Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Radiokomunikace ADSL Premium - nejde modem ASUS AAM6310EV od CTc

Radiokomunikace ADSL Premium - nejde modem ASUS AAM6310EV od CTc

David Pokorný (30.3.2007 10:26:58)

Zdravím všechny, můžete mi poradit, proč (po vyplnění př. hesla a jména) v modemu ASUS AAM6310EV, se mi nepřidělí IP adresa a tím pádem nejde net? Modem s ústřednou prý komunikuje, to je ale asi tak všechno, co jsem se na infolince ČrK (za 10,- Kč bez DPH / min) dozvěděl. Máte někdo s tímto zkušenost? Stačí opravdu vyplnit heslo a jméno a IP obdržet z jejich DHCP? Nemají to vázáno na MAC adresu a tím, že není modem od nich, tak to nešlape. Díky za rady.

Anonym (30.3.2007 11:36:21)

Že "to komunikuje s ústřednou" znamená přesně co? Spojení CPE-DSLAM, CPE-BRAS? Modem (pokud je v pořádku) se chytí na jakékoliv lince na standartu ADSL, Annex B. Pokud by tě přeci jen přesvědčili o tom, že potřebuješ modem od ČRa, sáhni "XAVI". Xavi, který ČRa nabízí, a ASUS6310ev jsou až na obal naprosto shodné :)))) Zkontroluj nastavení PPP spojení podle parametrů dodaných poskytovatelem. V tomto modemu je taky hezká diagnostika, nech jí proběhnout a kdyžtak pošli výsledek.

Tomáš Oborný (30.3.2007 11:51:07)

Dobrý den, pokud máte se službou problém, neváhejte mne kontaktovat. Rád Vám zařídím pomoc od našeho školeného technického specialisty. České Radiokomunikace jsou nejlepším poskytovatelem internetového připojení na bázi ADSL v České Republice a i pomoc našim zákazníkům je na špičkové úrovni. Hezký den Oborný Tomáš České Radiokomunikace t.oborny@radiokomunikace.cz tel.: 599 506 166, 739 503 506 ICQ: 310228205

Tomáš Oborný (30.3.2007 12:00:02)

Ještě dodám, že mimo pracovní dobu mi můžete napsat na mail tomas.oborny@centrum.cz nebo zavolat na mobil 777619161. Tomáš Oborný

paulo (1.4.2007 20:46:58)

České Radiokomunikace jsou nejlepším poskytovatelem internetového připojení na bázi ADSL v České Republice a i pomoc našim zákazníkům je na špičkové ....bla,bla,bla.Zákazníka ve Vyškově jste 3 týdny tahali za nos,že chyba je na straně O2,nebyla.Nelezlo to s Vaší skříňky v LLU.A věřte,kdyby znal na Vás kontakt ,asi by jste se moc nevyspal.

Anonym (30.3.2007 14:38:33)

Nastavuješ modem přes Internet Explorer? Při nastavování přes Firefox, Operu, případně jiné prohlížeče se občas chová divně, toto platí i pro lucent a xavi...

Duran (31.3.2007 22:20:20)

XaVIna mi v pohodě frči přes FireFox :-) ... někdy i IE mi nejede a ve FF jo

Anonym (31.3.2007 23:21:34)

Ale jo, po úšpěšném nastavení už můžeš používat prohlížeč jaký chceš, jenom to nastavování modemů s chipsetem viking je občas přes jiné prohlížeče divné...

Anonym (1.4.2007 00:21:03)

Ale Xavi od ČRa není chipset Viking.

Anonym (1.4.2007 22:20:01)

I to je možné, ale stejně se xavi chová divně. A mimochodem, cellpipe pro Lucent vyráběl právě Xavi...

Anonym (2.4.2007 08:14:29)

V továrním nastavení je PPPoA. Jestli jsi na PPPoE (a noví zákazníci to budou všichni), tak nestačí jen nastavení přes web, ale musí se ještě telnetem zadat nedokumentovaný příkaz (asi kvůli utajení), popsaný ve FAQ na stránkách www.joyce.cz. Většina techniků o tom nemá tušení, ani ti co jezdí k zákazníkům za 600 Kč na hodinu.