Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Nastaveni pevne IP u modemu ASUS TI4631

Nastaveni pevne IP u modemu ASUS TI4631

ib (7.1.2005 18:53:04)

prosim o radu jak nastavit pevnou IP u modemu ASUS TI4631 tak aby byl PC pristupny z venku

Anonym (9.1.2005 12:45:03)

Jestli se nepletu, tak IP adresu přiděluje poskytovatel a pevná bývá většinou za příplatek.

ib (9.1.2005 12:50:40)

volny adsl 512/256 uz ve sluzbe prideluji pevnou IP jen to nastaveni je tak divne popsany ze se mi to nepodari porad si ji privlastnuje modem router a nemuzu ji dostat na PC

mmm (10.1.2005 07:29:01)

Nejsem odborník, ale mám za to, že je to v pořádku. IP adresu musí mít router, protože ten komunikuje s vnější síti. PC za routerem mají vlastní IP, které samozřejmě nejsou zvenku vidět a slouží pouze pro komunikaci uvnitř sítě.

IB (10.1.2005 15:19:24)

jj jasne jen ze v manualu pisou o nejakem premosteniaby se dal provozovat FTP server nebo web server a taky mi jde o dalkovou spravu PC programem VNC pokud by se mi povedlo dostat pevnou IP na PC za modemem mam jen jeden PC dik za odpoved :-)

Nargon (10.1.2005 15:28:20)

Zapnout Bridge mod, mozna oznacen ZIPB. To by mohlo vas problem vyresit.

IB (10.1.2005 16:03:34)

a musim nastavovat tu pevnou IP do sitovych protokolu nebo ne kdyz sem jen zapnul bridge mod tak mi spojeni spadlo

CzechTony (9.2.2005 06:30:55)

Pokud jste se prepnul do Bridge modu, je treba vsechny parametry nastavit na sitove karte v PC.

zluty (25.4.2005 17:23:30)

Podle mne nemusite mit IP na PC. Abyste mohl vzdalene spravovat PC pomoci VNC, staci nastavit v Advance-Port forwarding pravidlo pro smerovani portu na Vase PC. Port pro VNC je prednastaveny staci jen vybrat si IP adresu vaseho PC (pokud ji mate rucne nastavenou na PC, vlozte v LAN Clients jako staticky zaznam) a soupnout do Applied Rules pravidlo pro VNC. A nezapomenout ulozit (Tools-System comm-SaveAll).

8-] (23.2.2005 12:39:06)