Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > O2 po změně PPPoE protokolu VOIP volání nejde ...proč?

O2 po změně PPPoE protokolu VOIP volání nejde ...proč?

Jirka (23.8.2008 14:56:36)

Zdravím , potřeboval bych poradit. Používám u O2 Internet přes adsl modem a zároveň jsem používal VOIP volání přes VOX802....vše chodilo v pohodě, než mi O2 změnilo Protokol PPPoA na PPPoE. V ADSL modemu jsem musel přenastavit na PPPoE, ale od té doby mi nejde se nechce zaregistrovat VOIP brána a nejde volat. Používám bránu Micronet SP5001C/S. Pokud Micronet připojím na jakoukoliv jinou síť , hned se registruje u vox a vše funguje a jde volat. Proč nejde volat jen u O2? Díky

Atlantis (4.10.2008 23:55:06)

tohle by mě docela zajímalo-rád bych přešel na O2 a volal přes 802....mohl by se k tomu někdo vyjádřit?

Ja (7.10.2008 21:49:12)

ha-loo.ha-vel.cz mi chodí bez problému, nevidím tedy vůbec žádný důvod, proč by nemělo chodit to Vaše 802 ... asi tak ... A chyba bude někde úplně jinde a hledal bych ji v tomhle případě někde u sebe. :-)

dufek.t (9.8.2010 15:18:51)

No, já dnes přešel na O, voip mám od ha-loo a vůbec se mi nedaří připojit. Ani se do jeho nastavení nemůžu dostat...a předtím běžel normálně/wifina/....ach jo