Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Zapojení WELL PTI-845-nesvítí kontrolka PPP

Zapojení WELL PTI-845-nesvítí kontrolka PPP

Pilad (18.3.2007 14:13:25)

V pátek mi přišel modem WELL PTI-845 (4x Ethernet).Popis zapojení a nastavení není nijak složitý.Dostal jsem se do nastavení modemu a tam zadal jméno a heslo,uložil nastavení a modem se nepřipojí.Po několika pokusech jsem zjistil že modem je přednastavený na PPPoE a já mám PPPoA.Zkoušel jsem v nastavení modemu vytvořit připojení PPPoA ale nejde pak uložit,vypíše pak chybu.Toto jsem zkoušel ve Windows XP.Mám nainstalovanou Windows Vistu a tam jsem se nedostal ani do nastavení modemu,po zadání 10.0.0.138. to má snahu jen se připojit na net.

Anonym (18.3.2007 18:37:57)

chyba v nastavení windows vista + možná i chyba modemu

Pilad (19.3.2007 21:40:43)

Tak na tech.podpoře O2 mě doplníli několik údajů k nastavení modemu na PPPoA a vše funguje i na Vistě.