Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > ADSL modem - více počítačů

ADSL modem - více počítačů

Petr Novotný (6.10.2003 14:15:33)

Rád bych připojil k internetu dva počítače nezávisle najednou přes modem Alcatel Speedtouch 510i. Mám ADSL Basic od Nextry. Existuje nějaký switch nebo jiná varianta, jak bych to mohl realizovat? Pozn. Nejsem počítačový odborník. Předem děkuji za reakce.

Pavel (6.10.2003 14:45:48)

Switch ti určitě pomůže, dá se to pak nastavit v pohodě tak, že ti půjde každej počítač nezávisle na druhym, nebo i oba najednou.

Free (6.10.2003 19:34:57)

Pokud myslis situaci - 2 pocitace rekneme v jedne mistnosti, 1 modem, moznost internetu na obou - tak to je relativne snadne. potrebujes: - zasitovat oba pocitace, na to je potreba tzv. krizovy kabel a sitovka na obou kompech - zvolit si jaky pocitac bude 'hlavni', k nemu pripojit modem a nainstalat na nej napriklad Winproxy (je zadarmo). Chtelo by aby to byl ten silnejsi nebo vybaveny vice pameti z pocitacu, protoze minimalne doporucuju spustit na nem nejaky Firewall pro ochranu pred pripadnym utokem pres internet (lze take sehnat legalne zadarmo). pouzivani: - pokud budes chtit browsit z pocitace kde je modem tak neni co resit, zapnes a brousis. - pokud budes chtit browsit z druheho pocitace musis zaroven zapnout i pocitac kde je modem - pokud chcete brousit oba tak musis zapnout oba pocitace ;-))) Sam to mam takhle udelane, a to dokonce pres GPRS.

Petr Novotný (6.10.2003 20:31:27)

Díky moc za odpovědi. Tahle varianta je mi známa. Jde mi o to, jak dva počítače připojit k internetu nezávisle jeden na druhém přes jeden modem, aniž bych je musel zasíťovat.

Jarda (7.10.2003 00:20:06)