Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.

airlive

honza (28.9.2007 22:58:29)

Dobry den, mam dotaz. Koupil jsem modem OvisLink WT-2000ARM. Nastavil a vse chodilo bezvadne. Po 4 dnech modem zacal psat hlasku netMakeChannDial: err=-3001. Myslel jsem si ze je chyba u O2, zavolal jsem na helpline a tam rekli ze u nich je vse ok. Nasel jsem stary modem Sagem (usb) ktery jsem zapojil a inet slapal. Kdyz jsem zpet zapojil Ovislink tak ani tuk. Myslel jsem si tedy, ze modem odesel tak jsem se ho vydal reklamovat. Modem mi vymenili a novy stale pise hlasku netMakeChannDial: err=-3001. Nenapada Vas cim by to mohlo byt? Dekuji vsem za radu.

watt (8.12.2007 13:41:28)

doufám že už jsi na to přišel :-) já se s tím trápil asi 3 týdny neustálého dohadování se všema připojenýma a SMSkama v 23:30 , že to zase nejede. koupil jsem nový swich, pak Ovislink, D-link, Zyxel, a nakonec i airlive, Chyba: netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804b42d0 1.) kamenovat O2. od začátku ať udělají diagnostiku pokud je všechno pořádku a hodnoty na lince jsou dobré, i když ADSL není připojeno, zavolat technika až přijede udělat kontrolu připojení k Vám. Před rozbočovačem adsl-tel může být max.1 tel. přístroj, za rozbočovačem by jich nemělo být hodně ale 2-3 linka snese. 2.) přejít co nekdřív na protokol PPPOE ( pozor zvolte LLC, u starého protokolu PPPOA byl VC-mux) to vám taky většinou neřeknou. a hodnoty útlumu na lince by se neměli dostat pod 20 je to hodnota SNR Margin : DOWN: 26.0 UP:29.0 db jako máme teď my, je plně dostačující na 4 Mb linku nejčastější chyby 1.) staré telefonní vedení, které utlumuje signál SNR Margin pod 20 db. to je špatně potom linka padá 2.) starý protokol, PPPOA ( změňte na PPPOE) 3.) příliš mnoho tel přístrojů před rozbočovačem na ADSL. 4.) starý firmware v Modemu, nebo jen jeho špatné nastavení a kdyby to stále nejelo, možná jsem na něco zapomněl. . . opravit nebo ( zakázat a povolit připojení) uložit nastavení a restartovat modem !!!! POZOR, ne RESTORE ( to můžete pak všechno nastavovat znovu) vytáhnout požítač ze zásuvky, alt + ctrl + del, Vzít si nějakou hezkou knížku na čtení, nebo jen tak vyrazit na procházku do lesa. Pokud je to až příliš polopatisticky, tak mě omluvte nebo mi napište mail a to v případě že jsem něco zapomněl. . . Martin 2.) přejít co nekdřív na protokol PPPOE ( pozor zvolte LLC, u starého protokou PPPOA byl VC-mux) to vám taky většinou neřeknou. a hodnoty útlumu na lince by se neměli dostat pod 20 je to hodnota SNR Margin : DOWN: 26.0 UP:29.0 db jako máme teď my, je plně dostačující na 4 Mb linku nejčastější chyby 1.) staré telefonní vedení, které utlumuje signál SNR Margin pod 20 db. to je špatně potom linka padá 2.) starý protokol, PPPOA ( změnte na PPPOE) 3.) příliš mnoho tel přístrojů před rozbočovačem na ADSL. 4.) starý firmware v Modemu, nebo jen jeho špatné nastavení a kdyby to stále nejelo možná jsem na něco zapoměl. . . opravit nebo( zakázat a povolit připojení) uložit nastavení a restartovat modem !!!! POZOR, ne RESTORE ( to můžte pak všechno nastavovat znovu) pokud je to až příliš polopatisticky, tak mě omluvte nebo mi zavolejte