Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Problém se zprovozněním EMEA

Problém se zprovozněním EMEA

Dede (9.11.2004 10:11:13)

Zdravím, mám problém se zprovozněním, pořídil jsem si od EMEA Telecom ADSL Standard 512/128 se samoinstalačním balíčkem (ethernet modem D-Link DSL-360T), postupoval podle návodu, kontrolky na modemu svítí jak mají, ale stránky se mi nezobrazujou. Zkoušel jsem všechno možný, ale nikam jsem se nepohnul. Může být problém v kabelu, resp. zásuvce od telefonu? Telefonní přípojka je u vchodu do bytu s klasickým výstupem. Odtud vede prodlužka do místnosti s telefonem opět s klasickým výstupem, tam je klasická zástrčka s převodem na výstup pro kabel R11, pak spliter. Snad je to k pochopení... Předem dík za každej nápad.

Petr (9.11.2004 10:20:25)

Nepíšeš nic o tom, co jsi nastavil v modemu...

Dede (9.11.2004 10:30:30)

Podle postupu v manuálu jsem spustil webový prohlížeč 192.168.1.1 a zkontroloval přednastavení, které tam bylo. Mám nulové zkušenosti s adsl, takže nevím, co potřeješ vědět.

leisha (9.11.2004 12:38:31)

Na webovým rozhraní tohohle modemu 192.168.1.1 je záložka "status" a pod ní vlevo v liště tlačítko "connection status". Mělo by to hlásit "connected", anebo "disconnected". Tak je dobrý nejdřív vyzkoušet všechny základní věci, kde by mohla být chyba, jako je povolení připojení k místní síti nebo povolení odchozích spojení ve firewallu. Ale jistě ti někdo poradí líp, tohle jsou fakt jen základy.

Dede (9.11.2004 15:32:57)

V setupu mi to píše connected a ve statusu disconnected a vedle je tlačítko connect, ale když se na něj klikne, tak se nic neděje... A v system log mi to vypsuje tyhle úkony: Nov 8 22:49:16> pppd 2.4.1 started by root, uid 0 Nov 8 22:49:16> Connect: ppp0 {--} Nov 8 22:49:18> PAP authentication failed Nov 8 22:49:21> Connection terminated. Nov 8 22:49:21> Failed to Authenicate Nov 8 22:49:21> pppd 2.4.1 started by root, uid 0 Nov 8 22:49:21> Connect: ppp0 {--} Nov 8 22:49:23> PAP authentication failed Nov 8 22:49:26> Failed to Authenicate Nov 8 22:49:26> Connection terminated. jenže nevím, proč je ověřování neúspěšné... :-/

Anonym (10.11.2004 09:13:11)

Může to být tím,že máte spatné jméno nebo heslo a nebo tím,že se používá autorizační protokol CHAP a ne PAP.

Dede (10.11.2004 14:33:29)

Jméno i heslo mám podle nastavené podle přidělení EMEou. Jaký je rozdíl mezi protokoly CHAP a PAP a jak se nastavují. V tomhle se neorientuju.

Anonym (10.11.2004 15:35:30)

PAP přenáší heslo bez zabezpečení a CHAP nepřenáší heslo,ale z hesla podle algoritmu spočítaný řetězec,tudíž je bezpečnější.

Radous (9.11.2004 12:28:55)

Měl jsem podobný problém před 5 měsíci při zprovoznění Emea. Všechno jsem několikrát přezapojil, přehazoval kabely (kontrolky signalizovali připojení), volal na Emea i na Telecom - vždy tvrdili, že je u nich vše v pořádku, ale na ISP nechodily ode mne vůbec žádný data. Po 4 dnech zoufalých snah o rozchození ADSL (které mě mimochodem stálo dost peněz za telefony, protože ne vše jsou zelené linky) jsem zavolal kamarádovi, který dělá technika u Telecomu, jestli by mi nemohl nějak pomoci. Za 2 hodiny mě kontaktoval nějaký člověk z ČTc, že už by mi to mělo jít. V našem městě jsem prej byl první kdo měl DSL od EMEA a ti tupci od Telecomu mě prej přepojili na DSLAMu na jiného ISP ...! Co dodat - omluva žádná a nebýt toho kamaráda, co to nechal prověřit, tak bych to asi nerozchodil nikdy. Takže chyba nemusí být nutně na tvojí straně. Ať žije Český Telecom :-)

Bubik (9.11.2004 17:04:47)

a máš vůbec zprovozněnou ADSL linku????

Dede (10.11.2004 08:43:34)

Od EMEA Telecom přišel email, že připojení je aktivováno. Musím ještě něco zařízovat na telekomu nebo jinde?

leisha (10.11.2004 09:05:06)

Pokud vím (mám stejnýho ISP), nic víc zařizovat nemusíš. Volals na technickou podporu EMEY? Tedy ne že bych si od nich něco slibovala, po telefonu se v takovým případě těžko radí a ještě z člověka udělají blbce. I když vyzkoušet se musí vše. Já bych snad na tvým místě přivolala emeáckýho technika, i kdyby mě to mělo stát nějaký peníze. Jinde v diskusích jsem četla o člověku, který měl stejný problém. Příčina byla nakonec ve vypadlým kablíku u DSLAMu na ústředně. Podle toho "authentication failed" mi připadá, že chyba fakt nemusí být na tvé straně.

Dede (10.11.2004 14:40:27)

Díky za rady, zatím jsem jim tam poslal jen mejl, ale po 5 tam budu volat. I když při urgenci dodání samoinstalačního balíčku to mejlem stačilo... Technika se mi přivolávat nechce, protože si myslím, že chyba není u mě. Ale jeden myslel... :-) :-/

Gordok (10.11.2004 20:22:16)

Měl jsem stejný problém, samoinstalační balíček jsem zapojil podle návodu, vše nastavil a přesto připojení nefungovalo. Několikrát jsem to zkontroloval, vše mělo být v pořádku. Tak jsem jim zavolal na linku technické podpory a dostali jsme se k tomu, že mi poslali mailem špatné heslo. Připojovací heslo prý musí být stejné jako uživatelské jméno. Tak jsem to zkusil a najednou net fungoval bez problému. Takže jestli nebude zakopaný pes v tomhle.

reddick (22.11.2004 17:32:43)

Clovece mam uplne ten samej problem jako ty...ale vazne do jedinyho pismenka to samy... Povedlo se ti vyresit nejakym zpusoben ten problem? Jenom te muzu ujistit ze samotnou pripojkou to neni, pac ja mel predtim USB modem od TC a ten mi makal, takze vsechno bude v nastaveni.. uvitam jakoukoli odpoved klido i na mail. dik

zizkam (15.1.2005 15:01:57)

Tak jsem měl stejný problém. Když už nic s nastavováním nepomohlo, tak jsem se obrátil na EMEA (538.....) a tam jsem se dozvěděl, že mám vlastně jiné přihlašovací jméno, než mi poslali mailem. Když jsem zadal to nové, tak to začalo normálně chodit. Heslem to nebylo. Nemusí být stejné jako jméno (jak psal Gordok). TO Radous: Na DLASMu se žádný provozovatel nepřipojuje. pouze se tam zapojuje přístup do datové sítě CTc, odkut berou ADSL všichni. Takže to, že tě zapojily k někomu jinému je blud. Prostě ten kdo to poprvé zapojoval to udělal blbě.