Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Reset Set Top Boxu

Reset Set Top Boxu

Mario (16.9.2009 10:56:11)

Používám O2 televizi a internet asi 3 týdny. Pravidelně (cca jednou za 2 dny) se po zapnutí televize objeví info "signál není dostupný". Po resetu setoboxu televize naběhne a je vše v pořádku. Technici z O2 mi řekli, že tuto chybu způsobuje modem, který pro internet používám jenom přes wifi nikoli přes kabel. Mám prý počkat na nový firmware modemu, který neví kdy bude...:( Umí někdo poradit, co s tím? Používám Set Top Box ADB CSK-3800TW a modem Zyxel Prestige-660HW-T3 v2.

Zdenek (17.9.2009 16:56:32)

Záleží na tom jakou verzi FW tam máš ted nahranou, nejnovější je momentálně " V3.40(AXJ.3) ", která by už měla mít všechny problémy s wifi vyřešený. Další problém bývá v síle signálu, kterou většinou ruší splitter umístěný před modemem. Pokud nepoužíváš i telefon od O2, pak tento splitter doporučuji odpojit (slouží pouze k oddělení telefonní linky od ADSL).