Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Vysvětlete termíny NAT a ZIPB začátečníkovi

Vysvětlete termíny NAT a ZIPB začátečníkovi

Martin (28.7.2004 20:37:44)

Vysvětlete mi prosím termíny NAT a ZIPB, jsem začátečník. Jaký modem byste doporučili? Chci si v akci pronajmout Lucent CellPipe 22-A, ale ten má mít malou NAT tabulku. V čem mě to bude omezovat? Děkuji za shovívavost.

Anonym (28.7.2004 23:21:32)

NAT tabulka vlastně říká jaké spojení patří jakému počítači za routerem v síti (pokud jich je více). ZIPB je jak jsem našel je vlastně bridging, tj. to přeposílá veškeré spojení z internetu pouze jednomu počítači, tedy vlastně žádný router to není a NAT se neuplatní (ale můžete použít jen jeden počítač). Malá NAT tabulka může být nevýhodou při velkém množství spojení, jakmile se naplní, tak další nebude připojovat. Zvláště u některých multiplayerových her to povede k tomu, že prostě hra po naplnění tabulky spadne.

Jeff (29.7.2004 13:36:22)

Myslím, že menší NAT tabulka domácímu uživatel vadit nebude. Pokud tam budou připojené dva tři počítače, tak jí snad nenaplní. Pokud bude k modemu připojená celá x počítačová síť, a všichni budou na internetu, pak možná hrozí zaplnění. Já ten modem mám, mám k němu často připojeny 2 zároveň běžící a používané počítače, i nějakou tu multiplayerovou hru jsem zkoušel a je to v pohodě...

Licho (29.7.2004 23:44:02)