Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Problém s modemem Huawei EchoLife

Problém s modemem Huawei EchoLife

ZlyOko@seznam.cz (5.12.2011 19:11:29)

Dobrý den, mám takový technický problém, se kterým, jak doufám, by jste mi mohli poradit. Mám modem Huawei EchoLife HG520i, na něj bývají napojeny 4 počítače přes kabel a jeden přes wifi. Když se připojí všech pět, tak se většinou všem odpojí internet. Napíše se "síťové připojení odpojeno", nebo minimálně nejdou načítat žádné webové stránky. Když jsou zapojeny počítače 3, jen někdy se sem tam něco nenačte. Když je zapojený počítač jediný, tak bez problému. V této sestavě mě už internet nějakou dobu jel bez problému, ale v poslední době to začalo hrozně zlobit, samo od sebe. Žádná změna v nastavení počítačů ani modemu. Netuším, kde hledat chybu. Používal jsem Mozillu, která při problémech začala zamrzat. Při změně na chrome, zamrzání zmizelo, objevilo se jen nenačítání stránek, navíc s radou, zkontrolovat DNS. Hledám jakoukoliv radu, kde hledat chybu, nebo jak ji případně vyřešit. Čím by to mohlo být. Modem je v originálním nastavení od O2, pouze s úpravou podle návodu, která deaktivovala dva porty pro O2 změnila je na normální ethernetové pro internet. DNS servery nastaveny 0.0.0.0. Na jednou z PC, jediný s Vistou, už několikrát při "odpojení" internetu, se objevilo, že dvěma počítačům v síti byla přidělena stejná IP adresa. Nevíte jak postupovat dál? co vyzkoušet? Předem děkuji za rady.

anonym (6.12.2011 07:15:05)

Zkusil bych koupit ethernet switch s 5 porty. Na modem zapojit jen ten switch a všechny počítače na switch.