Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > hloupy dotaz

hloupy dotaz

tomas (9.5.2008 22:31:47)

Zdravim, predem bych chtel rict ze jsem absolutni laik, tak se omlouvam za pripadnou stupiditu tohoto dotazu... Nedavno sem jsi koupil laptop a pribyl mi tak druhy pocitec s kterym bych se chtel kdyz sem zrovna doma take pripojit k netu. na stolnim pocitaci mam pripojeni adsl od o2 s modemem D link dsl-362T, a asi tedy mam jen jednu verejnou ip adresu...z cehoz mi vyplyva ze se asi nemuzu pripojit se 2 pc na jednu adresu treba se switchem, jestli dobre chapu?? Problem je v tom ze jsem klidne ochotny vzdy prehodit kabel do laptopu, ale kdyz odpojim stolni pocitac a zapojim pres Lan laptop tak mi to sice vpravo dole ukazuje ze jsem pripojenej k netu,ale samozrejme v prohlizeci se na zadne stranky nedostanu..Ani se nemuzu dostat pres prohlizec do rozhrani toho modemu. Chtel bych se tedy zeptat je chyba ve mne ci v laptopu(ip nastavena aby si ji bral automaticky) nebo to nejak dokaze rozeznat ze se chci pripojit s jinym pocitacem nez sem pripojoval do ted..?coz mi prijde divny..Dik za jakoukoli radu.

Anonym (10.5.2008 08:15:13)

Osobne bych tohle resil porizenim noveho modemu s integrovanym routerem a vzhledem k tomu, ze tam je notebook, tak bych i vazne uvazoval o variante s WiFi. Situaci jde resit i pridanim klasickeho routeru za D-link. Pokud jde o to prepojovani, melo by to fungovat, akorat si nejsem jisty, jestli pri prepojeni neni nutne vypnout a zapnout D-link.

tomas (10.5.2008 19:45:25)