec, chlapi a co vzdalenost od ustredny?Nejste uz daleko na 2048?

Rosi (24.11.2006 18:10:37)

Já určitě daleko od ústředny nejsem, mám to cca 500m a mělo by to chodit i kolem 4km. Takže problém je jinde. 512 se po týdnu trápení s 2048 jeví opravdu spolehlivěji.

Anonym (24.11.2006 21:51:18)

a) Co máte za modem? b) Už vám to někdy jelo rychleji než 512/128? c) To, že se jedná o novou službu a že to může kolísat vám řekli na helpline? To je blábol. Trvejte na prověření. Informace od operátorů z helpline bych nebral jako relevantní. Minmálně trvejte na tom, aby se vám zpětně ozval technik.

anonimous (24.11.2006 09:09:23)

Sliby se slibují , blázni se radují, Takto hodnotili již staří slované situaci zvanou , když ptáčka lapají , pěkně mu zpívají. A to neplatí pouze pro O2 to je problém všech poskytovatelů WIFI nvyjímaje. Holt je to v národě a V Národě je síla, takže jak se chcete bránit šlendriánu , vždyt jsme si tuto vlastnost přinesly z východu?. :) Co si zasloužíme to máme? Nebo ci se sebou necháme dělat to dostanem? Která varianta je správná?

Anonym (24.11.2006 21:48:49)

A co vám na to řekli, když jste si nahlásil poruchu? (jinak, levné fráze typu "za co mě trestá O2" si opravdu můžete ušetřit... Jsou to jenom prázdná teatrální gesta.)

linek (25.11.2006 15:03:58)

teatrální gesta, a zapomněl jste napsat že jsem os... a v... a bl... a tak podobně, nevidím nic teatrálního když se jeden důchodce ozve protože chce něco mít ze života a utrhne si od huby, kéž by ti panbíček nadělil alespon polovinu důchodu at si to zkusíš :) budu se za to modlit.

Rosi (25.11.2006 19:27:46)

1. rychlost kolísá, ale dosáhne i 1600 - 1900. Při posledním měření byla necelých 900, rychlost stahování cca 70. 2. tou novou službou se oháněl technik.

Rosi (25.11.2006 19:31:17)

zapoměl jsem: 3. modem mám d-LINK DSL-G664T

nevim (25.11.2006 21:13:50)

Á pán je asi od fochu :) hned se pozná odborník :) Asi jste pane nikdy nevolal na O2 800184084 , jinak by jste věděl , že odpovědi jsou neustále stejné, a) máte zavirovaný PC, NE? , b) máte chybu v routru , NE? c) překobinujeme DNS nepomohlo? d) tak se na to zítra podíváme. A ejhle pak se to rozběhne, protože už to konečně řeší technik a ne nějaký telefonista z centra služeb, který se vás snaží přesvědčit že chyba je mezi PC a židlí. Možná by nebylo na škodu z hlášení chyb vynechat tu linku 184084 a volat přímo technikům, člověk by si ušetřil kyblíky nervů a bylo by pořešeno během 1/2 hodky.

Anonym (26.11.2006 07:42:24)

Vzdyt muzes volat primo technikum a usetrit si ten tvuj kyblik nervu, je to linka 900 169 090.

modrasek (29.11.2006 11:39:51)

pokud vim ta tato linka byla loni v lete zrusena. Ale je mozny ze nekdo mezitim zjistil ze k necemu byla. Taky mam pocit ze autor jen plane placa a skutecne drtiva vetsina problemu je mezi klavesnici a zidli. Z vlastni zkusenosti neb temer dva roky jsem to delal

Anonym (29.11.2006 19:54:43)

Zrusena nebyla v zadnem pripade, linka 900169090 je stale aktivni a stale je to jedina linka kde se clovek dostane rychle a vecne k tomu co potrebuje

modrasek (30.11.2006 09:32:25)

To je dobře že na to někdo přišel. Zrušena aspoň na kratkou dobu byla. Před odchodem z o2 loni v červenci jsem na ni nějakou dobu dělal. Rozhodnutí o zrušení existovalo...

Anonym (30.11.2006 18:47:09)

Hmm, ty jsi delal na teto lince do lonskeho cervence? Nejsi Bronislav?

Anonym (3.12.2006 01:21:50)

A nemáš švagra?

Anonym (4.12.2006 10:06:16)

A máš psa?

Anonym (4.12.2006 16:11:29)

Máte rybičky? Nééé? Tak to jste buzerant!!!

Anonym (6.12.2006 13:06:37)

To je logický.

modrasek (5.12.2006 07:42:20)

Ne nejsem :-)

Anonym (5.12.2006 19:50:27)

Hmm, tak to ma tvuj tata asi mlekarnu :-)))

1woko (26.11.2006 09:15:52)

Nechci se helpdesku zastávat, sám s nimi mám neblahé zkušenosti, ale nezapoměňte na to, že valná většina lidí, kteří tam volají, mají PRÁVĚ takový problém a oni musí projít přesným postupem, aby vyloučilli všechny tyto "uživatelské" problémy. Dovedete si představit, že by tito "uživatelé" volali přímo technikům a jak by se asi potom technici bavili s Vámi?

Anonym (26.11.2006 00:11:28)

To bylo zřejmě nějakou inovací, ke které se styděli přiznat.;-) Taky mě to 22.11 nestydatě blblo od odpoledne až do noci (poprve za 2 měsíce). Při měření na rychlost.eri.cz šlo QoS až na 0. Druhý den to však již šlapalo jako obvykle s QoS 90-99%, downloadem víc jak 1,8 Mbps a uploadem cca 230 kbps.

tatik (1.12.2006 21:48:14)

Tak musím pochválit O2 , po reklamaci to slape jak hodinky s vodotryskem, asi se fakt něco dělo v celé síti, hlavně že to jede , ale doufám že se to na svátky nekousne. Takže problém není mezi počítačem a židlí ale mezi židlí a židlí, kéž by vždy zrovna seděl někdo na té druhé židli kdo zrovna rozumí problému , :))

bchb (4.12.2006 10:38:50)

já mam bez fub a antenu hele a 8 giga nataham asi za 5 hodin. prosimtě jak z toho žiješ celej měsíc to nechápu????????

O2 (7.12.2006 11:56:15)

já vim naše firma je plná košťat sme úplný debílci tak od nás nečekej žádné zázraky co by si chtěl od modrého moru že???