Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > ADSL - Rozšíření sítě dvěma routery.

ADSL - Rozšíření sítě dvěma routery.

Lukáš (14.10.2014 23:44:10)

Zdravím, nejsem na PC úplný laik,ale ovládám spíše HW a SW, než sítě... Měl jsem ADSL internet od O2 , rodiče bydlí o dům dál a mají 2x rychlejší internet, proč mi jede výkon na polovic mi na O2 nikdo nevysvětlil, modemem to nebylo...tak jsem službu zrušil. Rodiče mají ADSL router Cisco Linksys WAG120N zapojený do pevné linky (adsl) - Z tohoto modemu jsem natáhl 45metrů dlouhý stíněný LAN kabel půdou k sobě. Já tu mam Huawei EchoLIfe HG520i píchl jsem do LAN1 kabel od rodičů. Nyní potřebuji poradit jak správně nastavit modemy.. U rodičů jsou nyní připojeny tři počítače, dva se mohou připojit přes wifi a jeden přes lan... (Jinak lan jsou natažené ke všem) Já mam doma Hlavní notebook, jeden co občas použije přítelkyně a sem-tam využiji funkce v TV,ale není potřeba. NUTNO DODAT, ŽE MAM MODEMY TÉMĚŘ V TOVÁRNÍM NASTAVENÍ, JEN WIFI ZAPLÉ Mam tedy hlavně dotaz, zda lze tyto přístroje takto zkombinovat a nebyl problém s kompatibilitou. Tři dny jsem je měl přes tovární nastavení přes lan porty, ale po půldenním výpadku proudu jsem měl s Cisco problém vůbec se spojit (pomohlo až instalační CD) Aktuální problém je ten, že při zapojení do mého modemu a zapínání jednotlivých PC nahlásí některé počítače chybu (vykřičník u ikonky sítě) a lze se připojit jen do nastavení modemu. Jen chci ještě říct, že ze svého PC přes wifi připojeného do Huawei se nepřipojím do Huawei setup webu. Program cisco network magic mi v mapě ukáže veškeré připojené počítače a ve středu sítě hlásí jen modem Cisco. Děkuji za rady jak postupovat, moc jsem to rozepsal... ale každý se chytne něčeho jiného. Určitě to buď nejde, nebo jen adresy...

RP (25.10.2014 21:03:41)