Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Jak na síť se Thompson Speedtouch 510i?

Jak na síť se Thompson Speedtouch 510i?

Filip (5.11.2004 16:35:38)

Mám 2PC , ADSL , modem Speedtouch 510i , na obou PC WXP SP2. Z obou mi bezproblémů běhá internet, ale ještě bych rád rozchodil síť mezi PC, kvůli zálohování. Jestliže v průvodci vytvoření domácí sítě nastavím, že jsem v síti přes router/switch, tak při zapnutí fce. sdílení souborů a tiskáren druhý PC nevidím. Je nějaká šance to bez "odborných" vědomostí rozchodit? Díky.

Harry131 (6.11.2004 09:40:48)

No ve Firewall si musíš zaškrtnout možnost povolení sdílení dokumentů a tiskáren. V SP2 to jde a jinak by jsi musel poižít jiný protokol pro sdílení dokumentu a to IPX/SPX a jet přes něj.

Filip (6.11.2004 19:35:49)

Problémem zůstává, že z takto stručného návodu jsem jakožto laik nepochopil skoro nic. V nastavení firewalu v XP jsem ho vypnul na obou PC a stejně nic. Co se týče firewalu v modemu, tak ani nevim kde to je a jak se to nastavuje:-( a v tom je ten problém.

jpgjpg (6.11.2004 20:44:02)

pochopil jsem, ze mas modem jako router a pres switch pripojeny 2 PC. u obou PC vypni firewall (u WXP) a zapni "klient site microsoft". Potom u kazdeho disku ve vlastnostech zapni sdileni a na druhem PC to musis videt v "mistech v siti"

Jeff (6.11.2004 23:31:36)